Плавайте з нами океанами й морями



Скачати 95.95 Kb.
Дата конвертації07.03.2016
Розмір95.95 Kb.
Плавайте з нами океанами й морями
Мета: розширити та поглибити здобуті на уроках географії знання, показати способи їх використання на практиці; викликати в учнів інтерес до географії ; збудити прагнення більше знати, розуміти; виховувати дисциплінованість, уміння підпорядковувати особисті інтереси інтересам колективу, почуття колективізму, обов'язку, відповідальності за доручену справу.

ХІД КВК

І. Вступ.
Ведучий 1. Погляньно, скільки людей завітали на наше свято!

Ведучим 2. Так, справді, одні надто схвильовані, інші з нетерпінням чекають початку.

Ведучий 1. Що ж, друзі, не будемо випробовувати вашого терпіння, починаємо.

Ведучий 2. Доброго вечора всім присутнім!

Ведучий 1. Вітаємо вас на конкурсі веселих і кмітливих географів!
Ведуча: Сьогодні тут зібралися всі ті, кому не байдужа наука географія.

Ведучий: Географія-одна з найдавніших наук людства. Завдяки їй ми дізнаємось про різноманітність природи й населення Землі, про загадкові явища в природі планети.

Ведуча: Багато людей віддали своє життя справі географії. Це Христофор Колумб і Руаль Амундсен, Марко Поло і Фернан Маггелан, Васко да Гамма , Джеймс Кук.

Ведучий: І ще дуже багато відомих та не дуже відомих осіб, завдяки яким географія стала однією з провідних ,визначальних та цікавих наук людства.

Ведуча: І, можливо, сьогодні на нашому конкурсі ми зможемо побачити майбутніх мандрівників, першовідкривачів і видатних географів, які зроблять свій внесок у справу зміцнення й розширення науки географії.

Ведучий: Отже, на нашому географічному КВК, який має назву «Плавайте з нами океанами й морями», за звання видатних та найвинахідливіших географів змагатимуться дві команди.


Ведучий 2. Сьогодні перед вами розгорнеться цікава та запекла боротьба серед самих кмітливих, допитливих, спритних географів .

Запрошуємо команди на сцену. Ми починаєм КВК!

«Звучить мелодія пісні «Ми начинаем КВН»

Ведучий 1. До складу команд входять : мандрівники, мрійники, зрештою діти, які знають географію не лише з шкільного підручника.

Ведучий 2. Очолюють команду капітани. : Куценко Олександр та Пурдик Роман

Ведуча: Кожна команда - це великий корабель, який по морях і океанах мандруватиме навколо Землі. Наші команди під час подорожі зустрічатимуться з різноманітними труднощами.

Ведучий: А слідкувати за тим ,як вони це роблять ,а також за винахідливістю та кмітливістю наших команд буде шановне журі (ведуча представляє журі).

Сьогодні у журі:

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ведучий 1. Заповзятими гравцями будуть і вболівальники, бо без їх підтримки жодна із команд не здобуде перемогу.
Ведучий 1 Всі ми добре знаємо, що там де сміх – там немає місця для нудьги, а нудьгувати у нашій Країні Географії заборонено.
Ведучий 2. Команди йдуть готуватися до першого конкурсу, а до Вашої уваги програма нашого свята.

Перший конкурс — «Привітання».

Кожна команда готувала свою візитну картку: учасники розкажуть про себе, привітають суперників і журі.
Ведучий 1. Другий конкурс — «Розминка», традиційний для КВК. Проведемо його у незвичній формі — у вигляді гри „Далі…”

Командам даються питання на які вони відповідають на протязі 3-х хвилин. Якщо команда не знає відповідь, то капітан каже: „ Далі…”. !

Одне питання - 1 бал.
(запитання)
Ведучий 2. «Командний», під час якого кожна команда покаже не тільки

знання з географії , а й уміння працювати у колективі, поважати думку один одного, знахо¬дити вихід із складної ситуації.

Ведучий 1. Обов'язковим є конкурс «До¬машнє завдання», мета якого —представити - один з материків: Африку, Австралію та Південну Америку. Тема : «З далеких мандрів повернулись".

Це розповіді-враження про подорожі в джунглі, сафарі в Саванах, мандри Сахарою і т.д.


Ведучий 2. Звичайно, буде конкурс капітанів

Ведучий 1. Після кожного конкурсу вельмишановне журі підбиватиме підсумки.

Ведучий 2. Найвищий бал, який отримує команда під час перемоги у конкурсі, — 5 .

Ведучий 1. Між конкурсами будуть проведені змагання між уболівальниками.

Ведучий 2. Конкурс уболівальників теж оцінюється ,тож друзі, ви сьогодні можете не лише вболівати а й своїми знаннями допомогти своїй улюбленій команді здобути перемогу.

Ведуча: А тепер настав час познайомитися з командами, і ми оголошуємо перший конкурс: «Привітання».

В конкурсі «Привітання» оцінюється оригінальність назви, відповідність до назви зображення на емблемі, оригінальність та артистичність. Максимальний бал - 5

Отже, щасливого плавання

Ведучий 1. То ж розпочинаємо змагання!

Ведучий 2. Успіхів командам, вдалого старту і перемоги!



( по черзі команди виступають)
Ведучий: Що ж, ми побачили, які в нас цікаві та веселі команди і як вони багато знають і можуть. І я гадаю, що наші команди можуть сміливо вирушати в навколосвітню подорож.
Ведучий: Мандрувати по Землі й не знати її – неможливо, тому в наступному конкурсі ми перевіримо, наскільки ви освічені в географії.

Ведучий . Отже , наступний конкурс «Розминка» „Далі…”

Ведучий 1 . Отож, правила конкурсу „Далі…”

Командам даються питання, на які вони відповідають на протязі 1-ї хвилини. Учасники кожної команди по черзі будуть вибирати собі по 1 питанню ,

Якщо команда не знає відповідь, то капітан каже: „ Далі…”. !

Оцінюється конкурс - 1 питання 2 бали. Якщо команда не знає відповіді, відповідають суперники і отримують лише 1 бал.

(Дотаток1)

Ведучий 1. Ви просто молодці! Ви чудово справилися із завданням.

А поки команди готуються до наступного конкурсу ми проведемо гру з вболівальниками
_______________________________________________________________
Ведучий 2. Зараз ми побачимо, як оцінили привітання та розминку наші члени журі і які бали вам виставлять.

Журі! Будь ласка, вам слово.


Ведучий. А який моряк – мандрівник не любить співати. І оскільки від погоди залежить яким буде плавання, тому й пісні співатимемо про погоду та інші географічні явища.

Ведучий. 3-й конкурс -«Пісенний».

Учасники команд виконують пісні про погоду та інші географічні явища. Бали ставити враховуючи тематику та рівень виконання. За кожну пісню 2 бали.

(Виконують пісні)
Ведуча: Наші кораблі вийшли у відритий Атлантичний океан. Через декілька годин плавання ми раптово звернули увагу на дивовижні предмети за бортом. Коли ми їх підняли на борт, то побачили, що це пляшки із записками.

Ведучий: Мабуть-це морська пошта. Можливо, якісь кораблі зазнали катастрофи і їм необхідна допомога. Отже, наступний конкурс.

5-й конкурс – «Пошуки загиблого корабля».

Команди отримують записки, де позначені географічні координати двох точок, які вони повинні знайти на карті.За кожну правильну відповідь 2 бали)

23*пн. ш.,122*сх. д (о.Тайвань)

15*пн. ш.,24*зх.д. (о-ви Зеленого мису)

32*пн. ш., 65*зх. д. (Бермудські о-ви)

12* пд. ш., 96* сх. д. (Кокосові о-ви )
Ведуча: Ну що ж наші команди добре попрацювали, а тепер можна пообідати. Отож за справу беруться коки, й ми оголошуємо їх конкурс.

6-й конкурс – «Конкурс коків».

Участь беруть по два коки від команди. Одному з них треба перенести воду з миски у стакан за допомогою ложки за 2 хв. Другий кок розповідає про національні страви різних країн. Максимальна оцінка за перший конкурс – 5 балів, за кожну страву по 1 балу

Ведчий: Ну що ж, з такими коками наші команди не залишаться голодними. А яку думку має наше шановне журі?



Журі підбиває підсумки 4-6 конкурсів.

Гра з глядачами

Ведуча: На кожному кораблі є рульовий, який майстерно веде корабель між скелями та рифами. А які рульові у нас в командах, зараз ми й перевіримо?

7-й конкурс -«Рульові».

Із закритими очима пройти повз кеглі .Скільки кеглів упаде , стільки треба назвати островів і показати їх на карті .Якщо жодна кегля не впала -10 балів. За кожну кеглю що впала - мінус 0,5 бала , за кожен показаний острів додається 0,5 бала.
Ведучий: Жоден корабель не може існувати без капітана. Капітан – це людина , яка знає свій корабель до останнього гвинтика, знає всі моря та океани. А які ж капітани на наших кораблях? Наступний конкурс саме для них.

8-й конкурс – «Конкурс капітанів».

Двом капітанам по черзі називають загально вживані означення предметів, пов`язаних з мореплавством, а вони повинні знати відповідні морські терміни. За кожен правильно названий термін – по 1 балу.

*Каюта - кімната

* Кухня-камбуз

* Їдальня для офіцерів - кают-компанія

*Сходинки - трап

*Дошка з набитими планками - сходня

*Передня частина корабля - ніс

*Задня частина корабля - корма

*Рульове колесо - штурвал

*Дзвін - ринда

*Удари дзвону - склянки

*Мотузка, що витягує якір - шпиль

*Човен - шлюпка

*Бак для палива - тані

*Ажурна огорожа – леєра

Ведучий: Дуже важливою людиною на кораблі, крім капітана, є також боцман. Отож, конкурс боцманів.

9-й конкурс –«Конкурс – боцманів».

Боцманам дається завдання на карточках і через 2 хв. обговорення

з командою вони, повинні дати визначення всім словам. За правильну відповідь по 1балу.

Перша команда.

Атакама - пустеля

Анхель - водоспад

Косцюшко - гора

Еребус - вулкан

Ніагарський - водоспад

Фернан Магеллан – географ-мандрівник

Тасманове – море
Друга команда.

Сахара - пустеля

Гілеї – ліси в Африці (зона волог.екват. лісів)

Джеймс Кук - географ-мандрівник

Фудзіяма - вулкан

Волга - річка

Аконкагуа – гора

Гренландія - острів


Ведучий а зараз надаємо слово журі

Всі команди виходять на сцену.

Ведучий. Команди приготували один одному запитання .

За кожну правильну відповідь команда отримує один бал.
VI. Домашнє завдання. «З далеких мандрів повернулись".
Ведучий 2. Учні всіх класів показують підготовлений номер художньої самодіяльності. Тема : «З далеких мандрів повернулись".

Це розповіді-враження про подорожі в джунглі, мандри Сахарою і т.д. ( пісня,танець частівки, інсценівка тощо).



(Вихід команд)

Ведучий 1 Для підбиття загального результату і визначення переможця сьогоднішнього КВК оголошується музична пауза .


Слово журі

Ведучий 2. Ми сподіваємося,що дружні стосунки між членами команд не порушаться, бо це лише гра. І переможені сьогодні наступного разу будуть переможцями.

Дякуємо всім присутнім! На все добре!

Додаток:


1. Що в перекладі з латини означає слово «географія» ? ( опис Землі)

2. Скільки материків існує на Землі? (шість)

3. Скільки океанів на землі? (чотири)

4Назвіть вид рідких опадів, що є найбільш поширеним. (дощ)

5. Який материк найбільший? (Євразія)

6. Прилад для визначення тиску повітря? (Барометр)

6. Чого на Землі більше – суходолу чи води? (води)

7.Як називається нижній шар атмосфери? (Тропосфера)

8. Назвіть найвищий воспад світу. (Анхель)

9. найбільше за площею озеро світу. (Каспійське море)

10.Хто здійснив першу кругосвітню подорож?(Ф. Магеллан)

11. Хто відкрив материк Австралію? (Джеймс Кук)

12. Яка країна має найбільшу площу? (Росія)

13. Назвіть столицю України? (Київ)

13 прилад , за яким орієнтуються на місцевості? (компас)

14. Яка западина в океані найглибша? (Маріанська, 11022м)

15. Назвіть найдовшу річку світу?(Ніл)

16. Чорне море – окраїнне чи внутрішнє? (внутрішнє)

17. 1. Річка, яка два рази перетинає екватор.

(Конго)

18.Як називається наш обласний центр? (Черкаси)

Перший космонавт світу. (Гагарін)

19. найнижчий рівень води в річці. (Межень)

20. Який полюс холодніший-північний чи південний? (південний)

21. Як називається місце , де річка впадає в море. (Гирло)

Материк, який відкрили останнім. (Антарктида)

Сузір’я , в якому знаходиться Полярна зірка? (Мала Ведмедиця)

Як називають найдовшу паралель Землі? (Екватор)

Найпотужніша тепла течія. (Гольфстрім)

22.Назвіть найбільший острів на Землі? (Гренландія)

23.Найвища гірська вершина? (Джомолунгма)

24.Найбільша зірка сонячної системи?(Сонце)

Найбільша країна за населенням. (Китай)

Найкаламутніша річка світу. (Хуанхе)

25.Найменший океан?(Північний Льодовитий)

26.Найвища точка України?(Говерла)

У якому кліматичному поясі розміщена більша частина території України? (Помірному)

З якою державою Україна межує на півночі? (Білорусь)

У якому часовому поясі знаходиться Україна?(2)

27. Найменший материк ( Австралія)

28. Як називається внутрішня частина Землі? (Ядро)

29. Як називаються великі хвилі в океанах, що виникають при землетрусах? (Цунамі)

30. Як називаються гарячі фонтануючі джерела? (Гейзери)

Найвища вершина Українських Карпат. (Говерла)

31. Канал,що поєднує Африку з Євразією.

(Суецький)

32. Гори на півночі Африки.

(Атлас)

Найвища вершина Кримських гір. (г. Роман-Кош)

Найбільший кам’яновугільний басейн України. Донецький)

33. Як називається шлях по яких рухаються планети? (Орбіта)

34. Найжаркіший материк на Землі.

(Африка)

Площа України. 603, 7 тис. км.кв.

Який океан має найбільший вплив на клімат України? (Атлантичний)

Яка природна зона знаходиться на півдні України? (Степова)

Крайня західна точка України. (Чоп)

35. Найвологіший материк світу

(Південна Америка)

Крайня східна область України. (Луганська)

Обласний центр Волинської обл.. (Луцьк)

36. Найповноводніша річка в світі.

(Амазонка)

37. Найбільша пустеля світу (Сахара)

38. Найменша пташка в світі ( Колібрі)

39. Біля якого материка знаходиться найбільший кораловий риф?

( біля Австралії)

40. Яку форму має Земля? Геоїд)

41. Прилад для визначення температури повітря. (термометр)

42. Як називається вода в твердому стані? (лід)



Скільки полюсів має Земля? (2)


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка