Подорож до «Країни Знань»



Скачати 42.05 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір42.05 Kb.
Тема:Подорож до «Країни Знань»

Мета:створити умови для швидкої адаптації дітей у школі, познайомити дітей зі школою, класом, розвивати увагу, спостережливість, навички ефективного спілкування та уміння працювати в команді, створити умови для самовираження учасників, сприяти розвитку навичок спілкування; виховувати толерантність, бережливого ставлення до майна.

Обладнання: роздатковий матеріал, малюнки казкових героїв, квіти, сонечко.
Хід уроку


І. Організаційна частина.

Дорогі мої діточки, мами, папи, бабусі, дідусі. Сьогодні по всій країні пролунав дзвінок, який зібрав дітей до школи. Для вас сьогодні цей дзвіночок оголосив початок вашого шкільного життя. Ви сьогодні вперше прийшли не в дитячий садочок, а до школи.


ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні ви стали першокласниками. Школа стане для вас другою домівкою. Тут ви знайдете багато нових друзів. А наша класна кімната буде дарувати вам кожного дня подарунки, але це незвичайні подарунки. Це не цукерки, не іграшки, а знання. І сьогодні ми з вами почнемо нашу мандрівку до Країни Знань. Але щоб потрапити до цієї країни потрібно подолати певні перешкоди.

Чи готові ви до подорожі?

А ваші батьки?

Тож вирушаємо.

ІІІ. Робота над темою уроку.

А щоб швидше потрапити до Країни Знань, ми будемо подорожувати ось цим літаком. Готові? Полетіли………


1 станція – «Казкова галявина»

Подивіться на екран, на яку чудову галявину ми потрапили.

Чого не вистачає на нашій шкільній галявині? Щоб вона стала такою ж гарною потрібно виконати завдання.

Скажіть як можна назвати одним словом слова: Я, МАМА, батько, БРАТ, СЕСТРА.(сім’я)

Так сім’я, або родина. Ми також з вами стали шкільною родиною. А хто про вас піклується, обігріває вас вдома, як сонечко? Так це ваші батьки. А я буду вашим сонечком, яке буде вас зігрівати, віддавати вам свої знання, вміння в школі. Давайте згадаємо, як мене звати?(сонечко без промінців).

Але погляньте, чомусь у мене немає промінців. Як ви гадаєте, хто буде мені допомагати турбуватися про вас? Так, і тому зараз батьки приєднають свої промінчики до сонечка. Подивіться, як нас багато, які ми різні, але ми одне ціле. (батьки чіпляють промінчики).

Але сонечко не може без своїх гарних квіточок. Хто ці квіточки?

Так це ви, мої любі діточки. Нехай на нашій галявинці зараз з’являться квіточки, в яких ім’я починається з букви

А, з букви В, з букви Д і так далі…

Погляньте, якою стала наша шкільна галявина. А кого в нашому класі найбільше?

Молодці! Вирушаємо далі.
2 зупинка – «Портфелькін»

Ми з вами прибули на острів, який має назву «Портфелькін». І це недаремно. Кожного дня, збираючись до школи, ми будемо збирати портфель. А почнемо ці збори прямо зараз. А наші батьки нам допоможуть і також ми перевіримо чи вміють вони відгадувати загадки? Батьки будуть відгадувати загадки, а ви сповіщати оплесками, чи будемо ми брати цю річ до школи.


Гра «Збери портфель»


1) То в клітинку, то в лінійку,
Написати тут зумій-но,
І намалювати дещо зможеш,
Називаюся я … (зошит)


4)Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить.
(Книга)
6)Цю з підручниками скриню
Я щодня ношу на спині.
Як до школи прибігаю,
То тоді її знімаю.
(Ранець)
5)Круглий, гарний і легенький,
Високо літає.
Йому діти дуже раді,
Бо ним кожен грає.

(м’яч)


11)Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і речення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці.
(Ручка)
2)Пензлик, аркуш та вода…
Де ж малюнок? От біда!
Що іще забув я взяти,
Щоб пейзаж намалювати?
(Фарби)
3)Я вмію чисто митися
Не водою - язичком.
І часто мені сниться
Тарілка з молочком!
(Кішка)
10)Замість справжньої дитини
Є у кожної дівчини.
Її пестять, одягають,
Спати ввечорі вкладають.
І годують її смачно -
Дуже мамі вона вдячна!

(лялька)


9)Дерев'яний
Та довгенький,
Маю носик я           
Гостренький.
На білому
Слід лишаю
І всіх діток
Потішаю.
(Олівець)

8)Ручки й олівці, щоб знали,
Ми кладемо у …
(Пенали)
7)Я в барлозі взимку спав,
Мед із вуликів збирав.
Бант на шию пов'язали,
І до іграшок поклали.
Вайлуватий та м'який.
Відгадай, хтоя такий?

(ведмедик)


Молодці. Рушаємо далі.


3 зупинка – «Музична»
4 зупинка – «Загадкова»

Погляньте на екран. Вітер розкидав букви. Зберіть їх так, щоб утворилось слово. І ви дізнаєтесь, хто буде задавати нам завдання на цій зупинці.

ІЖАК

Так, їжачок хоче, щоб ви йому допомогли знайти господарів цих речей.



Червона шапочка, Доктор Айболіт, Кіт у Чоботях, Карлсон. (шапочка, градусник, чоботи, цукерки)

5 зупинка – «Шкільна»

Ми з вами потрапили на останню зупинку «Шкільну». Для того, щоб потрапити до Країни Знань потрібно згадати, які правила існують на цій зупинці.



  1. Приходити вчасно.

  2. Правило піднятої руки.

  3. Поводити тихо.

  4. Вміти слухати.

  5. Бути веселим, позитивним.

  6. Допомагати один одному.

ІІІ. Підсумок уроку.

Наша подорож сьогодні закінчується, але вона буде продовжуватись кожного дня. Ми пройшли всі іспити і потрапили до Країни Знань. Господарка цієї країни – Мудра Сова, задоволена вами і приймає вас до шкільної родини, а також дарує вам ваші перші медалі. З цього моменту ви стали справжніми школярами. А я бажаю вам успіхів і в подальшому навчанні.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка