Практичне заняття 6 (2 год.) Організаційні форми виховної роботи основні поняття теми Форма організації виховання



Скачати 26.06 Kb.
Дата конвертації27.03.2016
Розмір26.06 Kb.
Практичне заняття 6 (2 год.)
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Основні поняття теми
Форма організації виховання це зовнішнє вираження узгодженої діяльності вихователя і вихованців, яка здійснюється в певному порядку і режимі.
Класифікація форм організації виховання:

  • масові (тематичні вечори, вечори запитань та відповідей, конференції, тижні з різних предметів, зустрічі, конкурси, олімпіади, туризм, фестивалі та ін.),

  • групові (гуртки, екскурсії, походи, класні години та ін),

  • індивідуальні (колекціонування, гра на музичних інструментах, малювання, читання художньої літератури та ін).


Позакласна робота – спеціально організовані позаурочні заняття, які сприяють поглибленню знань, розвитку умінь і навичок, задоволенню інтересів, здібностей та забезпеченню розумного відпочинку учнів.

Позашкільна робота – освітньо-виховна діяльність позашкільних закладів для дітей та юнацтва.

План.
1. Поняття форм організації виховної роботи. Позакласна виховна робота.

2. Розмаїття масових, групових та індивідуальних форм виховної роботи. Колективні творчі справи (КТС).

3. Колективне планування виховної роботи.

4. Основні позашкільні установи, завдання і зміст їх роботи.


ІІ. РОЗКРИЙТЕ ЗМІСТ ПОНЯТЬ:

«Форма організації виховання», “позакласна робота”, “позашкільна робота”, “колективні творчі справи».



ІІІ. ПІДГОТУЙТЕ РЕФЕРАТ НА ТЕМУ:

“Основні форми організації виховання”.



IV. ЗАКОНСПЕКТУЙТЕ:

Державну національну програму „Освіта” (Україна ХХІ ст.). Розділ 5. “Позашкільне навчання і виховання”.


V. Самостійне завдання (Домашній практикум):

Опишіть порядок створення в школі гуртка з математики, української мови, читання (на вибір). Складіть текст оголошення про набір учнів у гурток та план роботи такого гуртка на семестр навчального року.



Модульне оцінювання

Відповідь на теоретичні питання, або виконання дослідного завдання

Виконання

практичного завдання (конспект Державної національної програми „Освіта”)

Написання реферату

Виконання завдання для самостійної роботи

Всього

5 балів

2 бали

5 балів

3 бали

15 балів



Література:

Основна

  1. Волкова Н.П. Педагогіка / Н.П.Волкова. – К., 2001. – С. 127–164.

  2. Іванов И.П. Энциклопедия коллективных творческих дел / И.П.Иванов. – М. : Педагогика, 1989.

  3. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання / С.Г. Карпенчук. – К. : Вища школа, 1997. – С. 94–273

  4. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка / Н.Є.Мойсеюк. – К., 2001. – С 455–476.

  5. Стельмахович М.Г. Українська народна педагогіка / М.Г.Стельмахович. – К., 1997.

  6. Фіцула М. М. Педагогіка / М.М.Фіцула. – К., 2001. – С. 307–332.

Додаткова

  1. Державна національна програма. “Освіта” (“Україна ХХІ ст.”). – К., 1994.

  2. Концепція безперервної системи національного виховання. – К., 1985.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка