Подорож до світу маленьких казок В. О. Сухомлинського



Скачати 32.46 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір32.46 Kb.
Подорож до світу маленьких казок
В. О. Сухомлинського

,, Людина, - любив повторювати педагог, - народжується на світ не для того, щоб зникнути безвісною порошиною. Людина народжується, щоб залишити після себе слід вічний”.

Мої діти із великим задоволенням слухають казки цього видатного педагога , які читаємо колективно із збірки ,,Чиста криниця” та ,,Казки під голубим небом”. Всі ці казки користуються заслуженою любов’ю юного читача, адже в них розкривається світ пізнання, допомагають дітям пробудити у їхніх душах благородні почуття, людську гідність, безмежну любов до рідної землі.

Адже той, хто робить добро змалку, робитиме його все життя. Діти і самі складають казки, малюють малюнки до їх змісту. Весь цей матеріал зберігаємо в папках ,,Творчі роботи учнів”.




Гра - це елемент створення успіху
В. О Сухомлинський писав :,,У грі немає людей серйозніших, ніж малі діти”.

Гра супроводжує людину протягом всього життя. А для дитини 1 класу - це основний вид діяльності, за допомогою якого вона пізнає навколишній світ. Використання дидактичних ігор та ігрових моментів робить урок цікавим, створює у дітей бадьорий настрій, полегшує засвоєння навчального матеріалу, створює ситуацію успіху.

На старті ,,Пошуку!”

Вагомі думки, благородні почуття, по-народному мудрі поради Василя Олександровича Сухомлинського сприяють професійному зростанню, надихають мене на пошуки нових методів роботи.

Адреса досвіду: тел. 74158

Миронівська ЗШ І-ІІ ступенів

с. Миронівка, Світловодського району




Наша школа – школа радості для дітей.


Буклет підготувала:

вчитель початкових класів

Миронівської ЗШ I -II ст.
Рак Любов Борисівна

2013 рік

Ідея досвіду :

«Через казку, фантазію, гру, через неповторну дитячу творчість вірна стежка до серця дитини»
В.О. Сухомлинський
Напрямки педагогічної діяльності

Працюючи в Миронівській ЗШ I – II ступенів з 1984 року використовую у своїй роботі творчу спадщину

В.О. Сухомлинського. Кожен урок проводжу під девізом : ,, Один за всіх, усі – за одного!” Враховую можливості кожного учня і почуття відповідальності перед класом. Я піклуюся про те, щоб навчально – виховний процес містив у собі

« ситуацію успіху».

Уроки мислення серед природи

Вчу дітей висловлювати свої думки на основі власних спостережень про те, що вони бачать у довкіллі, знаходять образи якісь в природі та складають про них казки та оповідання .


  • Розвиваю творче мислення дітей, фантазію, збагачую зв’язне мовлення.

  • Виховую естетичні почуття від спостереження за явищами в природі.

  • Розвиваю вміння робити висновки, аналізувати, спираючись на власний досвід. Використовую ігрові завдання. Наприклад: уявіть себе деревом, кущем, небом, хмаринкою, осіннім листочком …

  • Виховую любов до природи, гуманні почуття.

Використовую педагогічну спадщину В. О. Сухомлинського для екологічного виховання дітей, адже відомий педагог радив використовувати для всебічного розвитку дітей прогулянки та екскурсії на природу, своєрідні «подорожі» для складання творчих розповідей. В. О. Сухомлинський у книжці «Школа радості» радив складати казки на лоні природи .
За допомогою -

до В. О. Сухомлинського


  • Під час читання казок і оповідань діти дають характеристику героям, висловлюють свої переживання, вчаться відрізняти добро від зла, тобто вчу дітей мислити, як вчив В.О.Сухомлинський.

  • При проведенні виховних заходів продовжую використовувати елементи гри.

  • Результат цієї роботи - це власне задоволення дітей. Якщо виникають труднощі, то підбираємо матеріал згідно потреб учня.

Тому я прихильник нестандартних форм проведення уроків. Мої уроки – казки, уроки – дослідження, уроки – екскурсії, уроки - мислення серед природи , уроки – мандрівки та інші дають можливість урізноманітнити процес навчання.





База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка