План роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів гпд на 201



Скачати 351.69 Kb.
Дата конвертації04.03.2016
Розмір351.69 Kb.


ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-Ш СТУПЕНЮ № ЗО

КІРОВОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ


«Погоджено»

на засіданні педагогічної ради школи

протокол №1

«05» вересня 2013 р.


ПЛАН РОБОТИ

МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ ГПД НА 2013-2014 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ПРОБЛЕМА ШКОЛИ: «Організація навчально-виховного процесу шляхом поєднання особистісно-орієнтованого підходу до реалізації концептуальних проектів з метою розвитку творчих здібностей та обдарувань учнів».

ПРОБЛЕМА МО вчителів початкових класів та вихователів ГПД:«Забезпечення особистісно-орієнтованого навчання з метою розвитку творчих здібностей та обдарувань учнів початкових класів та в умовах впровадження нового Державного стандарту»

Керівник методичного об’єднання: Майборода Н. С.


ЗМІСТ

І. БЛОК. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.



І. МОДУЛЬ. Аналіз роботи методичного об’єднання за навчальний рік та задачі на новий2013-

ПЛАН РОБОТИ 1

1.2IIМОДУЛЬ, ДАНІ ПРО ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ 10

1.3 IIIМОДУЛЬ. ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ, НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ ВЧИТЕЛІ 12

П БЛОК. ПІДВИЩЕННЯ 15

КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ - ЧЛЕНІВ ШЦМО 15

2.1IVМОДУЛЬ. ЗАХОДИ ПО ПОКРАЩЕННЮ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ 15

2.2 VМОДУЛЬ. ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ В РОБОТУ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ 18



І БЛОК. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.

1.1 І МОДУЛЬ. Аналіз роботи методичного об’єднання

за 2012-2013навчальний рік та задачі на новий

2013-2014 навчальний рік
У 2012 – 2013 н. р. робота шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів була спрямована на подальше вдосконалення педагогічної та методичної майстерності вчителів, їхнього науково-теоретичного рівня, на реалізацію проблеми «Підвищення педагогічної майстерності вчителів з метою удосконалення уроку і розвитку творчої особистості учня і вчителя».

На засіданнях ШМО початкових класів розглядалися нормативно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу в закладах освіти, актуальні проблеми методики викладання шкільних дисциплін, інформація стосовно проведення навчальних, позакласних занять,щодо змін у веденні журналів, велися огляд та обговорення методичної літератури, книг, періодичних видань тощо.

Протягом навчального року було проведено 5 засідань методичного об’єднання вчителів початкових класів .

За І семестр було проведено три методичні засідання.


І засідання у серпні місяці – організаційне з метою вивчення організаційних моментів щодо навчального процесу в поточному році.
ІІ засідання проводилось в жовтні місяці у вигляді семінару - практикуму на тему: «Здійснення компетентнісного підходу через реалізацію завдань компетентнісного орієнтованої мети уроку з метою підвищення якості викладання на уроці. Реалізація нового Державного стандарту початкової освіти» Заняття складалось з двох частин: І. Теоретичне викладення з питання :«Ключові компетентності. Їх складові та зміст». ІІ частина – практична , на якій члени МО складали мету уроку за ключовими компетентностями.
Вчитель: Шпаченко О.В. звітувала про результати адаптаційного періоду першокласників
Протягом І семестру були проведені відкриті уроки та позакласні заходи:

- «Українська мова Члени речення. Головні й другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні.» ( 04.10) , який провела Туніченко К.Л. Під час проведення відкритого уроку вчитель показала результат роботи над темою самоосвітньої діяльності, над якою вона працює протягом між атестаційного періода.



  • Чернега Н.І. провела урок позакласного читання «Барви осені», на якому показала роботу по здійсненню особистісно-орієнтованого підходу з метою розвитку пізнавальних інтересів учнів.

  • Майбородою Н.С. був проведений урок читання «Покинуте кошеня», на якому вона продемонструвала роботу по формуванню мовленнєвих компетентностей учнів.

  • Вчитель Шпаченко О.В. (03.12) на уроці математики з теми: «Узагальнення і систематизація знань учнів про натуральні числа» здійснювала диференційований підхід з метою організації особистісно-орієнтованого навчання, дотримуючись вимог нового Державного стандарту освіти для учнів початкової ланки навчання. Вчителем Шпаченко Оленою Володимирівною був проведений відкритий позакласний захід: « Посвята першокласників в однокашники-першокласники» Туніченко К.Л. провела відкритий позакласний захід до Дня мови: «Слово про слово». Відкриті виховні заходи показали, що вчителі творчо працюють з учнями, застосовують сучасні форми виховної роботи, елементи ІКТ, проектну діяльність по збереженню традицій українського народу. До проведення свят залучались батьки , члени учнівського самоврядування, члени шкільного драматичного театру. Також вчителями були проведені й такі виховні заходи:


  • Виховна

    година

    « Милосердя й доброта-людства два крила» ( Чернега Н.І.)



  • свято до Дня Святого Миколая: « Святий Миколай іде в кожну хату, іде в кожний край», вчителем Шпаченко О.В.;

  • виховна година « Духовне здоров’я» ( вихователь ГПД Проценко А.М. на групі подовженого дня.);

  • Конференція : « Рослини – символи України» ( Майборода Н.С.)




Крім засідань шкільного методичного об′єднання вчителі брали участь у семінарах-практикумах вчителів міста, у відеоконференції з теми: « Робота школи з попередження шкідливих звичок та пропаганди здорового способу життя». Так, вчитель Шпаченко О.В. підготувала презентацію роботи початкової школи з даного питання, в якій було висвітлена робота, яка проводиться не тільки з учнями, а й з їхніми батьками.

Активну участь брали члени ШЦМО в проведені педагогічних рад школи.

Протягом І семестру класні керівники брали участь у виховній роботі школи.

Провели місячники:



  • Місячник «Увага! Діти на дорозі» (Вересень)

  • Місячник безпечного користування газом у побуті (Жовтень)

  • Місячник козацької слави (Жовтень)

  • Місячник української писемності та мови (Листопад)

  • Місячник морально – правового виховання (Грудень)

Організували роботу по проведенню тематичних тижнів:



  • Тиждень знань правил дорожнього руху

  • Олімпійський Тиждень

  • Тиждень бібліотек

  • Тиждень географії

  • Тиждень знань правил пожежної безпеки

Продовжується робота по самоврядуванню в початковій школі.

В кінці І семестру проводились підсумкові збори класних загонів. Систематично ведеться робота шкільного прес-центру.
Продовжується робота по роботі з обдарованими дітьми. Учні 3 і 4 класів брали участь у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови

« Гринвіч» . Учень 2 класу,Журавський Олексій отримав срібний сертифікат за участь у конкурсі з англійської мови «Гринвіч»

Учень 3 класу Волощук Михайло став переможцем шкільного етапу та брав участь в міському етапі конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика.
В ІІ семестрі було проведено три засідання.

ІІІ засідання – на тему: « Реалізація на уроці диференційованого підходу в контексті особистісно-орієнтованого навчання» відбулося у формі майстер-класу Мета: вивчити розробки конспектів уроку з урахуванням диференційованого підходу. Члени МО брали активну участь в обговоренні отриманих результатів роботи дослідницької лабораторії по вивченню посібника Т.І. Чернецької «Сучасний урок: Теорія і практика моделювання» з жовтня по січень місяць. В ході проведення майстер-класу були розглянуті питання:

І. Підготовчо-організаційний етап.

ІІ. Основна частина

1) Презентація досвіду з питання: Моделювання уроку з урахуванням диференційованого підходу. Розробка конспекту урока Чернеги Н.І.

2) Реалізація на уроці математики диференційованого підходу. Демонстрація Туніченко К.Л. фрагменту уроку математики.

3) Реалізація на уроці навчання грамоти: читання диференційованого підходу., проведеного Шпаченко О.В. « Закріплення звука И, вивчення букви «И.»

4) Організація роботи учнів у малих групах з метою здійснення диференційованого підходу. Майборода Н.С.

ІІІ. Проведення імітаційної гри: «Учень і експерт»



ІV засідання було проведене в квітні місяці у вигляді педагогічного аукціону. На ньому розглядалися питання:

1.Презентація досвіду роботи Туніченко К.Л.

2. Підведення підсумків проведеного предметного Тижня початкових класів.

3.Аналіз проведення відкритих уроків та позакласних заходів

4. Готуємось до Державної підсумкової атестації

5. Звіт роботи школи майбутнього першокласника

6. Аналіз результатів вивчення стану викладання читання та музичного мистецтва в початковій школі.

7.Підсумки участі у міському етапі олімпіади з математики, у всеукраїнських та міжнародних конкурсах.



V засідання, що проводилося в травні місяці присвячене звітуванню вчителів про роботу над темою самоосвіти протягом року, згідно планів самоосвіти.

Також вчителі звітували про виконання програми з предметів.

Проведено аналіз результатів ДПА та проведено обговорення нових програм для 2 класу.

Протягом ІІ семестру вчителями- членами ШЦМО були проведені відкриті уроки:



  • Урок читання на тему: «Усмішка. В.О. Сухомлинський», провела Чернега Н.І., на якому демонструвала роботу по впровадженню досвіду В.О. Сухомлинського .

  • Урок з природознавства: «Запитання до природи. Чим снідає Їжачок». На цьому уроці Шпаченко О.В. здійснювала диференційований підхід,

розвивала мовленнєві компетентності,вміння робити висновки.

  • Урок розвитку зв’язного мовлення провела Майборода Н.С.

На уроці учні

  • Урок читання на тему: «Тарас у наймах. Тяжко-важко в світі жити сироті без роду», Туніченко К.Л. розвивала читацькі і мовленнєві компетентності учнів через впровадження елементів новітніх технологій.

Активну участь члени МО брали у позакласній роботі школи.

Кожен вчитель провів відкритий позакласний захід. Майборода Н.С. В 32 класі провела Свято до Дня матері, Туніченко К.Л. – виховну годину: «Довкілля моє неповторне», Проценко А.М. на групі продовженого дня провела заочну подорож «У нашого Омелька – невеличка сімейка» та виховну бесіду на тему: «Сім кольорів щастя», Шпаченко О.В. в цікавій формі провела Свято прощавай, перша книжко – Буквар!», а Чернега Н.І. – свято прощання з початковою школою.

Класні керівники виконали план виховної роботи в повному обсязі. Брали участь у проведенні місячників


  • Місячник народознавства та краєзнавства (Січень)

  • Місячник громадянського виховання (Лютий)

  • Місячник родинно- сімейного виховання (Березень)

  • Місячник екологічного виховання (Квітень)

  • Місячник патріотичного виховання (Травень)

В березні провели Тиждень Початкової школи. Згідно плану Проведені класними керівниками позакласні заходи:

  • Свято з елементами логопедичного заняття: «По слідах чарівних казок» (1 клас) - Шпаченко О.В.

  • Бібліотечний урок. Вікторина: «Знавці казок» 3-4 клас – Мотузова Н.М.

  • Конкурс малюнків «Мій улюблений казковий герой» 1-4 класи

  • Свято з елементами логопедичного заняття 3клас – Туніченко К.Л.

  • Вікторина «Найрозумніший» 2-4 класи

  • Свято для рідної матусі – Чернега Н.І. 4 клас

  • Виставка малюнків: «Портрет мами»

Учні початкових класів брали участь в інтерактивних конкурсах: « Колосок», «Соняшник», «Кенгуру». Показали такі результати:

За результатами вивчення передового педагогічного досвіду , а саме вивчення досвіду В.О. Сухомлинського , членами ШЦМО було створено збірку дитячих казокта випущена збірка «Каліграфічні хвилинки на уроках української мови у 3 класі».

В 2012-2013 навчальному році проходила атестацію Туніченко К.Л. – вчитель і класний керівник 3 класу. За висновками атестацій ної комісії Туніченко К.Л. було підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І кваліфікаційної категорії».

Одним із важливих напрямків роботи МО була робота по організації і проведенню занять Школи майбутніх першокласників, яку проводили вчитель Проценко А.М. та практичний психолог Мельниченко Л.О.

Робота школи була спрямована на швидку та безболісну адаптацію дошколят до навчання у школі, створення максимально комфортних умов, що дозволяють майбутнім першокласникам успішно розвиватись у новому педагогічному середовищі шкільної системи освіти

В кінці ІІ семестру були проведені підсумкові контрольні роботи. Результати показали, що:



  • з читання якісний показник високого рівня мають учні 3 1 4 класів, достатнього рівня учні 1 і 2 класів.

  • З української мови якісний показник достатнього рівня мають учні 3 та 4 класів, середнього рівня – учні 2 класу.

  • З математики якісний показник достатнього рівня мають учні 3 та 4 класів, середнього рівня – учні 2 класу.

Таким чином, правильно організована робота МО дає можливість забезпечувати неперервність педагогічної освіти, здійснювати прогноз щодо обсягів і напрямів професійної підготовки вчителів, формує потребу і здатність особистості до самонавчання, що є надзвичайно актуальним на сучасному етапі розбудови українського суспільства й закріплено у «Національній доктрині розвитку освіти України у XXІ столітті».

Роботу ШЦМО за 2012- 2013рік можна вважати задовільною. Але були виявлені і певні недоліки в роботі:

- низький рівень підготовки до олімпіад;

- недостатні вміння деяких учнів

застосовувати теоретичний матеріал на практиці під час проведення контрольних робіт та ДПА.

Виходячи з вище вказаного, методичне об’єднання намічає такі напрямки роботи в 2013 - 2014 н.р:

1. Особистісно зорієнтований урок у школі І ступеня в умовах оновлення змісту і форм організації навчально-виховного процесу

2. Здійснення науково-методичного забезпечення розвитку освіти.

3. Модернізація структурної моделі науково-методичної роботи з вчителями.

4. Адаптація учнів 4 класу до навчання в 5 класі. Організація роботи школи майбутнього першокласника з метою адаптації до навчальної діяльності майбутніх першокласників

5. Забезпечення індивідуально-консультативного підходу до кожного вчителя.

6. Впровадження комп’ютерних технологій в практичну діяльність вчителів.

7. Підтримка науково-дослідницької роботи вчителів, інноваційних технологій.

8. Формування компетентностей учнів на основі особистісно- зорієнтованого підходу.

9. Подальше вивчення нових навчальних програм та впровадження нового Державного стандарту початкової освіти

У 2013-2014 н. р. методичне об’єднання вчителів початкових класів ставить собі за мету:

• продовжувати впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес;

• створювати психологічно-комфортні умови для вільного самовиявлення та самореалізації учнів;

• Здійснення диференційованого підходу до учнів з різним рівнем сформованості навчальної діяльності;

• розвивати творчі здібності обдарованих учнів;

• поліпшити роботу з обдарованими учнями та приділяти належну увагу підготовці до олімпіад.

У наступному навчальному році для підвищення рівня професійної компетентності вчителів ШЦМО початкових класів та вихователів ГПД планується працювати над проблемою: «Підвищення педагогічної майстерності вчителів з метою удосконалення уроку і розвитку творчої особистості учня і вчителя» і направити діяльність методичного формування на обмін досвідом успішної педагогічної діяльності шляхом відвідування уроків, створення порт фоліо кожного вчителя та портфоліо ШЦМО вчителів початкових класів та вихователів ГПД



  1. IIМОДУЛЬ, ДАНІ ПРО ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ




ЗМІСТ

1

2

3

1

Прізвище,

ім'я,

по-батькові

Проценко

Алла

Миколаївна

Майборода

Наталія

Семенівна

Туніченко

Катерина

Леонтіївна

2

Педагогічний

стаж

3 роки

28 років

27 років

3

Що закінчив і коли

КДПУ ім.

Винниченка, Педагогіка і методика початкового навчання. Вчитель початкових класів, вихователь дитячого дошкільного закладу, 2011 рік

КДІ11 ім. Пушкіна Педагогіка і методика початкового навчання.

Вчитель

початкових класів, 1985 рік

КДПІ

ім.Пушкіна. Педагогіка і методика початкового навчання.

Вчитель

початкових класів, 1986 р,

4

Категорія

вчителя

Спеціаліст

Спеціаліст І категорії

Спеціаліст І категорії

5

Навантаження

27 год.

18 год, 1/2виховат ель ГПД

18 год

6

В яких класах викладає?

1 клас

3 клас

4 клас

7

Гуртки,

факультативи

Риторика


Риторика

Риторика

8

Коли був на курсах?




2009 рік

2009 рік.

9

Останній рік атестації




2010-2011 рік

2012-2013 р.

10

Коли буде на курсах?

2016

2015 р.

2014 р.










3/П

1

2

3

4

5

6

7

8

9




ЗМІСТ

4

5







Прізвище,

ім'я,

по-батькові

Дроздова Наталя Миколаївна

Скобелева Марина

Геннадіївна





Педагогічний

стаж

2 роки

1 рік







Що закінчив і коли

КДПУ ім.

Винниченка. Вчитель початкових класів, практичний психолог, організатор початкового навчання

2006 рік

КДПУ ім.

Винниченка,

Педагогіка і методика

основної і старшої

школи. Вчитель

української

мови, та літератури 2012 рік

зарубіжної літератури, 2012






Категорія

вчителя

Спеціаліст

Спеціаліст







Навантаження

18 годин

Вихователь ГПД







В якому класі викладає?

2 клас

Група ГПД 1 клас







Гуртки,

факультативи

риторика











Коли був на курсах?













Останній рік атестації













Коли буде на курсах?

2016

2017
























4 '




3/

ЗМІСТ

1




1

Прізвище,

ім'я,

по-батькові

Вергун Ірина Олександрівна

Бобейко Віталій Вікторович

2

Педагогічний

стаж

2 роки

Перший рік

3

Що закінчив і коли

КДПУ

ім.Володимира Винниченка,. Вчитель історії і суспільствознавства

2012 рік

КДПУ

ім.Володимира Винниченка,

6 курс

4

Категорія

вчителя

Спеціаліст

Спеціаліст

5

Навантаження




Вихователь ГПД,

3 години інформатики

6

В яких класах викладає?

Група ГПД 3 клас

Група ГПД 2 клас

Інф. 9, 10, 11 клас

7

Гуртки,

факультативи






8

Коли був на курсах?







9

Останній рік атестації







10

Коли буде на курсах?

2017

2018

1.3 IIIМОДУЛЬ. ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ, НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ ВЧИТЕЛІ






з/п

П.І.П

Клас

Науково-методична

проблема

Форма

звітності

1.



Проценко А.М.

1

Значення особистісно-орієнтованого навчання у встановленні індивідуальності учнів , в життєвому самовизначенні, самореалізації .

Презентація, розробки уроків



2.

Дроздова Н. М.

2

Особистісно-орієнтоване

навчання

учнів початкових класів шляхом розвитку пізнавальних інтересів

Презентація уроку. Розробка уроку.

3.

Майборода Н.С.

3

Ровиток творчих здібностей та обдарувань учнів в процесі формування мовленнєвих

компетентностей молодших школярів

Доповідь, розробки уроків.

4.

Туніченко К. Л.

4

Формування читацької компетентності і творчих здібностей учнів на уроках у початкових класах


Презентація уроку. Доповідь

5.

Дроздова Н. М.

2

Особистісно-орієнтоване

навчання

учнів початкових класів шляхом розвитку пізнавальних інтересів

Презентація уроку.

6.

Скобелева М. Г.

Вихова-

тель ГПД

Дидактична гра як засіб розвитку творчих здібностей учнів початкових класів

Презентація виховного заходу

7.


Вергун І. О.


Вихова-

тель ГПД


Технологія особистісно орієнтованого освітнього розвитку творчих здібностей учнів початкових класів в умовах впровадження нового державного стандарту

Презентація виховного заходу


8.

7.

Бобейко В.В.

ВивВихователь-ГПД

Гра в особистісно-орієнтованому навчанні та вихованні

Презентація виховного заходу та гри. Проект дитячих малюнків про природу


П БЛОК. ПІДВИЩЕННЯ

КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ - ЧЛЕНІВ ШЦМО



    1. IVМОДУЛЬ. ЗАХОДИ ПО ПОКРАЩЕННЮ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ


' №

з/п

ЗМІСТ РОБОТИ

Термін

проведення

Клас

Відповідальні

При

мітка

1

Діагностичні контрольні роботи з математики,української мови,читання

Аналіз результатів та розробка

Вересень

2013р.

2-4

класи

Кер.МО Вчителі 2-4 класів




2

Контрольні роботи з математики

Вересень-

травень

2-4

класи

Кер.МО Майборода Н.С. Вчителі 2-4 класів




3

Контрольні роботи 3 української мови: диктант(2 рази на рік) мовні теми(2 рази на рік), списування ( 2 рази нарік), Аудіювання (згідно графіку)

Письмовий переказ(згідно графіку)

Усний переказ (згідно графіку), діалог(згідно графіку)


Перевірка техніки читання (2 рази на рік)

Вересень-

травень

2-4

класи

1-4

класи

Кер.МОМайборода Н.С. Вчителі 2-4 класів

Кер.МОМайборода Н.С.. Вчителі 1-4 класів




4

Зріз знань з української мови

Січень-лютий.

2-4

класи

Кер.МО

Майборода Н.С. Вчителі 2-4 класів




5

Тематичні контрольні роботи з курсу «Я і Україна» ( 4 рази на рік згідно графіку)

Вересень-

травень

3-4

класи

Кер.МОМайборода Н.С. Вчителі 3-4 класів




п




6

Тематичні контрольні роботи з Основ здоров’я

Вересень-

травень

2-4

класи

Кер.МО

Майборода Н.С.. Вчителі 2-4 класів




7

Контрольний зріз знань з Основ здоров’я(2 рази на рік згідно графіку)

Грудень

Травень

3-4

класи

Кер.МО Майборода Н.С. Вчителі 3-4 кл.




8

Підсумкові (моніторингові) контрольні роботи за І і II семестри

Грудень

Травень

2-4

класи

Кер.МО Заступник директора Зуєва Т.В.




9

ДПА учнів 4 класу

Травень

4

клас

Кер.МО Заступник директора Зуєва Т.В.




10

Організувати індивідуальні консультації для учнів з різним рівнем навчальної діяльності

Вересень-

травень

1-4

класи

Вчителі 1-4 класів








2.2 VМОДУЛЬ. ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ В РОБОТУ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ






Завдання і зміст роботи

Термін

1.

Продовжувати вивчати і впроваджувати в практику педагогічний досвід учителів:

  • В.О. Сухомлинського - ідеї розвивального навчання молодших школярів у педагогічній спадщині;

О. Я. Савченко - дидактико-методичні засади підручників;

  • С. П. Логачевської- диференційований підхід до навчання учнів;

  • Ш. О. Амонашвілі - застосування ігрових методів у навчанні 6-річних школярів; гуманізація та демократизація навчально- виховного процесу в початковій школі;

  • О. М. Миколаєва - оволодіння навичками читання, письма і математики;

  • Є. М. Литвин - розвиток зв’язного мовлення школярів;

  • В. П. Антипець- формування навичок читання і навчання грамоти;

  • О. М. Потапова - особливості навчання каліграфічному письму;

Л. П. Дашевської- формування узагальнених способів розумової діяльності.

протягом

року

2.

Організовувати взаємовідвідування уроків, занять самопідготовки, виховних заходів з метою обміну досвідом роботи та дотримання єдиних вимог до учнів.

протягом

року





ВИВЧЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ, ДОСВІДУ ВЧИТЕЛІВ МІСТА, ОБЛАСТІ


П.І.П

Чий досвід вивчає

Впровадження

досвіду

Форма

звітності

Обмін досвідом

шмо

Шкільні метод, захоДИ

М.Кіровоград 2013р


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка