Повороти на місці. Зрв з предметами. Вправи з м’ячем



Скачати 80.22 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір80.22 Kb.
План уроку фізкультури в 2 класі

Урок № 75 Розділ: Школа м’яча з елементами баскетболу.

Тема: Повороти на місці. ЗРВ з предметами. Вправи з м’ячем.

Мета: закріпити вміння виконувати стройові вправи та команди;

розучити комплекс вправ з великими м’ячами;

продовжити навчання тримання баскетбольного м’яча, пересування з м’ячем на місці й у русі,

виконувати вправи для ловіння й передачі м’яча;

сприяти розвитку спеціальної витривалості, основних рухових умінь і навичок, творчої уяви,

уваги;

виховувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою та почуття колективізму.



Місце проведення: спортзал.

Інвентар та обладнання: футбольні та баскетбольні м’ячі, кеглі, стенд-плакат «Шлях до здорового способу життя», посудина з водою, паперовий кораблик, музичний центр.

Література: Буйлин Ю.Ф., Портніх Ю.І.Мини-баскетбол в школе.- М.:Просвещение.

Борисенко А.Ф., Цвек С.Ф.Руховий режим учнів початкових класів.- К.Рад.школа,1998.

Демчишин А.П., Артюх М.М., Демчишин В.А., Фалес Й.Г. Рухливі і спортивні ігри в

школі:Посібник для вчителя.- К.: Освіта, 1992.

Ламкова О.І., Дорофєєва С.В.250 рухливих ігор та естафет для школярів.- Х.: Ранок, 2005.

Кузменков О., Сліпенко Д.Фізична культура в початковій школі.- Шкільний світ, 2013.

Урок проходе у формі подорожі «Шляхом до здоров’я». На вході до спортивного залу вказаний дороговказ « Шлях до здоров’я ». По всьому залу розвішені картки, із зворотньої сторони яких вказані ті чинники, які сприяють зміцненню здоров’я, формуванню навичок здорового способу життя в межах школи. З виконанням певним фізичних вправ і завдань учні «відкриють» «заховані слова», відтворюють цілісну картину і усвідомлюють цінність здоров’я як найбільшого скарбу. Так як школа працює в напрямку збереження здоров’я дітей, під час проведення уроку використовую елементи здоров’язберігаючих технологій.


Шлях до здоров’я






Тривалість уроку : 40 хв.



Зміст уроку




Організаційно-методичні

вказівки



1.

1)
2)

3)
4)

5)

6)



7)

Підготовча частина ( 12хв.)

Шикування,привітання,повідомлення завдань уроку.


Техніка безпеки.

Стройові вправи і команди (команди « Ширше крок!», «Коротше крок!», повороти на місці.

Ходьба( з різним положення рук).

Біг.


- біг з максимальною швидкістю;

- біг з перестрибуванням через перешкоду;

- біг з доторканням до горизонтальної цілі;

- біг з вистрибування угору.

Комплекс ЗРВ з великим м’ячем.

1. В.п.- основна стійка, м’яч спереду. 1-2- відставляючи праву ногу назад на носок, м’яч угору, потягнутися, прогнутися і подивитися на м’яч (вдих); 3-4- в.п. ( видих). Те саме з другої ноги.

2.В.п.-стійка ноги нарізно, м’яч угорі. 1-2- прогинаючись у грудній частині, відвести прямі руки назад ( вдих); 3-4- в.п. ( видих).

3.В.п.-основна стійка, м’яч унизу. 1-випад правою ногою вперед. Покласти м’яч біля ступні 9 видих); 2- поштовхом правої ноги повернутись у вихідне положення (вдих); 3-випад лівою ногою вперед, узяти м’яч ( видих); 4-поштовхом лівої ноги повернутись у вихідне положення ( вдих).

4.В.п.-основна стійка, м’яч угорі. 1-відставляючи праву ногу в сторону на носок, нахил праворуч, дивитися на м’яч (видих); 2-в.п. ( вдих). Те саме в іншу сторону.

5.В.п.-стійка ноги нарізно, м’яч на підлозі- спереду. 1-нахил уперед, прямими руками взяти м’яч( видих); 2-піднімаючи м’яч уперед, прогнутися у попереку в нахилі; 3-опускаючи руки, покласти м’яч на підлогу; 4-випростатись (вдих).

6.В.п.-сидячи на п’ятках з невеликим нахилом уперед,м’яч за головою.1-2-випростовуючи праву ногу вбік на носок, руки вгору, нахил праворуч. Дивитися на м’яч (вдих); 3-4-в.п. (видих). Те саме в іншу сторону.

7.В.п.-стійка ноги нарізно, м’яч затиснутий між гомілками, руки на поясі. Виконати близько 40 стрибків, утримуючи м’яч між гомілками.

8.В.п.-основна стійка, руки на поясі, м’яч на підлозі. Стрибки вперед і назад через м’яч з розведенням і зведенням ніг, пролітаючи над м’ячем.
Дихальні вправи.


  • « Годинник»

Стати прямо, руки опустити, ноги нарізно. Розмахуючи прямими руками назад і вперед, (вдих-видих), промовляти: «тік-так».

  • « Насос»

Стати прямо, руки опущені, ноги разом. Зробити вдих, потім нахил тулуба в сторону - видих, руки ковзають вздовж тулуба, при цьому голосно промовляти: «с-с-с-с».

2хв.
1хв.

1хв.
1хв.

30с.


6хв.

30с.


Фронтальний метод організації діяльності.

Звернути увагу на спортивний одяг і взуття.

Чіткість виконання.
Стежити за інтервалом.

Біг по «діагоналі» залу.

Середній темп.

Кількість повторів кожної вправи: 2 рази.


Перешикувати з шеренги в колону по 4.
Вправу виконати 5-6 разів. Руки не згинати, дивитися на м’яч.

Вправу виконати 8-10 разів. Прогинаючись, подивитися на м’яч.


Вправу виконати 5-6 разів, по черзі з кожної ноги. Випад робити якнайширше.
Виконати5-6 нахилів у кожну сторону. Руки не згинати, прогинатись у попереку.
Вправу виконати 8-10 разів. Прогинаючись у попереку, тулуб і руки тримати в горизонтальному положенні, дивитись на м’яч, ноги не згинати.

Вправу виконати по 5-6 разів.

Виконати близько 35 стрибків і перейти на ходьбу на місці.

Повторити 6-8 разів.


Повторити 6-8 разів в кожну сторону.




2.

1)

2)



3)

4)


Основна частина( 22хв.)

Вправи з великим м’ячем

    1. Високе підкидання м’яча і ловіння його після оплеску в долоні.

    2. Передача м’яча одне одному від грудей.

    3. Передачі м’яча в колоні по одному праворуч, ліворуч, ведення м’яча на місці з подальшою передачею.

    4. Кидок мяча об підлогу й ловіння його після додаткових рухів: оплеску в долоні перед грудьми, перед колінами.


Вправи на координацію рухів(пов’язані з кидками й ловінням м’яча, виховання відчуття м’яча)

2.1.Кидок м’яча об підлогу й ловіння його після відскоку

з веденням м’яча на місці.

2.2.Ведення м’яча на місці й під час ходьби.

2.3.Ведення м’яча, просуваючись кроком з подальшою

передачею м’яча.



Естафети для тримання м’яча.

3.1.Передачі м’яча в колоні по одному праворуч, ліворуч, назад над головою прямими руками, тримаючи з боків.

3.2.Перекочування м’яча одне одному плавними поштовхами обома або однією рукою.

3.3.Ведення м’яча по прямій.

3.4. Біг пінгвінів. Гравці, які стоять першими, затискають між ногами м’яч, оббігають стійку і повертаються назад, передавши м’яч наступному учасникові.

Вправи на розслаблення.


  • «Вітродуви».

Перед дітьми стоїть ємкість з водою (бажано прямокутної форми), у воді тенісний м’ячик чи паперовий кораблик. Завдання учнів - якомога швидше перегнати м’ячик( кораблик) на протилежний бік посудини.

Для естетичного вигляду можна прикрасити посудину з водою у вигляді лісового озера.


6хв.


7хв.

7хв.


2хв.

Робота в групах.
М’яч тримати на рівні грудей. Руки зігнуті, пальці широко розставлені. Лікті опустити вниз, м’язи рук розслаблені.
Фронтально-потоковий метод організації діяльності.

Не бити по м’ячу, а штовхати його вниз; вести м’яч слід попереду збоку, а не прямо перед собою.

Стежити за поставою.

Змагальний метод.

Поділ класу на команду за кольорами.

Бити по м’ячу не можна.

З м’ячем бігти на можна, його треба вести однією рукою.

Якщо м’яч впаде на землю, потрібно знову затиснути його ногами і продовжити гру.

Поділ класу на групи.

Ця вправа може використовуватися на уроці як елемент дихальної гімнастики.

Звучить тиха музика.





3.

1)

2)





Заключна частина (4хв.)

Пісня з елементами фізичних рухів «Як здоровим хочеш бути, зроби так…».

Як здоровим хочеш бути, зроби так!

(Двічі сплеснути руками.)

Як здоровим хочеш бути, зроби так!



(Ходіння на місці.)

Як здоровим хочеш бути

І рекордів досягнути

Зроби так (нахили в сторону), зроби так(нахили в сторону),зроби (нахили в сторону) так!

Як здоровим хочеш бути, зроби так!

(Відведення прямих рук.)

Як здоровим хочеш бути, зроби так!



(«Ножиці».)

Як здоровим хочеш бути

І рекордів досягнути

Зроби так (пружні повороти с сторону), зроби так(пружні повороти с сторону),зроби так! (пружні повороти с сторону)

Як здоровим хочеш бути, зроби так!

(Дихальна вправа «Лісоруб»)

Як здоровим хочеш бути, дихай так!



( Вдих носом, видих ротом).

Як здоровим хочеш стати

Нумо бігати, стрибати

Фізкультуру поважати.

Підсумок уроку

2хв


2хв

Музичний супровід.

Діти повторюють рухи за учителем.
Подані рухи не є обов’язковими,вчитель може обрати довільні рухи, виходячи із завдань уроку.

відзначити роботу кращих учнів




База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка