Проек т «Ми – українці! Ми – європейці!»



Скачати 35.22 Kb.
Дата конвертації07.03.2016
Розмір35.22 Kb.
П Р О Е К Т

«Ми – українці! Ми – європейці!»


Підготували: учні 9, 11-х класів,

члени Шкільного Європейського Клубу «ASTRA»

Луцької загальноосвітньої школи І-ІІ ст. №11– колегіуму

Керівник проекту: вчитель історії та правознавства

Крижановська Марія Євгенівна



Луцьк 2015

І етап

Визначення актуальних проблем місцевої громади

В результаті опитування та анкетування, яке ми провели серед учнів нашої школи, ми визначили найактуальніші проблеми, які хвилюють сучасних школярів:



  • Встановлення стільців / лавок на коридорах;

  • Озеленення школи;

  • Проведення тематичних вечірок;

  • Доступ учнів школи до ресурсів Інтернету у комп’ютерному класі;

  • Отримання інформації про Європейський Союз.


ІІ етап

З’ясування й обґрунтування проблеми дослідження

Найцікавіше те, що вище перелічені проблеми були досить швидко вирішені: школярі принесли вазони та прикрасили ними шкільні коридори; у шкільній їдальні було замінено нові лавки, а їхні попередниці винесено на коридор; Учнівська рада організувала низку тематичних вечорів, у тому числі благодійних; школярі отримали вільний доступ до Інтернету в кабінеті інформатики в позаурочний час.

Ми прийшли до висновку, що соціально важливою і актуальною в наш час є проблема європейської інтеграції України в цілому та Луцька зокрема. Розв’язання цієї проблеми не є актом одноразової дії, а тяглим у часі процесом.

Ми пригадали інформацію, яку отримали на уроках історії: Україна має глибокі історичні традиції співпраці з європейськими країнами. Згадаймо, до прикладу, постать Ярослава Мудрого, руського князя, якого називали «тестем Європи», або ж заголовки «Gazette de France» XVI-XVIІ ст., які сповіщали про феномен українського козацтва, або ж поему Байрона «Мазепа», чи пам’ятник Тарасу Шевченку в Римі. Зрештою, географічний центр Європи знаходиться саме в Україні.

Але виникло запитання: наскільки наші знання про взаємовпливи Європи та України є глибокими? Ми поміркували і поставили собі за мету дізнатися якомога більше про Європейський Союз, визначити роль і місце України в сучасній Європі та донести нові знання до учнів нашого навчального закладу.

ІІІ етап

Дослідження обраної проблеми.

Збирання інформації


ІV етап

Наш план дій

V етап

Реалізація нашого плану дій. Вирішення проблеми

Завдяки підтримці наших учителів та батьків, співпраці з громадськими організаціями ми досягнули бажаного результату: дізналися багато нового про Європейський Союз та Україну, а також поділилися своїми знаннями з іншими учнями

Рома Чайковський:

Щоб більше дізнатися про країни ЄвроСоюзу, їхню історію, географію, видатні пам’ятки, наш керівник порадила сайт з іграми http://europa.eu/kids-corner/index_pl.htm

Граю я, грає мій менший брат, і вам раджу.

В легкій і доступній формі можна пізнати цікаві факти. А також підтягнути свою польську (чи англійську)


Іванка Шведюк:

Я завжди цікавилася історією України та всесвітньою історією, була учасницею і призером олімпіад, але завдяки участі у проекті відкрила для себе багато нового і цікавого: наприклад, що Гренландія – це єдина держава (вірніше, вона піддана Данії), яка вийшла з ЄС у 1985 р., а Норвегія вже подала 4 заявки на вступ до ЄС, але досі навіть не є кандидатом на вступ


Юра Козаков:

Завдяки участі в проекті я вивчив усі столиці ЄС, з легкістю можу їх назвати і показати на карті. Також, коли ми готувалися до брейн-рингу, мені випало завдання вивчити прапори усіх членів ЄС. Спочатку було важко, але тепер я можу розпізнати усі прапори. Також я зрозумів, що важливо вивчати іноземні мови, адже вони полегшують спілкування за кордоном


Марина Ганзя і Катя Кобернюк:

Нам сподобалося навчати молодших школярів, яким ми показували мультики про ЄС, проводили вікторини та конкурси малюнків. Відчули себе вчителями. До речі, досить цікаве відчуття

Також запам’яталася участь в симуляційній грі «Європейський молодіжний парламент»: нові знайомства, нові враження, мовна практика.
Анна Мельникова:

Мені запам’яталися підготовка відео на конкурс бути європейцем.



Ми самі придумали сценарій, склали пісню на улюблену мелодію. Дуже веселим був процес зйомок! Наш міні-фільм переглянуло багато користувачів ютуба та відвідувачів сайту Євроквіз.

https://www.youtube.com/watch?v=Qp_6zPFh1Qw

Сподіваємося поділитися з вами своїми напрацюваннями на фінальному етапі проекту «Громадянин 2015»!





База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка