План роботи віньковецького навчально-виховного комплексу у складі середньої загальноосвітньої школи



Сторінка1/8
Дата конвертації08.03.2016
Розмір1.27 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8
„Обговорено ” „Затверджено ”

на засіданні педагогічної ради рішенням Ради навчального закладу

(Протокол № 1 від 30.08.2012 р.) (Протокол № 4 від 07.09.2012 р.)


ПЛАН РОБОТИ
Віньковецького навчально-виховного комплексу

у складі середньої загальноосвітньої школи

І – ІІІ ступенів та гімназії

на 2012 – 2013 навчальний рік


Короткий зміст плану роботи

Розділ І
а) Вступ. Коротка характеристика Віньковецького навчально-виховного комплексу у складі

середньої загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів та гімназії.


В минулому 2011 – 2012 навчальному році із 623 учнів, які закінчили навчальний рік, оцінювались кількісними оцінками 564 учні (за винятком учнів перших класів). Із них завершили навчальний рік із балами високого рівня – 56 учнів других-четвертих класів і 48 учнів п’ятих-одинадцятих класів, з балами достатнього рівня – 68 учнів других-четвертих класів і 150 учнів п’ятих-одинадцятих класів, що у відсотках становить: високий рівень – 18,4% (в минулому навчальному році – 16%), достатній рівень – 38,7% (в минулому навчальному році – 39%), а разом високий та достатній рівень становить 57,1% (в минулому навчальному році 55%).

Результати праці в класах гімназії такі: всього навчається учнів – 132, з них одержали бали високого рівня – 32 учні (24,2%), достатнього рівня – 80 учнів (60,6%). Тобто всього навчається на високий та достатній рівень – 112 учнів, що становить 84,8% (в минулому навчальному році – 81%). Це хороший результат праці для учнів класів гімназії.

Із 53 випускників одинадцятих класів одержали Золоті медалі – 9 учнів:

7-й клас гімназії – Кірик Юлія Вадимівна

Корнійчук Анна Володимирівна

Кохан Маріна Олександрівна

Любінецька Олеся Анатоліївна

Мазур Петро Петрович

Панасюк Ольга Олександрівна

Чижик Тетяна Віталіївна

11А клас – Гаєвська Ірина Олександрівна

Шарпило Наталія Геннадіївна

Срібні медалі – 4 учні:

7-й клас гімназії – Грицина Римма Романівна

Горчинська Мар’яна Ігорівна

11А клас – Стахова Ірина Сергіївна

Сторожук Альона Анатоліївна
Із 67 випускників 9-х класів одержали свідоцтво з відзнакою – 4 учні:

5-й клас гімназії – Зозуляк Ольга Володимирівна

Камінська Ольга Віталіївна

Мазур Богдан Вікторович

Троян Валентин Валерійович
Грамотами „За особливі досягнення у вивченні окремих предметів “ нагороджено:

1. Горчинську Мар‘яну Ігорівну за досягнення у вивченні української мови та літератури, хімії.

2. Грицину Римму Романівну за досягнення у вивченні світової літератури.

3. Кірик Юлію Вадимівну за досягнення у вивченні української мови та літератури.

4. Любінецьку Олесю Анатоліївну за досягнення у вивченні української мови та літератури, англійської мови.

5. Панасюк Ольгу Олександрівну за досягнення у вивченні української мови та літератури.

6. Чижик Тетяну Віталіївну за досягнення у вивченні історії України, української мови та літератури.

7. Зозуляк Ольгу Володимирівну за досягнення у вивченні української мови та літератури.


Похвальними листами „За високі досягнення в навчанні ” нагороджено 56 учнів 2-4 класів і 31 учень

5-8, 10 класів.


Серед досягнень слід відмітити результати праці наступних учнів:

Олімпіади з базових дисциплін

з/п


Прізвище, ім’я, по батькові учня

Клас

Місце зайняте на третьому етапі олімпіади

Прізвище, ім’я, по батькові вчителя, який підготував учня

1

Гавінська Яна Михайлівна

4 клас гімназії

Диплом ІІ ступеня на обласній олімпіаді з української мови та літератури

Сірук Н. Р.

2

Зозуляк Ольга Володимирівна

5 клас гімназії

Диплом ІІ ступеня на обласній олімпіаді з української мови та літератури

Моспан Т. С.

3

Панасюк Ольга

Олександрівна




7 клас гімназії

Диплом ІІІ ступеня на обласній інтернет-олімпіаді з української мови та літератури

Саврій С.Г.

4

Саврій Роман Сергійович

6 клас гімназії

Диплом ІІ ступеня на обласній олімпіаді з географії та краєзнавства

Гавінська А. Т.

5

Саврій Роман Сергійович

6 клас гімназії

Диплом ІІІ ступеня на обласній олімпіаді з фізики

Гоцуляк В.І.

У 2010-2011 навчальному році кількість призових місць було 3
Мала Академія Наук

з/п


Прізвище, ім’я, по батькові учня

Клас

Місце зайняте на третьому етапі конкурсу

Прізвище, ім’я, по батькові керівника науково-дослідницької роботи

1

Любінецька Олеся Анатоліївна

7 клас гімназії

ІІІ

Лісник Г. І.

2

Горчинська Мар’яна Ігорівна

7 клас гімназії

ІІІ

Чернюк Н. П.

3

Добрянська Альона Василівна

10-А клас

ІІІ

Гуменюк Л. С.

У 2010-2011 навчальному році кількість призових місць було 3

Міжнародний конкурс знавців української мови

імені Петра Яцика

з/п


Прізвище, ім’я, по батькові учня

Клас

Місце зайняте на третьому етапі конкурсу

Прізвище, ім’я, по батькові вчителя, який підготував учня

1

Рейтаровська Ірина Станіславівна

4-Б клас

ІІ

Кохан Н. М.

2

Гавінська Яна Михайлівна

4 клас гімназії

ІІІ

Сірук Н. Р.

3

Зозуляк Ольга Володимирівна

5 клас гімназії

І

Моспан Т. С.

4

Саврій Роман Сергійович

6 клас гімназії

ІІ

Пустова С. П.

5

Горчинська Мар’яна Ігорівна

7 клас гімназії

ІІ

Саврій С. Г.

У 2010-2011 навчальному році кількість призових місць було 4


Мовно-літературний конкурс імені Т. Г. Шевченка

з/п


Прізвище, ім’я, по батькові учня

Клас

Місце зайняте на третьому етапі конкурсу

Прізвище, ім’я, по батькові вчителя, який підготував учня

1

Кірик Юлія Вадимівна

7 клас гімназії

ІІІ

Саврій С. Г.

У 2010-2011 навчальному році кількість призових місць було 2


Конкурс «Найкращий відгук на сучасну прозу»

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові учня

Клас

Місце зайняте на

І етапі конкурсу



Місце зайняте на

ІІ етапі конкурсу



Прізвище, ім’я, по батькові вчителя, який підготував учня

1

Хариш Іван Миколайович

4-Б клас

І

ІІ

Кохан Н. М.

Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, присвячений Шевченківським дням


№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові учня

Клас

Місце зайняте на ІІІ етапі

конкурсу


Прізвище, ім’я, по батькові вчителя, який підготував учня

1

Гевко Олеся Василівна

2 клас гімназії

ІІІ

Лемешева О. Г.

2

Гуразда Іванна Сергіївна

8-Б клас

ІІІ

Слишинська А.В.


Турнір юних журналістів


№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові учня

Клас

Місце зайняте на

ІІІ (всеукраїнському) етапі турніру



Прізвище, ім’я, по батькові вчителя, який підготував учня

1

Любінецька Олеся Анатоліївна

7 клас гімназії

ІІІ

Саврій С. Г.

В 2012 – 2013 навчальному році у Віньковецькому навчально-виховному комплексі у складі середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та гімназії на денній формі навчання у 32 класах навчатиметься 633 учні. В тому числі І-ІV (12 класів) – 250 учнів, V-ІX (14 класів) – 279 учнів, X-XІ (6 класів) –104 учні. Середня наповнюваність класів становить:

І-ІV класи – 20,8 учня, V-ІX класи – 20 учнів, X-XІ класи – 17,3 учня. По навчальному закладу середня наповнюваність дорівнює 19,8 учня.

В класах із заочною формою навчання навчається – 37 учнів.

В тому числі: 9 клас – 3 учні, 10 клас – 10 учнів, 11 клас – 14 учнів, 12 клас – 10 учнів.

Охоплено гарячим харчуванням – 633 учні. Із них за рахунок бюджету харчується 250 учнів І-ІV класів, і 21 учень V-ІX класів. За рахунок коштів батьків мають доступ до різних форм гарячого харчування – 362 учні.

Загальноосвітні класи та класи гімназії працюють за 5-ти денним навчальним тижнем. Згідно навчальних планів введено поглиблене вивчення таких предметів: українська мова: 5-й клас гімназії, 8-Б клас; історія України: 4-й клас гімназії, 9-Б клас, хімія: 9-А клас; математика: 8-А клас.

За рахунок годин варіативної складової введено:



а). Курси за вибором:

- основи християнської етики (1АБВ, 2АБВ, 3АБВ, 4АБВ класи). Разом = 9 годин

- сходинки до інформатики (2АБВ, 3АБВ, 4АБВ класи) Разом = 6 годин

- російська мова (2АБВ, 3АБВ, 4АБВ) Разом = 15 годин

- інформатика (11А) Разом = 1 година

- історія України (10А) Разом = 1 година

- географія (10Б) Разом = 1 година

- українська література (6-й клас гімназії) Разом = 1 година


б). Предмети за вибором:

- російська мова (5А, 6АБ, 8АБ, 9АБ, 1-й, 2-й,4-й, 5-й класи гімназії) Разом = 11 годин

- початкова інформатика (1-й, 2-й, 3-й класи гімназії) Разом = 1,5 години

- інформатика (4-й клас гімназії) Разом = 1 година

- німецька мова (1-й, 2-й, 4-й, 5-й класи гімназії) Разом = 3,5 години
Для роботи із здібними та обдарованими учнями використано:

- факультативних - 32,5 годин

- індивідуальних - 25 годин

- гурткова робота - 27 годин


Сьогодні в навчальному закладі працює - 92 вчителя (в тому числі 4 сумісники, 14 пенсіонерів і 9 вчителів перебувають у декретній відпустці). Із них мають вищу кваліфікаційну категорію – 45 вчителів (49 %), першу кваліфікаційну категорію – 16 вчителів (17,4 %), другу кваліфікаційну категорію – 13 вчителів (14,1 %), кваліфікаційну категорію „Спеціаліст“ – 18 вчителів (19,5 %).

В навчальному закладі працює 5 вчителів-методистів (5,4 %) та 24 педагоги із званням „Старший вчитель“ (26 %).




б) Основні завдання з питань поліпшення якості освіти над якими працюватимуть педагогічні працівники навчально-виховного комплексу


        • особистісна орієнтація змісту освіти, яка передбачає розвиток творчих здібностей учнів, індивідуалізацію їх навчання з урахуванням інтересів і нахилів;

        • гуманізація та гуманітаризація - відображення у змісті освіти на кожному етапі навчання різних аспектів людської культури;

  • виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях;

  • виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їх життєвого і професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією;

  • виховання школяра як людини моральної і відповідальної, людини культури з розвиненим естетичним і етичним ставленням до навколишнього світу і самої себе;

  • збереження і зміцнення морального, фізичного і психологічного здоров’я вихованців;

  • створення умов для самовизначення особистості, розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб;

  • профілізація навчання, формування у школярів бажання і уміння самостійно здобувати знання, виховувати потребу і здатність до навчання упродовж усього життя, вироблення умінь практичного і творчого застосування набутих знань;

  • забезпечення здобуття якісної освіти, освіти понад державний стандарт, здійснення науково-практичної підготовки випускників, задоволення різнобічних освітніх запитів через загальноосвітні класи і класи гімназії.

в) Провідні питання, над розв’язанням яких працює педагогічний колектив:

  1. Створення умов для розвитку обдарованих особистостей через врахування їхніх задатків, здібностей, нахилів, інтересів.

  2. Оволодіння учнями основами здорового способу життя, створення умов для їх самовираження в усіх видах діяльності.


Розділ ІІ

Організаційні питання роботи навчально-виховного комплексу. Заходи по профілактиці виробничого і дитячого травматизму, збереження здоров’я школярів (додаток 1)
Розділ ІІІ
Стан викладання та якість знань учнів з навчальних предметів
а) Вивчити стан викладання та якість знань учнів:

- з історії України та всесвітньої історії в V - ХІ класах (наказ, квітень, 2013 року)

(Директор)



- з природознавства в V-VI класах (наказ, квітень, 2013 року)

(Заступник директора з навчально-методичної роботи)



- з хімії в VІІ - ХІ класах (наказ, травень, 2013 року)

(Заступник директора з навчально-методичної роботи)



- з трудового навчання в V - ІХ класах (наказ, березень, 2013 року)

(Заступник директора з навчальної роботи)



- з технологій в Х - ХІ класах (наказ, травень, 2013 року)

(Заступник директора з навчальної роботи)



- з фізичної культури в І – ІV класах (наказ, лютий, 2013 року)

(Заступник директора по початкових класах)



- з математики в І – ІV класах (наказ, травень, 2013 року)

(Заступник директора по початкових класах)



б) Вивчити досвід роботи у таких вчителів:


  1. Пустова Світлана Петрівна – вчитель української мови та літератури, питання „Шкільний аналіз художнього твору”.

(Заступник директора з навчальної роботи)

  1. Задворна Оксана Станіславівна – вчитель англійської мови, питання „Рольові ситуації на уроках іноземної мови”.

(Директор)

  1. Костецька Людмила Дмитрівна – вчитель німецької мови, питання „Застосування інтерактивних технологій на уроках німецької мови”.

(Заступник директора з навчальної роботи)

  1. Шелепало Микола Іванович – вчитель англійської мови, питання „Використання принципів інтерактивності на уроках іноземної мови ”.

(Заступник директора з навчальної роботи)

  1. Богданова Галина Володимирівна – вчитель початкових класів, питання „Нестандартні форми роботи”.

(Заступник директора по початкових класах)

  1. Гарна Зоя Василівна – вихователь ГПД, питання „Нетрадиційні форми співпраці з батьками”.

(Заступник директора по початкових класах)

  1. Скакун Степан Петрович – вчитель історії, питання „Самостійна робота на уроках історії”.

(Директор)

  1. Назарова Ніна Василівна – вчитель історії, питання „Компетентнісний підхід до вивчення історії як ключовий підхід до якісної історичної освіти”.

(Директор)

9. Побережна Тетяна Михайлівна – вчитель географії, питання „Краєзнавчий та екологічний підхід на уроках

географії”.

(Заступник директора з навчально-методичної роботи)



  1. Гавінська Аліна Тадеушівна – вчитель географії, питання „Розвиток логічного творчого мислення на

окремих етапах уроків географії”.

(Заступник директора з навчально-методичної роботи)

10.Кузь Володимир Васильович – вчитель трудового навчання, питання „ Розвиток практичних умінь і навичок на уроках трудового навчання”.

(Заступник директора з навчальної роботи)

11. Кулько Владислава Миколаївна – вчитель трудового навчання, питання „ Проектні технології як основа формування творчої особистості”.

(Заступник директора з навчальної роботи)



в). Вивчити систему роботи у таких вчителів:
1. Садлій Світлана Вікторівна – вчитель початкових класів, питання „Використання ігрових моментів на уроках в початкових класах”.

(Заступник директора по початкових класах)


2. Штанько Олена Андріївна – вчитель початкових класів, питання „Формування читацьких інтересів у молодших школярів у процесі роботи з дитячою художньою книжкою”.

(Заступник директора по початкових класах)


3. Галушко Галина Максимівна – вчитель історії, питання „Самостійне навчання на уроках історії”.

(Директор)

4. Синчишина Галина Павлівна – вчитель математики, питання „Розвиток логічного мислення учнів на уроках математики”.

(Директор)


5. Хомишена Наталя Олександрівна – вчитель математики, питання „Розвиток творчих здібностей школярів на уроках математики”.

(Директор)

6. Брошко Леся Леонідівна – вчитель початкових класів, питання „Впровадження ігрових технологій у практику роботи початкової школи”.

(Заступник директора по початкових класах)



г). Вивчити роботу вчителів, що підлягають черговій атестації.

Пустова Світлана Петрівна – вчитель української мови та літератури

Задворна Оксана Станіславівна – вчитель англійської мови

Костецька Людмила Дмитрівна – вчитель німецької мови

Шелепало Микола Іванович – вчитель англійської мови

Богданова Галина Володимирівна – вчитель 4-Б класу

Садлій Світлана Вікторівна – вчитель1- А класу

Мельник Наталія Миколаївна – вчитель початкових класів

Штанько Олена Андріївна – вчитель 3- В класу

Гарна Зоя Василівна – вихователь ГПД

Скакун Степан Петрович – вчитель історії

Назарова Ніна Василівна – вчитель історії

Галушко Галина Максимівна – вчитель історії

Синчишина Галина Павлівна – вчитель математики

Побережна Тетяна Михайлівна – вчитель географії

Гавінська Аліна Тадеушівна – вчитель географії

Кузь Володимир Васильович – вчитель трудового навчання

Кулько Владислава Миколаївна – вчитель трудового навчання

Задворна Іванна Вікторівна – соціальний педагог

Хомишена Наталя Олександрівна – вчитель математики

Брошко Леся Леонідівна – вчитель початкових класів

Розділ ІV
Виховання учнів на принципах загальнолюдських цінностей

У Віньковецькому навчально-виховному комплексі у складі середньої загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів та гімназії вирішення завдань виховної роботи здійснюється за напрямами:



  • громадянське виховання;

  • військово-патріотичне виховання;

  • трудове виховання;

  • художньо-естетичне виховання;

  • моральне виховання;

  • екологічне виховання;

  • превентивне виховання;

  • формування здорового способу життя;

  • сприяння творчому розвитку особистості.

  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка