Продовжувати знайомити учнів з поняттям казка



Скачати 52.02 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір52.02 Kb.










продовжувати знайомити учнів з поняттям казка,

літературна казка;

вчити учнів висловлювати свою думку, доводити її; малювати

словесний портрет ; учити характеризувати події та явища

прояви зла і добра;

поглибити знання учнів про автора казки; А.Дімарова

розвивати культуру спілкування, збагачувати словниковий

запас учнів; уміння порівнювати, узагальнювати; креативність;

удосконалювати навички читання;

виховувати бажання творити добро, жити за «золотим

правилом» моралі.


підручник читанка Савченко О.Я та літературна казка

А.Дімарова «Для чого людині серце»;

малюнки сердець;

малюнок дівчинки,

завдання на картках для групової роботи.


Яка це радість - жити!

Творити чудеса!

Сміятись і радіти,

Як вранішня роса!

- Усміхніться один одному, поділіться усмішкою

з товаришем з нашими гостями.

Усмішка , неначе сонце,

Світло і тепло дає.

Як загляне у віконце,

Зразу радісно стає.

  • Нехай і на нашому уроці панує атмосфера доброзичливості,

взаєморозуміння та добра.


Перевірка домашнього завдання

  • Без казки цього майже не можна зробити.

  • А на попередньому уроці ми почали читати літературну казку «Для чого людині серце» і вам домашнім завданням було дочитати цю казку до кінця та скласти творчі завдання до неї.

  • Чим же відрізняється літературна казка від народної?


(Всі учні класу готували творчі завдання до прочитаної казки «Для чого людині серце. Це порушена послідовність, тести, кросворди, запитання, план, малюнки, доповни речення, сенкану. Діти за бажанням виходять до дошки.)
Актуалізація опорних знань учнів
А наш Плямс теж дуже полюбляє складати цікаві завдання до різних тем уроку і сьогодні він приготував гру, яка називається «Тільки перший»

Вам потрібно прочитати слова, які він виписав, коли читав казку.
Гра « Тільки перший»

Радість, Аня, заблудилася, дівчинка, однак, бачиш, раптом, оглянувся, мороз, нарешті, Андрій, лікаря, и, твердо, екран, суворо, ескімос, родичі, ціп, - важлива, іскра, коріння, незвично, ескімос, пораненого, ринувся, оточеного, хлопчика, обпалена, ліс, оцього, найлютіший , екран.


  • Які слова зайві, не з тексту казки?

  • (Аня, Андрій, екран, ескімос, ціп, іскра,)

  • -1-

  • Він же мабуть не дарма вставив ці слова? Я підкажу вам . Він зашифрував прислів’я в цих словах. А щоб прочитати треба з кожного сова одну літеру взяти.

(Раз добром налите серце - вік не прохолоне)

Як ви поясните це прислів’я Плямсу?

  • Які люди вам трапляються більше в житті добрі чи злі?

  • Чому це так?

Повідомлення теми уроку

Урок продовжується наш незвичний. Ми будемо прокурорами,

адвокатами, дослідниками, мислителями.

А ось і тема в нас така

Зашифрована вона.

Пропоную в гру пограти

І її розшифрувати.

Підказка буде в нас така

Забрати риси добряка.
Дляввічливістьчодобротагочесністьлюдинісердечністьсермилосердяце

(Для чого ж людині серце)

Перевірити зміст та усвідомлення прочитаного

  1. Вправа « Кому належать ці слова»

  • Ти хочеш вибратися з лісу? (дерев’яний чоловічок )

  • Люди мають різні серця. ( лікар )

  • Я хочу мати це серце! (дерев’яний чоловічок )

  • Яке ж серце взяв чоловічок?

  1. Вправа «Мімікрічі»

Я буду показувати вам маленькі обличчя, а ви

зачитуватимете в тексті відповідні слова до цих облич.

Байдужа зле похмуре добре
Яке серце у злої людини? Яке серце у байдужої людини?

Яке серце у похмурої людини? Яке серце у злої людини?
-2-


  1. Фізкультхвилинка

Два півники, два півники

Горох молотили.

Дві курочки - чубарочки

До млина носили.

Цап меле, цап меле

Коза засипає.

А маленьке козенятко

На скрипочці грає.


  • Ким же був автор нашої казки? Де народився?

Ми дізнаємося, коли подивимося телепередачу Світське життя».
Слово про письменника та його творчість

Телепередача «Світське життя » і Дарина Губська.

(Домашня група)
З якою великою людиною ми познайомилися? Чи сподобався автор твору –казки? Якою людиною є письменник?
Попрацюємо в групах над прочитаним текстом

1-група

Адвокати

Ви сьогодні адвокати лікаря. Його засуджують за зберігання людських сердець. Виправдайте його.
2- група

Прокурори

Ви прокурори людства. Люди засуджують лікаря за зберігання людських сердець. Доведіть, що лікар справді злочинець.
3- група

Радники

Ви сьогодні порадники лісових дерев’яних чоловічків.

Дайте і напишіть їм пораду.
4 – група

Казкарі

Ви сьогодні казкарі. Складіть щасливий кінець казки.
-3-

5- група

Діагностики

Ви сьогодні працюєте в діагностичному центрі. Діагностуєте риси характеру дівчинки. Знайдіть потрібні риси для дівчинки і зробіть біля дошки схему.
6- група

Рекламне агентство

Вашому рекламному агентству пропонуємо створити рекламу прочитаної казки. Ви повинні зацікавити наших сьогоднішніх гостей, щоб вони прочитали обов’язково цю казку.
Виступ речників

Вправа «Мікрофон»

  • Чи потрібне людині серце?

- Чи можна сказати що ця людина має добре серце?

Якось дуже багатий чоловік проїзджав повз ліс і побачив, що бідні люди виловлюють всіх птахів лісу для їжі. Тоді він приказав, щоб всі птахи, які будуть піймані в лісі віддавалися йому в будинок живими. Він їм облаштував клітки, кожного дня годував. Ось одного разу прийшов один чоловік до нього й каже: - Ти зібрав до себе всіх птахів, годуєш їх, поїш і думаєш, що в тебе добре серце?. А маленькі пташенята цих птахів всі загинули без їжі.
Оцінювання
Домашнє завдання

Написати есе до казки

-4-


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка