Понеділок, 15 жовтня Тема:



Скачати 122.33 Kb.
Дата конвертації26.03.2016
Розмір122.33 Kb.


Понеділок, 15 жовтня

Тема: «Світ гри»

Ранок

Дидактичні ігри: «Що добре, а що ні», «Відбери небезпечні предмети»



Мета: розвивати логічне мислення, спостережливість, зв’язне мовлення.

Рухливі ігри: «Знайди безпечне місце».



Мета: закріпити правила небезпечної поведінки.

«Один, два, три - куточок свій знайди».

Мета: вправляти в бігу,увазі.

Сюжетно-рольова гра «Лікарня».



Мета: навчати надавати першу допомогу внаслідок травмування зламаними іграшками.
Заняття (спільне)

Ознайомлення з навколишнім



Тема: «Світ гри»
Мета. Виховувати у дітей дбайливе ставлення до своїх іграшок та речей. Виховувати обережність, впевненість у собі, самостійність. Формувати уявлення про небезпечні ігри та іграшки. З’ясувати, чи розуміють діти, чому не слід гратися поламаними іграшками, чи знають вони у своєму домі, де гратись небезпечно. Пояснити, що недбалість часто призводить до біди: можна поранитись самому або поранити когось.

З’ясувати, чи знають діти, як треба діяти, коли вже сталось лихо.



Словник:травма, травмуватися, пошкодити, зламати.

Матеріал: ілюстрації, поламані іграшки.

Методи та прийоми: сюрпризний момент – поламані іграшки просять у дітей зарадити їхньому горю, проблемні запитання; дидактична гра «Що можна, а що ні».


2-га половина дня
Читання оповідання Н.Забіли «Ясоччин садочок». Вивчення з дітьми чистомовки «Малий Мартин заліз на тин. Хитнувся тин – злякавсь Мартин».

Спостереження: за іграшками в ігровому куточку. Чи всі іграшки цілі? Чи безпечно ними гратись? Що будемо робити з поламаними іграшками?

Робота з батьками. Попросити батьків допомогти полагодити зламані іграшки, пошити ляльковий одяг.
Вівторок, 16 жовтня

Тема: «Шкідливі речовини»
Ранок

Дидактичні ігри: «Відбери, що шкідливо для твого здоров’я», «Що можна, а що ні».

Мета: закріпити правила обережної поведінки в побуті.

Рухливі ігри: «Квач», «Третій зайвий».

Мета: вправляти у бігу, увазі.

Сюжетно-рольова гра «Сім’я» (у ляльки Оксанки висока температура).


Заняття (комплексне)

Мовленнєве спілкування та логіко-математичне



Тема: «Що шкідливо?», «Склад числа 4 з двох менших»
Мета: виховувати безпечну поведінку дітей у побуті. Закріпити уявлення про шкідливий вплив хімічних речовин на здоров’я та життя людини. З’ясувати, чи можна дітям без нагляду дорослих користуватися миючими засобами (пральними порошками, рідиною для чищення, предметами особистої гігієни(зубною пастою, шампунями, дезодорантами), медикаментами (таблетками, вітамінами)). Вчити правил користування термометром.

Закріпити усну лічбу в межах 10, знання цифр від 1до7. Вправляти у співвідношенні двох множин (більше на, менше на, стільки ж, однакова кількість, порівну). Ознайомити зі складом числа 4 з двох менших. Учити ділити круг на чотири частини (стар. підгр.). Закріпити усну лічбу в межах 5. Знання цифр 1-5. Вчити дітей ділити круг на дві частини (сер.підгр.).



Словник: половина,чверть, шкідливий вплив, хімічні речовини.

Методи та прийоми: бесіда, зумисні помилки у твердженнях, дидактичні ігри.

Матеріал: сюжетні та предметні картинки, набори цифр, справжній термометр.

Заняття 2. Аплікація



Тема: «Небезпечні предмети»
Мета: закріпити вміння вирізувати по контуру та на око; наклеювати форми на папір. Розвивати дрібні м’язи рук, уяву. Формувати вміння дотримуватися правил безпеки.
2-га половина дня
Дослідницька діяльність.

Визначити температуру, яку показує термометр (температура повітря у приміщенні: в ігровій, в спальні, їдальні). Пояснити, що температуру допомагає вимірювати корисна речовина – рідкий метал ртуть. При нагріванні ртуть розширюється (піднімається по стовпчику термометра), а при охолодженні стикається (опускається вниз). Ртуть – отруйна речовина. Якщо термометр розіб’ється, вона виллється і стане дуже небезпечною для організму людини.



Індивідуальна робота. Закріпити склад числа 3 та числа 4 з двох менших (стар.підгр.). Закріпити знання цифр 1-5, кольорів та їхніх відтінків (сер.гр.).

Середа, 17 жовтня

Тема: «Наші друзі - електроприлади»
Ранок

Дидактичні ігри: «Що можна, а що ні?», «Впізнай за описом» (електроприлад), «Що зайве?».

Мета: розвивати логічне мислення.

Рухливі ігри: «Хто швидше?», «Знайди своє місце» (орієнтування в просторі).

Спостереження: за електроприладами (телевізором та магнітофоном); що в них спільного, а що відмінного? Чи можна уявити без них життя? Що могло б замінити їх?
Заняття1. Мовленнєве спілкування (сер.підгр.)

Тема: «Наші друзі – електроприлади»
Мета. Формувати вміння дотримуватися правил безпечної поведінки, дбайливо ставитись до своєї життєдіяльності. Формувати доступні уявлення про електрику та роботу електроприладів. Розвивати почуття небезпеки щодо електричного струму. Навчати користуватись електроприладами у присутності дорослого. Вчити правильно поводитись у надзвичайних ситуаціях (за виникненням пожежі від електричного замикання, від перегріву електроприладів тощо) – бесіда за сюжетними картинками.
Грамота (стар.група)

Завдання. Продовжувати вправляти дітей у звуковому аналізі слів; у вживанні виразів: я гадаю, я вважаю, на мою думку, мені здається – при складанні речень на тему безпечного поводження з електроприладами. Учити здійснювати самоконтроль за правильною вимовою звуків.

Словник: електророзетка, штекер, електричний струм, пилосос, праска.
Малювання

Тема: «Електричні прилади в моїй оселі»
Мета. Запропонувати дітям намалювати 1-2 електроприлади, які є у них вдома. Закріпити правила користування цими приладами. Виховувати охайність, уміння планувати свою роботу: правильно розміщувати малюнок на аркуші паперу, підібрати кольори.
2-га половина дня
Сюжетно-рольова гра «Сім’я»

Мета. Закріпити правила користування електроприладами.

Відгадування загадок про електроприлади:



  • Балакучий в хаті гість, хоч не п’є він і не їсть, розважає без упину і показує новини.

(Телевізор)

  • Під гудіння та виття

Тягне носом він сміття.

(Пилосос)



  • Кругленька біла пані

Крутить одяг в барабані.

(Пральна машина)



  • Човник із гарячим дном

Добре гладить полотно.

(Праска)


  • По дроту ходить

Пітьму розгонить.

(Електричний струм)


Художня праця.

Виготовлення макетів електроприладів (із сірникових коробок).



Мета. Вправляти у вмінні працювати з папером та залишковим побутовим матеріалом (сірниковими коробками). Закріпити навички самообслуговування.

Четвер, 18 жовтня

Тема: «Свої - чужі»
Ранок

Дидактичні ігри: «Свої - чужі», «Який, яка, які, яке?» (закріплення правил безпечної поведінки).

Рухливі ігри: «Гуси-гуси», «Лисиця в курнику».

Мета: вправляти у бігу, увазі, кмітливості.

Бесіда «Моє улюблене заняття вдома».



Мета: закріпити правила поведінки, коли сам вдома.
Заняття 1

Тема: «Свої - чужі»
Читання та колективний переказ казки «Вовк і семеро козенят».

Мета: виховувати культуру поведінки серед людей – своїх та чужих. З’ясувати, чи знають діти, хто це – чужі та свої люди. Формувати уявлення про безпеку контактів із незнайомими; навички спілкування з ними; вдома за відсутності дорослих; на вулиці.

Вчити безпечної поведінки за відсутності дорослих, в неординарних випадках, коли є загроза для життя чи здоров’я дитини.

Продовжувати вчити уважно слухати казку «Вовк і семеро козенят», колективно, емоційно та виразно переказувати її.
Пішохідний перехід

Завдання: спостерігати за пішоходами, перехожими людьми. Як їх можна назвати? Вчити розуміти наміри людей та їхню поведінку. Спостерігати за станом неживої природи. Чи може стан неживої природи вплинути на поведінку людей? Як саме?
2-га половина дня
Запропонувати дітям ознайомитись та обговорити правила безпечної поведінки.


  1. Не відчиняй двері незнайомим людям.

  2. Не кажи нікому, що ти сам вдома.

  3. Відчиняє двері хтось чужий – швидше клич на допомогу.

  4. Ніколи не приводь додому незнайомих дітей.

  5. Не розповідай нікому, що вдома є цінні речі та гроші.

  6. Запам’ятай потрібні номери телефонів та свою адресу.

  7. Не чіпай те, що може вистрілити чи вибухнути.

  8. Виходячи з дому, закрий вікна, двері, виключи воду, газ, світло.

  9. Ніколи не залишай записку на дверях, чи під килимком.


Робота з батьками. Намалювати вдома разом з батьками малюнок «Чим я займаюсь, коли батьків немає вдома».

П’ятниця, 19 жовтня

Тема: «Ми – пішоходи і пасажири»
Ранок

Рухливі ігри: «Передай кермо», «Підбіжи до автомобіля, який я назву», «Проїдь у ворітця».

Розгляд картин «Правила пішоходів на вулиці».



Мета: виховувати обережність, культуру поведінки пішоходів на вулиці, почуття безпеки.

Бесіда «Я йду до дитячого садка».

Мета: систематизувати знання про рух транспорту та пішоходів, правила для пішоходів. Розвивати зв’язне мовлення, пам'ять, мислення.

Дидактична гра «Транспорт».



Мета: збагачувати досвід дітей у спілкуванні з людьми різного віку у транспорті. Активізувати знання про ввічливість, доброзичливість, взаємини між водіями транспорту та пасажирами, вчити користуватися ввічливими мовними фразами, оцінювати позитивну та негативну поведінку.
Заняття 1

Вид діяльності: Розгляд ілюстрації, читання художніх творів.

Тема: Правила дорожнього руху. «Наші помічники – дорожні знаки».

Мета: поглибити знання дітей про правила безпечної поведінки, розвивати творчу уяву дітей, пояснити прислів’я «Тихіше їдеш, далі будеш» (не можна перевищувати швидкість автомобіля на дорозі, потрібно їхати повільно).

Обладнання: плакати і серії «Дорожні знаки», ілюстрації до художніх творів, серія картинок «Ситуації на дорогах».
Фізкультура (на повітрі): долаємо перешкоди.

Мета: продовжити тренувати дітей у рівновазі, розвивати рухові якості.
Прогулянка.

Милування природою, спостереження за транспортом.



Мета: розширювати словниковий запас дітей, навчати дітей давати чіткі відповіді на запитання, закріпити правила вуличного руху.

Рухливі ігри: «Горобці й автомобілі», «Літаки».

Дидактична гра «Якої машини не стало?»

Мета: формувати навички розрізняти машини за зовнішнім виглядом.

2–га половина дня


Обмін думками: «Ми – пішоходи і пасажири».

Мета: закріплювати знання про роботу світлофора, правильно переходити вулицю, розвивати уважність. Виховувати обережність.
Заняття з безпеки життєдіяльності

Тема: «Увага, небезпека!»

Мета: вчити помічати небезпеку для життя та здоров’я свого та інших на перехресті доріг, на проїжджій частині, грати ігри в спеціально відведених місцях.

Прогулянка

Спостереження за пішоходами.



Мета: закріпити знання дітей про правила вуличного руху і вміння їх дотримуватися.

Рухливі ігри: «Швидко візьми – швидко поклади», «Слухай сигнал».



Мета: удосконалювати навички бігу. Розвивати спритність. Виховувати швидку реакцію.


Понеділок, 22 жовтня

Узагальнення по темах
Ранок

Ігрова діяльність.

Сюжетно-рольові ігри (підгрупами): «Сім’я», «Лікарня», «Пожежники».



Мета: вчити користуватись знаннями та вміннями, набутими на попередніх заняттях.

Вікторина «Що? Де? Коли?»

Мета: формувати вміння зосереджуватися, бути уважним не лише до себе, а й до своїх товаришів. Узагальнити знання дітей з тем «Як треба поводитись, коли ти сам вдома? Кого ми називаємо чужими, а кого – своїми людьми? Які правила поведінки з незнайомими?», «Які предмети побуту є небезпечними для дітей? Чи можна самостійно користуватись електричними та газовими приладами? Що може викликати пожежу?». Повторити правила поведінки під час пожежі.
Заняття

Ознайомлення з навколишнім

Тема: «Машини, які приїздять першими на допомогу людям у складних ситуаціях»

Мета: розширити уявлення про транспорт спеціального призначення («швидка допомога», «пожежна», «міліцейська» машини). Розвивати спостережливість. Виховувати розуміння необхідності дотримуватися правил безпеки та вміння набирати номеру виклику цих служб – «101», «102», «103», «104».
Фізкультура (на повітрі): удосконалювати вміння ходити по мотузці та пролізати в обруч.
Прогулянка

Милування природою, спостереження за змінами в природі.



Мета: продовжувати вчити милуватися осінньою красою, помічати суттєві зміни. Виховувати естетичний смак.

Ігри-естафети «Передача м’яча над головою», «Сміливіше вперед».

Мета: удосконалювати навички бігу, розвивати швидкість, спритність. Виховувати увагу та почуття колективізму.

Дидактична вправа «Хто швидше викличе пожежну команду?»

Мета: розвивати психічні процеси, кмітливість, сміливість.

Дидактична гра «Горить-не горить»

Мета: закріпити знання дітей про властивості матеріалу.
2-га половина дня
Театралізована діяльність

Інсценізація казки «Кицин дім»



Мета: викликати бажання перевтілитись у казкових героїв. Розвивати акторські здібності, творчість, упевненість у собі.

Дослідницько-пошукова робота: «Що і як швидко можна запалити?».



Мета: закріпити уявлення дітей про предмети, що належать до горючих матеріалів: паперу, тканини, пластмаси, дерева, розвивати логічне мислення.

Прогулянка

Милування природою, спостереження за дощем.



Рухливі ігри: «Квач», «Хто далі стрибне?»

Мета: удосконалювати навички бігу, стрибків у довжину поштовхом обох ніг, розвивати спритність.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка