План роботи методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу Берецького навчально-виховного комплексу



Скачати 160.37 Kb.
Дата конвертації20.02.2016
Розмір160.37 Kb.

ПОГОДЖЕНО

на засіданні ШМО

вчителів суспільно-

гуманітарного циклу

(протокол № ___

від «___» _______________ 2013 року)

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор Берецького НВК

_____________ Т. С. Кєбєдова

«___» _______________ 2013 року

План роботи

методичного об'єднання

вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Берецького навчально-виховного комплексу

Первомайської районної державної адміністрації

Харківської області

на 2013/2014 навчальний рік

Аналіз роботи шкільного методичного об'єднання

вчителів суспільно-гуманітарного циклу за 2012/2013 навчальний рік та завдання на 2013/2014 навчальний рік

Робота шкільного методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу в 2012/2013 навчальному році проводилася згідно з Положенням про шкільні методичні об'єднання та Планом роботи на 2012/2013 навчальний рік.

Усі вчителі-предметники продовжували працювати над єдиною методичною темою «Підвищення якості освіти шляхом упровадження ефективних традиційних та інноваційних технологій».

На 5 проведених протягом минулого навчального року засіданнях опрацьовувалися нормативно-правові-документи та інструктивно-методичні матеріали. Члени ШМО комплектували власні теки-портфоліо із забезпечення ефективності навчально-виховного процесу у викладанні предметів суспільно-гуманітарного циклу, поповнювали матеріально-технічну базу навчальних кабінетів.

Інформацію про результативність роботи вчителів-членів ШМО в 2012/2013 навчальному році подано нижче в таблицях.



П І Б, посада

Тема самоосвіти

Відкритий урок

Доповідь

або звіт



1

Зейферд Віктор Вікторович, учитель української мови та літератури

«Формування мистецької компетентності учнів на уроках української мови та літератури в процесі використання логічно-асоціативного ряду «Слово – колір - звук»


5 клас

Українська література

«Усний твір-опис за народною картиною «Козак Мамай»


Звіт про самоосвітню діяльність

2

Кононихіна Валентина

Вікторівна, вчитель російської мови та літератури




«Оптимізація навчального процесу через активність і самостійність учнів»


5 клас

Російська мова

«Написание слов с пол-, полу-»


Звіт про самоосвітню діяльність

3

Кригін Михайло

Петрович, учитель історії



«Розвиток критичного мислення на уроках історії»


11 клас

Історія України

«Оцінювання навчальних досягнень учнів за темою «Україна в роки Другої світової війни. Велика Вітчизняна війна. Україна в. перші повоєнні роки (1945-початок

1950-их)»




Доповідь «Використання нетрадиційних методів навчання на уроках історії»

4

Марченко Людмила Анатоліївна (зовнішній сумісник), учиитель музики


«Поєднання музики й мистецтва слова як засіб активізації діяльності учнів на уроках музики»

1 клас

Музичне мистецтво

«Музика весняного дощу»


Звіт про самоосвітню діяльність

5

Никоненко Надія

Олександрівна, вчитель англійської мови




«Використання інтерактивних методик у вивченні англійської мови»


2 клас

.Англійська мова

«Частини тіла»


Звіт про самоосвітню діяльність

6

Шиліна Марія Олексіївна, вчитель української мови та літератури, керівник ШМО

«Особистісно зорієнтований урок у системі проблемного навчання»


11 клас

Українська мова

«Розвиток мовлення. Телефонна розмова як один із видів усного ділового спілкування. Основні вимоги до культури спілкування по телефону»


Доповідь «Розвиток зв'язного мовлення на уроках української мови»





П І Б, посада

Якість знань у ІІ семестрі

Наслідки ДПА

Робота з обдарованими учнями

1

Зейферд Віктор Вікторович, учитель української мови та літератури

Українська література – 59,5 %

-

ІІ етап ВУО з української мови та літератури: Варєнцева А., 10 клас, ІІ місце

ІІ етап Конкурсу імені Т. Г. Шевченка: Кравчук Д., 5 клас, ІІ місце



2

Кононихіна Валентина

Вікторівна, вчитель російської мови та літератури



Російська мова –

50,8 %


Література (інтегрований курс) –

53, 7 %


-

ІІ етап ВУО з російської мови та літератури: Варєнцева А., 10 клас, ІІ місце

ІІІ етап ВУО з російської мови та літератури: Кєбєдова К., 11 клас, ІІІ місце

Конкурс творів «Якби я був губернатором»: Кєбєдова К., 11 клас, грамота


3

Кригін Михайло

Петрович, учитель історії



Історія України – 46,2 %

Всесвітня історія –

48,1 %


Історія України

11 клас

ПР – 0


СР - 2

ДР - 2


ВР – 1


ІІ етап ВУО з історії: та з основ правознавства: Кєбєдова К., 11 клас, ІІ місце

ВІК юних суспільствознавців «Кришталева сова»: Дипломи ІІ ступеня – 2

Дипломи ІІІ ступеня – 2

Диплом за участь - 8



4

Марченко Людмила Анатоліївна (зовнішній сумісник), учиитель музики

Музика –

100 %


-

-

5

Никоненко Надія

Олександрівна, вчитель англійської мови



Англійська мова – 46 %

Англійська мова

9 клас

ПР – 0


СР - 2

ДР - 0


ВР – 0


ІІ етап ВУО з англійської мови: Боро-дін В., 8 клас, І місце; Кєбєдова К., 11 клас, ІІ місце

6

Шиліна Марія Олексіївна, вчитель української мови та літератури, керівник ШМО

Українська мова –

54,4 %


Українська мова

11 клас

ПР – 1


СР - 0

ДР - 2


ВР – 3

9 клас

ПР – 0


СР - 0

ДР - 2


ВР – 0


ІІ етап ВУО з української мови та літератури: Варєнцева А., 10 клас, ІІ місце

Конкурс творів «Якби я був губернатором»: Кєбєдова К., 11 клас, грамота




У 2013/2014 навчальному році члени шкільного методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу ставлять перед собою такі завдання:


  • підвищувати рівень педагогічної компетентності;

  • завершити, узагальнити й систематизувати матеріали роботи над єдиною методичною темою «Підвищення якості освіти шляхом упровадження ефективних традиційних та інноваційних технологій»;

  • формувати предметні компетентності учнів з урахуванням ідей гуманізації і гуманітаризації освіти з метою досягнення результатів навчання;

  • активніше впроваджувати в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційні технології;

  • вивчати, узагальнювати та розповсюджувати передовий педагогічний досвід щодо використання інтерактивних методів навчання;

  • активізувати роботу з філологічно обдарованими дітьми.


Тематика засідань шкільного методичного об'єднання

вчителів суспільно-гуманітарного циклу

на 2013/2014 навчальний рік



Зміст роботи

Форми роботи

Відповідальний

Відмітки про виконання

І засідання (вересень 2013 року)

Тема: Підготовка до роботи ШМО в 2013/2014 навчальному році.

Мета: підвищення рівня педагогічної компетентності вчителів, надання допомоги вчителям-предметникам у розвитку їхньої майстерності як комплексу професійних знаь, умінь та навичок.


1

Розподіл доручень між членами ШМО

Обговорення

Шиліна М. О.




2

Готовність навчальних кабінетів до роботи в новому навчальному році

Звіти

Завідувачі навчальних кабінетів




3

Науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу в закладі

Комплектування методичних тек

Члени ШМО




4

Опрацювання нормативно-правових документів та інструктивно-методичних матеріалів

Повідомлення

Члени ШМО




5

Шляхи й перспективи підвищення якості знань із навчальних предметів суспільно-гуманітарного циклу в 2013/2014 навчальному році


Круглий стіл

Члени ШМО




6

Планування предметних тижнів

Обговорення

Члени ШМО




7

Підготовка до проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних дисциплін у 2013/2014 навчальномиу році

Повідомлення

Кононихіна В. В.

Члени ШМО






8

Погодження календарно-тематичного планування з навчальних предметів суспільно-гуманітарного циклу на 2013/2014 навчальний рік

Погодження

Кононихіна В. В.

Шиліна М. О.

Члени ШМО





9

Про готовність членів ШМО до впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти

Обговорення

Кононихіна В. В.

Члени ШМО






ІІ засідання (листопад 2013 року)

Тема: Виховання духовності на уроках навчальних дисциплін суспільно-гуманітарного циклу.

Мета: обмін досвідом членів ШМО щодо виховання духовності на уроках навчальних дисциплін суспільно-гуманітарного циклу.


1

Відкритий урок української літератури в 6-му класі (Зейферд В. В.)

Перегляд

Аналіз


Обговорення

Члени ШМО




2

Доповідь «Виховання духовності на уроках української літератури» (Зейферд В. В.)

Обмін досвідом щодо виховання духовності на уроках навчальних дисциплін суспільно-гуманітарного циклу


Члени ШМО




3

Підготовка до щорічної обласної виставки педагогічних ідей і технологій

Повідомлення

Кононихіна В. В.

Шиліна М. О. Члени ШМО






4

Моніторинг навчальних досягнень учнів з української мови та літератури

Обговорення

Зейферд В. В.

Шиліна М. О.






5

Результативність участі випускників 11-го класу 2013-го року в ЗНО і організація підготовки до ЗНО з навчальних дисциплін суспільно-гуманітарного циклу 2014-го року

Аналіз

Вироблення рекомендацій



Кононихіна В. В.

Члени ШМО






6

Звіт учителя музики Марченко Л. А. про самоосвітню діяльність

Звіт

Кононихіна В. В.




7

Стан адаптації учнів 5-го класу

Звіт

Практичний психолог




8

Робота з філологічно обдарованими дітьми

Аналіз

Вироблення рекомендацій



Кононихіна В. В.

Члени ШМО






ІІІ засідання (січень 2014 року)

Тема. Формування ключових компетентностей учнів.

Мета. формування предметних компетентностей учнів з урахуванням ідей гуманізації і гуманітаризації освіти з метою досягнення результатів навчання.


1

Відкритий урок російської мови (Кононихіна В. В.)

Перегляд

Аналіз


Обговорення

Члени ШМО




2

Доповідь «Формування ключових компетентностей учнів через реалізацію гуманітарних аспектів» (Кононихіна В. В.)

Обмін досвідом щодо формування ключових компетентностей учнів через реалізацію гуманітарних аспектів на уроках навчальних дисциплін суспільно-гуманітарного циклу

Члени ШМО




3

Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів освітньої галузі «Суспільствознавство»

Обговорення

Кригін М. П.




4

Звіт учителя історії Кригі-

на М. П. про самоосвітню діяльність



Звіт

Кононихіна В. В.




5

Фахова атестація вчителя – крок до підвищення якості освіти (Зейферд В. В.)

Презентація досвіду роботи

Кононихіна В. В.




6

Результативність навченості учнів у І семестрі 2013/2014 навчального року

Аналіз

Кононихіна В. В.




7

Про підсумки участі школярів у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних дисциплін у 2013/2014 навчальномиу році


Обговорення

Кононихіна В. В.

Члени ШМО






8

Про підготовку до ДПА учнів 9-го та 11-го класів


Інформування

Кононихіна В. В.

Члени ШМО






ІV засідання (квітень 2014 року)

Тема. Використання інтерактивних методів навчання.

Мета: обмін досвідом членів ШМО щодо використання інтерактивних методів навчання.


1

Відкритий урок англійської мови в 6-му класі (Никоненко Н. О.)

Перегляд

Аналіз


Обговорення

Члени ШМО




2

Доповідь «Роль навчальної гри у формуванні позитивної мотивації до вивчення іноземної мови»

(Никоненко Н. О.)



Обмін досвідом щодо ролі навчальної гри у формуванні позитивної мотивації до вивчення навчальних дисциплін суспільно-гуманітарного циклу

Члени ШМО




3

Атестаційні матеріали для ДПА учнів 9-го та 11-го класів

Погодження

Кононихіна В. В.

Члени ШМО






4

Підсумки проведення предметних тижнів

Інформування

Кононихіна В. В.

Члени ШМО






5

Звіт учителя української мови та літератури Шилі-

ної М. О. про самоосвітню діяльність



Звіт

Кононихіна В. В.




V засідання (червень 2014 року)

Тема. Підсумки роботи ШМО в 2013/2014 навчальному році.

Мета: проведення аналізу роботи ШМО в 2013/2014 навчальному році та попереднє планування роботи на 2014/2015 навчальний рік.


1

Про роботу ШМО в 2013/2014 навчальному році та попереднє планування роботи на 2014/2015 навчальний рік

Аналіз

Планування



Кононихіна В. В.

Члени ШМО






2

Про виконання навчальних програм з предметів суспільно-гуманітарного циклу

Інформування

Кононихіна В. В.

Члени ШМО






3

Результативність навченості учнів у ІІ семестрі 2013/2014 навчального року

Аналіз

Кононихіна В. В.




4

Про підсумки роботи членів ШМО над єдиною методичною темою

Аналіз

Кононихіна В. В.

Члени ШМО






5

Про підсумки ДПА учнів 9-го та 11-го класів

Моніторинг

Кононихіна В. В.

Члени ШМО








У плані роботи

ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу

на 2013/2014 навчальний рік

пронумеровано, прошнуровано й скріплено печаткою

______________________________ сторінок.

Директор НВК ______________ Т. С. Кєбєдова

12 червня 2013 року











Банк даних членів шкільного методичного об'єднання

вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Берецького навчально-виховного комплексу

Первомайської районної державної адміністрації

Харківської області

на 2013/2014 навчальний рік



П І Б, посада

Освіта

Катего-рія, звання

Пед-стаж


Курси

Атестація

Тема самоосвіти

1

Зейферд Віктор Вікторович, учитель української мови та літератури

Повна вища

Вища, «Вчи-тель-мето-дист»

25

2008

2009 (категорія)

2011 (звання)



«Формування мистецької компетентності учнів на уроках української мови та літератури в процесі використання логічно-асоціативного ряду «Слово – колір - звук»


2

Кононихіна Валентина

Вікторівна, вчитель російської мови та літератури



Повна вища

Вища, «Старший вчитель»

28

2009

2010

«Оптимізація навчального процесу через активність і самостійність учнів»


3

Кригін Михайло

Петрович, учитель історії



Повна вища

Спеціаліст

23

2012

2010

«Розвиток критичного мислення на уроках історії»

4

Марченко Людмила Анатоліївна (зовнішній сумісник), учиитель музики

Середня спеціальна

8 тарифний розряд

34

2010

2011

«Поєднання музики й мистецтва слова як засіб активізації діяльності учнів на уроках музики»

5

Никоненко Надія

Олександрівна, вчитель англійської мови



Повна вища

Друга

4

2012

2012

«Використання інтерактивних методик у вивченні англійської мови»


6

Шиліна Марія Олексіївна, вчитель української мови та літератури, керівник ШМО

Повна вища

Перша

41

2012

2013

«Особистісно зорієнтований урок у системі проблемного навчання»



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка