Понеділок Ранкова гімнастика «Малюки-мандрівники»



Скачати 127.93 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір127.93 Kb.
План заходів проведення Тематичного тижня «Гармонія руху»


понеділок

Ранкова гімнастика


«Малюки-мандрівники»

Мета: Розучити комплекс імітаційних вправ ранкової гімнастики, закріпити вміння ходити на пальцях. Удосконалювати вміння стрибати, напівприсівши. Розвивати уважність, динамічність під час виконання вправ.

Природа


«Осінь радісна пора»

Мета: закріпити і розширити знання дітей про зміни в стані рослин нашої місцевості; вчити орієнтуватись у розмаїтті рослинного світу; вчити розрізняти дерева (березу, клен, тополю, каштан, вербу) за листям, корою, плодами; кущі (ліщину, шипшину, бузок, калину) за листям, плодами; показати вплив погоди на організм людини; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Малювання


« Здоров'я родини – здоров'я дитини»


Мета: продовжувати формувати знання про сімю, родину; розвивати увагу творчу уяву, творчі здібності, формувати естетичний смак; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.

Фізкультура


« Стрибки з ноги на ногу»


Мета: навчати стрибків з ноги на ногу; розвивати витривалість у бігу; розвивати силу в рухливій грі «Хто далі кине м’яча?».

Гімнастика пробудження

«Політ»

Мета: розгальмувати нервову систему й підготувати організм дитини до активної діяльності.

вівторок

Ранкова гімнастика


«Малюки-мандрівники»

Мета: закріпити вміння ходити на пальцях. Удосконалювати вміння стрибати, напівприсівши. Розвивати уважність, динамічність під час виконання вправ.

Дитина і навколишній світ


«Якщо хочеш бути здоровим»


Мета: підвести до розуміння чинників, що сприяють зміцненню здоров'я (загартування, прогулянки на свіжому повітрі); виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.

Бесіда


«Ти загартовуєшся»

Мета: дати поняття про загартування. Сформувати в дитини уявлення про вплив на організм основних природних чинників. Вчити найпростішим прийомам загартовування.

Гімнастика пробудження

«Політ»

Мета: розгальмувати нервову систему й підготувати організм дитини до активної діяльності.

середа

Ранкова гімнастика


«Малюки-мандрівники»

Мета: закріпити вміння ходити на пальцях. Удосконалювати вміння стрибати, напівприсівши. Розвивати уважність, динамічність під час виконання вправ.

ОБЖД


« Світлофор Моргайлик»


Мета: закріпити із дітьми правила поводження на дорогах, вулицях; виховувати бережливе ставлення до себе.

фізкультура

«Перестрибування через предмети»


Мета:навчати перестрибувати через предмети; повторити кидки обома руками від грудей; розвивати координацію в рухливій грі «Не наступи».

Гімнастика пробудження

«Політ»

Мета: розгальмувати нервову систему й підготувати організм дитини до активної діяльності.

четвер

Ранкова гімнастика


«Малюки-мандрівники»

Мета: закріпити вміння ходити на пальцях. Удосконалювати вміння стрибати, напівприсівши. Розвивати уважність, динамічність під час виконання вправ.

День здоров'я


«Веселі естафети»

Мета: розвиток фізичних якостей в умовах змагання, виховання у дітей інтересу до фізичної культури, популяризація здорового способу життя.

Художня література

«Як Федько відчув у собі людину», В.О.Сухомлинський

Мета: учити дітей переказувати оповідання близько до тексту; розвивати зв’язне мовлення; вміння правильно передавати мову дійових осіб, оцінювати їх вчинки;виховувати взаємодопомогу.

Гімнастика пробудження

«Політ»

Мета: розгальмувати нервову систему й підготувати організм дитини до активної діяльності.

П’ятниця

Ранкова гімнастика


«Малюки-мандрівники»

Мета: закріпити вміння ходити на пальцях. Удосконалювати вміння стрибати, напівприсівши. Розвивати уважність, динамічність під час виконання вправ.

Екологія


«Ми і природа»


Мета: З'ясувати важливість природи у житті людини. Виховувати любов до природи.

Виставка робіт

«Гармонія руху»


Мета: запропонувати дітям та батькам виготовити роботи для виставки; надати змогу батькам реалізувати свій творчий потенціал та навчатися разом із дітьми піклуватися про своє здоров'я.

Гімнастика пробудження

«Політ»

Мета: розгальмувати нервову систему й підготувати організм дитини до активної діяльності.

СХД

Пано «Диво – квітка»

Мета: сприяти розвитку мовлення, образної уяви й творчого естетичного сприйняття навколиш-нього світу. Виховувати любов до природи.


Тематичний тиждень «Гармонія руху»

День здоров'я
Мета: розвиток фізичних якостей в умовах змагання, виховання у дітей інтересу до фізичної культури, популяризація здорового способу життя.
Ведуча: Сьогодні хлопчики й дівчатка в нас день здоров'я, тому у святі беруть участь дві команди найсильніших, найспритніших, найдружніших дітей. Це – команда «Чистюлька» і команда «Кіндер-сюрприз» .

Команда «Чистюльки» команді «Кіндер-сюрприз» - привіт!

Команда «Кіндер-сюрприз» команді «Чистюльки» - привіт!
Ведуча: Хлопчики й дівчатка, колонки підрівняйте

1 розминку - веселинку, зі мною починайте!



1. Піднімання рук вгору (8раз):

В.п. – ноги нарізно.

1-2 – Руки в сторони та вгору.

3-4 – Руки вниз.

Руки вгору, руки вниз

На носочки піднялись.

Руки в сторони розводим,

Опускаєм плавно вниз.



2. Нахили вперед (8раз)

В.п. – сидячи на підлозі, ноги розведені, руки на поясі.

1-3 – нахили тулуба вперед;

4 – В.п.


А тепер вперед нам

Треба нахилятись,

Щоб пальцями рук

До підлоги дістатись.



3. Присідання (8раз):

В.п. – о.с. руки на поясі.

1-2 – присід;

3-4 – В.п.

Присідати ми почнемо

Добре ноги розімнемо,

Раз присіли, руки прямо,

Встали – знову все так само.



4. Нахили тулуба в сторони

(по 6 разів в кожний бік);

В.п. – ноги на ширині плеч,

руки на поясі.

Вправу дружно почали,

Нахил вліво – 1, 2, 3!

На чотири – рівно станьте,

Вправу знову починайтсь!

5. Повороти в сторони (по 6 раз):

В.п.- сидячи на підлозі ногами разом,

руки на поясі.

1-2-поворот вправо;

3-4-поворот вліво.

Повертаємося вправо,

Все виконуємо гарно.

Вліво, вправо повернулись

І сусіду посміхнулись.

6. Стрибки (по 20 раз):

В.п. – ноги разом, руки зігнуті в

ліктях, ніби в руках тримають скакалку.

Ось скакалку ми візьмемо

І стрибати розпочнемо.

Всі стрибаємо тихенько,

На носочках ще й легенько.

Ледь торкаємось підлоги,

Не стоптати наші ноги.

Ось розминці вже й кінець,

Хто старався – молодець!

Після розминки починаються змагання.

1. Естафета «Квіткою стати»

Біг з квіткою в руках до кеглі й назад, передати іншому.



Ведуча: А зараз музична пауза; діти заспівають пісню «Усмішка».

2. Естафета «Стрибунці»

По сигналу діти стрибають на двох ногах через п’ять кубиків,

Оббігають кеглю й біжать назад, передають естафету.
Ведуча: Ось і дійшли ми до самої важкої естафети.

3. Естафета «Парна»

Діти стають вдвох в обруч і біжать до прапорця і назад.



Ведуча: А зараз діти об'єднаються по парах, хлопчик з дівчинкою, і станцюють танок «Дружба».

Щоб так гарно виступати, нам здоров'я треба мати.

А про нього треба дбати, з фізкультурою дружити,

Вправи кожен день робити.



4. Естафета «Змійка»

Від лінії старту ставлять 5 кеглів і діти по сигналу біжать «змійкою», оббігають кеглі і повертаються назад.



Ведуча: Скоро вже скінчиться свято, суддям слово треба дати. Будьте радісні, здорові, спритні, дружні і бадьорі.




Малюки – мандрівники

Ранкова гімнастика з віршованим супроводом

Мета: розучити комплекс імітаційних вправ ранкової гімнастики, закріпити вміння ходити на пальцях. Удосконалювати вміння стрибати, напівприсівши. Розвивати уважність, динамічність під час виконання вправ.


Діти

Подивіться, мами й тата,

Як сьогодні малюки

Підуть дружно і завзято,

Наче ті мандрівники.

Вихователь

Нумо, діти, поспішайте,

У колону всі ставайте,

На сусідів теж зважайте

І в дорогу вирушайте.

Діти

Ліва, права, ліва, права –

Ми шикуємося вправно.

Ніколи нам сумувати,

Краще разом мандрувати.

(Шикування в колону одне за одним)

Діти

Раз, два - ми крокуєм,

Три, чотири – ми мандруєм. (Двічі)

(Звичайна ходьба.)

Дитина

Ми на пальцях пройдем трішки –

Ось так, ось так! (Двічі)

Ходьба в середньому темпі,

як фізкультурники (30 с)

Дитина

А як візьмемося бігти,

Швидше будемо на місці.

Ось так! Ось так! (Двічі)



Біг у середньому темпі (35 с).

Діти

Раз, два – ми крокуєм,

Три, чотири –ми мандруєм. (Двічі)

Звичайна ходьба.

Вихователь

Трохи йшли, а чи багато –

Мандрували ми завзято.

До болота вже прийшли,

Очерети тут знайшли.

Очерети чималенькі –

Височенькі-височенькі.

Покажіть-но: ось які!



Діти

Ось які, ось які –

Тягнемось угору ми.

(Піднімання рук угору, ставши навшпиньки.

В.п. – о.с., руки опущені донизу)

Вихователь

Вітер їх заколихав,

Пісеньку їм заспівав.

Діти

«Шу-шу-чу, шу-шу-чу,

Очеретом шурхочу!»

Вліво, вправо нахиляймось,

Краще, краще намагаймось.

(Нахили тулуба правобіч, лівобіч.

В.п.- ноги нарізно, руки вгорі.)

Вихователь

Сіра чапля там стояла,



Зрідка крилами махала,

Часом ногу підіймала –

Жабенят вона лякала.

(Піднімання по черзі вгору зігнутих у

колінах ніг з одночасним віведенням

Рук у сторони. В.п. – ноги разом,

руки опущені донизу.)

Діти

Ках-ках , ках-ках!

Чий то сміх в очеретах?

Вихователь

Чапля низько нахилялась,

У болото придивлялась.

(Нахили тулуба вперед, правобіч, лівобіч;

обертання голови. В.п. – сидячи на підлозі,

ноги нарізно, руки на поясі.)

Дитина

Тут нема, і тут нема –

Заглядаю я дарма.

Вихователь

Жабенята реготали: ха-ха-ха!

Бабу чаплю розважали: ха-ха-ха!

Діти

Сіли, встали, сіли, встали, ха-ха-ха!

Чаплі зовсім не злякались:, ха-ха-ха!

(Присідання. В.п. – основна стійка.

Вихователь

Посміялись, пострибали.



Діти

Ква-ква-ква!



Вихователь

І в болоті поховались.



Діти

Ква-ква-ква!



(Стрибки напівприсівши, руки на колінах.)

Вихователь

Малюки-мандрівники

Розважались залюбки,

В пари потім поставали –

До садочка йти зібрались.

(Ходьба парами у повільному темпі (45с).)

Діти

Раз, два – ми крокуєм,

Три, чотири – ми мандруєм.

До садка дитячого –

Дівчачого й хлопчачого.

(Звичайна ходьба.)


Природа

Тема: Осінь радісна пора.

Мета: закріпити і розширити знання дітей про зміни в стані рослин нашої місцевості; вчити орієнтуватись у розмаїтті рослинного світу; вчити розрізняти дерева (березу, клен, тополю, каштан, вербу) за листям, корою, плодами; кущі (ліщину, шипшину, бузок, калину) за листям, плодами; показати вплив погоди на організм людини; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Хід заняття



Загадка

Огляда суворо скоса

Степ, і ліс, й міста, і села.

Розпустила золоті коси

Ця пора сумна й весела.

А тут вітер наліта,

Буря коси запліта. (Осінь)

Бесіда

-Про яку пору року ця загадка?

-Про який саме період осені говориться?

-Як називається цей останній місяць?

-Як ви здогадалися, що саме про листопад ідеться?

-Як називаються дерева, які ростуть у парку?

-Яке листя у берези, клена, тополі, верби, дуба, каштана? (Розгляд листочків)

-Які дерева стоять і стоятимуть зелені цілий рік? Чому?


Д/г «З якого це дерева»

Мета: показати дітям листочки, плоди, кору та запропонувати їм відгадати з якого це дерева виховувати цікавість до рослинного світу.



Вихователь: Наша матінка-природа дуже багата, приносить велику користь людям, і, звичайно, сама потребує захисту і допомоги. Нам з вами не слід забувати про це. Ви маєте завжди пам'ятати про це і правильно поводитися чи то у лісі, чи у парку, в саду або на городі. Адже рослини – наші друзі, а про друзів слід піклуватися і ніколи про них не забувати. Я сподіваюся, що ви - справжні друзі природи і будете завжди їй допомагати.
Вихователь: Місяць листопад приносить нам холоди і готує природу до настання сурової зимоньки. І осіннє небо,осіння погода багата на таких гостей, яким ми часом не дуже раді. Що ж це за гості такі? Про них, діти, відгадайте загадки.


Темні, сиві, волохаті,

Мов важкі клубки із вати;

Без крил летять,

Без ніг біжать,

Без води пливуть,

Небосхилом держать путь,

Мов овець сірих отара.

Що це, діточки? Це - … (хмари).


Шарудить вода струмками.

Хтось невидимий в імлі,

Небо сірими нитками

Пришиває до землі. (Дощ)


Сіре сукно лізе у вікно. (Туман)





Вихователь: Малята, розкажіть, які хмари ми бачимо пізньої осені? (Важкі, сиві, низькі, дощові, сірі, похмурі.) Які ідуть дощі? (Часті, холодні, рясні.) Так. Та навіть у пору листопада, коли незабаром настане зима, у садку іноді можна побачити пізнє, соковите яблучко, яке своєю красою оживляє похмуру осінню картину. Як впливають природні чинники на наш організм?

Підсумок: Природа щедра до нас. Що ми маємо – усе від неї. Щоб рости, бути здоровим і не хворіти, треба багато рухатися, ходити, бігати, стрибати, дихати свіжим повітрям, берегти і любити природу.



Виставка робіт на тему: «Гармонія руху»

Мета: запропонувати дітям та батькам виготовити роботи для виставки; надати змогу батькам реалізувати свій творчий потенціал та навчатися разом із дітьми піклуватися про своє здоров'я.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка