Проект «Асоційовані школи юнеско» (паш юнеско) Форма щорічного звіту для мережі асоційованих шкіл юнеско



Скачати 193.81 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір193.81 Kb.

Проект «Асоційовані школи ЮНЕСКО»

(ПАШ ЮНЕСКО)
Форма щорічного звіту для мережі асоційованих шкіл ЮНЕСКО





Ця форма має бути заповнена, призначеною школою особою відповідальною за виконання Проекту. Мають бути додані результати, які досягла школа, а також найкращі фотографії, що ілюструють активність упродовж року. Ця форма має бути повернута до закінчення навчального року національному координатору ПАШ або в Національну комісію ЮНЕСКО, але ні в якому разі безпосередньо до Штаб-квартири ЮНЕСКО.

Організація Об`єднаних Націй з питань освіти,

науки і культури



Ассоційовані школи ЮНЕСКО

Звіт за навчальний рік: 2014-2015 н. р.

Країна: Україна
1. Дані про відповідального за реалізацію ПАШ ЮНЕСКО у вашій школі

ڤ Пан ڰ Пані Прізвище Моргун Ім`я Оксана



2. Дані про школу/коледж

Назва Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №165 міста Києва

Тип ڤ Дошкільний ڤ початковий

ڤ Початковий і середній ڰ Середній

ڤ з підготовки вчителів ڤ технічна/професіональна

ڤ Інший тип (вкажіть)____________________________________________

Повна адреса

Вулиця: вул. Жилянська N° 75

Поштовий код: 01032 Місто : Київ Район, область: -

Телефон:.(код) (044) 287-04-20 Факс: 044) 287-04-20

E-майл (якщо є) : School165@ukr.net

ВЕБ-сайт (якщо є) http://www.school165.kiev.sch.in.ua/

Участь учнів/студентів у діяльності ПАШ ЮНЕСКО:

Вікова група: від 9 до 15 Кількість дівчат: 25 / Кількість хлопців: 13 (приблизно)


3. Діяльність

Яку навчальну тему ПАШ ЮНЕСКО ваш заклад обрав для діяльності в цьому році ?




  • Мир і права людини

  • Інші країни і культури (міжкультурне взаємозбагачення)

  • Людина і довкілля

  • Відзначення пам’ятних дат ЮНЕСКО

Назва (и) пріоритетного(их) проекту(ів) ПАШ, в яких ваша школа брала участь:

  • Проект «Діалог культур» (на базі Університету економіки та права «КРОК»);

  • Проект «Культурна спадщина ЮНЕСКО країн світу»;

  • Проект «Асоційовані школи ЮНЕСКО міста Києва»

- Модель ООН

4. Результаты

Стислий опис отриманих результатів:



Учні нашої школи стали активними учасниками проектів асоційованих шкіл ЮНЕСКО. Робота в проектах дала змогу:

- розширити кругозір;

- познайомитися з цікавими людьми, однолітками та обговорювати важливі проблеми світу;

- стати більш толерантними, активними, не байдужими до проблем навколишнього світу;

- поважати та ввічливо ставитися до думок та поглядів інших людей.
Тип результатів доданих до цього звіту:

  • Фотографії


У яких сферах ви працювали над виконанням проекту?

  • Вчителі школи, які працюють над проектами ПАШ ЮНЕСКО, використовують проектні технології, презентації робіт на уроках та в позаурочний час.




  • навчальні поїздки, пов‘язані з обраною темою:

В рамках Національного проекту «Всесвітня спадщина ЮНЕСКО в руках молоді: знати, зберігати, діяти» відбувалися практичні заняття на базі Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника


  • Святкування Міжнародних Днів, Років чи Десятиріч, які відзначає ЮНЕСКО і ООН. Зазначте заходи, організовані вами з такої нагоди.

Перелік заходів:

  • під час уроків та позакласна робота




  • Заходи до Дня Миру (16.09-20.09.2014)

  • Конкурс малюнків «Мир очима дітей»

  • Конкурс малюнків на асфальті «Панно Миру»

  • Проведення країнознавчих уроків






  • День толерантності (15.11.2014)

  • Круглий стіл «Толерантність – це …» (5-6 кл.)

  • Тренінгові заняття з учнями 1-4 класів «Сила посмішки»

  • Гра «Комплімент» (протягом дня учні та вчителі робили компліменти один одному)



  • Всесвітній день боротьби зі СНІДом (01.12.2014)

  • Виставка робіт учнів «СНІД – хвороба ХХІ століття»

  • Психологічний тренінг для учнів 9-11 кл. «Толерантне ставлення до ВІЛ-інфікованих»







  • Заходи до Міжнародного дня волонтерів (05.12.2014)

  • Благодійна ярмарка з метою допомоги пораненим бійцям АТО

  • Акція «Лист бійцю»

  • Акція «Обереги для воїнів АТО»






  • Заходи до Дня прав людини (10.12 – 12.12.2014)






  • Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту (27.01.2015)

  • Зустріч з ветераном Другої світової війни Красіковим Михайлом Володимировичем

  • Відвідування тематичної виставки, присвяченої пам’яті жертвам Голокосту в музеї ВВВ






  • Заходи в рамках Міжнародного Дня рідної мови (19.02-22.02.15)

  • Позакласний захід «Одягнемо вишиванки, українці!»

  • Брейн-ринг «Україна – моя країна!»

  • Флешмоб «Україна – єдина!»

  • Конкурс читців поезії Т. Г. Шевченка






  • Міжнародний жіночий день (08.03.2015)

  • Святковий концерт «Звеличуємо жінку!»

  • Виставка творчих робіт «Тобі, моя матусю…»




  • Заходи до Всесвітнього дня здоров’я (07.04 -10.04.2015)

  • Позакласний спортивний захід «Ми за здоровий спосіб життя»

  • Змагання з баскетболу між вчителями та учнями школи



  • Всесвітній день Землі (20.04.15)

  • Презентація творчих робіт «Збережемо нашу планету»

  • Презентація проектів учнів «Антипластик»

  • Позакласний захід «Земля – наш дім»




  • Заходи до Дня Європи в Україні (11.05-18.05.2015)

  • Конкурс малюнків на асфальті «Мир очима дітей»;

  • Дискусійний клуб «Інтеграція в європейський освітній простір» для 9-11 класів;

  • Урок-подорож для учнів початкових класів «Подорожуємо Європою»;

  • Відкритий урок з англійської мови у 9-а класі на тему «Україна в сучасному світі»;

  • Конкурс на кращого знавця історії Європейського Союзу та вікторина на тему «Що ми знаємо про країни Європейського Союзу?» ;

Урок-вікторина з англійської мови «Пізнаємо Європу»




  • Заходи до Міжнародного дня сімї (15.05.2015)

  • Спортивні змагання «Тато, мама, я – спортивна сімя!»

  • Конкурс малюнків «Моя родина»






  • Заходи до Дня навколишнього середовища (13.05-15.05.2015)

  • Заходи з благоустрою та озелененню території школи








  • Позаурочні заняття ( позашкільна робота)



  • Проект шкільного євроклубу «Меридіан» «Дружба єднає світ» (жовтень 2014- березень 2015).

Мета проекту: виховання в учнів 1-11 класів любові та поваги до народів світу через народні приказки, прислів’я, вислови про дружбу, взаєморозуміння мовами, які вивчаються в школі.





  • Проект шкільного євроклубу «Крокуємо світом»

Мета проекту: ознайомити учнів з містами Європи, їх культурою, історією, видатними місцями. Розвивати творчий потенціал учнів, їх вміння та навички, які сприяють розширенню їх знань. Проект складається з 2-х частин: - проведення тижня міст Європи; - культурні столиці ЄС.





  • Медіапроект шкільного євроклубу «Я - особистість»

Мета проекту: поглиблення знань з іноземних мов сприймаючи культурознавчу інформацію, підвищення мотивації учнів до навчання за допомогою особистісно-орієнтованого підходу.






  • Мультимедіапроект шкільного євроклубу «Культурні спадщини ЮНЕСКО в країнах, мови яких вивчаємо»

Мета проекту: ознайомити учнів з особливостями культури країн, та народів, мови яких вивчаються в школі; сприяти формуванню особистості на засадах толерантності,

взаємоповаги до інших культур та народів.

Вчителями іноземних мов було проведено цикл країнознавчих уроків про культурні спадщини ЮНЕСКО різних країн, їх світове значення. 18 квітня проведений конкурс презентаційних робіт учнів, на якому журі в складі представників кожної паралелі класів та координаторів Моргун О.М., Осташевська О.Л. та Скринник Л.М. обрали найкращі роботи та нагородили переможців дипломами.







  • Діяльність Клуба ЮНЕСКО у вашій школі

Зазначте, яким чином вам вдалось включити у ваш річний шкільний план заходи, пов‘язані з глобальним завданням щодо забезпечення якісної освіти
З 19 липня 2012 року школа стала дійсним членом асоційованих шкіл ЮНЕСКО та в річний план роботи ЗНЗ були внесені позакласні заходи Святкування Міжнародних Днів, які відзначає ЮНЕСКО і ООН. Також була запланована робота над проектами.
Щоб допомогти нам зібрати найкращий досвід асоційованих шкіл ЮНЕСКО у розрізі якісної освіти, будь ласка, зазначте ваш(і) проект(и) минулого року і його(їх) результат(и):


  • Проект Асоційованих шкіл ЮНЕСКО «Діалог культур» на базі університету «КРОК» (16 березня 2015 року)

Мета проекту полягає в ознайомленні учнів, молоді з особливостями культури країн, сприяння формуванню особистості на засадах толерантності, інтернаціоналізму, взаємоповаги до інших культур та народів.




Вчителі та учні взяли активну участь у країнознавчому просвітницькому фестивалі «Діалог культур:країни Америки, Австралія та Океанія», де представляли Бразилію та зустрічалися з представниками Посольств цих країн.

Учениці 9-а класу Даніліна Ірина, Худойдотова Зорина - Сабрина, Ганькулич Яна нагороджені Подяками та призами за участь у проекті.



  • Проект «Діалог держав: партнерство в освіті» (14 травня 2015 року)

Мета проекту: Розвиток партнерських стосунків між навчальними закладами міста Києва та інших держав, підготовка учнівської молоді до успішної самореалізації в умовах європейської інтеграції та світової глобалізації, активізації їх пізнавальної діяльності до вивчення історії, культури, побуту, звичаїв та традицій держав світу.





14 травня 2015 року в приміщенні Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся ХІІ загальноміський конкурс-фестиваль «Діалог держав: партнерство в освіті», приурочений до Дня Європи в Україні, де школа представляла Голосіївський район. Мета проекту: розвиток партнерських стосунків між навчальними закладами міста Києва та інших держав, підготовка учнівської молоді до успішної самореалізації в умовах європейської інтеграції та світової глобалізації, активізації їх пізнавальної діяльності до вивчення історії, культури, побуту, звичаїв та традицій держав світу. Команда школи представляла Польщу. Результат: нагороджена Грамотою за номінацією «Артистичність» та стала Лауреатом міського фестивалю. Учні нагороджені призами. Готували команду: Север’ян С.В., Моргун О.М. Учасники – учні 5-8 класів.



Проекти «Асоційовані школи ЮНЕСКО міста Києва»

  • Проект «Відеоролик на роликах» ( Жовтень – грудень 2014 року)

Мета: залучення молоді до практичних дій щодо розвитку їх творчих здібностей та навичок командної роботи; формування небайдужого ставлення до традицій, культури свого народу.

Проект проходив у два етапи. І етап. Створення відеофільму про громадські місця відпочинку молоді в мікрорайоні навчального закладу; інтерв'ю у молоді та людей старшого покоління; представлення ретроспективних фото їхнього відпочинку





. 19 грудня 2014 року учні школи взяли участь у конкурсі короткометражних фільмів «Відеоролик на роликах», у рамках регіонального освітнього проекту «Гостинне місто».

ІІ етап. «Сім невідомих чудес Києва». Створення відеорозповіді про визначні, але невідомі місця Києва. Цей проект ще більше зблизив дітей і допоміг відкрити Київ з іншої невідомої нам сторони. Готуючись до конкурсу ми отримали величезне задоволення від взаємної допомоги і співпраці.

Координатори проекту – Моргун О.М.,Скринник Л.М., Пищай А.В.Учасники проекту – учні 5, 9 класів.


  • Проект «Юні посли миру» (початок - листопад 2014 року). Мета: усвідомлення єдиного братерства через культурний обмін. Виховання молоді, яка стане Послами миру та лідерами в майбутньому. Проект передбачає :

Участь у конференціях України, всеукраїнських конкурсах;

Цікаві екскурсії та заняття;

Проведення телемостів з однолітками, миротворцями з інших країн;

Зустрічі з відомими людьми, які досягли в своєму житті успіху.




Зустрічі з іноземними волонтерами та участь у спільних проектах.

2 квітня 2015 року У Київському міському центрі «Родинний дім» відбулася чергова зустріч Школи миру. У заході взяли участь 40 чоловік: 21 учень зі шкіл та гімназій міста Києва, 8 викладачів та 11 волонтерів із Південної Кореї та Японії. Сама зустріч проводилась в формі тренінго-інтерактивного заняття на тему «Взаємодія». Учасники змогли ближче познайомитись та створити приємну емоційну атмосферу. За допомогою вправ учасники опрацювали правила ефективного спілкування та здобули певних навичок для майбутньої ефективної комунікації. Незважаючи на те, що в зустрічі брали участь іноземні волонтери, молодь швидко знайшла спільну мову. Координатори проекту – Скринник Л.М., Пищай А.В.Учасники проекту – учні 9 класу



  • Проект «Діалог з музеєм». (Початок проекту – 14.02. 2015 р.). Мета проекту: здобуття учнями знань з історії України, теорії та історії музейної справи, засвоєння засобів роботи з пам’ятниками історії і культури, природними об’єктами в процесі їх виявлення, збирання, обліку, зберігання та використання, набуття навичок пошукової роботи.




Робота ведеться відповідно до навчально-тематичного плану на території Меморіального комплексу «Національний музей історії Великої Вітчизняної Війни 1941-1945 років». Науково-освітня робота спрямована на подальше становлення ефективної, соціально-вагомої системи національно-патріотичного виховання, поєднання державних та особистих інтересів, формування активної громадської позиції, подолання негативних процесів і явищ у духовній сфері українського суспільства. Координатор проекту – Касьяненко Т.М. Учасники – учні 6 - 7 класів.

  • Національний проект «Всесвітня спадщина ЮНЕСКО в руках молоді: знати, зберігати, діяти», який організований спільно з Національним Києво-Печерським історико-культурним заповідником, Комунальним позашкільним закладом «Київська Мала академія наук учнівської молоді» та ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК» та реалізувався за сприянням МОН України, Міністерства культури України, Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Національного центру МАН. (Протягом навчального року. Захист проекту – 30 березня 2015 року).



Тематика дослідження: «Виникнення музейного містечка на основі Києво - Печерської Лаври». Координатор проекту – Касьяненко Т.М. Учасники – Бігун М. (9 кл).




  • Засідання круглого столу асоційованих шкіл ЮНЕСКО міста Києва «Екологічні проблеми сучасного мегаполіса: пошук шляхів вирішення». ( 15.05.15 р.)

Координатор проекту – Пищай А.В. Учасники – Скрипниченко Є., Большакова В., Лунін Д. (учні 9 кл.).



Чи задоволені ви результатами?

  • задоволені


5. Труднощі / Допомога

Чи зустрічалися ви з труднощами ?

  • Так

Труднощі виникали з фінансуванням щодо підготовки та участі у проектах. Але ми знаходили можливості вирішення питань шляхом альтернатив , використовуючи творчий потенціал учнів та вчителів.
Чи отримували ви допомогу?

  • Ні. Отримували моральну та частково фінансову підтримку від адміністрації школи.


Чи організовували ви співробітництво на місцевому рівні (інші школи, місцева влада, приватний сектор тощо?)

  • Так Співпраця з Києво-Печерським ліцеєм №171 «Лідер».


Чи організовували ви збір коштів (фонди) з метою фінансування ваших проектів на цей рік?

  • Ні



6. Результати

Стисло зазначте вплив проекту на:



Учнів/студентів: чи помітили ви зміни у відношеннях ваших учнів (т.б. більш толерантні, уважні, доброзичливі тощо)

  • Так

  • Якщо помітили, то що саме?

Учні-учасники проекту відповідально відносяться до своїх обов’язків, стали толерантними та уважними один до одного. З’явилася мотивація до навчання, вчаться знаходити цікаву та корисну інформацію, необхідну для практичної діяльності. Учні навчилися працювати в парах, групах та чітко розділяти певні обов’язки між собою.


  • Яку діяльність вони більше виявляють (дослідницьку, роботу в групах, комунікативність)?

Робота в групах та комунікативність. Особливо активно учні та вчителі брали участь у волонтерських проектах.
Учителя ПАШ і відповідальний за проект: Які аспекти виконання Проекту є для вас особливо цікавими?

  • Організацію учнів та залучення їх до проекту, направлення на виконання завдань.


У якій сфері ви можете долучити до роботи в Проекті ваших колег та/або не з числа вчителів вашої школи і чи зможете ви поділитися своїм досвідом ?


  • У навчально-виховній роботі. В організації та впровадженні проектів.


Батьки і громадськість (стисло зазначте вплив вашої громадськості на вашу діяльність ПАШ ЮНЕСКО)

Міністерство освіти чи інші державні установи вашої країни:
7. Висвітлення діяльності в проекті асоційованих шкіл ЮНЕСКО

Зазначте, як ви висвітлюєте вашу участь у ПАШ ЮНЕСКО (дошка об‘яв, веб-сайт тощо)?



  • Дошка об’яв, шкільна газета «FM 165»;

  • Веб-сайт школи http://www.school165.kiev.sch.in.ua/

Що ви пропонуєте для підвищення популярності вашої роботи?



  • Залучати вчителів, батьків та громадськість до співпраці;

  • Використовувати інноваційні технології під час впровадження та реалізації проектів;

  • Пошук шкіл-партнерів для співпраці у проектах

Зазначте зв‘язки з засобами масової інформації, організованим за вашою участю: преса, радіо, телебачення (якщо можливо, підтвердіть):


8. Відношення з Національним координатором ПАШ

Чи були ви в контакті з вашим Національним координатором ПАШ ЮНЕСКО? Якщо так, то скільки разів за рік і з якого приводу? - Ні


9. Участь в конференціях ПАШ ЮНЕСКО

Чи брала ваша школа участь на національних, регіональних і/чи міжнародних зустрічах, організованих в рамках ПАШ ЮНЕСКО?



  • Так



  • Участь у ІІІ міській науково-практичній конференції асоційованих шкіл ЮНЕСКО міста Києва «Філософські основи духовних цінностей як істина миру. Толерантність як внутрішній ресурс особистості та суспільства» (16 – 18.11.14 р.)




Толерантна людина – це перш за все особистість, якій притаманні духовні, моральні цінності та якості. Як писав Олександр Довженко : «…людина повинна бути Людиною…». Цей вислів пояснюється тим, що кожен з нас повинен задуматися над своїм відношенням до інших , вміти правильно підтримати один одного , поважати людей , прислуховуватися до інших думок, поглядів. Конференція була присвячена 70-й річниці ЮНЕСКО та 60-й річниці членства України в ЮНЕСКО. Учні школи представили проект «Українська вишиванка як духовна цінність народу, виразник національного характеру; ідеалів, традицій». Координатор проекту – Козловська Д.В. Учасники – Мицюк М., Миргородська А., Білик В., Кулиба А.

  • Участь у XVI Всеукраїнській конференції учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО «Модель ідеального суспільства за Шевченком: освітні ініціативи ЮНЕСКО задля гармонізації відносин у полікультурному світі відповідно до принципів «Нового гуманізму» (28.11.14 р.)




Організатором конференції є Гуманітарна гімназія «Гармонія». Двері для 57 учасників Асоційованих шкіл ЮНЕСКО гостинно відкрив Технічний ліцей Дніпровського району міста Києва. До творчої сесії конференції команда учнів 11 класу готували бліц-презентацію ідеального образу власної держави, яка проводилась у формі молодіжної синквейн - естафети; безпосередньо під час заходу брали участь в ігровій сесії «Україна – Шевченко - ЮНЕСКО» та проектній студії «Міжнаціональний діалог – шлях до стійкого миру у суспільстві (заклики кобзаря та досягнення ЮНЕСКО)». Наприкінці конференції учасниць було нагороджено Сертифікатами. Координатор проекту – Фалько о.А. Учасники – Мицюк М., Єфремова А.

  • Участь у VІІІ Всеукраїнській екологічній конференції «Ековідповідальність: складні питання – прості рішення». (2.12.14 р.)




Проводилась за сприянням Координаційної ради ПАШ ЮНЕСКО в Україні на базі Київського університету економіки та права «КРОК». Учні школи представляли проект «Шляхи популяризації екологічного способу життя; маркетинг екотоварів». Координатор проекту – Слєпцова О.В. Учасники – Дуняка Д., Єфремова А. (учениці 11 класу).




  • Участь у ІІ конференції асоційованих шкіл ЮНЕСКО міста Києва «Модель ООН. Лідер 2015. Україна. Міжнародна співпраця, мир, безпека світової спільноти» на базі Києво-Печерського ліцею №171 «Лідер». (20.02.15 р.)




Метою заходу було ознайомлення та розширення знань учнів про діяльність дипломатів у комітетах ООН та прийняття ними резолюцій. Команда учнів нашої школи представляла Молдову. Ініціювавши свої резолюції діти активно їх захищали. За активну участь та прийняття ряду запропонованих ними резолюцій команда була нагороджена грамотою. Координатор проекту – Моргун О.М. Учасники – Васильєв М., Аллахвердієв Т., Єфремова А., Попов Д.

10. Подальші проекти

Зазначте ваші плани на майбутній навчальний рік:


- Участь у проектах асоційованих шкіл ЮНЕСКО, співпраця з координатором;

- Участь у проектах асоційованих шкіл ЮНЕСКО міста Києва;

- Робота над проектом «Діалог культур»;

- Реалізація проектів шкільного Євроклубу «Меридіан»;

- Святкування міжнародних дат ЮНЕСКО
11. Інші коментарі і/чи пропозиції :

.
Ім‘я і підпис автора цього звіту Оксана Моргун

Дата 01.06.2015

UNESCO, Education Sector, ASPnet, 7 Place Fontenoy, 75352 Paris 07 SP, France www.unesco.org/educatlon/asp


Звіти надсилати електронною поштою на адресу m_globa@mon.gov.ua



Глоба Марія Костянтинівна т/ф (044) 486-22-30


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка