Портфоліо вчителя початкових класів



Скачати 60.13 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір60.13 Kb.
ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Борщівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №1



Шкварок Галини Дмитрівни

c:\users\димон1\desktop\dscn0064.jpg

Дата народження: 02.02.1972 р.

Місце народження: м. Борщів Тернопільська область.

Освіта: вища.

Місце навчання: Глухівський державний педагогічний інститут ім. С. М. Сергєєва – Ценського, спеціальність “Педагогіка та методика початкового навчання”, присвоєно кваліфікацію вчителя початкових класів.

Місце роботи: Борщівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1

Стаж роботи: 19 років. З них 16 років – вихователь ГПД, 3 роки – вчитель початкових класів.

Категорія: вища

Звання: старший вчитель

Курси підвищення кваліфікації пройшла в 2011 році.

Педагогічне кредо: « Щасливі очі дітей – найвища оцінка роботи вчителя».
В. Сухомлинський

Мій девіз: «З вдячністю дивитись у минуле, з вірою у сьогодення, з надією у майбутнє»



На моє глибоке переконання, одне з головних завдань людини, яка вже живе - це зрозуміти, для виконання якої місії вона народилася. Чому вона живе? Для чого? Для кого? І після отримання відповіді - жити для виконання цієї місії.

Я думаю , що справжній педагог повинен працювати на майбутнє, випереджати свій час. Його має хвилювати не лише окрема індивідуальність, а світ людей. Завдяки цьому педагогічна професія стає творчою місією. Моя місія як педагога — це не лише мої власні інтереси, мотиви, плани. Я є посередником між дітьми та системою ідей, традиціями, культурою свого народу і людства. Мій обов'язок — виховувати гідних людей, здатних примножувати здобутки людської цивілізації.

Працю справжнього педагога живить віра в людину. Він повинен бути оптимістом, глибоко вірити у сили й можливості дітей, бачити насамперед усе краще, що їм притаманне. Учитель має підходити до кожної дитини з оптимістичною налаштованістю, навіть, якщо ризикує помилитися. Водночас він не повинен ідеалізувати їх позитивних рис, ігноруючи їх недоліки. 

Я – вчитель.

Я – любов і відданість,

Віра й терпіння.

Я – радість і співрадість,

Страждання й співчуття.

Я – істина й серце,

Совість і шляхетність.

Я той, що йде, що дарує,

Жебрак і багатий.

Я вчитель і учень,

Вихователь і вихованець.

Я – той, що прокладає шлях,

І художник життя.

Я притулок дитинства

Й колиска людства.

Я посмішка майбутнього

Й смолоскип сущого.

Я – вчитель від Бога

Й співпрацівник у Бога.

Ш.О.Амонашвілі



Для людини його хобі є чимось значущим, дорогоцінним, тим, що допомагає реалізувати себе . Правильно вибране заняття може змінити людину в кращу сторону, допомогти їй. Я люблю у вільний час подорожувати із сім’єю, друзями, люблю фотографувати, але найбільше задоволення приносить кулінарія.

Я вважаю, що будувати плани на майбутнє дуже складно. Але людина може припускати, що вона хотіла б робити у найближчому майбутньому.

Мене приваблює робота з екологічного захисту довкілля та діяльність патріотичного спрямування. 

Проблема, над якою працюю «Впровадження інтерактивних технологій


при формуванні навичок читання»

Обґрунтування проблеми.

Навчитись уміння читати - головне завдання учнів початкової школи. Чим раніше дитина оволодіє технікою читання, тим легше їй вивчати всі інші предмети,

передбачені програмою.

Читання є складним процесом, але оволодіти навиками читання повинен кожен учень, незважаючи на його вміння, бажання, природні задатки.

 В  практиці в основному впроваджую різноманітні технології, серед яких можна виділити: особистісно орієнтоване навчання та виховання, громадянську освіту, технологію групової навчальної діяльності, інформаційні технології, здоров’язберігаючі технології навчання, проектне навчання, теорію проблемного навчання, інтерактивні технології, технологію формування творчої особистості, технологію навчання як дослідження, розвиток критичного мислення, теорію ігрових технологій.

Інтерактивні технології,  ідея яких полягає в тому, що процес пізнання відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів. Залежно від мети уроку, форм організації навчальної діяльності використовуються інтерактивні технології кооперативного навчання,  колективно-групового навчання, ситуативного моделювання, опрацювання дискусійних питань.

Технологія особистісно орієнтованого навчання полягає у створенні  оптимальних умов для розвитку й становлення особистості як суб’єкта діяльності і суспільних відносин,  яка будує свою діяльність і стосунки відповідно до стійкої ієрархічної системи гуманістичних і буттєвих особистісних   цінностей.

Інформаційні технології навчання  надають доступ учням до нетрадиційних джерел інформації. Створюють можливості для творчої діяльності, формування професійних навиків. Можливість реалізувати нові форми та методи навчання.

Творча діяльність



  • Виступи на педагогічних радах.

  • Виступи на засіданнях методичного об’єднання вчителів початкових класів школи.

  • Проходження курсів “Навчання для майбутнього “Intel” 2005 р.

  • Член жюрі в міському етапі конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика (2011 р.).

  • Член творчої групи “Новаторство в педагогічній сфері”.

  • Нагороджена грамотами районного і обласного відділів освіти.

  • Секретар ради школи.

  • Участь в ярмарках педагогічних ідей та знахідок

  • Провела виховний захід « Червона калина – символ України» на обласному засіданні творчої групи вчителів початкових класів, 2013р.

  • Керівник шкільного літературного клубу «Калинонька».

З власного досвіду видала посібники:

  • Дидактичні ігри на уроках читання

  • Виховні заходи у початковій школі

  • Читання як джерело мислення і розумового розвитку молодшого школяра

  • Батьківський лекторій 1клас

  • Батьківський лекторій 2клас

  • Батьківський лекторій 3клас

  • Батьківський лекторій 4клас

« Учительський журнал on-line» конспект уроку читання «Ігор Калинець

«Про що розповіли незабудки» 3 клас».

Чорній Діана – І місце у районному етапі конкурсу знавців української мови

ім. П. Яцика, 2012р.

Діти є активними учасниками і переможцями конкурсів «Колосок», «Кенгуру».

Нагороджена:



  • грамотою відділу освіти Борщівської райдержадміністрації за багаторічну сумлінну працю та за підсумками атестації працівників у 2003році ;

  • грамотою управління освіти і науки Тернопільської обласної держадміністрації за багаторічну сумлінну працю, успіхи у навчанні і вихованні учнівської молоді та за підсумками атестації працівників у 2008 році;

  • грамотою відділу освіти Борщівської райдержадміністрації за підготовку переможців ІІ (районного) етапу ХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (2012 р.).

Позаурочна діяльність

2010 – 2011 н. р. – свято «У світі кращої немає, такої осені як в нас»,

свято « Весняна казка для любих матусь».

2011 – 2012 н. р. – свято Миколая,

свято «Іду з дитинства до Тараса»,

свято Книги.

Дослідницький проект «Я хочу сказати своє слово».

2012 – 2013 н.р. – інсценізація казки «Нові пригоди Червоної Шапочки»

свято «Мамо, матусенько…»

Дослідницько – пошуковий міжпредметний проект « Червона калина – символ України»



Навчально-матеріальна база

У класі є музичний центр , ноутбук, дидактичні матеріали, збірки завдань, вправ, прикладів , наочні посібники ( таблиці, схеми, ілюстрації, портрети та ін).


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка