Повідомлення теми І мети уроку Сьогодні на уроці ми повторимо те, що ви вивчили про букву Х і звук [х]. IV. Вправи з читання Складання звукових схем слів-відгадок. Звуковий аналіз цих слів. Друкування їх у зошитах за зразком • Сам маленький



Скачати 16.94 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір16.94 Kb.
Закріплення знань про букви X, х («ха»), звук [х]

Хід уроку

I. Організаційний момент

Пролунав уже дзвінок,


Всіх покликав на урок.
Тож і ми часу не гаймо —
Працювати починаймо.

II. Актуалізація опорних знань

Виділення звуків зі скоромовки
— Послухайте скоромовку та скажіть, який звук зустрічається у ній найчастіше.
Хрумкає Настя сухарі хрумчасті.
— Спробуйте повторити цю скоромовку.

III. Повідомлення теми І мети уроку
— Сьогодні на уроці ми повторимо те, що ви вивчили про букву х і звук [х].

IV. Вправи з читання

1. Складання звукових схем слів-відгадок. Звуковий аналіз цих слів. Друкування їх у зошитах за зразком

• Сам маленький, шуба дерев’яна. (Горіх)

• Двоє лисенят завжди поруч сидять. (Вуха)

Хто не плаче, а сльози в нього течуть? (Хмара)

У землю кидалося,
На повітрі розгулялося,
У печі випікалося,
На столі з’явилося,
Людям полюбилося. (Хліб)

2. Самостійний добір учнями слів зі звуком [х] в різних позиціях—на початку, в середині, у кінці слова

3. Читання таблиці складів з буквоюх(«ха»)

610

4. Читання слів, поданих в аналітико-синтетичній формі

611

Фізкультхвилинка

Літом ластівка літає,


Ластів’ят малих навчає:
— Не лінуйтесь, ластів’ята,
Вчіться літечком літати,
Бо як літо від літує,
Ми за море помандруєм.

5. Робота над прислів’ям
— Прочитайте прислів’я, поясніть, як ви його розумієте.

612

(Засип правду хоч золотом, вона випливе доверху.)


— Чому важливо казати правду?

6. Словникова робота
— Замініть слово доверху в прислів’ї так, щоб його значення не змінилося. (Вгору, уверх)

V. Робота за Букварем
— Послухайте текст і скажіть, яку пісню вчили учні у класі?

2. Бесіда за змістом тексту
— Чи захотіли учні вчити пісню?
— Яку пісню вчили учні? (Пісню про козлика)
— Що робили учні після того, як вивчили пісню?

3. Самостійне напівголосне читання учнями

4. Вибіркове читання
Прочитайте, як звали вчительку.
— Як діти слухали пісеньку?
— Що запитала вчителька?
— Прочитайте відповідь учнів на це запитання.
— За кого співав Віталик?
— А за кого — Михайло?

5. Словесне малювання
— Подивіться на малюнок до тексту. Що на ньому зображено?
— Уявіть, що ви — художники. Який малюнок до цього тексту ви б намалювали?

Фізкультхвилинка

Хапливий хом’як


Харчувавсь абияк.
Харчі він шукав
Та за щоку ховав.
І хлібець, і хурму,
Не збагну я — чому?

6. Вивчення «Пісеньки про козлика» напам’ять
— Давайте і ми вивчимо куплет пісеньки про козлика.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка