Погоджено затверджено начальник управління освіти Завідувач днз №24 Кіровоградської міської ради Т. Васютинська Л. Костенко схвалено



Сторінка1/10
Дата конвертації22.03.2016
Розмір2.68 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО

Начальник управління освіти Завідувач ДНЗ №24

Кіровоградської міської ради ________Т.Васютинська

__________Л.Костенко



________________ ___________________

СХВАЛЕНО

на педагогічній раді,

протокол № 5 від 28.08.2014


ПЛАН РОБОТИ
дошкільного навчального

закладу (ясел-садка) №24

«Вогник»

імені В.О.Сухомлинського

комбінованого типу
на 2014/2015 н.рік

м.Кіровоград, 2014
ЗМІСТ


№ розділу

Найменування розділу

сторінка

І.

Аналіз освітньої та методичної роботи




1.1.

Пояснювальна записка.

Орієнтовний розподіл занять.

Робота груп інтенсивного навчання.


4

5

6



1.2.

Програмове забезпечення освітнього процесу.

6


1.3.

Аналіз роботи ДНЗ за 2013/2014 н.рік

7

ІІ.

Завдання на 2014/2015 н.рік та оздоровчий період

24

ІІІ.

Методична робота з кадрами




3.1.

Підвищення педагогічної майстерності




3.1.1.

Інтерактивний семінар

25

3.1.2.

Семінар - практикум

27

3.1.3.

Психолого – педагогічний семінар

28

3.1.5.

Педгодини

32

3.1.6.

Консультації

34

3.1.7.

Відкриті покази різних видів роботи

36

3.1.8.

Інші форми роботи

37

3.2.

Удосконалення професійної творчості




3.2.1.

Майстер-клас

37

3.2.2.

Творча група

38

3.3.

Самоосвіта

41

3.4.

Педагогічні ради

42

3.5.

Курсова перепідготовка. Атестація.

46

3.6.

Робота з малодосвідченими педагогами

47

3.7.

Робота ради наставників

48

ІV.

Вивчення стану життєдіяльності дітей


50

V.

Організаційно-педагогічна робота





5.1.

Взаємодія дошкільного закладу зі школою

53

5.2.

Робота з батьками

56

5.2.1.

Загальні батьківські збори

57

5.2.2.

Групові батьківські збори

58

5.2.3.

Консультації для батьків

61

5.2.4.

Вивчення досвіду сімейного виховання

61

5.2.5.

Школа молодих батьків

62

5.2.6.

Школа для батьків майбутніх першокласників

65

5.2.7.


Робота батьківської ради


67


5.2.7.

Робота з батьками дітей, які не відвідують дошкільний заклад

69

5.2.8.

Робота консультпункту для батьків дітей, які не відвідують дошкільний заклад

71

VІ.
6.1.

Робота методичного кабінету
Вивчення, узагальнення і поширення ППД




6.1.1.

Педагогічних працівників ДНЗ

72

6.1.3.

Вітчизняного педагогічного досвіду

73

6.2.

Оснащення педагогічного процесу




6.2.1.

Методичного кабінету

73

6.2.1.

Вікових груп, залів, кабінетів

75

6.3.

Організація виставок, конкурсів

76

VІІ.

Адміністративно-господарська робота





7.1.

Адміністративна діяльність і зміцнення матеріально-технічної бази

77

7.2.

Загальні збори колективу і батьків

81

7.3.

Виробничі наради

82

7.4.

Наради при завідувачеві


83

Додатки.




1.

Медико-профілактичні заходи

87

2.

Графіки проведення свят, розваг, театральних дійств

95

3.

План проведення спортивно-масових та фізкультурно-оздоровчих заходів

98

4.

Психологічна служба

100

5.

План роботи з безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу

108

6.

Орієнтовні теми для тематично-блочного планування освітньо-виховного процесу в групах

119

7.

План на літній оздоровчий період

124

8.

Інноваційна діяльність

134




Скорочення

137



І. АНАЛІЗ ОСВІТНЬОЇ ТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

ДНЗ за 2013/2014 навчальний рік

1.1. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Дошкільний навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Статуту закладу (реєстраційний № 08365-ІВ-1, зареєстрований реєстраційною палатою виконавчого комітету Кіровоградської міської ради від 04.12.2003 року).

Педагогічний колектив втілює в життя державну політику в галузі освіти. Управлінська діяльність адміністрації закладу спрямована на забезпечення гарантованого права громадян на отримання дітьми дошкільної освіти. У закладі є необхідні нормативно-законодавчі акти щодо функціонування і розвитку дошкільних навчальних закладів.

На підставі наказу управління освіти дитячий садок є опорним закладом із питання «Спадкування та творчий розвиток педагогічних ідей В.Сухомлинського в навчально-виховному процесі».

План роботи дошкільного навчального закладу №24 враховує вимоги Законів України «Про дошкільну освіту», «Про освіту», «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», листа МОНУ №1/9-455 від 10.07.2009 року «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах»,інструктивно-методичних рекомендацій МОНУ №1/9-341 від 27.06.2014 «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2015 навчальному році», програм розвитку дошкільників «Дитина», «Впевнений старт» та вимог Базового компоненту дошкільної освіти.

З метою досягнення дитиною-випускником ДНЗ ступеня компетентності, необхідного для її нормального функціонування в довкіллі та забезпечення гармонійного розвитку, в освітній процес включені види освітньої діяльності (студії – гурткова робота): англійська мова, хореографія, дзюдо, «Театр казки», «Екологознайки», «Умілі рученята», «Маленькі казкарі», «Соловейки», «Рух і музика».



Для реалізації змісту навчально-виховного процесу до штатного розкладу введено:

  • дві ставки вчителя-логопеда;

  • ставку інструктора з фізкультури;

  • ставку практичного психолога.

Навантаження дітей у формі занять розпочинається з першої молодшої групи (третій рік життя), а форми їх проведення – фронтальна, індивідуальна, підгрупова.

Орієнтовний розподіл освітнього процесу на тиждень


Складові плану

2-3-й рік життя

4-й рік життя

5-й рік життя

6-й рік життя

7-й рік життя

Інваріантна частина

Мовленнєвий розвиток

0,5

0,5

0,5

0,5

-

Художньо-мовленнєва діяльність

0,5

0,5

0,5

0,5

-

Дитяча грамота

-

-

-

1

2

Ознайомлення з довкіллям, природою, БЖД

1

1

1

1

1

БЖД

-

-

1

1

1

Логіка, математика сенсорика, конструювання

1

1

1

1

2

Ліплення

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Аплікація

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Малювання

1

1

1

1

1

Фізкультура

2

2

2

2

2

Музика

2

2

2

2

2

Усього

9

9

9

11

12

Варіативна частина

Навчання іноземної мови

-

2

2

2

2

Хореографія

-

-

2

2

2

Театр казки

-

-

1

1

1

Екологознайки

Умілі рученята



-

-


-

-


-

-


1

1


-

1


Маленькі казкарі

-

-

-

1

-

Соловейки

-

-

1

1

1

Рух і музика

-

-

1

1

1

Дзюдо

-

-

-

2

2

Усього

-

2

7

12

10



Робота груп інтенсивного навчання






Напрямок

групи

1.

Розвиток особистості в грі

№1,№7 (ясельні)

2.

Екологічний розвиток

№2 (підготовча логопедична)

3.

Розумовий розвиток особистості засобами художньої літератури та мистецтва

№3 ( старша логопедична)

4.

Казка як засіб соціально-морального розвитку особистості

№4 (молодша ),

№6 (старша)



5.

Логіко-математичний розвиток

№5 (середня)

№11 (молодша)



6.

Художньо-естетичний розвиток на народних традиціях

№9 (середня),

№8 (старша)



7.

Фізкультурно-оздоровчий напрямок на основі батьківської педагогіки

№12 (середня)

8.

Художня література як засіб пізнання навколишнього світу

№10 (старша)



1.2.ПРОГРАМОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Перелік програм і навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України, що використовуються в ДНЗ №24 у 2014/2015н.році



Назва

Автор

Мова видання

Видавництво

Рік видання

ПРОГРАМИ

«Дитина». Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років


Наукові керівники проекту: Проскура О.В., Кочина Л.П., Кузьменко В.У.

українська

Університет

2012

Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» (доопрацьована і доповнена)


Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН

українська

МОНУ

2012

Корекційна робота з розвитку мовлення дітей 5р життя із фонетико-фонематичним

недорозвитком мовлення (програмно-методичний комплекс)




Рібцун Ю.В.

українська

Шкільний світ

2012

Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення (програмно-методичний комплекс)


Трофименко Л.І.




Шкільний світ

2012

«Граючись вчимося. Англійська мова» Програма для дітей старшого дошкільного віку , методичні рекомендації



Гунько, Гусак Л., Лещенко З.

українська

Шкільний світ

2009

Радість творчості (програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку)


Борщ Р.М., Самойлик Д.В.

українська

Мандрівець

2013

Про себе треба знати, про себе треба дбати

(програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку)




Любов Лохвицька

українська

Мандрівець

2014



1.3.АНАЛІЗ РОБОТИ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

за 2013/2014 навчальний рік
Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу №24 у зв’язку із розвитком нового змісту дошкільної освіти в межах реформ, що відбуваються в системі дошкільної освіти, сформував свої власні пріоритети виховної та освітньої діяльності, розробив перспективні завдання розвитку та проекти їх реалізації.

ДНЗ працював за 10,5-годинним режимом роботи, є дві чергові групи з 12–годинним перебуванням дітей: ясельна та дошкільна.

У закладі функціонувало 12 вікових груп:


  • 2 групи раннього віку - з 2 до 3 років;

  • 3 групи молодші – з 3 до 4 років;

  • 3 групи середні - з 4 до 5 років;

  • 3 групи старші – з 5 до 6 років, одна з них - логопедична;

  • 1 група підготовча – з 6 до 7 років, логопедична.

Всього відвідувало дошкільний навчальний заклад в минулому році 311дітей.

Матеріальна база закладу відповідає вимогам: приміщення забезпечено необхідним обладнанням, твердим та м’яким інвентарем, навчальними посібниками та іграшками.

Багато зусиль колектив направив на створення розвивального життєвого простору дошкільників, предметно-ігрового середовища відповідно до методичних рекомендацій МОНУ від 18.07.07 за №1/9-470 «Підбір і використання іграшок для дітей дошкільного віку в ДНЗ». Всі групи поповнили та розширили центри активності посібниками, іграшками, атрибутами. Протягом навчального року були проведені огляди-конкурси:


  • Підготовки до нового навчального року;

  • Кращий посібник з сенсорики і математики;

  • Кращий дизайн ігрового майданчика.

Вихователі груп №№ 6,4,11,12,3,5,8,1,9,10 показали оригінальність, авторство в оформленні куточків, виготовленні посібників, атрибутів. Це дало можливість забезпечити психологічний комфорт для кожної дитини, створити можливість для реалізації права на вільний вибір виду діяльності, дозволило педагогам виконувати конкретні освітні завдання, залучати дітей до процесу пізнання і засвоєння навичок і вмінь, розвиваючи допитливість, творчість, комунікативні здібності.

В дошкільному закладі працювало 61 працівник: педагогів – 30 осіб, медперсоналу – 2 працівника, технічного персоналу – 29 осіб.


Аналіз статистичних даних складу педколективу
Стаж педагогічної діяльності

30 і більше 20-30р. 15-20р., 10-15р. 5-10р. до 5р.



30 і більше років

20-30 років

15-20 років

10-15 років

5-10 років

До 5 років

7 осіб

13 осіб

-

1

3 особи

6 осіб

23,2%

43,5%

-

3,3%

10%

20%



Рівень освіти педкадрів



Повна вища

Неповна вища

24

6

80%

20%


Результати атестації педпрацівників



Вища категорія

І категорія

ІІ категорія

спеціаліст

Відповідає займаній посаді

Звання «вихователь-методист

6 осіб

8 осіб

1 особа


9 осіб

6 осіб

2 особи

20%

26,7%

3,3%

30%

20%

6,7%

За минулий навчальний рік підвищили кваліфікацію на курсах в комунальному закладі «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. Василя Сухомлинського» 3 педагога: Ніколаєнко Т.Д., Герасименко О.В., Кушнір І.В.

Було атестовано в 2013/2014 навчальному році 2 педагога. За результатами атестації: вихователь Софянчук Л.Р. відповідає займаній посаді з присвоєнням кваліфікаційної категорії «Спеціаліст 1 категорії», а вихователь Подопригора Т.О. відповідає займаній посаді та раніше присвоєному тарифному розряду.

Протягом минулого 2013/2014 навчального року педагогічний колектив ДНЗ, забезпечуючи високий рівень навчання та виховання дітей на засадах сучасних педагогічних здобутків, програми виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина», програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», педагогічних надбань В.Сухомлинського, працював над такими проблемними завданнями:



  1. Продовжувати розвивати ідеї педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського по гармонійному розвитку особистості дитини.

  2. Сприяти сенсорному та логіко-математичному розвитку особистості через впровадження новітніх освітніх технологій.

  3. Підвищувати рівень фізичного, психічного, соціального й духовного здоров’я кожного вихованця на основі діагностики, корекції та сімейних традицій.

  4. Удосконалювати співробітництво дошкільного навчального закладу, родини та школи з метою якісної підготовки майбутнього школяра.

Продовжували роботу студій за інтересами:

  • Хореографічної – Онуфрієва Н.М.;

  • Англійської мови – Бурова Н.В.;

  • Дзюдо – Ярошко Н.О.;

  • Театр казки – Охотнікова О.О.

В умовах соціальних реформ одним із найважливіших завдань у системі роботи протягом року в закладі було підвищення ефективності та якості методичної роботи. Педагогічний колектив ДНЗ постійно працював над створенням єдиного методичного простору з інноваційною діяльністю вихователів. Методична робота під керівництвом вихователя-методиста Ніколаєнко Т.Д., а саме: консультації, семінари, колективні перегляди, конкурси сприяла розвитку творчості, ініціативи та була спрямована на підвищення якості освітнього процесу. Результатом є те, що вихователі використовують технології розвивального навчання, інтерактивні методи, впроваджують особистісно-орієнтовану модель навчання і виховання.

З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, спрямовуючи навчально-виховний процес на виконання головних завдань були проведені протягом року засідання педагогічної ради «Формування у дошкільників основ світобачення на засадах педагогічної спадщини В.Сухомлинського» (жовтень), «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» (лютий), «Про здоров’я дбаємо - дужими зростаємо» (квітень).

Проводилась робота по реалізації Базового компонента дошкільної освіти (нової редакції), удосконалювалось розвивальне середовище і нагромаджувався наочний та ігровий матеріал.

На педгодинах розглядалися питання якісного планування навчально-виховної роботи за державними програмами, розвитку духовності, моральності, збереження життя і здоров’я дітей.

Здійснювався методичний супровід щодо реалізації Концепції державної мовної політики в ДНЗ. Методкабінет поповнився матеріалами з розділу «Українська мова в дошкільному закладі», тематичними напрацюваннями, відеотекою свят, розваг, що наповнені змістом національного виховання.

Дошкільний навчальний заклад являється опорним закладом з проблеми «Спадкування та творчий розвиток педагогічних ідей В.Сухомлинського в навчально-виховному процесі». Проведені заходи дали можливість педагогам міста та області познайомитись з надбаннями колективу.

Брали участь у всеукраїнському огляді-конкурсі на кращий стан фізичного виховання (зайняли перше місце у міському етапі), у всеукраїнському фестивалі театрального мистецтва, міському огляді-конкурсі «Обличчя школи». Зайняли І місце по проведенню Тижня з пожежної безпеки та І місце в конкурсі дитячої творчості «Кіровоградські зірочки» і номінації «Дитяча пісня».

Плідно працювала творча група з проблеми «Формування національної свідомості засобами музейної педагогіки». Членами творчої групи розроблений та виданий методичний посібник «Міні-музей «Бабусина світлиця».

Педагогічний колектив постійно працював над створенням методичного простору з інноваційною діяльністю вихователів. Результатом є те, що вихователі в роботі з дітьми використовують технології розвивального навчання:


  • методики раннього розвитку Г.Домана та М.Зайцева – Гаврильченко В.Ю., Гриценко А.В..

  • психотехнології: казкотерапію, арт-терапію, ігротерапію - вихователі всіх груп;

  • методи ейдетики – Махиня Т.І., Грузденко Л.А., Софянчук Л.А.;

  • метод проектів. Впроваджувались проекти у всіх садових групах: «Зустріч з великим педагогом В.Сухомлинським», «Моє любе місто», «Роде наш красний», «Економіка для малят», «Голуба планета і її скарби». Це дало хороші результати: підвищився інтерес дітей до даних проблем, бажання досліджувати, узагальнювати, творити.

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечили всі форми методичної роботи. Результати діяльності педагогів з оновлення змісту освітнього процесу показали такий рівень потенційних можливостей:

  • Всі педагоги працюють над зміною змісту освіти відповідно Базового компоненту дошкільної освіти (нової редакції), його дидактичним забезпеченням;

  • Прагнуть удосконалити свої уміння і теоретичні знання, поглиблено працюють над вивченням проблеми «Розвиток ідей педагогічної спадщини В.Сухомлинського»;

  • 92% вихователів приділяють достатньо уваги індивідуальній роботі з дітьми і мотивації досягнень вихованців.

Дошкільний навчальний заклад являється опорним закладом з проблеми «Спадкування та творчий розвиток педагогічних ідей В.Сухомлинського в навчально-виховному процесі». Проведені заходи дали можливість педагогам міста та області познайомитись з надбаннями колективу.

Колектив дошкільного закладу брав активну участь в січневій інтернет-конференції педагогічних працівників дошкільних закладів м.Кіровограда «Інноваційна діяльність педагогічного простору ДНЗ» з доповіддю вихователя Софянчук Л.Р. «Лікування душі дитини казкою»



Минулого навчального року плідно працювали всі групи по реалізації програми виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина» та програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». Моніторинг досягнень розвитку показав, що умови, які були створені в групах сприяли хорошим результатам з мовленнєвого, пізнавального, художньо-естетичного, креативного розвитку, що стимулювало до активного пізнання, одержання інформації з довкілля. Контроль вихователів за розвитком дітей дав змогу внести відповідні зміни в освітнє середовище та за потреби спланувати корекційну роботу .
Результати моніторингу оцінки компетентності дітей ДНЗ №24

за травень 2014 навчального року


Лінії розвитку

Рівні засвоєння в %

Високий

Достатній

Середній

Критичний

Молодші групи № 10, 11, 4 (обстежено 73 дитини)

Фізичний

35,2

46,5

18,3

-

Соціально-моральний

26,6

44,8

23,9

4,7

Емоційно-ціннісний

24,8

50,3

22,2

2,7

Пізнавальний

29,3

45,2

21,3

4,2

Мовленнєвий

22,2

40,3

32,7

4,8

Художньо-естетичний

32,4

41,6

22,8

2,8

Креативний

29,2

41,1

25,9

2,8

Середня кількість в %

28,5

44,4     

23,9

4,2

Середні групи № 5, 9, 12 Обстежено 87 дітей

Фізичний

57,5

28,3

12,5

1,7

Соціально-моральний

54,8

30,8

12,7

1,7

Емоційно-ціннісний

49,2

33,5

13,5

3,8

Пізнавальний

44,3

32,9

18

4,8

Мовленнєвий

42,8

36,2

17,5

3,5

Художньо-естетичний

45,7

28,4

21,2

4,7

Креативний

47

31,3

18

3,7

Середня кількість %

48,8

31,6

16,2

3,4

Старші групи № 6, 8, 3(лог) Обстежено 72 дитини

Фізичний

53,1 

33,4

13,5

-

Соціально-моральний

34,9

41,3

23,8

-

Емоційно-ціннісний

39,7

37,5

22,8

-

Пізнавальний

40,7

37

22,3

-

Мовленнєвий

38,5

39,3

22,2

-

Художньо-естетичний

29,3

39,8

30,9

-

Креативний

29

41,9

29,1

-

Середня кількість в %

37,9

38,6

23,5

-

Підготовча логопедична група № 2(лог.) . Обстежено 14 дітей

Фізичний

37,2

40,7

22,1

-

Соціально-моральний

30

43,6

26,4

-

Емоційно-ціннісний

43,6

37,2

19,2

-

Пізнавальний

51,4

34,3

14,3

-

Мовленнєвий

33,6

43,6

22,8

-

Художньо-естетичний

47,9

35

17,1

-

Креативний


43,6

35

21,4

-

Середня кількість в %

40

39,5

20,5

-

Всього обстежено дітей в ДНЗ – 246

Загальна середня кількість в %

38,8

38,3

21

1,9



Загальна оцінка компетентності дітей

(жовтень-травень 2013/2014 н.р)




Оцінка компетентності дітей по віковим групам

(травень 2014р)



У 2013/2014 навчальному році на розкриття особистісного потенціалу дитини в умовах її соціального розвитку було спрямовано роботу всіх служб ДНЗ. Вивчення особистості дитини відбувалося у таких напрямках:

  1. Виявлення особливостей психічного розвитку кожної дитини, рівня адаптивності, що дозволило впливати на темп і зміст освітнього процесу, а також будувати корекційно-розвивальну роботу.

  2. Проведення медичного обстеження для визначення фізкультурної групи.

  3. Відстеження психологом емоційного благополуччя дітей старшого дошкільного віку з метою його корекції.

Для ефективності всебічного вивчення кожної дитини і з’ясування напрямків роботи з вихованцями впродовж навчального року було проведено 3 зрізи з метою заповнення психологом психолого-педагогічного паспорта групи, також на кожну дитину було зроблено індивідуальну картку психічного розвитку, де можна прослідкувати зміни, що відбуваються у розвитку кожної дитини. Створені належні умови для адаптації новоприбулих дітей за допомогою музикотерапії, казкотерапії та психодіагностики. Психолог широко використовувала з цією метою твори В.О.Сухомлинського.

У ДНЗ протягом року впроваджувалась система роботи щодо соціального захисту дітей відповідно до Конвенції «Про права дитини», формування початкової правової освіти, яка була в першу чергу спрямована на розвиток у дітей правової культури, тобто почуття впевненості в соціальній терпимості. Колективом ДНЗ створені комфортні умови життя, змістового в усьому розмаїтті, емоційно-насиченого, позитивно забарвленого. Це цікаві ігри, свята, розваги, які дали позитивний ефект у створенні відносин між дорослими та дітьми, педагогами і батьками. При проведенні занять вихователі широко використовували ігрові ситуації, які допомогли дітям вести діалог з казковими персонажами, проявити почуття самоповаги, пошани до інших.

Окреслилась позитивна динаміка в навчанні дошкільників, в підготовці їх до школи. За психологічними критеріями діагностики готовності дітей до школи було отримано такі дані:

46%- це діти з високим рівнем готовності до школи в яких сформоване зорове сприйняття (зокрема,цілісність зорових образів, їх диференційованість). Класифікують предмети за різними спільними ознаками, встановлюють причинно-наслідкові зв’язки. В цих дітей сформовані поняття про відношення між величинами та розміщенням предметів у просторі.

Визначають кількісні відношення між множинами, самостійно утворюють задані множини, рахують в прямому та оберненому порядку та від заданого числа. В цих дітей сформована зорово-моторна координація ,здатність довільно діяти орієнтуючись на зразок).

51%- це діти в яких виникли незначні труднощі у виконанні діагностичних завдань (в зорово-моторній координації, утворення множин,здійснення класифікації предметів).

Забезпечується зв’язок вихованців і педагогів дитячого садка і школи, побутує практика взаємовідвідування : педради, уроки, заняття, свята, розваги.

Наступність утворює простір для реалізації в педагогічному процесі дитячого садка і школи №14 єдиної, динамічної та перспективної системи виховання і навчання, що сприяло зближенню умов виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів.

Особливу увагу педагоги приділяли індивідуальній роботі, що сприяла подальшому розвитку дітей та адаптації до шкільного навчання. Робота за моделлю : вихователь-логопед-психолог має високу ефективність усунення мовленнєвого недорозвинення і негативного впливу розладів мовлення на формування пізнавальної діяльності.

Протягом навчального року планомірно проводилась робота з обдарованими дітьми. Вагомих результатів було досягнуто в роботі студій за інтересами, що охопили різні напрямки роботи з дітьми. Члени студій по вивченню англійської мови, хореографії, театру казки, дзюдо систематично демонстрували свої успіхи перед батьками на святкових ранках, відкритих заняттях.

Музичними керівниками Онуфрієвою Н.М., Охотніковою О.О. на високому рівні забезпечувався емоційно-естетичний розвиток дошкільників. Музичний розвиток здійснювався під час організованих форм музичної діяльності: спеціальних музичних занять, музикування у повсякденному житті, участь у святах і розвагах. Педагоги використовували як традиційні, так і нетрадиційні методи і прийоми, які значно посилили інтерес до занять та підвищили їх ефективність. Завдяки активній співтворчості музичних керівників та дітей на основі інтеграції й імпровізації у дітей розвивались музичні здібності – вокальні, музично-ігрові, музично-танцювальні та виконавська творчість у рухах та пластиці.

Велика увага приділялась фізкультурно-оздоровчій роботі, особливо вихованню свідомого ставлення до здоров’я. Створена та впроваджується система зі зміцнення психофізичного здоров’я дитини.. Інструктор з фізкультури, педагоги та медики використовують прогресивні технології оздоровлення та фізичного розвитку дітей (методика фізичного виховання М.Єфименка, аромотерапія, фітотерапія, психогімнастика, аеробіка тощо), ефективно використовується нетрадиційне фізобладнання, тренажери, які дали можливість підвищити рівень рухової активності дітей, інтерес, допомагають виконувати рухи у цікавій та доступній формі.

Моніторинг досліджень виконання основних рухів в старших групах показав:




Високий (%)

Середній (%)

Низький (%)

Біг 10м

20,2

66,5

13,3

Біг 20м

15,4

66,6

18,0

Біг 30м

10,2

63,4

26,4

Стрибки в довжину з місця

30,6

53,5

15,9

Стрибки в довжину з розбігу

20,5

66,7

12,8

Кидання торбинки з піском на дальність

19,3

59,4

21,3

Інструктор з фізкультури Дромашко Н.В., вихователі садових груп включають в заняття з фізкультури елементи, спрямовані на підвищення резистентності організму дитини: вправи дихальної гімнастики, аеробіки; «мудри» тощо. Результатом цього є те, що діти старших і підготовчої груп вже можуть усвідомлювати стан свого здоров’я, мають певні знання про фізичний і психічний стан, уміють доглядати своє тіло, володіють гігієнічними навичками.

У закладі постійно проводяться загартувальні процедури (повітряні, сонячні, водні), на заняттях з фізичної культури, під час прогулянок підтримується рухова активність дітей. Активно проходили Дні здоров’я, Тижні безпеки. До цих заходів залучались різні фахівці: лікар, медсестра, психолог, інструктор з фізкультури, музичні керівники, вихователі. Цікаві для дітей форми роботи (бесіди, тематичні свята, лялькові, театралізовані вистави ) дали можливість більш усвідомлено ставитись до процесу зміцнення та збереження здоров’я та перетворити дитину на винахідника, який пізнає таємниці свого організму.

Спільними зусиллями медичних працівників та педагогів в садочку здійснюється медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням дошкільників. Під контролем медичних сестер в кожній віковій групі ведуться листки здоров’я. А за рекомендаціями лікаря проводиться фізкультурно-оздоровча робота з дітьми, які часто хворіють і потребують особливої уваги з боку дорослих. Систематично проводиться коригувальна робота з групою дітей задля корекції порушень та профілактики плоскостопості і формування правильної постави. Така робота допомагає у зміцненні здоров’я кожної дитини.

Вся медична робота у закладі також спрямована на зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, як того вимагає Закон України «Про дошкільну освіту».

У ДНЗ проводяться усі необхідні профілактичні заходи:


  • контролюється виконання санітарно-гігієнічних норм працівниками закладу на усіх ділянках;

  • проводиться С- вітамінізація третіх страв;

  • здійснюється щоденний огляд дітей при прийомі у заклад;

  • проводиться інформаційна робота для батьків через інформаційні куточки, куточок здоров’я та консультативний пункт.

Старші сестри медичні здійснюють чіткий контроль за станом

захворюваності дітей . В середньому пропущено однією дитиною по хворобі за рік:



2009

2010

2011

2012

2013

3,2

2,9

2,6

2,2

2,1


Індекс здоров’я становить:



2009

2010

2011

2012

2012

598,2

580,3

544,8

570,5

350,6


Результати оздоровлення в умовах закладу (аромотерапія, фітотерапія) дають позитивні зміни в зміцненні здоров’я малят.

У грудні 2013 року оглянуто 311 дітей На диспансерному обліку перебувають 72 дитини з такими діагнозами:


  • пневмонія – 12,

  • захворювання серцево-судинної системи – 3,

  • захворювання крові – 4,

  • захворювання центральної нервової системи – 3,

  • захворювання лор-органів – 2,

  • захворювання шлунково-кишкового тракту – 0,

  • захворювання печінки – 8,

  • захворювання нирок – 2,

  • захворювання зору – 5,

  • ендокринна патологія – 1,

  • діти, що часто хворіють – 5,

  • хірургічні захворювання – 3,

  • дефекти органів руху, стопи – 19,

  • захворювання шкіри – 5.

В результаті медичного обстеження діти розподілені на фізкультурні

групи так:



  • основна група – 254 дитини,

  • підготовча – 51 дитина,

  • спеціальна – 6 дітей.


В дошкільному навчальному закладі організація харчування дітей здійснювалась згідно вимог Закону України «Про дошкільну освіту» ( розділ 6, стаття 35), Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року №298/227, а також рішень Кіровоградської міської та наказів управління освіти.

Висококалорійне, своєчасне, різноманітне та якісне харчування забезпечується дотриманням натурального набору та норм продуктів, дотриманням технології приготування страв, вітамінізацією, постійним контролем над їх наявністю та зберіганням.

Всі продукти відповідають вимогам держстандартів, супроводжуються накладними та сертифікатами якості.

У дошкільному закладі та на харчоблоці складений список дітей, які отримують дієтичне харчування ( за довідками лікарів). Для цього відведено окремий промаркований посуд, старша сестра медична Бабіна А.М. інформувала кухарів про специфіку приготування дієтичних страв.

Дієтичним харчуванням забезпечувались:

у 2011 році – 44 дитини,

у 2012 році – 46 дітей,

у 2013 році - 41 дитина.

Харчування дітей перебувало під постійним контролем завідувача, сестер медичних, Ради з питань організації харчування, лікарів міської СЕС, управління освіти Кіровоградської міської ради.

Колектив дошкільного закладу значну увагу приділяв літньому оздоровленню дітей: повноцінному загартуванню повітрям, сонцем і водою; раціональному харчуванню; наповненням літнього дозвілля цікавими іграми, розвагами, пішими переходами, спортивними та музичними святами. Цікавими для дітей були лялькові вистави, концерти, вікторини, тощо. Результатом такої оздоровчої роботи є те, що простежуються позитивні зміни в фізичному та емоційному стані дошкільнят.

Завдяки спільній праці колективу та батьків протягом року виконано ремонти в групах №2,5,1, кабінетах щеплень, медсестри, психолога, коридорі групи №1. Замінено санітарно-технічне обладнання (унітази, раковини) в групах №3,5,12. Виконано ремонти туалетних і умивальних кімнат груп №3,9,11. Відремонтовано роздягальні груп №3,4,5,8,9. В групах №5,2 замінено світильники на енергозберігаючі.

Відремонтовано технологічне обладнання: швейну машинку, пральну машину, духову шафу.

Придбано : принтер кольоровий.

В кабінетах щеплень та медсестри, в групах №9 та 12 замінено вікна на металопластикові.

Проведено капітальний ремонт павільйонів на ігрових майданчиках груп №2,5.

На спортивному та ігрових майданчиках встановлено нестандартне ігрове та спортивне обладнання. для ігор дітей завезено пісок.

Харчоблок та групи поповнено всім необхідним посудом, миючими та дезінфікуючими засобами, спецодягом та м’яким інвентарем.

Значна робота в дошкільному закладі приділялась реалізації програми «Основи безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку».

Педагоги ДНЗ формували навички безпечної поведінки у дітей, використовуючи різноманітні форми роботи, роблячи акцент на формуванні певного способу поведінки в різних життєвих ситуаціях та багаторазове проживання його в ігровій діяльності. Інтеграція знань, умінь і навичок з безпеки життєдіяльності сприяла формуванню у дітей адекватних поведінкових реакцій. Випадків травмування дітей в побуті та під час навчального процесу не було.

Відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» адміністрація спільно з профспілковим комітетом працюють над впровадженням державної політики в галузі охорони праці. Увесь навчально-виховний процес здійснювався, беручи до уваги Інструкцію з охорони життя та здоров’я дітей дошкільного віку. Контроль за необхідними і безпечними умовами праці проводився відповідно вимог.

Новим змістом наповнилась робота з родинного виховання, яка будувалась на засадах педагогіки співдружності, співробітництва, використовуючи надбання В.О.Сухомлинського. Спільні виховні заходи допомогли удосконалювати виховний процес. Анкетування батьків свідчить про такі результати роботи ДНЗ у співпраці із сім’ями вихованців: більшість батьків вихованців (82%) відзначають, що діти із задоволенням відвідують дитячий садок, повертаються додому в гарному настрої; батьків задовольняють педагоги, які працюють з дітьми (98%), і їхнє ставлення до дітей; 93% членів сімей вихованців із задоволенням та інтересом спілкуються з педагогами ДНЗ, умови, створені для розвитку, навчання і виховання дітей, оцінюють позитивно.



На підставі отриманих результатів роботи дошкільного навчального закладу №24 за 2013/2014 навчальний рік можна виділити окремі недоліки в роботі:

  • Потребує поглибленої роботи патріотичне виховання дітей засобами інтегрованої освітньої діяльності.

  • Недостатня увага надається підтримці та розвитку творчого потенціалу обдарованих дітей.

  • Постійної уваги потребує питання зміцнення здоров’я та адаптації дітей дошкільного віку до навчання в школі.

Причинами цих недоліків є:

  • Недостатнє розкриття суб’єктивного досвіду дитини;

  • Недостатнє співробітництво з окремими категоріями батьків вихованців.

  • Недостатня робота сім’ї та дошкільного закладу у вихованні здорової дитини.


ІІ. ЗАВДАННЯ НА 2014-2015 НАВЧАЛЬНИЙ РІК ТА ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД
Зважаючи на аналіз освітньої роботи у 2013/2014 навчальному році, враховуючи досягнення і перспективи розвитку, педагогічний колектив разом із батьками та громадськістю визначає такі пріоритетні завдання на 2014/2015 навчальний рік та оздоровчий період:
1. Продовжувати розвивати ідеї педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського по гармонійному розвитку особистості дитини.
2 Здійснювати патріотичне виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності.
3. Більше уваги приділяти розвитку творчого потенціалу дошкільнят.
4. Удосконалювати співпрацю дошкільного закладу, родини та школи з метою якісної підготовки майбутнього школяра, підвищення рівня його фізичного, психічного, духовного здоров’я.

Єдина методична проблема:
Формування різнобічно розвиненої, духовно багатої, оптимістично та патріотично налаштованої особистості, починаючи з перших років життя дитини і завершуючи її вступом до школи.

ІІІ. МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ
3.1. Підвищення педагогічної майстерності
3.1.1.Інтерактивний семінар
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка