Погоджено Українська мова Затверджено



Скачати 41.31 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір41.31 Kb.
Погоджено Українська мова Затверджено
Заст. директора: (3 години на тиждень) Директор школи:

авт. прогр. Вашуленко М., Ґудзик І., Прищепа О.


підр. М.С.Вашуленко, О.І.Мельничайко
«Рідна мова», 3 клас, Київ «Освіта», 2003

ІІ семестр

Розвиток мовлення: 8

Диктант:2

Аудіювання: 1

Списування: 1

Мовна тема: 2

Усний твір: 1

Письмовий переказ: 1

Частини мови

1. Загальне поняття про частини мови. Зіставлення частин мови за їх значенням, питаннями та роллю в реченні (впр.1-9).


2. Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, та розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні, за зв’язком з іншими словами (впр.10-14), (впр.15-18).

Іменник

3. Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви


істот та неістот (впр.19-26).
4. Власні та загальні іменники. Написання власних іменників із
великої букви (впр.27-35).
5. Формування поняття предметності на прикладах іменників, що означають опредмечені якості та опредмечені дії (впр.36-41), (впр.42-47).
6. Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір на основі вражень від свята Нового року.
7. Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній (впр.48-51).
8. Вправи на визначення роду іменників. Родові закінчення іменників. Складання речень за малюнками (впр.52-56).
9. Змінювання іменників за числами: однина та множина (впр.57-61).
10. Вправи на змінювання іменників за числами. Іменники, що висьмовий : 2

ння: 8


-263).
104живаються лише в однині або лише у множині. Доповнення тексту (впр.62-66).
11. Змінювання іменників за питаннями (впр.67-70).
12. Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання листа з попереднім
складанням плану. с.38
13. Роль іменників у реченні. Зв'язок іменників з іншими словами
в реченні за допомогою закінчень та прийменників. Розбір іменника як частини мови (впр.71-81).
14. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Іменник». Перевірка знань з мови («Іменник»).

Прикметник

15. Аналіз перевірної роботи. Загальне поняття про прикметник.


Значення прикметників у мовленні (впр. 82-86).
16. Зв'язок прикметників з іменниками у реченнях (впр. 87-91).
Доповнення тексту прикметниками (впр. 92-99).
17. Змінювання прикметників за числами і за питаннями у
сполученні з іменниками (впр. 100-106).
18. Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-опис. с.16
19. Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками.
Родові закінчення прикметників (впр.107-110).
20.Вправи на визначення роду і числа прикметників за відповідними
іменниками (впр. 111-115).
21. Розбір прикметника як частини мови (впр.116-119).
22. Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях.
(впр.120-123).
23. Спостереження за вживанням прикметників у загадках
(впр. 124-129). Закріплення знань учнів про прикметник як частину мови (впр. 130-138).
24. Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-міркування. с.35
25. Перевірна робота. Диктант.

Дієслово

26. Аналіз перевірної роботи. Загальне поняття про дієслово. Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнками. (впр. 139-143).


27. Дієслова-синоніми і дієслова-антоніми. Розпізнавання дієслів у реченнях (впр. 144-148).
28. Змінювання дієслів за часами (впр. 149-153). Перевірна робота. Усний твір.
29. Вправи на розпізнавання часових форм дієслова. Складання
розповіді "Малі помічниці". (впр. 154-158).
30. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання опису берізки в різні пори року за ілюстраціями.
31. Закріплення вивченого про часові форми дієслова (впр. 159-163).
Перевірна робота. Усний твір.
32. Вправи на творення і вживання дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу (впр. 164-168).
33. Роль дієслів у реченні (впр. 169-172). Перевірна робота. Усний твір.
34. Змінювання дієслів минулого часу за родами (впр. 173-181).
35. Неозначена форма дієслова (впр. 182-185). Перевірна робота. Усний твір.
36. Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірна робота. Письмовий переказ.
37. Вправи на творення неозначеної форми дієслова за зразком (впр. 186-188).
38. Розрізнення дієслів неозначеної форми, що відповідають на питання що робити?, що зробити? (впр. 189-194).
39. Творення часових форм від неозначеної форми дієслова. Вживання неозначеної форми дієслова у прислів’ях та приказках (впр. 195-203).
40. Написання частки не з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови (впр. 204-213).
41. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Дієслово». Перевірка знань з мови («Дієслово»).
42. Урок розвитку зв’язного мовлення
. Складання розповіді за
малюнками і опорними словами.

Повторення вивченого за рік

43. Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про звуки і букви. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 214-222).


44. Повторення вивченого про тверді й м’які приголосні звуки,
позначення їх буквами на письмі. Подвоєння приголосних звуків (впр. 223-235). Перевірна робота. Аудіювання.
45. Перевірна робота. Списування.
46. Повторення правила вживання апострофа та правила переносу слів
із рядка в рядок (впр. 236-243).
47. Перевірна робота. Диктант.
48.Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова розповіді за зразком і запитаннями. с.41
49. Аналіз перевірних робіт. Повторення вивченого про текст і речення (впр. 244-251).
50. Повторення вивченого про частини мови (впр. 252-263).
51. Узагальнення і систематизація знань учнів.



Число

Прим.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка