План роботи методичного об’єднання практичних психологів знз на 2014-2015 н р. Науково-методична проблема психологічної служби



Дата конвертації21.03.2016
Розмір35 Kb.
Затверджено

на засіданні методичної ради РМК

протокол № 1 від 09.09. 2014р.
План роботи

методичного об’єднання практичних психологів ЗНЗ на 2014-2015 н.р.
Науково-методична проблема психологічної служби: Психолого-педагогічний супровід ефективних педагогічних технологій навчання і виховання із збереження психічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.
Керівник: Коваль Людмила Михайлівна – Оржівський НВК «школа-колегіум»

13 листопада 2014року Дядьковицька ЗОШ I- ІII ст.
Тема: Психологічний супровід сім’ям, які потрапили в складні життєві ситуації


  1. Виступ. Характеристика сімей, які потрапили у складну життєву ситуацію.

Практичний психолог Зорянського НВК

  1. Виступ. Міжнародні, національні стандарти захисту дітей, які потрапили у складні життєві обставини.

Методист відділу освіти – Костюк О.П.

  1. Виступ. Індикатори жорстокого поводження з дитиною.

Практичний психолог Білівської ЗОШ І-ІІІ ст..

  1. Круглий стіл. Алгоритм дій працівника навчального закладу при виявленні випадку жорстокого поводження з дитиною.

Усі учасники методичного об’єднання

5. Огляд мистецької літератури.



Методист відділу освіти – Костюк О.П.

Усі учасники методичного об’єднання

6. Вироблення рекомендацій.



Література:


  1. Бондарчук О.І. Психологія девіантної поведінки : курс лекцій. – К. : МАУП, 2006. – 88 с.

  2. Виявлення, попередження і розгляду випадків насильства та жорстокого поводження з дітьми : методичні матеріали. – К. : Видавничий дім «Калита», 2007. – 56 с.

  3. Дитяча бездоглядність та безпритульність: історія, проблеми, пошуки : навчальний посібник / В. М. Оржеховська, В. Є. Виноградова-Бондаренко. – К., 2004. – 178 с.

  4. Знаємо та реалізуємо свої права : навч.-метод. посібник / С. Ф. Константінов, Я. М. Квітка, Ж. В. Савич, Н. О. Лещук. – К. : Наш час, 2007. – 224 с.

5.Ліщинська О. А. Профілактика психологічного насильства у сім’ї та освітньому середовищі.

6.Механізми взаємодії органів державної влади та неурядових організацій у протидії жорстокому поводженню з дітьми : навчально-методичний посібник / за ред. Левченко К. Б., Трубавіної І. М. – К. : Юрисконсульт. 2005. – 425 с.

7.Психологічна реабілітація дітей, які зазнали сексуального насильства : посібник до навчального відеокурсу. – ВГО «Жіночий консорціум України», 2005. – 44 с.

8. Пєтушкова Л.А, завідуюча центром практичної психології і соціальної роботи, Аносова А.В., методист центру практичної психології і соціальної роботи«Методичні рекомендації щодо здійснення соціально-педагогічної роботи та соціально-правового захисту дітей, які потрапили в складні життєві обставини»

9. Тарасова Т.В. Путівник класного керівника : методичний посібник. / Т. В.Тарасова, В. І. Кириченко. – Тернопіль : «Терно-граф», 2006. – 224
26 лютого 2015року Обарівська ЗОШ I- IІI ст.
Тема: Формування гуманного ставлення до дітей з особливими потребами в учасників навчально-виховного процесу.

  1. Виступ. Інклюзивна освіта в Украйні. Нормативні документи.


Методист відділу освіти – Костюк О.П.

  1. Виступ. Особливості навчання учнів з особливими потребами.

Практичний психолог Великожитинської ЗОШ І-ІІІ ст..

  1. З досвіду роботи. Корекційно-розвивальна робота з діть з особливими потребами.

Практичні психологи навчальних закладів,

які працюють з даною категорією дітей

4. Заняття з елементами тренінгу, щодо сприйняття колективом дітей даної категорії.



Усі учасники методичного об’єднання

5. Огляд мистецької літератури.



Методист відділу освіти – Костюк О.П.

Усі учасники методичного об’єднання

6. Проблеми та завдання на наступний навчальний рік.



7. Вироблення рекомендацій.

Література:

  1. Стадненко Н. М., Матвєєва М. П., Обухівська А. Г. Нариси з олігофренопсихології, Навчальний посібник, –Камянець-Подільський ,2002.

  2. Стадненко Н.М. та інш. Методика діагностики відхилень у розумовому розвитку молодших школярів. – К., 1998.

  3. Чеботарьова О. Методика вивчення стану психофізичної готовності дітей із ДЦП до навчання. Дефектологія. - 2004 р. - №2.

  4. Ілляшенко Т.Д. Чому їм важко вчитися. Діагностика і корекція труднощів у навчанні молодших школярів. – К.: Початкова школа, 2003.

  5. Нвуково-методичні засади діяльності психологічної служби. Навчально-методичний посібник. В 2-х томах За редакцією Панка В.Г., Цушка І.І. – К.: Ніка-центр, 2005.

  6. Чав’як Б.П. Основи корекційної роботи. Методичні рекомендації. – с.28. Запоріжжя, 2006.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка