Повторення й узагальнення вивченого про займенник



Дата конвертації21.02.2016
Розмір42.2 Kb.
Погорєла Тетяна Миколаївна

вчитель початкових класів

Володимирівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Петрівської районної ради

Кіровоградської області
Тема: Повторення й узагальнення вивченого про займенник

Мета: повторити й узагальнити вивчений матеріал про займенник, закріплювати вміння вживати займенники в усному і писемному мовленні; розвивати навички використовувати займенники для зв'язку речень у тексті; удосконалювати вміння роботи з тестами; виховувати культуру писемного мовлення, логічне мислення дітей.

Обладнання: мікрофон, куб, картки.
Хід уроку
І. Організаційний момент

Закінчилася перерва,

Продзвенів чаклун - дзвінок

А тепер усі швиденько

Налаштуймось на урок.

Починаймо працювати,

Ви ж у мене молодці,

Мови рідної знавці.


ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

  1. Очікування « Мікрофон»

  • Я хочу, щоб наш урок був продуктивним

  • А яким ви хочете його бачити? (казковим,цікавим,повчальним)

- А ви на уроці якими повинні бути?( Дисциплінованими, уважними, активними,…)

- Отже, якщо ви будете такими, то разом ми створимо цікавий, творчий, продуктивний урок. А він у нас сьогодні дійсно незвичайний. Сьогодні ми пригадаємо і закріпимо все, що вивчили про займенник.

Наша мова була б нудною і довгою, коли б у ній не було займенників.
ІІІ. Психологічний тренінг

«Вилучи зайве»

язавонийтимевиннитик


  • Які слова ви вилучили? Яке слово залишилося?

  • Я прошу Вас у моєму твердженні змінити перше слово на займенник «МИ»




ВЧИТЕЛЬ

УЧНІ

Ви - найкращі

Ви - активні

Ви - розумні

Ви – ерудовані

Ви – винахідливі

Я люблю Вас!



Ми - найкращі

Ми - активні

Ми - розумні

Ми – ерудовані

Ми – винахідливі

Ми любимо Вас!





ІV.Основна частина уроку.

1.Стратегія «Кубування»

Снігу білого чимало

Випало сьогодні

З нього зліпимо фортецю

Ми тут на осонні

Тільки кубик чарівний

Нам тут допоможе

Попитає хутко нас –

Хто на що спроможний



  • Аналізуємо завдання «Чарівного кубика»



2. Хвилинка каліграфії

ЯЯЯ яяя ЯЯЯ яяя

Як ти до людей, так і люди до тебе.

  • Визначте особу, число і відмінок займенників.


3. Вибірковий диктант

- Послухайте уважно, знайдіть займенники.



Учениця.Дівчинка я - українка!

А зовуть мене Марійка.

А дідусь мій – козак.

В нього вуса – ось так!

Про здоров'є наше дбає

Гартуватись закликає.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА


  • Раз , два, три, чотири, п'ять

Зайчик вирішив стрибать

Скік угору, скік убік,

Знову вгору швидко скік.

Шість , і сім, і вісім

Підстрибнув на місці.

Вушками десь звук почув –

И прожогом в ліс майнув
4.Зоровий диктант (за вправою 68)

Увага! Потренуємо увагу та пам'ять.

Прочитайте прислів'я. Як ви їх розумієте?

Робота диференційовано: 1 ряд записує з пам'яті 1 та 2 речення

2 ряд – 3 та 4 речення

Підкресліть особові займенники. Визначте особу, число, відмінок.
5. Творча робота в групах

Складіть найбільше особових займенників у різних формах із слів



Насмішкуватий, яйцезаготівельний, повітряно-морський
6. Вправи для очей

Діти, ми довго працювали, наші очі втомились. Зараз вони відпочинуть.

Вся увага тільки на сніжинку. (на мультимедійній дошці з'являється сніжинка, слідкуємо за її рухом)
7. Робота в групах

Сенкан. Встанови пропущене слово.



Сенкан 1

1. …


2. Найкоротший, односкладовий

3. Вказує, не називає, хвалиться

4. Його часто використовують хвалькуваті діти.

5. Займенник



Сенкан 2

1. …


2. Двоскладовий, жіночий

3. Вказує, не називає, замінює

4. Для дівчаток і жінок

5. займенник



Сенкан 3

1. …


2. Односкладовий, чоловічий

3. Вказує, не називає, замінює

4. Для хлопців та чоловіків

5. Займенник



Сенкан 4

1. …


2. Односкладовий, короткий

3. Вказує, не називає, замінює

4. Об’єднує друзів у суперечці

5. Займенник


8. Творча робота

- Спишіть словосполучення, ставлячи займенники в потрібній формі.Визначити відмінок.



Просити у (він);

Згадувати (я);

Вдячний (ви)

Спілкуватися з (ми)

Дружити з (ти)

Подорожувати з (вони)
V. Підсумок уроку

НАВЧИВСЯ …

ЗАПАМ’ЯТАВ …

МОЖУ ПОХВАЛИТИ СЕБЕ ЗА …



VІ. Домашнє завдання:

1. Вправа 76

2. Кросворд впр. 75 с. 39

3. Твір-казка «Пригоди займенника» (5-7 речень)











База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка