«погоджено»



Сторінка1/26
Дата конвертації16.03.2016
Розмір3.46 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   26




«ПОГОДЖЕНО»

«___»___________ 2014 р.

Голова шкільної ради

________ Квітка Т.І.

« ЗАТВЕРДЖЕНО»

«___»___________ 2014 р.

Директор школи

__________ І.В. Андрухов


ПЛАН РОБОТИ

ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №7

ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

на 2014 – 2015 навчальний рік


ЗМІСТ


І.Вступ. Аналіз роботи за 2013-2014 н.р.

ІІ. Завдання на 2014-2015 н.р

ІІІ. Тематика засідань педрад

IV. Тематика засідань методичної ради

V. Тематичні накази

VI. Наради при директорові

VII. План виховної роботи

VIII. План виховної роботи з дітьми схильними до девіантної поведінки

IX.План роботи з учнями схильними до бродяжництва

X.Графік роботи гуртків

XI.План роботи з батьківською спільнотою

XII.План ради профілактики

ХІІІ. ПЛАН спільної роботи ЗОШ I-III ступенів №7 і ВКМСД

XIV.План роботи практичного психолога

XV.План роботи шкільної бібліотеки

XVI.Організація методичної роботи

XVII.Схема методичної роботи

XVIII.План роботи методичної ради

XIX.Предметні декади

XІХ.Організаційно-педагогічні заходи

1.Організаційна робота з виконання нормативних актів та завдань освіти:


  • Організаційна робота по виконанню нормативних актів;

  • Заходи по соціальному захисту учнів;

  • Заходи по забезпеченню всеобучу;

  • Розпорядчі організаційні накази.

2. Координація внутрішньо-шкільної діяльності колективу:

  • Засідання педагогічної ради;

  • Виробничі наради при директорові;

  • Тематичні наради при директорові;

  • Загальні збори працівників;

  • Аналітичні накази;

  • Правовий всеобуч працівників;

  • Заходи по організації контролю навчально-виховного процесу.

3. Навчально-виховна робота з учасниками шкільного процесу:

  • Навчальна робота;

  • Виховна робота;

  • Організація самоврядування.

4. Робота з підвищення педагогічного, психологічного, методичного та фахового рівня педагогічних працівників:

  • Засідання методичної ради;

  • Семінар з виховної роботи;

  • Випуск методичних бюлетенів;

  • Проведення відкритих уроків;

  • Атестація педагогічних кадрів.

  1. Охорона здоров’я та життя дітей. Охорона праці. Техніка безпеки з:

    • Протипожежної безпеки;

    • Попередження нещасних випадків;

    • Профілактиці дорожнього руху;

    • Цивільної оборони.

  1. Робота з батьками учнів:

  • Загальношкільні збори;

  • Батьківський всеобуч.

  1. Укріплення матеріальної бази. Господарська та фінансова діяльність:

  • Проведення ремонту;

  • Придбання меблів та ТЗН;

  • Закріплення кабінетів за класними керівниками.

  1. Внутрішньо-шкільний контроль:

  • Стан викладання предметів;

  • Контроль за веденням шкільної документації;

  • Контроль за виконанням наказів.

XXІ.План заходів фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи.

XXІI.План проведення позакласної та позашкільної роботи з фізичної культури і спорту

XXIІI.План роботи колективу школи з фізичної культури і спорту

ХХIV. План роботи школи щодо впровадження нового Держстандарту базової та повної загальної середньої освіти

ХХV. План роботи ГАШ

ХХVІ. План роботи з обдарованими учнями



І. Вступ. Аналіз роботи за 2013-2014 н.р.


  1. Загальна інформація про школу

Вознесенська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 є колективною власністю Вознесенської міської ради Миколаївської області. Управління та фінансування здійснюється Управлінням освіти Вознесенської міської ради, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи одна із найстаріших в місті, була побудована за власні кошти місцевого адвоката Поза (німець за походженням) у 1889-1890 роках. Як навчальний заклад діє 123 роки. Етапами розбудови школи є:

  1. Будівництво адміністративного корпусу – 1890 р.

  2. Будівництво хімкабінету, кабінету інформатики, світової літератури

(3-х класних кімнат) – 1951 р.

  1. Будівництво 6-ти класних кімнат – 1960 р. та спортзалу школи –

  1. р.

  1. Система опалення від пожежної частини – 1967 р.

  2. Будівництво майстерень (2-х поверховий корпус) – 1971 р.

  3. Заміна жерстяного покриття адміністративного корпусу на

шифер – 1987 р.

  1. Будівництво індивідуальних топкових та перевід школи на

газове опалення – 1999 р.

  1. Капітальний ремонт добудови до головного корпусу школи

(перехід) – 2000 р.

  1. Заміна рам віконних блоків адміністративного корпусу – 2001 р.

  2. Капітальний ремонт та реконструкція ЗОШ №7 з прибудовою

туалету. Побудований у 2007 році. Прийнятий в експлуатацію у

  1. році.

  1. Заміна:

  • вхідних дерев’яних дверей адміністративного корпусу на

металопластикові – 2007 р.

  • вхідних дверей до 2-х поверхового корпусу – 2007 р.

  1. Капітальний ремонт каналізаційного колектора із врізкою в

міську каналізаційну мережу – 2009 р.

  1. Заміна вхідних дверей до спортзалу – 2010 р.

  2. Заміна дерев’яних вікон на металопластикові – 2010 р.; 2011 р.

  3. Заміна газових котлів С-40 на «Євротерм» в топкових №1, №2 школи – 2011 р.

  4. Завершення добудови до головного корпусу школи (перехід – 2000 р.), проект – бренд року «Привітний ганок» - 2013 р.

Земельна ділянка, яка належить школі має площу _____________________

У 2012-2013 році в школі працювали 30 педагогічних працівників і 16 працівників із числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершили 292 учня у 13 класокомплектах, середня наповнюваність класів становить 23,7 учня.


  1. Кадрове забезпечення

У 2013-2014 навчальному році штатними працівниками школа була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти медпрацівників. При підборі нових кадрів (у тому числі обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики.

Час диктує все нові й нові вимоги до вчителя, тому необхідним для педагога нині є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою, до того ж школа приймає участь у програмі «Курс – школа», метою якого є впровадження в НВП електронних журналів. Кожен з батьків, зайшовши на відповідний сайт, може побачити результати навчальної діяльності своєї дитини.

Усі педагоги школи пройшли вивчення інформаційних технологій за програмою «Іntel. Навчання для майбутнього». Перспектива в освіті така, що років через п’ять учитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх в своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам і не зможе ефективно забезпечувати НВП з учнями.

Наша школа має слідуючий якісний склад:



  • Мають вищу кваліфікаційну категорію 11 вчителів та звання «Старший вчитель» 7 вчителів,

  • Спеціалістів – 7 вчителів,

  • Спеціаліст І кваліфікаційної категорії - 7 вчителів,

  • Спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії – 3 вчителів;

  • Почесними грамотами МОН України -4;

  • Знаком «Відмінник освіти України» - 3.




  1. Методична робота

З метою подальшого вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення рівня методичної роботи, підвищення фахового рівня вчителів школи, їх готовності до інноваційної діяльності, з метою створення необхідних умов для всебічного розвитку учнів, збереження та зміцнення їх здоров’я та соціальної адаптації, формування в них цілісної системи соціальних, загальних та надпредметних компетентностей на основі особистісного підходу до потреб і можливостей учнів, керуючись основними документами про організацію та проведення методичної роботи з педкадрами:

- Законом України про загальну середню освіту;

Рекомендаціями щодо організації методичної роботи з педагогічними працівниками в дошкільних, загальноосвітніх середніх та позашкільних закладах освіти;

Положенням про методичний кабінет середнього закладу освіти;

Положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом МОН № 930 від 06.10.2010 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників» та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.12.2010 за № 1255/18550, керуючись наказом ГУОН ДОДА від 26.01.2011 № 26-к «Про застосування повноважень п.6.10 Типового положення про атестацію педагогічних працівників атестаційною комісією ГУОН ДОДА в 2011 році»,

Методична робота у Вознесенській ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 у 2013-2014 н.р. здійснюється відповідно до наказу Управління освіти № 507від 30.08.2013 року та до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», Положення про загальноосвітній навчально-виховний заклад, Національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті, Державної програми «Вчитель» та інших нормативних документів з питань організації навчально-виховного процесу, на виконання рішень серпневої конференції педагогічних працівників від 25.08.11 та Програми розвитку освіти міста на 2009-2015 роки працюватимуть над вдосконаленням навчального-виховного процесу, реалізацією державних стандартів освіти; впровадженням у практику роботи інноваційних технологій навчання та виховання; формуванням навичок здорового способу життя учнівської молоді; створенням психолого-педагогічних передумов особистісно-зорієнтованої системи навчання і виховання.

            Згідно з цього ж наказу роботу педагогічного колективу  було спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми «Створення духу творчості, партнерства, взаємодопомоги та демократизму, оновлення діяльності на основі освоєння новітніх технологій, спрямованих на розвиток дитини», над якою навчальний заклад вже працює третій рік. Робота над цією проблемою   підняла на більш високий рівень теоретичну підготовку кожного вчителя, надала чіткості, цілеспрямованості практичним заходам з різними категоріями вчителів, активізувала форми методичної роботи.            

У контексті роботи над  науково-методичною проблемою було  проведено:

- засідання методичної ради «Про хід реалізації методичної  проблеми «Створення духу творчості, партнерства, взаємодопомоги та демократизму, оновлення діяльності на основі освоєння новітніх технологій, спрямованих на розвиток дитини»

- засідання педагогічних рад  на тему:

   у листопаді –  «Особистісне зростання вчителя як мета і результат педагогічного процесу»;

у січні –«Стимулювання школярів до самовиховання»;

- інструктивно-методичні наради: «Ведення шкільної документації», «Про хід впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту повної загальної середньої освіти», «Про організацію роботи методичних об'єднань».

У 2013-2014 н.р. методична робота здійснювалася за основними організаційними формами: індивідуальною (самоосвіта вчителів, творчі звіти, атестація, наставництво), груповою (шкільні методичні об’єднання, творча група,  школа педагогічної майстерності, школа молодого вчителя) та колективними (засідання педагогічної ради, інструктивно-методичні наради, семінари, предметні тижні).

             З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі  створено методичну раду, до складу якої входять  керівники шкільних МО та творчої групи вчителів. Регламентує роботу методичної ради  Положення про методичну раду школи. Протягом року відбулися 3 засідання методичної ради, на яких розглянуті такі питання:

1.    Обговорення і погодження плану загальношкільних методичних заходів, спрямованих  на удосконалення  навчально-виховного процесу, ефективності  методичної роботи  з педагогічними  кадрами.

2.   Підвищення професійного рівня педпрацівників через курсову підготовку. Аналіз перспективного плану курсової підготовки.

3.   Про організацію науково-дослідницької роботи в закладі.

4.  Організація роботи з молодими вчителями з питань організації навчально-виховного процесу.

5. Про стан самоосвіти вчителів.

Координаційним центром всієї методичної роботи є методичний кабінет, у якому зібрано методичну літературу, оформлено стенди, виставки, зберігаються матеріали педагогічних читань, семінарів. Роботу шкільного методичного кабінету було організовано за кількома напрямками:

- забезпечення вчителів необхідною сучасною інформацією про надбання педагогічної науки та практики (з цією метою забезпечено доступ до світової мережі Інтернет, створено картотеку науково-методичної літератури, банк даних про вітчизняні та зарубіжні особистісно орієнтовані педагогічні технології);

- стимулювання вчителів до впровадження елементів інноваційних технологій у практичну діяльність;

- накопичення та зберігання власних наробок вчителів школи, забезпечення умов для ознайомлення з ними всього педагогічного колективу;

- створення сприятливих побутових умов для самоосвіти вчителів у межах школи, створення умов для якісного проведення засідань ШМК та методичної ради школи;

- забезпечення вчителів навчальними програмами, програмами спецкурсів, факультативів,інструкціями, рекомендаціями тощо.

У цьому навчальному році у закладі  працювали 6 методичних угрупувань вчителів, які систематично ознайомлювали педколектив з новою педагогічною інформацією, передовим педагогічним досвідом, сприяли впровадженню їх у навчально-виховний процес:


  1. ШМО вчителів початкових класів і вихователів ГПД (керівник – Пономаренко Г.В.);

  2. Шкільне методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу(керівник - Мініч Т.З.);

  3. Шкільне методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу (керівник - Баланюк О.С.

  4. Шкільне методичне об’єднання вчителів художньо-естетичного циклу та вчителів фізичної культури(керівник - Ютиш О.Л.);

  5. Шкільне методичне об’єднання класних керівників 1-4 класів (керівник - Бандуля В.В.);

  6. Шкільне методичне об’єднання власних керівників 5-11 класів (керівник - Величко С.Ю.)

            У своїй роботі методичні угрупування керувалися Положенням про методичні угрупування, в якому  визначено основні напрямки діяльності та  форми роботи цього підрозділу методичної служби,  а також використовували такі форми роботи, як взаємовідвідування уроків, відкриті уроки, огляд методичної літератури, виставки методичних напрацювань, творчі звіти,  консультації , моніторинг якості знань учнів. На засіданнях методичних об’єднань протягом року  обговорювались і аналізувались:     

  • Впровадження нового Державного стандарту;

  • результати навчально-виховної роботи;

-          динаміка зростання чи спаду успішності учнів;

-          результати зрізових контрольних робіт;

-          діяльність членів методичних об’єднань щодо розвитку творчого потенціалу  учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;

-          аналіз стану викладання предметів;

-          стан виконання навчальних планів і програм;

-          робота факультативів і  гуртків;

-          стан позакласної роботи вчителів з предметів;

-       система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;

-          результати участі учнів в олімпіадах, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН  та різного роду  конкурсах.

Кожен учитель брав участь не лише у роботі шкільних МО, але й у роботі міських МО. Наш заклад є опорним для молодих вчителів. На базі нашої школи провели 4 засідання міських МО для молодих вчителів. Під час проведення яких вчителі Мініч Т.З., Фончев В.В., Плохотнюк С.М. давали відкриті уроки. На базі школи були проведені засідання МО з хімії (вчитель Туркоман Н.І.), художньої культури, географії (вчитель Ютиш О.Л.) та початкових класів (вчитель Пономаренко Г.В.)

Для вчителів міста проведено майстер-клас з теми «Створення ситуації успіху на уроках географії» провела переможець міського етапу та фіналіст обласного етапу «Вчитель року 2014» в номінації географія Ютиш О.Л.

У 2013-2014 н.р. навчальний заклад поповнився молодими вчителями: учитель початкових класів – Будім О.М., фізики – Плохотнюк С.М.,  психолог школи – Синиця О.І. Для них наказом директора було визначено наставників – досвідчених вчителів та організовано роботу Школи молодого вчителя.

2013-2014 навчального року з метою презентації педагогічного досвіду вчителів школи, сприяння  тісному співробітництву між  різними категоріями  педагогічних  працівників було проведено :

-          у лютому  – тиждень педагогічної творчості вчителів, що  атестуються;

-          у квітні – тиждень майстерності молодого  вчителя.

            Удосконаленню рівня професійної майстерності вчителів, виявлення утруднень при викладанні, прогалин у роботі сприяє також ґрунтовне вивчення стану викладання того чи іншого предмету. У 2013-2014 н.р. було вивчено стан викладання та рівень навчальних досягнень:



учнів 1-4 класів: я і Україна, природа, образотворче мистецтво, основи здоров’я

учнів 5- 11 класів: української мови та літератури, історії, людини і суспільства, хімії

Результати вивчення розглянуті на засіданнях педагогічних рад та узагальнені наказом директора та видані довідки.

У школі активно застосовуються нетрадиційні форми методичної роботи (ділова гра, семінар з елементами тренінгу, розгляд теоретичного питання на педагогічній раді з елементами інтерактивних вправ), які сприяють залученню педагогів до пошукової роботи; розвитку вмінню спілкуватися з колегами, учнями, батьками; формують професійні компетенції вчителів.  

У травні 2014 року проведено психолого-педагогічний семінар для вчителів по організації роботи з обдарованою учнівською молоддю.

У 2013-2014 н.р. успішно пройшла атестація педагогічних працівників, що має на меті  стимулювання неперервної фахової освіти, підвищення відповідальності вчителі за результати своєї роботи, забезпечення їх соціального статусу. У цьому навчальному році атестацію проходили 6 педагогічних працівників. У ході атестації атестаційна комісія провела копітку аналітичну роботу, здійснила моніторингові дослідження, забезпечила  психологічний супровід. За результатами атестації 1 учитель підвищив свою кваліфікаційну категорію. Це  учитель фізичної культури Тищенко О.В., пройшли атестацію на відповідність раніше присвоєним кваліфікаційним категоріям: учитель української мови та літератури Мініч Т.З., вчитель хімії Туркоман Н.І., вчитель історії та правознавства Фончев В.В.,вчителі початкових класів Пономаренко Г.В. та Кокот О.М.

Якісний склад педагогічного колективу за результатами атестації у 2014 році виглядає так:

Усього: 26 учителів.

Спеціалісти – 6 вчителів.

ІІ кваліфікаційна категорія – 3 учителів.

І кваліфікаційна категорія – 5 вчителів.

Вища кваліфікаційна категорія – 12 учителів.

«Старший учитель» – 6 учителів.

Крім цього, 4 учителів підвищили свій професійний рівень та педагогічну майстерність на курсах підвищення кваліфікації при Миколаївському ІППО (Кагадій О.О., Крайничук І.А.. Будім О.М., Бандуля В.В.).

            Цікавою і результативною  формою методичної роботи в закладі є проведення предметних тижнів. У 2013-2014 н.р. відповідно до плану роботи школи проведено 16 предметних тижнів: фізкультури і спорту, географії та краєзнавства, математики, біології, екології та основ здоров’я, хімії, історії і правознавства, іноземних мов, української мови і літератури, світової літератури, трудового навчання, інформатики, образотворчого мистецтва. Предметні тижні біології, фізичної культури та Шевченківська декада відкривалися шкільними лінійками. У рамках цих заходів учителі проводили відкриті уроки, виховні справи, позаурочні акції,загальношкільні свята, виставки. Особливо варто відзначити предметний тиждень, який провели вчитель фізики Плохотнюк С.М., біології Кагадій О.О., географії Ютиш О.Л., вчителі української мови та літератури Мініч Т., З., та Волковицька Д.П. та англійської мови Величко С.Ю. Вищезазначені тижні носили високу пізнавальну активність учнів і вчителів  стимулювали.

Найважливішою формою індивідуальної методичної роботи  є самоосвіта педагогів. Діяльність вчителів нашої школи з цього питання включала: опрацювання літератури, підготовка доповідей, рефератів, вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду, аналіз та узагальнення власного досвіду, удосконалення практичної роботи з питань навчального характеру, випуск друкованої продукції тощо. Складаючи індивідуальний план самоосвіти кожен педагог чітко визначив мету, спрямовану на глибоке та усвідомлене оволодіння знаннями з певної тематики для впровадження їх у практичну діяльність.

План заходів щодо організації методичної роботи в школі протягом 2013-2014 навчального року був виконаний.

Отже, у наступному навчальному році перед педагогічним колективом стоїть ряд завдань, на розв’язання яких спрямовані зусилля науково-методичної служби закладу. Зокрема: створення єдиного інформаційного простору, програмно-методичного та наукового забезпечення освітньо-виховного процесу, вивчення цінного досвіду досягнень в освітній практиці тощо.  Необхідно модернізувати методи  роботи з обдарованими учнями. Всім педагогам проводити належну роботу з підвищення інтересу учнів до вивчення шкільних предметів, урізноманітнювати позакласну і позашкільну роботу. Важливим завданням залишається підвищення психолого-педагогічних знань вчителів, поліпшення співпраці з позашкільними навчальними закладами, ВНЗ.

Навчальна діяльність учнів

Творча особистість учителя, ріст його фахової майстерності найбільш проявляється під час участі у конкурсі фахової майстерності. Учителі Кокот О.М. (початкові класи) та Ютиш О.Л. (географії) представляли на міському рівні Всеукраїнського конкурсу «Учитель року». Ютиш О.Л. успішно пройшла міський етап конкурсу, представивши не тільки свої здобутки, але й закладу в цілому. Достойно представила вона місто Вознесенськ на обласному етапі конкурсі і стала фіналістом.

Майстерність і професіоналізм учителів школи помітні у місті. Зокрема, Тищенко О.В. постійний суддя спортивних змагань міського, обласного та Всеукраїнського рівнів, вчителі Баланюк О.С. та Кагадій О.О. керівники міських секцій МАН, Вчитель української мови та літератури Мініч Т.З. є постійним членом журі різноманітних міських конкурсів, вчитель початкових класів Малюженко Л.О. керівник міського методичного об’єднання вчителів початкових класів.

Цього року кращі результати дала робота з обдарованими дітьми. Високими є здобутки учнів на Всеукраїнських учнівських олімпіадах. Найвагоміші – це перемоги у ІІ етапі:



1-4 класи:

  1. ІІ місце - Квітка Ольга - 3 класу - англійської мови (вчитель Величко С.Ю.);

  2. ІІІ місце – Тюхтя Віктор – 4 клас - англійської мови (вчитель Величко С.Ю.);

  3. ІІ місце – Плетень Марія – 3 клас – математики (вчитель Пономаренко Г.В.);

5-11 класи:

  1. І місце Гулько Владислав 8-Б клас – математика (вчитель Любіч О.В.)

  2. ІІ місце – Каравель Ігор – 11 клас – фізична культура (вчитель Тищенко О.В.);

  3. І місце – Борисов Владислав – 8-Б клас – географія (вчитель Ютиш О.Л.);

  4. ІІІ місце – Тончило Ольга – 10 клас - географія (вчитель Ютиш О.Л.);

  5. ІІІ місце – Павлюк Валентин – 11 клас - географія (вчитель Ютиш О.Л.);

  6. ІІІ місце – Шумель Дарина – 10 клас – обслуговуючої праці (Драч Т.В.);

  7. ІІ місце – Нагорнюк Дмитро – 9 клас – біологія (вчитель Кагадій О.О.);

  8. І місце - Барташук Ірина – 10 клас – інформаційні технології (вчитель Рощина Н.О.);

  9. ІІІ місце - Антипова Дарина – 11 клас – екологія (вчитель Кагадій О.О.);

  10. ІІІ місце – Поплавський Дмитро – 9 клас – технічна праця (вчитель Філоненко П.В.)

У 2013-2014 н.р. у ІІІ етапі  Всеукраїнських  предметних  олімпіад  взяли  участь  4 учні:   Каравель Ігор – 11 клас – фізична культура (вчитель Тищенко О.В.); Гулько Владислав 8-Б клас – математика (вчитель Любіч О.В.); Борисов Владислав – 8-Б клас – географія (вчитель Ютиш О.Л.); Барташук Ірина – 10 клас – інформаційні технології (вчитель Рощина Н.О.).

Аналіз участі  у Всеукраїнських  предметних  олімпіад  показав, що  вчителі - предметники  пожвавили роботу  із  здібними  та обдарованими  учнями, більше  уваги  приділяють  індивідуальний  та  позакласній  роботі. Результативною в 2013-2014  навчальному році була   робота щодо залучення учнів нашого закладу до науково-дослідницької діяльності. З метою  виявлення і підтримки обдарованих дітей, залучення інтелектуально й творчо обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької та експериментальної роботи, формування активної громадянської позиції учнів, виховання в них самостійності, наполегливості, вміння формувати й обстоювати власну думку в школі було організовано роботу секцій  Вознесенської філії Миколаївського територіального відділення МАН, зокрема у 2013-2014 н.р. діяли секції: біології (Кагадій О.О.) та економіки (Баланюк О.С.)

Учнями школи під керівництвом учителів було підготовлено 3 роботи, 3 із яких стали призерами міського етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. А саме:

Мамєкіна Ірина (економіка) – ІІ місце (науковий керівник – Баланюк О.С.;

Пальцева Вікторія (біологія) – ІІ місце (науковий керівник – Кагадій О.О.);

Чаговський Максим (біологія) – ІІ місце (науковий керівник – Кагадій О.О.).

Зростає кількість учнів, які беруть участь у різноманітних предметних конкурсах. У першому етапі конкурсу «Кенгуру» цього року взяло участь 59 дітей, «Левеня» – 13, «Геліантус» - 11, «Грінвіч» - 29, «Лукоморье» - 7, «Патріот» – 27, «Лелека» - «Бобер» - 7.

Учениця 10 класу Дусанова Тетяна посіла ІІ місце в обласному етапі конкурсу «Розкрилля душі» присвяченого творчості Т.Шевченка.

Підсумки олімпіад і конкурсів узагальнені відповідним наказом по школі, матеріали розглянуті на засіданні методичних об’єднань.

За підсумками навчального року із 314 учнів продемонстрували наступний рівень досягнень:



  • Високий - 27 учнів ( 8,5 %);

  • Достатній - 103 учнів ( 33 %);

  • Середній - 153учнів ( 49 %);

  • Початковий - 30 учнів ( 9,5 %).

16 учнів нагороджено Похвальними листами, що на 2 менше, ніж у минулому навчальному році

Чаговський Максим та Гонтаренко Андрій отримали свідоцтва з відзнакою.

12 випускників 11 класу отримали Похвальні грамоти.


  1. Виховна та позакласна робота

Виховна робота в школі планувалась відповідно до Програми

«Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»». Особлива увага приділялась таким напрямкам:



  • виховання патріотизму, громадянських якостей особистості;

  • розвиток творчих здібностей дітей, підтримка обдарованої молоді;

  • пропаганда здорового способу життя;

  • профілактика злочинності серед школярів;

  • організація роботи з батьками;

Пріоритетом виховної роботи в школі визначено національно-патріотичне виховання.

Аналіз стану виховної роботи показав, що всі класні керівники планують виховну роботу з класом: обраний напрям та виховна проблема, над якою працюють протягом року; складені психолого-педагогічні характеристики класів; визначені завдання. Складено графік проведення виховних годин, які проводилися у зручний для дітей та класних керівників час. Класні куточки оформлені відповідно до існуючих вимог.

Протягом навчального року педагогами проведена певна виховна робота: лінійки, тематичні вечори, виставки малюнків, предметні тижні, зустрічі із працівниками ЦРЛ, кримінальної міліції, соціальних служб. Усі ці заходи сприяли розвитку індивідуальних здібностей та особливостей учнів, розвитку їх талантів, вихованню патріотичних почуттів і громадянської свідомості.

Заходи з патріотичного виховання включали в себе уроки мужності, лінійки слави, зустрічі з ветеранами війни. Щорічно учні являються учасниками акцій: «Милосердя», «Ветеран живе поруч», «Пам’ять». За кожним класним колективом закріплено ветеранів та інвалідів війни, ветеранів педагогічної праці, які потребують допомоги. Учні допомагали своїм підшефним по господарству, вітали із святами. Учні школи прийняли участь в заходах, присвячених 69-й річниці звільнення України від німецько-фашистських загарбників. В школі пройшла урочиста лінійкапам’яті, волонтери школи привітали ветеранів із святом, прибрали місця поховання загиблих курсантів, біля яких відбувся мітинг, присвячений цій даті.

З метою патріотичного виховання учнівської молоді в травні пройшов місячник патріотичного виховання. В межах місячника 08.05.14 р. проведена урочиста лінійка, присвячена 69-й річниці Дня Перемоги. Класні керівники 1-11-х класів провели уроки мужності, зустрічі з ветеранами війни.

08.05.13 р. члени пошукових загонів зустрілись в музеї ім. Кібрика з ветеранами війни, а також відвідали краєзнавчий музей.

Учні школи прийняли участь в міському етапі обласної виставки-конкусу дитячого малюнка «Перемога у Великій вітчизняній війні», в якому Мамєкіна Ірина посіла 3 місце.

Учні 5-11-х класів виготовили привітальні листівки для ветеранів, які були розповсюджені в мікрорайоні школи.

З 13 по 17 лютого 2014 року в школі проходив тиждень «Державні символи України». Був організований конкурс на кращий куточок державних символів країни, проведена цікава вікторина для учнів початкових класів на краще знання державних символів, у бібліотеці створена виставка літератури і оформлений стенд на тему «Символи незалежної держави» .

До Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав в школі була проведена загальношкільна лінійка, відбулась цікава зустріч учнів 11 класу із воїном-афганцем Вєліхіною Світланою Петрівною.

Члени комісій милосердя прийняли участь в акції «Турбота», відвідали ветеранів на дому, надали посильну допомогу. Також учнями школи було проведено анкетування ветеранів і інвалідів війни. Учні школи прийняли участь в міському конкурсі на кращу учнівську роботу «Взаєморозуміння в Європі через культуру, освіту та спорт», в якому Барташук Ірина, учениця 10 класу, посіла 1 місце.

Виховна робота в 2013-2014 н.р. проводилась за тематичними місячниками. За цей період були проведені місячник безпечного використання газу в побуті, місячник з охорони дитинства, місячник знань дітьми правил безпеки життєдіяльності, місячник екологічного виховання, місячник правового виховання, громадянського виховання. В рамках місячників були проведені виховні заходи, тематичні лінійки, конкурси творчих робіт, лекції, вікторини, виставки малюнків, оформлені буклети та накопичувальні папки.

У вересні в рамках тижня фізичної культури і спорту проведений олімпійський тиждень, під час якого відбулось урочисте відкриття тижня, Олімпійський урок, спортивні змагання, за підсумками яких відбулось нагородження переможців на урочистій лінійці. Маємо хороші спортивні здобутки, серед яких призові місця в чемпіонаті м. Вознесенська з туристської техніки серед юніорів, 3 місце в змаганнях з баскетболу, 1 місце в змаганнях з гандболу, 1 місце з волейболу, 3 місце з легкої атлетики. В міських змаганнях з плавання команда нашої школи отримала 1 місце Хлопці 10 класу посіли 4 місце в змаганнях із стрільби і загальне 1 місце в міській спартакіаді серед юнаків 10-х класів. Команда школи посіла перше місце в змаганнях з баскетболу на Кубок губернатора Миколаївської області і отримали Кубок. Хлопці 11 класу отримали 1 місце в міських змаганнях з предмета «Захист Вітчизни»ю За підсумками 13-х міських спортивних ігор школярів у 2013-2014 навчальному році школа посіла почесне 3 місце.

В жовтні учні школи прийняли участь в міському етапі Всеукраїнського фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької творчості «Урок казки», в якому переможцями стали учні Кулагін Ілля (1-А), Дусанова Тетяна (10), Тюхтя Віктор (4), Наконечна Софія (3), Подоба Ігор (10). Переможцями обласного конкурсу стали Кулагін Ілля і Наконечна Софія.

В листопаді команда учнів нашої школи «Апчхі» прийняла участь в міському чемпіонаті КВК. За високий рівень підготовки й оригінальність виступу нагороджена грамотою Управління освіти і пройшла у фінал чемпіонату. Учні школи приймали участь в багатьох творчих міських конкурсах, в яких займали призові місця. Так, в міському етапі обласної виставки-конкурсу декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Веселковий вернісаж» Жила Марина посіла 2 місце. Наші діти нагороджені грамотами за активну участь у фестивалі повітряних зміїв «Чаклуни неба-2014» і фестивалі танцю «Грація – 2014».

В рамках екологічного виховання в школі діє організація «Зелений промінь». Членами організації проведені екологічні рейди по вулицям мікрорайону, проведені трудові десанти по впорядкуванню території парку ім. Островського, прилеглої території, подвіря школи. 24.10.13 р. з метою залучення батьківської громади до участі в акції «Посади квітку дбайливими руками – хай розквітне школа разом з нами» учні, їх батьки та вчителі прийняли участь в оздобленні шкільного подвір’я гарними квітами.

Організована робота з місцевими жителями по упорядкуванню прилеглих територій. Проведена виставка поробок із природнього матеріалу «Дари природи». Також був проведений благодійний ярмарок, на кошти якого придбаний музичний центр і радіомікрофон. Учні школи прийняли участь у флеш-мобі «Приєднайся до Дня довкілля-посади калину», в ході якої було висаджено 14 кущів калини. Учні 11 класу прийняли участь в акції «Садимо ліс в пам’ять загиблих на Майдані», висадивши 8 саджанців дерев на території школи. Учні школи прийняли участь в конкурсі «Життя без сміття», зібравши 1300 кг макулатури і 22 кг використаних батарейок. Проведений конкурс на краще озеленення класних кімнат, в якому переможцями були визнані класи початкової школи.

В школі випускається шкільна газета «Шкільна планета», яка користується широкою популярністю серед учнів школи. Ведеться рейтинг класів, за результатами якого визначається переможець. В цьому навчальному році переможцями стали 3, 5-а і 8-А класи.

Максимально охоплені учні організованим дозвіллям у позаурочний та канікулярний час. Складено графік проведення вечорів відпочинку, враховуючи побажання дітей, гуртків за інтересами, яких за списком налічується 6 (вокальний, екологічний, юний журналіст, спортивний, «Захисник Вітчизни»). В школі діє гурток живого слова під керівництвом працівника ЦДТ Шевченко Л.В. Актори шкільного театру виступали із спектаклями перед вихованцями дитячих садків і учнями початкової школи.

На зимових канікулах учні прийняли активну участь у ерудит-грі «Фортуна» за що були нагороджені грамотою управління освіти. Діти-сироти та діти з багатодітних сімей відвідали новорічні свята в м. Миколаєві.




  1. Правовиховна робота

З метою попередження злочинності та правопорушень серед учнівської молоді в школі проводився місячник правовиховної роботи, в ході якого проведені конкурси малюнків та стіннівок на тему «Конвенція ООН про права дитини», відбулась зустріч з працівником відділу кримінальної міліції Константиновим К.М. на тему «Про недопущення злочинів та правопорушень в шкільному середовищі».

В школі на обліку стоять 2 учні, схильних до правопорушень, 3- схильних до бродяжництва, 1 - схильний до паління. З учнями «групи ризику» проводяться профілактичні бесіди класними керівниками, психологом школи, ведеться контроль за проведенням вільного часу під час канікул. Всі діти задіяні в шкільних гуртках, а також відвідують гуртки позашкільних закладів.

Проведений тиждень права, в ході якого вчителем правознавства Фончевим В.В. були проведені заходи по ознайомленню дітей з їх правами і обов’язками, законами і відповідальністю за свої вчинки. Проводиться індивідуальна робота з учнями та їх батьками з питань профілактики правопорушень та виконання закону України «Про загальну середню освіту», заслуховувалися звіти і інформації з цих питань на педрадах, засіданнях МО класних керівників. Проводяться засідання шкільної ради профілактики, де розглядаються питання порушень правил поведінки та пропусків навчальних занять учнями школи без поважної причини. Заслуховувались звіти класних керівників про профілактичну роботу з учнями, які стоять на внутрішньо шкільному обліку.

В рамках проведення року Т.Г. Шевченка в школі був проведений ряд заходів, серед яких конкурс на краще декламування віршів поета, ілюстрацій до творів Шевченка, електронних газет, конкурс поробок до творчості письменника.



      1. у в школі пройшло свято української пісні «В сім’ї вольній, новій, ми тебе не забули, Тарасе…», в якому прийняли участь учні 3-11-х класів. В міському етапі обласного фестивалю дитячої художньої творчості «Таланти твої, Миколаївщино», присвяченого 200-річчю від дня народження Т.Г. Шевченка Бородкіна Діана, Мельник Дарина і Юрченко

Олександра посіли 2 і 3 місця в номінації «Юні художники», в номінації «Юні вокалісти» Гладкова Валерія посіла 2 місце, а Жила Марина отримала 2 місце в номінації «Юні майстри художнього слова».

В школі діє шкільний парламент і дитяча організація для учнів початкових класів «Наумова країна». Кожний рік проводиться урочиста посвята в наумчата учнів перших класів.




  1. Соціальний захист

В школі на обліку стоять 6 дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, 8 дітей-інвалідів, 4 дітей, постраждалих від ЧАЕС.

Проведена певна робота з дітьми, які потребують соціального захисту:

- організовані рейди в мікрорайони по вивченню умов проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, підведено їх підсумки;

- узагальнено результати вивчення житлово-побутових умов проживання дітей з багатодітних, малозабезпечених сімей, стан їх соціального забезпечення;

- перевірено наявність та якість медичного огляду дітей-сиріт та дітей ПБП;

- забезпечено гарячим харчуванням всіх учнів пільгових категорій;

- всі учні забезпечені підручниками, шкільним та спортивним одягом, взуттям;

- за рахунок фонду школи діти-сироти придбали канцелярські товари;

- діти пільгових категорій оздоровлюються в пришкільному відпочинковому таборі «Сонечко»;

- класними керівниками проводиться робота щодо залучення дітей пільгових категорій до навчання, позакласної, позашкільної роботи, у шкільні та міські гуртки. Так, діти-інваліли кожного року приймають участь в міському конкурсі «Повір в себе і в тебе повірять інші». В листопаді до Міжнародного Дня інвалідів в школі була організована благодійна акція «Милосердя». З цією метою був проведений благодійний ярмарок, на якому учні школипредставили кондитерські вироби та поробки, виготовлені власними руками. На зароблені кошти були придбані подарунки для дітей-інвалідів.




  1. Профорієнтаційна робота

З метою профорієнтаційної освіти учні 11 класу здійснили екскурсію на Южноукраїнську АС, а з учнями 9 класу було проведено анкетування із спеціалістом Центру зайнятості Чорною І.О. на тему «Ти і твоя майбутня професія». З метою виховання любові до праці та до людей праці, виховання в дітей свідомого ставлення до вибору професії, формування в учнів потреби у виконанні трудової діяльності в квітні був проведений місячник трудового виховання. В межах місячника проведена акція «Школа – наш дім» по впорядкуванню квітників та клумб на території школи. Члени шкільної організації «Зелений промінь» провели екологічний рейд по мікрорайону міста «Сміттю-ні!» із розповсюдженням листівок-звернень до мешканців міста зберігати порядок на прилеглій території.

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи – підготувати покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота в школі проводиться під час НВП:



  • Виховання трудових навичок у школярів під час прибирання в класах, території школи;

  • Розширення знань про професії на уроках, виховних заходах, екскурсіях;

  • Участь у «Днях відкритих дверей» та «Ярмарках професій»;

Профорієнтаційна робота з учнями, належний рівень підготовки випускників мають певні результати:

  • Усі дев’ятикласники визначилися з подальшим навчанням. Із них більше, як 50% налаштовані навчатися в 10 класі, інші у ПТУ, ліцеях, коледжах.




  1. Співпраця з батьками

Виховання учня в школі та сім’ї – щоденний безперервний процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальними замовниками школи, а тому беруть активну участь у НВП. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних із професійним світом, захопленнями своїх дітей, родинними святами. Чергові з числа батьків слідкують за порядком під час загальношкільних заходів, приймають участь в екскурсіях, походах, тощо.

Класні керівники тісно співпрацюють із сім’ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома, спілкуються з родиною. Свої висновки вони заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

Особлива увага приділяється дітям та батькам майбутніх першокласників.

В нашому закладі діє «Школа майбутнього першокласника» та «Школа для батьків майбутніх першокласників».




  1. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів і вчителів у школі обладнаний медичний пункт, де працює шкільна медсестра Квітка Тетяна Іванівна, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування школярів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. організовує проходження учнями планових медоглядів, тісно співпрацює із ЦРЛ та СЕС.

Щорічно на базі центральної районної лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи, у школі формуються листи здоров’я та медичні групи, а також уточнюються списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Огляди проводяться за рахунок держбюджету.

На проходження медогляду кожному працівнику школи виділяється два дні. Проходження медичного огляду фінансується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються в медсестри школи.

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей під час перебування в школі.

Організація харчування учнів школи регламентується Законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст. 22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України, від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами.

Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-х-4-х класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування отримує 131 учень школи. Як додаток до денного раціону дітей у школі працює буфет.

Цікавими оздоровчими заходами в школі є проведення Дня здоров’я, шкільної спартакіади, олімпійський тиждень, «Тато, мама, я – спортивна сім’я», бесіди з лікарями ЦРЛ, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри, випуск медичних бюлетенів. В школі впроваджені уроки плавання, у планах виховної роботи класного керівника є розділ «Заходи, спрямовані на збереження життя і здоров’я дітей», де запланована робота оздоровчого характеру з класом.

Цікаво і змістовно проводиться оздоровлення молодших школярів у пришкільному таборі «Сонечко».

Для забезпечення рухової активності учнів в школі проводяться фізкультхвилинки, щоденна ранкова зарядка, рухливі перерви для учнів початкової школи. Протягом усього семестру і, зокрема, перед проведенням певних заходів (екскурсії, походи, змагання та ін.) класними керівниками та вчителями-предметниками проводилася робота стосовно збереження життя і здоров’я дітей та робота по запобіганню нещасних випадків серед неповнолітніх. Проведені бесіди, виховні заходи, написані диктанти. Майже в кожному класі розроблена наочна агітація з питань безпеки життєдіяльності. Для учнів 3-5-х класів організовані екскурсії до відділу МНС.

В грудні учні школи прийняли участь в міській акції «Скажемо Сніду-Ні!». Був організований перегляд відеофільму «Правда про наркотики», лікарем-наркологом Шпичко К.В. проведений цільовий наркоогляд учнів 8-11-х класів. Сімейним лікарем Відіною С.І. прочитана лекція про ВІЛ-СНІД.

Учні школи прийняли участь в міському конкурсі учнівських презентацій, присвяченого Міжнародному дню порозуміння з ВІЛ-інфікованими, а також прийняли участь в міському етапі конкурсу учнівської творчості, присвяченого Міжнародному дню порозуміння з ВІЛ-інфікованими, на якому посіли призові місця. Роботи учнів Наконечної Софії і Подоби Ігоря визнані кращими в обласному конкурсі. Діти були нагороджені цінними подарунками.


  1. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час НВП визначаються в діяльності педколективу, як одне із пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм утримання загальноосвітніх закладів та організацій НВП й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі, створено службу з охорони праці, сплановані відповідні заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу.

Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документів з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщені кілька стендів на теми безпечної поведінки.

Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалося на педрадах, нарадах при директорові.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів можна відмітити, що в школі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом із тим залишаються випадки побутового травмування.

За період з вересня 2013 року по травень 2014 року травмувалося 12 дітей.

З них 9 дітей – побутовий травматизм:

- Баланюк Максим (8-Б кл.) – вдарився м’ячем, перелом променевої кістки в типовому місці;

- Бідочка Анна (11 кл.) – впала вдома, забій грудної клітини;

- Пекарська Настя (6 кл.) – впала вдома, розтягнення зв’язок;

- Стратенчук Костя (4 кл.) – впав вдома, забій і розтягнення зв’язок;

- Зайцев Денис (7 кл.) – впав на вулиці, закритий перелом правої променевої кістки в типовому місці;

- Філін Володимир (11 кл.) – впав на вулиці, струс головного мозку;

- Котенко Катерина (11 кл.) – впала на вулиці, струс головного мозку;

- Лєвєнцов Ілля (8-Б кл.) – вдарився гойдалкою вдома, забій лівого ліктьового суглобу, розтин брови;

- Пальцева Віка (9 кл.) – вдома впустила на себе чашку з кип’ятком, опік кип’ятком 10% -ІІ ступеню бедер (операція).




  1. Фінансово-господарська діяльність

Фінансування потреб школи проводиться із місцевого бюджету. Головним розпорядником коштів є Управління освіти Вознесенської міської ради. Протягом навчального року систематично, вчасно: велася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам школи. За бажанням переважної більшості членів трудового колективу здійснюється нарахування та виплата авансу.

Бухгалтерія вчасно проплачувала за енергоносії, практично ми не виходимо за ліміти спожитих енергоносіїв.



На 2014 рік отримали

1 млн. 965 тис. 155 гривень



Використано за 5 місяців поточного року

2111 – з/пл. – 1 258 784,00 грн.

541 804,52 грн.

2120 – нарах. – 431 743,00 грн.

187 152,33 грн.

2210 – придбання – 16 717,00 грн. (підуть на з/пл.)

-

2220 – медикаменти – 442,00 грн.

-

2230 – харчування – 106 695,00 грн.

43 346,69 грн.

2240 – оплата послуг – 33 806,76 грн.

14 632,88 грн.

2250 – відрядження – 2 850,00 грн.

1 470,00 грн.

2272 – вода і водовідв. – 4 441,00 грн.

1 900,02 грн.

2273 – електроенергія – 18 393,00 грн.

10 234,04 грн.

2274 – природний газ – 90 014,00 грн.

44 627,57 грн.

2282 – навчання відповідального за тепло господ. – 721,00 грн.

236,00 грн.

2730 – фонд «Всеобучу» дітям-сиротам – 500,00 грн.

-

2800 – інші (еколог. податок) – 48,00 грн.

-

До кінця року залишилось

1 119 750,71 грн.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   26


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка