Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності в Україні від 25. 11. 2000р. №773. Альохін А. Гармонія взаємин "учитель учень": інноваційні технології на уроках етичної культури // завуч. 202. №35



Сторінка1/10
Дата конвертації08.03.2016
Розмір0.57 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

Крушельницька Н.О. Картотека вчителя географії / Матеріали до обласного семінару

Тематичний список літератури “Педагогічні інновації”

Книга повинна бути виконана читачем як соната.


М. Цветаєва




  1. Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності в Україні від 25.11.2000р. № 773.

  2. Альохін А. Гармонія взаємин “учитель – учень”: інноваційні технології на уроках етичної культури // завуч. – 202. - №35. – С.4.

  3. Аматьєва О., Гавриш Н. Формування інноваційної культури педагога (формування проектно-конструктивної свідомості педагога) // Дошкільне виховання. – 2002. - №10. – С. 11.

  4. Бабешко О. Інновації і фізичне виховання // Психолог. – 2003. - №7. – С.6.

  5. Варзацька Л. Інноваційні аспекти особистісно орієнтованого розвивального навчання // Укр. мова та літ. в школі. – 2002. №3. – С.30.

  6. Волошина Г., Савчук Н. Майстер-клас – форма підготовки вчителя нової генерації // Освіта. – 2003. – 11-18 червня. – С.3.

  7. Волошина Н. Новаторські форми занять: семінари, диспути, конференції (інновації в випробуваних формах) // Всесвітня літ. та культура. – 2003. - №3. - С.4.

  8. Гейко І. Використання інтерактивних форм і методів навчання, як засіб формування творчої особистості (основні інноваційні методи і їх види) // Історія України. – 2002. - №37.

  9. Гриценко Н. Нові освітні технології (контрольні уроки) //Завуч. – 2003. - №19. – С.14.

  10. Грищенко Л. Основні ідеї інтегрального особистісно розвивального навчання // Завуч. – 2003. - №15. – С.4.

  11. Громовий В. Менеджмент інновацій (педагогічні інновації) // Директор школи. – 2002. - №37. – С.2.

  12. Даниленко Л.І. Теоретичні аспекти освітньої інноватики // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи: Вип..5. – К.: Логос, 2001. – С.8.

  13. Даниленко Л., Довбищенко В. Експертиза за інноваційних освітніх проектів та технологія її здійснення // Директор школи. – 2002. - №35. – С.7.

  14. Дем’янюк Т., Умурзакова Т. Інноваційні технології громадянського виховання (серія статей) // Директор школи. – 2003. - №9. – С.5.

  15. Дерев’янко Л. Інноваційні технології педради. //Директор школи. – 2003. – №14. – С.4.

  16. Жук Ю. Можливості нової технології (психолого-педагогічні проблеми використання засобів нових інформаційних технологій у навчальному процесі) // Освіта. – 2003. – 23-30 липня. -С.2.

  17. Ігнатенко М. Сучасні основні технології. Поняття інноваційної педагогічної технології (наукові основи) // Математика в школі. – 2003. - №4. – С.2.

  18. Коваленко О. Новітні інформаційні технології в освіті // Освіта України. – 2002. – 19 березня. – С.1,6.

  19. Корсак К., Савицька Т. Педагогічні інновації досягнення екології та інших природничих наук // Директор школи. – 2002. - №35. – С.10.

  20. Красовицький М., Бєлкіна О. Сучасні уроки (інноваційні технології: тренінги, інтерактивні форми навчання, критичне мислення) // Завуч. – 2002. - №35. – С.6.

  21. Макогон К. Діагностика готовності педагогів до пошукової діяльності (пед.інновації) // Рідна школа. – 2002. - №1. – С.27.

  22. Меєрович М., Шрагіна Л. Випереджальна педагогіка. Сучасна концепція освіти на основі методології ТРВЗ як синтез філософії, психології, педагогіки (інноваційні технології освіти) //Завуч. – 2002. - №35. – С.2.

  23. Овчаренко Л. Систематизація педагогічних інновацій // Рідна школа. – 2002. - №11. – С.46.

  24. Овчарук О. У пошуках педагогів: силуети й профілі (інноваційні технології підготовки педагогічних кадрів) / Директор школи. – 2003. - №2. С.46.

  25. Романюк Є. Авторська програма “Основи культури мовлення”. // Укр.мова і літ. в школі. – 2003. - №9. – С.59.

  26. Рудик М. Інноваційні технології навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів // Історія України. – 2003. - №9. – С.26.

  27. Сивак О., Жеребньова Л. Алгоритм – модель діалогічного уроку (інноваійні освітні технології) // Психолог. – 202. - № 38-39. – С.20.

  28. Словник термінів з педагогічної інноватики // Директор школи. – 2002. - №46. – С.15.

  29. Токмань Г. Сучасні навчальні технології та методи викладання літератури (інноваційні технології: модульно-розвивальна система) //Диво слово. – 2002. - №11. – С.59.

  30. Хмеляр І.М. та ін. Модульно-рейтингова технологія навчання // Хімія. Біологія. – 2003. - № 43-44. – С.17-21.

  31. Шихова Н. Інноваційні підходи до розвитку індивідуальних здібностей учнів у позакласній роботі // Позакласна година. – 2003. - №6. – С.5.

  32. Щербина С. Програма “Я – особистість”. (інновації в виховній педагогіці процесу “учень – вчитель”) // Завуч. – 2002. - №36.



  1. Методичні рекомендації “Економічна і соціальна географія світу” Електронний методичний посібник для вчителів (10 клас).

Автор О.М.Топузов.

Методичний посібник для вчителів “Економічна і соціальна географія світу” є електронним засобом для методичної підтримки вчителів та учнів з курсу географії 10 класу.

Електронне видання містить:





  1. Бібліотека електронних наочностей “Географія. 7-11 класи”.

Автор О.М.Топузов

Педагогічний програмний засіб бібліотека електронних наочностей “Географія. 7-11 класи” для загальноосвітніх навчальних закладів містить такі теми: Географія землі (Джерела географічної інформації, Природа Землі і людина. Материки, океани, народи і країни). Сучасні методи географічних досліджень. Джерела географічної інформації. Природа і людина у сучасному світі. Населення світу. Географія світового господарства. Регіони і країни світу. Географічні аспекти сучасних глобальних проблем людства.




  1. Тренувальні тести для підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з географії (з компакт-диском).

Автори: О.М.Топузов, Т.Г.Назаренко, С.Л.Капіруліна

Запропоновані тести складені згідно з вимогами чинної програми з географії для загальноосвітніх навчальних закладів. Організаційна структура тестових завдань з географії передбачає здійснення контролю (самоконтролю) рівня сформованості в учнів умінь і навичок застосувати географічні знання для аналізу сучасних демографічних, соціальних, екологічних та економічних проблем.



Профільне навчання




п/п

Назва статті

Автор

журналу, рік видання

Сторінки


1

Шляхи реалізації профільного навчання в Україні.

Богданова Л.,

Сурова О.,

Мальцева О. ,

Атрохіна С.



“Директор школи”, № 25-26, 2006р.

8-17

2

Пошук оптимальних шляхів профілізації.




“Директор школи”, № 31-32, 2006р.

59-61

3

Організація учнів профільних класів.

Білик Н.,

Михайлик Л.



“Директор школи”, № 23-24, 2006р.

29-35

4

Розвиток здібностей професійно-творчої комунікації.

Скорик Т.

“Директор школи”, № 43, 2006р.

20-22
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка