План роботи методичного об’єднання класних керівників Шполянської загальноосвітньої школи



Скачати 287.46 Kb.
Дата конвертації08.03.2016
Розмір287.46 Kb.
Затверджено

Директор школи____________С. В. Сотник



ПЛАН РОБОТИ

методичного об’єднання

класних керівників

Шполянської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів № 5

на 2015-2016 н. р.

Керівник методичного об’єднання Седик Г. О.



Аналіз роботи методичного об’єднання класних керівників за 2014-2015 н. р.

Робота методичного об’єднання класних керівників школи здійснювалася відповідно до нормативних документів: «Закон України Про загальну середню освіту», «Конвенція про права дитини», «Положення про класного керівника навчального закладу», «Методичні рекомендації класним керівникам МОНУ. Зміст, форма і структура плану виховної роботи» та ін..

У 2014-2015 навчальному році методоб’єднання класних керівників працювало над проблемою «Використання новітніх технологій у виховному процесі як засіб формування загальнокультурних компетенцій учнів». Під час роботи над проблемними питаннями в системі методичного забезпечення основну увагу було спрямовано на виконання таких завдань:


  • сприяння формуванню свідомого ставлення дитини до свого здоров'я як основи розумового, фізичного, трудового і морального розвитку;




  • допомога учням в освоєнні цінностей суспільства, в якому вони живуть;




  • надання особистості широких можливостей вибору індивідуальності розвитку і самореалізації;




  • організація виховного процесу через органи учнівського самоврядування.

Робота методичного об`єднання класних керівників була спрямована на формування умінь вчителів плідно працювати з учнями, враховуючи інтереси й запити самих школярів, індивідуальний підхід у виховній роботі, охоплювала питання планування, організації та аналізу ефективності виховного процесу, різноманітних засобів навчання.

Протягом року було проведено 4 засідання методичного об’єднання класних керівників, на яких розглянуто питання: «Актуальні проблеми виховної роботи в школі, їх розвиток та модернізація», «Проблеми виховання сучасної школи», «Протиріччя у виховній роботі», «Проблеми виховання сучасної школи», «Інноваційні технології виховання», «Функціонування учнівського самоврядування», «Родинне виховання», «Виховання культури поведінки школярів», «Культура поведінки та спілкування» та ін..

Проведення засідань сприяло підвищенню теоретичного рівня педагогічних кадрів, розширенню їхнього світогляду, допомагало отримати необхідні знання для втілення інноваційних особистісно зорієнтованих виховних технологій. Впровадження активних форм і видів діяльності сприяло запровадженню інтерактивних методик у виховний процес.

Підвищення педмайстерності класних керівників відбувалося через взаємовідвідування виховних заходів протягом навчального року.

Протягом навчального року класними керівниками було підготовлено та проведено ряд відкритих виховних заходів, кращими з яких стали: свято: «В рідній школі-рідне слово» (Кисличенко Т. С.), свято «З родини йде життя людини» (Головко В. А.), свято: «Прощавай, Букварику!»(Дейнега Т. В.), свято «І там, де звучить рідна мова, живе український народ» (Книгиницька М. П.), свято «Вчителю, до землі тобі вклонюся» (Голімбовська Л.П.), свято «Все на світі можна вибирати, сину – вибрати не можна тільки Батьківщину» (Курінна Л. В.), усний журнал «Черкащина їх втратила назавжди», патріот-шоу «Я люблю Україну» (Седик Г. О.), година спілкування «Національна символіка України» (Черякова Л. О.), свято «Звичаї та традиції українських козаків» (Браганець Т. І.).

Слід відзначити, що класні керівники є кураторами проектів та підпроектів учнівського самоврядування: «Квіти біля школи» (куратор проекту Черякова Л.О.), «Про що розповість вулиця рідного міста»

(куратор підпроекту Седик Г.О.).

У школі протягом року діяли ряд гуртків: гурток бісероплетіння, екологічний гурток, вокальний, спортивні секції та клуби «Мальва», «Феміда», «Старшокласник». Розпочато діяльність військово-патріотичного гуртка «Пошук», завдяки якому було зібрано та систематизовано матеріали про учителів-фронтовиків, воїнів-інтернаціоналістів мікрорайону та випускників школи – учасників АТО. Гуртківцями постійно організовувались виставки робіт. Учні школи є учасниками конкурсів «Соняшник», «Кенгуру», «Левеня», «Грінвіч» та ін.. у 2014-2015 навчальному році учень 5 класу Олексієнко В. став переможцем районних конкурсів ім. П. Яцика та ім. Т. Шевченка та був учасником обласних змагань, де виборов третє місце.

У школі працює волонтерський загін. У 2014-2015 навчальному році волонтери діяли у дусі національно-патріотичного виховання. А саме: протягом року було організовано та проведено велику роботу по допомозі воїнам АТО (співпраця із штабом «Шполянської районної «Самооборони Майдану»», влаштовувалися зустрічі з учасниками АТО Савчуком В., Савіновим О., Олійником В.; було зібрано та передано продукти харчування воїнам, сплетено захисні маскувальні сітки для військової техніки). Також волонтери тісно співпрацюють із районною організацією Червоного Хреста, беруть активну участь у акціях «Милосердя», «Ветеран живе поруч» та ін..

У школі функціонує парламент на чолі з президентом. Активісти школи брали активну участь у підготовці та проведенні виховних заходів, свят, акцій, вечорів, конференцій, усних журналів, презентацій. Також дівою та досить результативною формою роботи у школі є учком. Активом учкому один раз на місяць проводилися засідання, на яких вирішувалися питання навчання та поведінки окремих учнів, питання стосунків між учнями, допомоги окремим учням у навчанні, питання чергування по школі та відвідування деякими учнями занять.

Виховна система класу та школи нероздільні та взаємодоповнюючі і мають такі спільні компоненти в своїй основі: організація роботи учнівського самоврядування, вибір та реалізація колективно-творчих справ, родинно-педагогічна підтримка. Результатом роботи співпраці класного керівника та активу учнівського самоврядування є демократичні стосунки у колективі, організація та проведення свят, виховних годин, конкурсів, екскурсій, походів на природу, створення дитячих проектів, акцій, високий рівень волонтерської роботи, а також участь у загальношкільних заходах за активною участю самих дітей.

Значна увага класними керівниками приділяється питанням правової освіти та виховання учнів. Особливу увагу класні керівники приділяють індивідуальній роботі з учнями, що перебувають на обліку школи та в «групі ризику». У 2014-2015н. р. створено банк даних про учнів, схильних до правопорушень. На обліку школи перебували три учні: 2 учні 9 класу Сідун Євгеній та Яремчук Михайло (класний керівник Седик Г.О.) та 1 учень 8 класу Горобець Ілля (класний керівник Кошова С. І.). Організовано та проведено декаду правової освіти та виховання за окремим планом. Учні школи беруть активну участь у шкільних та районних заходах з правих знань. Класними керівниками та адміністрацією школи проводились рейди: «Діти й вулиця», «Урок», «Дитина в сім’ї». Постійно контролювався стан відвідування учнями уроків, проводився аналіз основних причин пропусків уроків. Велика увага була приділена правовому вихованню та правовій освіті. З цією метою було проведено Всеукраїнський тиждень права.

За окремими планами у школі проведені такі тижні: Тиждень Олімпійського спорту, Тиждень «Козацькому роду нема переводу», Тиждень української писемності, Тиждень пам’яті жертв голодомору, Тиждень до річниці визволення України, Тиждень прав, Тиждень пам’яті воїнів-афганців, Тиждень «Ми обираємо здоров’я» та ін..

Аналізуючи роботу методичного об’єднання класних керівників, можна зробити висновок про те, що класні керівники підвищують свою фахову майстерність, мають результативність у роботі з вихованцями, є активними учасниками акцій, проектів учнівського самоврядування. Недостатньою є робота класних керівників щодо друку матеріалів з виховної роботи у фахових виданнях.

У 2015-2016 навчальному році члени методичного об’єднання класних керівників продовжать роботу щодо реалізації науково-методичної проблеми школи «Оптимізація навчально-виховного процесу – одна з умов підвищення ефективності та якості навчання» та над вирішенням наступних завдань:

1.Затвердити проблемне питання методичного об’єднання класних керівників на 2015-2016 навчальний рік «Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів».

2. Класним керівникам 1-11 класів:

2.1. Продовжити проектну діяльністі за напрямками виховання.

2.2. Продовжити роботу щодо підвищення професійної майстерності.

2.3. Протягом 2015 - 2016 навчального року пропагувати творчі доробки з питань виховної роботи на сторінках фахових видань.

2.4. Протягом 2015-2016 навчального року організувати роботу щодо реалізації проблемного питання «Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів».



ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ШКОЛА:

«ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ – ОДНА З УМОВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ЯКОСТІ НАВЧАННЯ»

ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ:

«ВИХОВНА СИСТЕМА КЛАСУ

ЯК СПОСІБ

ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ»

СТРУКТУРА ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ



НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА

  • Закон України Про загальну середню освіту;

  • Конвенція про права дитини;

  • Основні орієнтири виховання учнів в 1 – 11 класів;

  • Про затвердження Державної програми відпочинку та оздоровлення дітей;

  • Положення про класного керівника навчального закладу;

  • Методичні рекомендації класним керівникам МОНУ. Зміст, форма і структура плану виховної роботи.

МЕТА І ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ у 2015-2016 навчальному році

  • утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;

  • розвиток естетичних смаків і уподобань школярів, залучення до прекрасного, до уміння сприймати і цінувати мистецтво;




  • виховання школярів на загально прийнятих нормах етики і моралі;




  • виховання гармонійно та всебічно розвинутої особистості кожного школяра;




  • надання допомоги батькам у сімейному вихованні, творча співпраця з батьківською громадськістю;




  • робота класного керівника з обдарованими учнями;




  • пошуки шляхів розвитку творчого потенціалу кожного класного керівника;




  • впровадження активних інноваційних форм виховної роботи;




  • активізація роботи класних керівників з питань збереження життя і здоров’я дітей як найбільшої цінності;




  • пропаганда здорового способу життя, залучення до занять спортом, фізкультурою, закалювання організму;




  • поглиблення роботи щодо інформування школярів з питань проблеми СНІДу в нашій державі;




  • впровадження в систему виховної роботи заходів по запобіганню насильства над дітьми, між дітьми, попередження травматизму.

ЗАВДАННЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

1.Пам’ятати, що життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості.

2. Намагатися якомога більше готувати учнів школи до сучасного життя та діяльності, формувати їх життєві компетентності, що дають можливість самовизначитися, сміливо зустрітися з дійсністю, зайняти своє місце у житті.

3. Розвивати в учнів здібності, що допоможуть їм досягти успіху в сучасному світі, зокрема:






  • Працювати в сучасних інформаційних системах. Без уміння працювати з інформаційними технологіями неможливо діяти й бути успішним, уміти здобувати, аналізувати інформацію отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення.




  • Вступати в комунікацію (вміти вислухати, зрозуміти, довести свою думку до співрозмовника), вміти працювати в команді.




  • Бути гнучким, мобільним, конкурентноздатним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе.




  • Критично мислити.




  • Використовувати знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем.




  • Вміти запобігати та виходити з будь-яких конфліктних ситуацій.




  • Цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації в професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави.




  • Бережно ставитись до свого здоров’я та здоров’я інших як до найвищої цінності.




  • Бути здатним до вибору численних альтернатив, які пропонує сучасне життя.

РОБОТА З БАТЬКАМИ

1. Участь у загальношкільних батьківських зборах

(протягом року)

2. Участь у батьківських лекторіях

(протягом року)

3. Формування батьківських комітетів по класах

(протягом року)

4. Постійний контроль сімей ризику

(протягом року)

5. Батьківські збори по класах

(протягом року)

6. Підтримувати зв’язок з родинами, де виховуються учні, схильні до правопорушень

(протягом року)

7. Здійснювати правову освіту батьків

(протягом року)

8. Вивчення умов проживання й виховання учнів



(протягом року)

СПИСОК

ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ




П.І.Б класного керівника

Клас

Стаж робо ти

Категорія, звання

Проблемне питання, над яким працює класний керівник

1

Головко Вікторія Анатоліївна

1

21

Вища

Формування здоров’язберігаючої компетентності в учнів

2

Дейнега Тетяна Василівна

2

34

Вища, старщий вчитель

Виховання дисциплінова ності, охайності, зібраності. Згуртування дитячого колективу

3

Кисличенко Тетяна Семенівна

3

35

Вища, вчитель-мето дист

Впровадження ідей гуманної педагогіки навчально-виховному процесі. Створення ситуації успіху для кожного учня

4

Мінаєва Лідія Іванівна

4

16

І

Виховання дружніх стосунків в класному колективі

5

Ліпко Анна Олегівна

5




Спеціа ліст

Виховання громадянина, патріота своєї країни



П.І.Б класного керівника

Клас

Стаж робо ти

Категорія, звання

Проблемне питання, над яким працює класний керівник

6

Курінна Людмила Володимирівна

6

24

Вища, вчитель-мето дист

Національно-патріотичне виховання школярів


7

Браганець Тетяна Іванівна

7

24

Вища, вчитель-мето дист

Формування національної свідомості школярів


8

Книгиницька Марія Петрівна

8

32

Вища, старшийвчитель

Виховання толерантності в учнів підліткового віку


9

Кошова Світлана Іванівна

9

10

ІІ

Формування добросовісного відношення до навчання і праці, укріплення дисципліни

10

Седик Галина Олександрівна

10

14

І

Згуртування дитячого колективу та регулювання міжособистісних стосунків



П.І.Б класного керівника

Клас

Стаж робо ти

Категорія, звання

Проблемне питання, над яким працює класний керівник

11

Черякова Лариса Олексіївна

11

12

І

Виховання високої моральності та патріотизму учнів шляхом формування екологічних компетенцій

12

Танцюра Лідія Валеріївна

ГПД

20

9 тариф. розряд

Виховання в учнів правил культурної поведінки


13

Рева Ольга Миколаївна

Соціа льний педа гог

32

Вища, старшийвчитель

Вивчення особистості учня за допомогою сучасної діагностики тестування



СПІВПРАЦЯ ІЗ ОРГАНІЗАЦІЯМИ, ВІДДІЛАМИ, СЛУЖБАМИ

  1. Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників.

  2. Засоби масової інформації (телестудія „Ми”, „Шпола ТV”, газети „Шполянські вісті”, «Шполяночка», «Нова доба»).

  3. Кримінальна міліція у справах неповнолітніх.

  4. Відділ у справах сім’ї та молоді.

  5. Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.


ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
НА 2015-2016 Н. Р. 

І засідання

Організаційне 

Вересень

1. Результати виховної роботи у 2014 – 2015 навчальному році. (Седик Г. О.)

2. Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2015-2016 н. р. (Седик Г. О.)

3. Обмін досвідом: «Планування виховної роботи з класним колективом». (Рева О.М.)

4. Огляд літератури з проблем виховної роботи.


Робота між засіданнями
1. Затвердження планів виховної роботи.

2. Оформлення класних куточків.

3. Складання та затвердження соціальних паспортів класів.

4. Організація самоврядування в класі.

5. Участь у Місячнику «Увага! Діти на дорозі!»

6. Поповнення картотеки. Поновлення списків дітей пільгових категорій, дітей девіантної поведінки.

7. Відвідування виховних заходів класних керівників.
ІІ засідання

Використання новітніх технологій у виховній роботі школи

Грудень

1. Використання новітніх технологій у виховній роботі школи. (Кошова Л.В.)

2. Формування творчої особистості школяра з особливими освітніми потребами. (Дейнега Т. В.)

3. Система роботи класного керівника по формуванню в учнів культури поведінки та спілкування.

(Кисличенко Т. С.)

4.Круглий стіл: « Нові форми роботи з дітьми»



(Седик Г. О.)

Робота між засіданнями
1 .Виготовлення дидактичних матеріалів для виховання культури поведінки в учнів.

2. Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються.

3.Участь у шкільних конкурсах, тематичних тижнях.

4. Збір літературних новинок щодо національного, патріотичного виховання.


ІІІ засідання

Громадянське виховання, формування національної свідомості підлітків як соціально-педагогічна проблема

Березень

1.Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема. (Черякова Л. О.)

2. Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості школярів з особливими освітніми потребами. (Рева О. М.)

3 Сучасний погляд на патріотичне виховання.

(Седик Г.О.)

4. Співпраця класного керівника і сім′ї у навчанні та вихованні ціннісно-орієнтованої особистості.

(Книгиницька М. П.)

5. Ознайомлення з новинками фахової літератури.




Робота між засіданнями
1.Провести виховні заходи щодо профілактики правопорушень серед дітей та підлітків.

2 . Провести анкетування «Рівень вихованості учнів».

3. Переглянути соціальні паспорти, внести зміни.

4.Участь у шкільних конкурсах.



ІV засідання

Правове виховання учнів

Травень

1.Правовий аспект у вихованні учнів. Права і закони для всіх однакові. (Браганець Т. І.)

2. Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації сучасної школи. (Рева О. М.) 3. Психолого – педагогічні основи спілкування з дітьми.

(Курінна Л. В.)

4. Схильні до правопорушень діти поруч з вами. Індивідуальна робота з даною категорією дітей.

(Рева О. М.)



Робота між засіданнями
1.Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2016 – 2017 н.р.

2. Результати виховної роботи у 2015 - 2016 навчальному році.

3. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників.

4. Вивчення нових технологій організації виховного процесу.




ОРГАНІЗАЦІЯ

ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ

ПРОВЕДЕННЯ ТЕМАТИЧНИХ ТИЖНІВ

Тиждень безпеки життєдіяльності

1-09

Тиждень Олімпійського спорту

2-09

Тиждень «Ми за мир»

4-09

Тиждень бібліотеки

5-09

Тиждень до Дня працівників освіти

1-10

Тиждень «Козацькому роду нема переводу»

2-10

Тиждень присвячений річниці визволення України

3-10

Тиждень «Осінні канікули»

4-10

Тиждень української писемності.

1-11

Тиждень присвячений пам’яті жертв голодомору

3-11

Тиждень «Моя країна – Україна»

4-11

Тиждень «СНІДу – ні!»

1-12

Тиждень «Збройні сили України – на варті миру»

2-12

Тиждень прав

3-12

Новорічний тиждень

5-12

Різдвяний тиждень

1-01

Тиждень «Зимові канікули – весела пора»

2-01

Тиждень присвячений визволенню міста Шполи від фашистів

4-01

Тиждень сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності

1-02

Тиждень присвячений пам’яті воїнів афганців

2-02

Тиждень «Жінка, весна, кохання»

1-03

Шевченківський тиждень «Пісня Кобзаря живе в серці українців»

2-03

Тиждень здоров’я

3-03

Тиждень дитячої та юнацької книги

4-03

Тиждень охорони праці

3-04

Тиждень «Дзвони Чорнобиля»

4-04

Тиждень пам’яті

1-05

Тиждень родинного виховання

2-05

Тиждень до Міжнародного Дня Європи

3-05

ВІДКРИТІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ



ТЕМА ЗАХОДУ

КЛАС

ДАТА

ВІДПОВІДАЛЬНИЙ

ПРИМІТКИ

1

Свято « Посвята в першокласники»

1


жовтень

Головко В. А




2

Свято Букваря

березень




3

Свято «Осінь, осінь, в гості тебе просим»

2

листопад

Дейнега Т. В.




4

Свято «Вклонюся мамі своїй низько»

березень




5

Свято «Україна в серці моїм»

3

грудень

Кисличенко Т. С.




6

Свято-презентація «Рід, родина, рідня»

квітень




7

Свято «Моя мова калинова»

4

листопад

Мінаєва Л. І.




8

Свято «Прощавай, початкова школо»

травень




9

Свято «З народної криниці»

5

листопад

Ліпко А. О.




10

Родинне свято «Тато, мама і я – гостинна сім’я»

травень




11

Свято «Козаку найперше воля, козаку найперше честь»

6

жовтень

Курінна Л. В.




12

Година народознавства «Обряди та звичаї мого краю»

січень




13

У.Ж. «Здоров’я – головне багатство»

7

вересень

Браганець Т. І.




14

Презентація «Відомі постаті рідного краю»

січень




15

У. Ж. «Мово рідна, ти – життя народу…»

8

вересень

Книгиницька М. П.




16

У. Ж. «Шевченко –великий український поет, художник, мислитель»

березень




17

Патріот-шоу «Я люблю Україну»

9

листопад

Кошова С. І.




18

Свято до Дня соборності «Від роду до народу слався, Україно!»

січень




19

Г.С. Розмова в дружньому колі «Кого я наслідую в житті»

10

вересень

Седик Г.О.




20

Година історичної пам’яті «Вони визволяли наш край»

травень




21

Вогник «Учительська доля – то сад у красі»

11

жовтень

Черякова Л.О.




22

У. Ж. «Чорнобиль не має минулого»

квітень




23

Свято Миколая

ГПД

грудень

Танцюра Л.В.




24

Квітнева гуморина (клубна година)

квітень




ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ на 2015-2016 н. р.


  1. Високий теоретичний, науково-методичний рівень класних керівників з питань педагогіки і психології.




  1. Виховання культури спілкування та рівня вихованості учнів школи.




  1. Оволодіння класними керівниками сучасними виховними технологіями, формами і методами роботи.




  1. Використання проектних технологій у виховній роботі класних керівників.




  1. Впровадження проектів з питань патріотичного виховання в учнівських коллективах.




  1. За результатами рейтингової системи роботи класних керівників під час організації виховного процесу визначити переможців конкурсу «Кращий клас року».




  1. Друк кращих творчих доробок виховних заходів на сторінках фахових видань.

ОСНОВНІ

ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ

  1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави



  1. Ціннісне ставлення особистості до людей

3. Ціннісне ставлення особистості до праці

  1. Ціннісне ставлення особистості до природи



  1. Ціннісне ставлення особистості до мистецтва



  1. Ціннісне ставлення особистості до себе



  1. Ціннісне ставлення до свого фізичного «Я»



БАТЬКІВСЬКИЙ ВСЕОБУЧ

Педагогічний союз

учителів і батьків –

могутня сила виховання



МЕТА: ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ БАТЬКІВ

ЗАВДАННЯ:

1. ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ БАТЬКІВ

2. ОЗБРОЄННЯ БАТЬКІВ ПЕДАГОГІЧНИМИ ЗНАННЯМИ І ВМІННЯМИ

3. АКТИВНА УЧАСТЬ ДІТЕЙ У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ –

ОДНА ІЗ ГОЛОВНИХ ФОРМ

ВЗАЄМОДІЇ ШКОЛИ І СІМ’Ї



ФОРМИ РОБОТИ

З БАТЬКАМИ





База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка