План роботи «Школи педагога-початківця першого року навчання»



Скачати 68.12 Kb.
Дата конвертації09.03.2016
Розмір68.12 Kb.
Затверджую

Директор Центру

__________В.І.Заєць

«__»_____________2015р.


План роботи «Школи педагога-початківця першого року навчання»


на 2015-2016 н.р.
Мета: надання педагогам-початківцям методичної допомоги у розв’язанні першочергових проблем з метою їхнього особистісного, професійного зростання та розкриття потенційних можливостей; поглиблення педагогічних знань, формування професійної компетентності шляхом ознайомлення з директивними документами, наказами, розпорядженнями Міністерства освіти і науки України.

Термін проведення

Тематика засідання

Відповідальні

1

2

3

Вересень

  1. Обговорення плану роботи «Школи педагога-початківця» першого року навчання.

  2. Ознайомлення з особливостями навчально-виховного процесу в Центрі, з єдиною методичною проблемою, вимогами педагогічної етики.

  3. Складанням календарного планування, веденням документації та звітності.

  4. Опрацювання нормативно-правових документів щодо організації виховної роботи в закладах освіти, розвитку психологічної служби.

Заст. дир. з НВхР Демиденко С.В., методист Мельник Л.А.

Жовтень

  1. Форми та пріоритетні напрями організації виховної роботи з учнями. Організація виховного процесу.

  2. Методика формування психологічної культури учасників виховного процесу.

  3. Основні принципи виховної роботи з учнями.

Заст. дир. з НВхР Демиденко С.В., методист Мельник Л.А.

Листопад

  1. Основні форми виховної діяльності з учнями.

  2. Учнівський колектив – основа виховання. Складання психолого-педагогічної характеристики учня та всього класного колективу.

  3. Роль практичного психолога, вихователя в розвитку лідерських якостей учнів, в залученні їх до роботи в органах самоврядування.

Заст. дир. з НВхР Демиденко С.В., методист Мельник Л.А.

1

2

3

Грудень

  1. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог до організації виховного процесу.

  2. Методи практичної роботи психолога: тренінг, психологічне консультування, психокорекція та психотерапія.

  3. Підготовка до педагогічних читань.

Заст. дир. з НВхР Демиденко С.В., методист Мельник Л.А.

Січень

Участь учасників «Школи педагога-початківця» у педагогічних читаннях.

Методист Мельник Л.А.

Лютий

  1. Роль практичного психолога, вихователя у створенні найбільш сприятливих умов для емоційної і психологічної захищеності учня, для його творчого самоутвердження.

  2. Національно-патріотичне виховання учнів. Розробка виховних заходів, зустрічей з цікавими людьми.

  3. Методика проведення бесід та заходів на морально-етичну тематику.

Заст. дир. з НВхР Демиденко С.В., методист Мельник Л.А.

Березень

  1. Психологічний супровід учнів-сиріт та учнів, позбавлених батьківського піклування.

  2. Методика проведення вікторин, КВН, вечорів відпочинку.

  3. Методика роботи практичного психолога та вихователя з батьками та колегами.

Заст. дир. з НВхР Демиденко С.В., методист Мельник Л.А.

Квітень

  1. Різні форми професійного спілкування.

  2. Принципи організації роботи з профілактики девіацій поведінки.

  3. Практикум: «Увага! Гіперактивний учень!»

Заст. дир. з НВхР Демиденко С.В., методист Мельник Л.А.

Травень

Семінар-практикум «Мотивація професійного зростання педагога-початківця».

Методист Мельник Л.А.

Членами «Школи педагога-початківця» першого року навчання, згідно наказу № 222 від 31.08.2015 р., є практичний психолог Бойко А.М. та вихователь Коба І.М.

Керівник творчої групи Л.А. Мельник

Затверджую

Директор Центру

__________В.І.Заєць

«__»_____________2015р.

План роботи

«Школи педагога-початківця» третього року навчання


на 2015-2016 н.р.

Мета: Допомога педагогам-початківцям з метою підвищення їхнього рівня педагогічної майстерності та пристосування до соціального життя у педагогічному і учнівському колективах.

Термін проведення

Тематика засідання

Відповідальні

1

2

3

Вересень

  1. Обговорення плану роботи «Школи педагога-початківця» третього року роботи.

  2. Індивідуальний стиль діяльності педагогічного працівника як важлива умова формування ефективності педагогічної праці.

  3. Обмін думками: «Якості, необхідні педагогічному працівнику».

Методист

Мельник Л.А.



Жовтень

  1. Психолого-педагогічні основи удосконалення професійної діяльності.

  2. Самоосвіта майстра-початківця як один з головних факторів підвищення ефективності навчання.

  3. Проблемний стіл: «Навчання – складне ремесло: як розв’язувати проблеми з дисципліною?»

Методист

Мельник Л.А., старший майстер Семенюта О.І.



Листопад

  1. Атестація педагогічних працівників. Вимоги до їх кваліфікації.

  2. Методи контролю навчально-виробничої діяльності учнів на уроках виробничого навчання.

  3. Мікродослідження «Типи порушників дисципліни та стратегія роботи з ними».

Методист

Мельник Л.А., старший майстер Семенюта О.І., заст. дир. з НВхР Демиденко С.В.



Грудень

  1. Як узагальнити свій досвід? Підготовка до педагогічних читань.

Методист

Мельник Л.А.



1

2

3

Січень

Участь учасників «Школи педагога-початківця» у педагогічних читаннях.

Методист

Мельник Л.А.



Лютий

  1. Методика оволодіння ефективними педагогічними технологіями.

  2. Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці та в позаурочний час.

  3. Практикум: «Складання характеристики на учня».

Методист

Мельник Л.А., заст. дир. з НВхР Демиденко С.В.



Березень

  1. Методика підготовки до проведення відкритого уроку виробничого навчання з використанням сучасних педагогічних технологій.

  2. Аналіз та самоаналіз уроку.

  3. Обмін думками: «Як провести батьківські збори?»

Методист

Мельник Л.А., заст. дир. з НВхР Демиденко С.В.



Квітень

  1. Вимоги до написання методичних розробок.

  2. Робота педагога щодо створення навчально-методичної бази на наступний навчальний рік.

  3. Практикум «Розв’язання педагогічних ситуацій».

Методист

Мельник Л.А., старший майстер Семенюта О.І.



Травень

Семінар-практикум «Мотивація професійного зростання педагога-початківця».

Методист

Мельник Л.А., старший майстер Семенюта О.І.



Членами «Школи педагога-початківця» третього року навчання, згідно наказу № 222 від 31.08.2015 р., є майстри в/н Бровко С.В., Калініченко Ю.В., Сабат М.М.



Керівник творчої групи Л.А. Мельник




База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка