Повідомлення теми заняття



Скачати 38.28 Kb.
Дата конвертації30.03.2016
Розмір38.28 Kb.

Проведена у 4 класі

Вчитель: Єрмолаєва Н.С.

Миролюбівський НВК школа – сад

Хід заняття


  1. Підготовка до сприйняття іноземного мовлення

Good morning, my dear boys and girls! The topic of today’s lesson is “ Behavior is a mirror of human soul. Whom can you see in it?

  • Уведення в іноземну атмосферу

  • Ми з вами вирушаємо в подорож разом з героями відомих англійських казок до Країни Мері Поппінс – Країни Ввічливості та Доброти.

  • Але чому й хто нас туди запрошує? Як ви гадаєте? Але хіба ми не вміємо їх розгадувати? Спробуємо відгадати, хто ж кличе нас на допомогу?

  • Загадка про Вінні – Пуха

На даху живе товстун,

Дуже швидкісний літун.

Є пропелер на спині,

Любить сісти на вікні.

Апетит він гарний має,

Дуже пишки полюбляє.

  • Отже, нас запрошує Вінні – Пух, який хоче знайти нових друзів і познайомитись з казковою вчителькою, яка б допомогла йому вчитися. Він залишив нам карту країни Мері Поппінс, а також листа до вас.

  • Чи бажаєте ви мандрувати до цієї країни? Як же туди дістатися? Про це ми дізнаємось з листа.

« Любі діти! Шлях до країни Мері Поппінс буде нелегким. Його можна подолати, якщо підтримувати одне одного. Сподіваюся, ми зможемо одержати ключі від країни ( ключі намальовані на картоні й розрізані на шість частин). На кожній зупинці та станціях ви будете отримувати частини ключа, які в кінці зможете скласти у ключ від Країни Мері Поппінс».

Отже, вирушаємо в подорож!



  1. Основна частина заняття

  • Game “ Magic train” . The first stop “ The dictionary of the brought up person”

Усі ввічливі слова , які називають діти, записують у великий « Словник чемної людини». Хором читають словник.

Remarkable job! We have made the remarkable dictionary. I hope, that you will always use it in your life.



  • The second stop “ Small town of brought up people”.

Діти, та тут побував хуліган! Він переплутав усі їхні правила, і життя зіпсувалося, усе тепер переплуталося. Діти, допоможемо жителям цього містечка виправити помилки?

( Діти читають уголос речення з помилками, перекладають і виправляють, обґрунтовуючи власну думку).



  • Проходити на своє місце у кінотеатрі треба спиною до тих, хто сидить.

  • Вихований хлопчик завжди смикає дівчаток за волосся.

  • Виховані діти завжди викидають сміття на тротуар.

  • Усі діти переходять вулицю на червоне світло світлофора.

  • Ми повинні розмовляти голосно та грубо у транспорті.

  • Ввічливі діти не допомагають мамі й людям похилого віку носити важкі речі.

  • Хлопчики ніколи не відкривають двері перед дівчатками.

Після виконання завдання діти отримують другу частину ключа.

  • The third stop “ meeting with the malicious magician”

Malicious magician( зла чаклунка) Які чарівні дітки! Я така гарна і чарівна, тому навчу вас бути ввічливим і добрим. послухайте мої поради як потрібно вести себе.

Діти слухають речення і виправляють її.




Поради злої чаклунки

Ми повинні брати в руки все що є у музеї

Визирати із вікна у транспорті

Бігти по ескалатору

Їсти морозиво у транспорті

Голосно розмовляти, кричати у автобусах, метро, музеях, кінотеатрах, бібліотеках ітд.




То як, подобаються такі поради? Чому ж ні ?

Тоді давайте складемо пам’ятки для злої чаклунки щодо правил поведінки. Може, вона їх не знала і тепер виправиться?

Кожен учень дарує квіточку із правилом поведінки



  • Не розмовляй за столом

  • Не їж руками

  • Сиди прямо

  • Не розмовляй з повним ротом

  • Говори « Дякую»

  • Не їж надто швидко і надто повільно

  • Ніколи не їж, коли читаєш

  • Повертай книги до бібліотеки вчасно

  • Не мочи сторінки книги

  • Мий руки перед початком читання

  • Обережно поводься з книгами

  • У випадку втрати тобою книги, поверніть таку саму або заплатіть таку ж саму ціну

  • Не грай з ножами чи іншими гострими предметами

  • Не залишай речі на сходах

  • Не грайся із сірниками

  • Не торкайся електричних приладів, особливо мокрими руками

Malicious magician( зла чаклунка) Діти, вибачте, я зрозуміла свої помилки. Тепер я буду добро, ввічливою, буду дотримуватись правил поведінки. Ось вам частина ключа.

  • The fourth stop “ Traffic light of politeness”

І тепер залежить лише від вас, діти, чи дозволить світлофор ввічливості рухатися далі. Червоний колір – забороняю, зелений – дозволяю. У вас на столі лежать картки червоного та зеленого кольорів , якщо ви згодні з тим, що в певній ситуації герої правильно вчинили, то показуємо зелену картку, ні – червону.

  • Перед їжею треба помити руки.

  • Вранці я не вмиваюсь

  • Мої черевики чистить мама

  • Вранці швидко складаю ліжко

  • Завжди обгортаю підручники

  • Постійно відриваю ґудзики

  • Завжди забуваю причісуватися

  • Мої речі завжди складені

  • Я завжди човгаю ногами

  • Постійно чищу зуби

  • The fifth stop “ Basket of popular wisdom”

  • Діти, та тут трапилась пригода! Розсипалася скринька народної мудрості, вам треба буде її скласти. ( Діти отримують в конверті завдання: зі слів скласти народні прислів’я та приказки).

Команда 1

У здоровому тілі – здоровий дух

Команда 2

Працюй разом та дружно, то й важко не буде.

Команда 3

Терпіння та праця все перетруть

  1. Підсумок заняття

  • Діти, подивіться, чи повністю склали ключ? Так, тепер ви маєте ключі від чарівної країни, ми можемо відімкнути її для себе.

  • Сподіваюсь, що в майбутньому ви залишитеся такими ж ввічливими, вихованими, добрими та охайними, або ж узагалі стане кращими!!! Часу для цього достатньо!

  • Дякуємо всім за участю!


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка