План роботи з молодими та малодосвідченими фахівцями. № з/п Зміст методичної роботи Термін



Скачати 70.21 Kb.
Дата конвертації16.03.2016
Розмір70.21 Kb.
План роботи з молодими та малодосвідченими фахівцями.


з/п

Зміст методичної роботи

Термін

Відповідальні

2

Провести інструктивно-методичну нараду з молодими та малодосвідченими вчителями

Вересень

Керівник РМО вч. інформатики Ковальова І.С

Вчитель наставник Білокриницька О.В. ДПГ № 122



3

Установити середу кожного місяця днем відчинених дверей для консультацій молодого вчителя

Упродовж року

Вчитель наставник Білокриницька О.В. ДПГ № 122

4

Організувати тиждень «Урок веде учитель-наставник»

Жовтень

Вчитель наставник Білокриницька О.В. ДПГ № 122

5

Провести індивідуальні й групові консультації з питань дидактики й методики викладання предмета

Упродовж року

Вчитель наставник Білокриницька О.В. ДПГ № 122

6

Сприяти взаємовідвідуванню уроків і позакласних заходів молодих учителів

Упродовж року

Вчитель наставник Білокриницька О.В. ДПГ № 122

7

Відвідати уроки молодих учителів з метою ознайомлення з їхньою роботою та надання методичної допомоги

Жовтень — березень

Керівник РМО вч. інформатики Ковальова І.С

Вчитель наставник Білокриницька О.В. ДПГ № 122



8

Робити огляди новинок методичної й педагогічної літератури

Щомісячно

Вчитель наставник Білокриницька О.В. ДПГ № 122

10

Організувати тиждень ініціативи й творчості молодих

Квітень

Вчитель наставник Білокриницька О.В. ДПГ № 122

11

Провести круглий стіл «Мої педагогічні знахідки»

Травень

Вчитель наставник Білокриницька О.В. ДПГ № 122


На підсумковій інструктивно-методичній нараді висвітлюють такі питання:

Теоретичну й практичну підготовку педпрацівників, які працюють з учительською молоддю, реалізують на консультаціях, практикумах. Особливу увагу приділяють таким питанням:

  • складання плану індивідуальної роботи молодого вчителя;

  • навчання самоаналізу уроку;

  • форми й методи впровадження досягнень психолого-педагогічної науки в практичну діяльність молодого фахівця; в аналіз індивідуального плану роботи педагога-початківця;

  • методика складання проекту характеристики молодого вчителя, який пройшов стажування;

  • обмін досвідом і надання допомоги вчителю-початківцю під час звітування про виконану роботу.

Рекомендації молодому вчителю

Навчальна робота:

  • вивчити принципи перспективного та поточного планування навчально-виховного процесу й узяти участь у плануванні роботи школи;

  • протягом навчального року планувати навчально-методичну роботу зі свого предмета;

  • розробляти календарні й поурочні плани;

  • планувати позакласну роботу відповідно до плану виховної роботи школи;

  • на уроці використовувати різні методи, прийоми, форми й засоби для активізації пізнавальної діяльності учнів (розповідь, бесіда, лекція, лабораторні заняття тощо);

  • надавати індивідуальну допомогу учням зі свого предмета;

  • організовувати й провадити позакласну фронтальну (екскурсії, перегляд навчально-популярних фільмів, конференції, лекції), групову (гурток, олімпіада, диспут) та індивідуальну роботу з учнями зі свого предмета;

  • брати участь в оформленні навчальних кабінетів;

  • організувати й провести захід зі свого предмета (тематичний вечір, ювілейні дні, предметні тижні...).

Методична робота:

  • брати активну участь у шкільному й міському методичних об’єднань;

  • з допомогою свого наставника обрати й розробити методичну тему та написати реферат;

  • знайомитися з технічними засобами навчання й наочністю із метою подальшого використання їх у роботі;

  • відвідувати уроки досвідчених учителів, брати участь в їх аналізі, вивчати педагогічний досвід одного із висококваліфікованих спеціалістів школи;

  • за час стажування провести не менш ніж два відкритих уроки;

  • проаналізувати навчальні досягнення учнів, використовуючи різні форми контролю (контрольні роботи, заліки, усне, індивідуальне й фронтальне опитування, тестування тощо);

  • систематично ознайомлюватися з педагогічною та методичною літературою, брати участь у її обговоренні.

Навчання самоаналізу уроку

    1. Чи відповідає мій урок програмі?

    2. Чи правильно визначено й розв’язано на уроці навчальні, виховні та розвивальні завдання?

    3. Чи оптимально визначено зміст уроку відповідно до завдань?

    4. Що було основним, найсуттєвішим на уроці? Чи акцентовано увагу учнів на вивченні головного?

    5. Чи вдало побудовано структуру уроку? Чи організовано на уроці роботу щодо формування основних умінь, навичок, інтересів учнів? Як здійснювалися внутрішньопредметні й міжпредметні зв’язки?

  1. Які методи й засоби навчання використані на уроці? Чи був удалим їх вибір і поєднання?

  2. Які форми навчання (масові, групові, індивідуальні) переважали на уроці? Чи був вдалим їх вибір і поєднання?

  3. Чи об’єктивно й відповідно до норм оцінено знання учнів?

  4. Чи правильно проведено на уроці інструктаж, визначено обсяг і складність домашнього завдання? Чи давалось воно диференційовано?

  5. Що було зайвим у моїй діяльності?


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка