Проект «Наукове шкільне товариство: організація науково-дослідницької діяльності учнів» Цілі



Скачати 52.35 Kb.
Дата конвертації16.03.2016
Розмір52.35 Kb.
Проект «Наукове шкільне товариство: організація науково-дослідницької діяльності учнів»

Цілі :

  • Реалізація учнями дослідницьких практичних потреб

  • Забезпечення умов саморозвитку та самореалізації

  • Формування активної позиції учнів в навчанні

  • Розвиток універсальних учнівських здібностей

  • Ознайомлення з новим видом діяльності-науковою роботою

  • Розвиток творчого мислення

  • Формування навичок роботи з інформацією

Учасники:9учнів 8А класу, вчитель англійської мови Кудрова І.В.

База реалізації: Дніпрорудненська багатопрофільна школа «Талант»

Строк реалізації: 30 урочних годин

Ресурси:

  1. Матеріально-технологічні - комп’ютери з виходом в Інтернет

  2. Інформаційні – мережа Інтернет, стаття Білоусенко П.І. «Мовознавче дослідження школяра», книга «Домашнє читання. Англійський клуб. Артур Конан Дойл. Оповідання» Москва. Айріс Прес. 2008

Очікувані результати: створення наукової роботи «Лінгвостилістичний аналіз оповідання Артура Конан Дойла»

Етапи роботи над проектом

Стадії роботи

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Результат

Ознайомлення з загальними вимогами, технологією створення та критеріями оцінювання учнівської науково-лінгвістичної роботи

Проводить лекцію на тему «Мовознавче дослідження школяра: вимоги, технологія, критерії оцінювання»


Розібратися з загальними вимогами, технологією створення та критеріями оцінювання учнівської науково-лінгвістичної роботи

Знання загальних вимог, технології створення та критеріїв оцінювання учнівської науково-лінгвістичної роботи

Усвідомлення теми роботи

Пропонує тему роботи «Лінгвостилістичний аналіз оповідання Артура Конан Дойла»,

обґрунтовує її актуальність, мотивує дослідницьку діяльність учнів



Демонструють пізнавальний інтерес до даної теми роботи, актуалізують відомі факти біографії А.К.Дойла

Затвердження теми наукової роботи, короткий опис біографії А.К.Дойла

Складання реферату наукової роботи

Знайомить учнів зі структурою реферату, допомагає скласти реферат

Складають реферат наукової роботи

Реферат наукової роботи

Читання та літературний переклад оповідання Артура Конан Дойла

Консультує, спостерігає за ходом перекладу

Читають, перекладають оповідання Артура Конан Дойла

Літературний переклад тексту оповідання Артура Конан Дойла

Аналіз сюжету оповідання

Актуалізує алгоритми складання плану оповідання та визначення складових частин оповідання, допомагає визначити своєрідність сюжету

Складають план оповідання, створюють схему сюжету оповідання, визначають своєрідність сюжету

План оповідання, схема сюжету оповідання з детальним аналізом

Дослідження композиції оповідання

Організує дослідження композиції оповідання

Складають композицію оповідання, заповнюють таблицю «Композиційні елементи», аналізують композицію

Композиція оповідання, таблиця «Композиційні елементи», своєрідність композиції оповідання

Аналіз характерів героїв оповідання

Пропонує схему аналізу головних героїв, слідкує за правильністю аналізу

Складають карту вчинків головних героїв, описують їх

Карта вчинків головних героїв, їх своєрідність

Дослідження своєрідності лінгвістики та синтаксису тексту оповідання

Пояснює методику дослідження своєрідності лінгвістики та синтаксису тексту оповідання

Рахують різні частини мови, кількість простих і складних речень в англійському тексті оповідання, роблять висновки

Таблиця кількісного порівняння простих і складних речень, таблиця структури мовних елементів тексту оповідання, своєрідність синтаксису та лінгвістики оповідання

Визначення своєрідності оповідання Артура Конан Дойла

Допомагає відібрати потрібний матеріал, зробити висновки

Відбирають найголовніші висновки лінгвостилістичного аналізу оповідання

Розділ «Визначення своєрідності оповідання Артура Конан Дойла»

Виконання технологічних операцій

Організує роботу в комп’ютерному кабінеті, контролює виконання роботи

Створюють електронний варіант роботи

Наукова робота в електронному варіанті

Первинний контроль якості роботи

Перевіряє грамотність оформлення роботи, спільно з учнями аналізує недоліки, дає рекомендації

Обговорюють результат роботи, виявляють недоліки, здійснюють корекцію

Скорегована робота

Оцінювання роботи, підготовка до презентації

Спільно з учнями виявляє кращі сторони і недоліки, стимулює дітей до самооцінки, допомагає приготуватися до презентації

Аналізують переваги та недоліки роботи, оцінюють власну діяльність, готуються до презентації

Виявлені позитивні сторони роботи, визначені шляхи усунення недоліків наукової діяльності

Презентація роботи в малій групі

Оцінює діяльність учнів згідно з затвердженими критеріями

Виступають з презентаціями, приймають участь у дискусії

Визначені найкращі наукові роботи

Участь в шкільному конкурсі наукових та творчих робіт учнів

Допомагає підготуватися до участі в шкільному конкурсі

Готують додаткову наочність, презентують свої роботи на шкільному рівні

Переможці шкільного конкурсу прийматимуть участь в районному конкурсі наступного року

Критерії оцінювання:

  1. Структура роботи – 12б.

  2. Лексико-граматична правильність іншомовного матеріалу – 12 б.

  3. Літературний переклад – 12 б.

  4. Демонстрація навичок мислення – 12 б.

  5. Вміння висловлювати власні ідеї, судження – 12 б.

  6. Чіткість, логічність, лаконізм викладення – 12 б.

  7. Участь в дискусії – 12 б.

  8. Наочність – 12 б.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка