Проект «Екологічна варта»



Скачати 95.91 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір95.91 Kb.
Проект «Екологічна варта»

Мета:формувати екологічну свідомість юних громадян України,сприяти активізації школярів в соціальній сфері та самоорганізації для вирішення екологічних проблем області, залучати молодь Вінниччини до участі в екологічних просвітницьких заходах, виховувати почуття відповідальності за наслідки впливу цивілізації на навколишнє середовище.

Завдання:


  • сприяння розвитку екологічної самосвідомості населення;

  • здійснення практичних природоохоронних заходів;

  • здійснення просвітницької діяльності серед населення з метою виховання суспільної екологічної свідомості;


Термін дії: жовтень 2014 р. – травень 2015 р.

Учасники проекту: Вінницька обласна громадська організація «Союз старшокласників «Лідер», учні шкіл Вінниччини.

Робота проекту здійснюється за трьома етапами:


І етап. Підготовчий:
1) визначення мети, теми і завдань проекту;

2) узгодження питань про проектну діяльність з учасниками Вінницької обласної громадської організації «Союз старшокласників «Лідер»;


3) колективне обговорення запланованої діяльності;
4) розробка заходів для реалізації проекту.

ІІ етап. Реалізація:

Виконання запланованих заходів:



  • фотоконкурс «Екомода» на найкращий образ «lookbook» з підручних матеріалів);

  • конкурс соціальної відеореклами "Включи людську свідомість";

  • фотоконкурс «Природа в об’єктиві»;

  • акція «Велодень»;

  • Екоквест

ІІІ етап. Підведення підсумків:

1) обробка й оформлення результатів виконання проекту;

2) представлення матеріалів роботи групи на з’їзді лідерів.

3) поширення інформації про проведену роботу у ЗМІ;

4) дослідження громадської думки про актуальність і доцільність даного проекту;

5) оцінювання результатів з огляду на початкові цілі;

6) узагальнення отриманого досвіду, визначення найбільш сильних і найбільш слабких сторін роботи;

7) визначення можливостей подальшого розвитку проектної діяльності в наступному навчальному році.


Проект : « Душею до людини доторкнися»

Мета : поглиблювати знання дітей про загальнолюдські моральні якості, вчити відчувати красу в людських стосунках, формувати навички толерантного спілкування, розвивати вміння вибору позитивної поведінки в соціумі.

Завдання :

• Навчати учнів співпрацювати між собою, спілкуватись, обмінюватись ідеями .

• Розвивати життєві компетенції, активну громадянську позицію .

• Сприяти особистісному розвитку учнів .

• Виховувати соціокультурну особистість .

Термін дії : листопад-грудень 2014

Учасники проекту : члени ВОРС , учні та вчителі загальноосвітніх шкіл Вінниччини.

Етапи :

I . Інформаційний

1. Проведення круглих столів , тренінгів , уроків-лекцій на тему:

« Чи потрібно бути благодійним?» .

2. Тренінгові заняття «Моя думка в колективі».



II. Практичний

  1. Створення банку ідей «Що для мене благодійність та чи потрібна взаємопідтримка у сучасному суспільстві ?»

  2. Організація благодійного ярмарку для бійців АТО у жовтні

« Підтримаємо свою армію, щоб не довелось годувати чужу»

(враховується також збір дитячих листів та подарунків).



  1. Дебати «Чужої біди не буває»

  2. Відвідини будинку пристарілих у рамках акції «Великодній кошик»

  3. Відвідини дитячого притулку з нагоди дня Св.Миколая

  4. Участь школярів у всеукраїнський акції «Від серця до серця»

  5. Організація трудового десанту «Годівничка» взимку

  6. Театралізований захід «Я вірю в сили доброти»

  7. Створення скриньки-генератора ідей «Зробимо світ гуманнішим»

  8. Проведення вечірнього вогника « Я і ти» для старшокласників з нагоди Міжнародного дня толерантності ( листопад)

  9. Проведення турніру «Лицарі ввічливості»

  10. Проведення конкурсу плакатів « Ми відповідальні за тих, кого приручили»

Очікувані результати :

  • Підвищення культури міжособистісних взаємин

  • Розвиток індивідуально – особистісної активної життєвої позиції


«Правова культура – норма життя»

Мета проекту:


Виховна: Направити виховну діяльність школи та правоохоронних органів на формування правової свідомості і завичок правомірної поведінки школярів. Розвивальна: Формувати в молоді правову культуру громадянина України, розвивати свідоме ставлення до своїх прав та обов’язків перед суспільством і державою.

Освітня: Розвивати інформаційну грамотність, закріпити знання учнів з теми «Права та обов’язки дитини», підвищити громадську позицію та рівень знань.


Завдання проекту:


1. Дослідити ставлення учнів до проблеми поширення злочинності серед

неповнолітніх.

2. Формувати в учнів повагу до держави і права та дотримання законів. 3. Виробити в учнів навичок і умінь правомірної поведінки. 4. Пропагувати необхідність зміни навколишнього світу з метою зменшення впливу його негативних факторів на свідомість людини.

5. Привернути увагу учасників проекту до вирішення проблеми в межах учнівського колективу.

6.Організувати та провести заходи і акції, спрямовані на вирішення даних проблем.

Етапи реалізації:

1 ЕТАП (Інформаційний)


1. Ознайомлення з проектом.

2 .Подання інформації учасникам проекту (бесіди і збори).

3. Ознайомлення учасників проекту з алгоритмом проекту та аспектами діяльності (Круглі столи та утворення колективів).

4. Збір інформації ( а. Анкетування серед школярів; б. Соціальні опитування.)



2 ЕТАП (Практичний)

1. Проведення заходу в вільній формі, спрямованого на вирішення проблеми проявів злочинності серед неповнолітніх.

2. Проведення дебатів між учасниками проекту на тему «Діти: злочин і кара» (з метою виховання почуття відповідальності за свої вчинки та порівняння прав і обов’язків).

3. Конкурс відеороликів на тему: «Мій свідомий обов’язок» ( з метою формування свідомого ставлення до своїх обов’язків; висвітлення учнями понять про свої обов’язки).

4. Організувати зустрічі психологів, юристів та представників правоохоронних органів на місцях ( з метою проведення бесід, для надання консультації та вирішення питань, що турбують учнів).

5. Проведення брейн-рингу : «Правовий лікбез» ( з метою формування поваги до держави і права).

6. Провести акцію «Кумири проти» (1.Провести опитування сере школярів, схильних до правопорушень, «Хто ваш кумир?»; 2. Спробувати відшукати у статтях про кумирів та інтерв’ю з ними їх ставлення до шкідливих звичок та правопорушень; 3. Випустити агітаційні плакати «Кумири проти», де наведені їхні висловлювання чи випадки з життя.).

7. Організувати зустрічі з омбудсменами та працівниками захисту прав дітей ( з метою проведення семінарів та тренінгів).



Проект «Ми за здоровий спосіб життя»

Мета проекту: Активне та цікаве заохочення молоді до здорового способу життя. Самостійний вибір особистості в користь спорту та відмовлення від шкідливих звичок.
Завдання : Пропагування здорового способу життя шляхом підвищення рівня обізнаності молоді та посилення інформаційно-просвітницької, освітньо-профілактичної роботи з учнівською молоддю.
Підготувати й прочитати лекції, проведення флешмобу , провести анкетування, презентації, конкурси малюнків, плакатів , взяти участь у вікторинах та квестах.
Термін дії : жовтень 2014 р. – травень 2015 р.
Учасники проекту : Всеукраїнська Ліга старшокласників, Вінницька обласна громадська організація «Союз старшокласників «Лідер», учні шкіл міста Гайсин.
Етапи реалізації :
І етап ( підготовчий ) :
1.Підготувати матеріали ( презентації , вікторини ) для проведення тренінгів .

2. Поділ учнів ( для певних видів реалізації проекту ) на команди .

3. Зробити буклети-оголошення для заохочення молоді в прийняті участі в різноманітних вікторинах , квестах та тренінгах.

4. Визначення завдань для вікторини.

5. Обрати конкурси для квесту .

6. Підготувати матеріали для реалізації проведення проекту.



ІІ етап ( практичний ):

  1. Мотиваційна діяльність - проведення різноманітних заходів з метою зацікавлення учнівського колективу майбутнім проектом.

  2. Провести тренінгові заняття з наступних тем :

  • «Наслідки впливу алкоголю на організм людини».

  • «Тютюнопаління – повільне знищення людського організму».

  • «Правила раціонального харчування».

  1. Проведення вікторини « Я хочу бути здоровим! » .

  2. Анкетування «Здоров’я і поведінкові орієнтації молоді».

  3. Конкурс на кращий плакат на тему здорового способу життя.

  4. Агітаційний захід «Сім складових здоров’я».

  5. Створення буклетів «Цінуй здоров’я».

  6. Квест «Крок за кроком до здоров’я».


ІІІетап(заключний):
1.Підвести підсумки проробленої роботи, за весь навчальний рік, з теми «Здоровий спосіб життя».
2. Провести повторне анкетування з метою оцінення отриманної інформації учнями.
Очікувані результати:
розуміти, що головною цінністю кожного цивілізованого суспільства, яке керується принципом гуманізму, є здоров’я і людське життя, намагатися дбати про нього й робити все можливе для його збереження; уміти отримувати й аналізувати інформацію; формувати обґрунтовані та критичні висновки по суті проблеми; використовувати різноманітні джерела; розвивати логічне мислення та творчість; працювати в групі; розробляти свої сценарії та презентувати їх; давати оцінку своїм досягненням; уміти відстоювати свою думку й захищати себе.
Висновки:
Результатом роботи на проектом є чітке усвідомлення того, що основний шлях досягнення максимально можливого здоров'я проходить через впровадження здорового способу життя та створення сприятливого навколишнього середовища. Також змінюєтьсяставлення учнів до власного здоров'я, пропагандується й утверджується здоровий спосіб життя, спостерігається тенденція відмови від тих звичок, які мають негативний вплив на здоров'я.
Проект: «Планета толерантності»

Мета: виховати в дітях любов і повагу до одне одного і пізнати культурне різноманіття нашого оточення, знайомство з культурами національних громад України, світу.

Завдання: навчати поважати культуру свого сусіда, дати можливість дітям подолати міжнаціональні стереотипи,
Термін дії: жовтень 2014 р. – травень 2015 р.

Учасники проекту: Конгрес національних громад України, Всеукраїнська Ліга старшокласників, Вінницький обласна громадська організація «Союз старшокласників «Лідер», учні шкіл міста Хмільника.

Етапи реалізації:

І етап:


Анкетування серед підростаючого покоління;

Соціальні опитування;

Дебати ;

Круглі столи;

Профілактичні бесіди;

Статистичні підрахунки;

Вияв основних проблем;

Медіа зв'язок і партнерство;

Формування колективів з метою об’єднання;

Психологічні тренінги (на терпимість);

Заходи з метою формування свідомої толерантності та терпимості до інших, вивчення культур різних народів.


  • «Мікстура від ксенофобії» (конкурсу малюнків для дітей та молоді на тему міжкультурних взаємовідносин. Заключним етапом проекту є фотовиставка в центральній бібліотеці)

  • «Разом—цікавіше» (тренінг для бажаючих навчитися спілкуванню з людьми з обмеженими можливостями).

  • «Кіно стереотипів. Двоє та думки» (створення документального відео під назвою «Кіно стереотипів: Двоє та думки», яке складається з двох частин: «Природа стереотипів» (екранізація проведеного дослідження про вибір людини та його причини) та «Російсько-українські відносини» (візуальне відображення проведеного опитування).

  • «Толерантність – це модно» (комунікативні тренінги та навчання комунікативних тренерів серед учнів з метою навчити їх вирішувати конфліктні ситуації як у школах, так і у повсякденному житті, підвищити рівень толерантності один до одного, навчити людей працювати в команді).

  • культурно-просвітницький захід «Жива бібліотека» ( інтерактивний захід, що надає людський вимір ідеї полікультурності, оскільки сприяє початку спілкування між людьми, які походять з різних соціально-етнічних контекстів).

  • конкурс учнівськогоського есе «Я — у мультикультурному суспільстві

  • акція «Вільні обійми», що має на меті продемонструвати, як складно буває втілити в життя ідею толерантності.

  • свічкова хода «Запали ліхтарик солідарності»

  • тренінгові заняття «Мова ворожнечі: між свободою і правом» ( психологи шкіл)

  • круглий стіл «Толерантність як шлях до Європи»

  • «Єдина Україна починається з дитини» (флешмоб, акція…- занурення в національні культури))

ІІ етап:


Створення інтерактивної скриньки допомоги

(Створення сторінки за адресою…, з метою допомоги у вирішеннях проблемних ситуацій дітей способом відповідей на анонімні питання)

Зв'язок зі спеціалістами ( психологи., історики, голови національних громад, бібліотекарі, Правозахисники й експерти з прав людини)

Співпраця із центрами соціального захисту, психологічними службами, управліннями сім’ї та молоді та іншими спеціалізованими органами.





База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка