Проект Запальний танок букв 1 клас



Скачати 248.44 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації06.03.2016
Розмір248.44 Kb.
  1   2   3



Проект Запальний танок букв

1 клас

Вчитель початкових класів Ворохтянської загальноосвітньої школи Лазарович Л.М.

04.02.2011
прямокутник 52прямокутник 54прямокутник 55

Проект «Запальний танок букв» 1 клас

(Проводиться в 2 семестрі. Захист проекту – травень місяць)

Тип за характером контактів: внутрішній.

Тип за складом учасників: колективний.

Тип за мірою реалізації міжпредметних зв’язків: міжпредметний.

Тип за тривалістю виконання: середньостроковий.

Тип за результатом діяльності: інформаційно-ігровий.

Алгоритм виконання проекту

  1. Мотивація учнів і батьків на роботу з проектом, формування груп.

  2. Обирання теми проекту і терміну підготовки.

  3. Планування діяльності в проекті:

  • Визначення джерел інформації;

  • Описування бажаних кінцевих результатів;

  • Розподіл завдань.

  1. Дослідження теми проекту:

  • Добирання необхідної інформації;

  • Аналіз зібраної інформації;

  • Рекомендації вчителя;

  • Висновки.

  1. Результати:

  • Представлення проекту у «чорновому» варіанті( на уроках) ;

  • Узгодження обсягу інформації, наочності;

  • Оформлення результату;

  • Презентація результату ( « Свято Букваря» );

  • Аналіз результатів виконання проекту;

  • Оцінювання якості виконання проекту.

Мета та завдання

  1. Поповнити знання учнів про букви і звуки мовлення;

  2. Розширити знання про жанри літератури.

  3. Розвивати творчі здібності, уяву, образне мислення, фантазію.

  4. Залучити до пошуку цікавих думок

  5. Вчити знаходити відповіді на проблеми і запитання.

  6. Вчити культури мовлення, оформляти результати роботи.

  7. Викликати інтерес до рідного слова, літератури.

  8. Спонукати до самостійної пошукової, творчої роботи під керівництвом наставника.

  9. Розширювати і збагачувати мовний запас.

  10. Розширювати уміння користуватись образними можливостями слова для передачі думок.

Актуальність проекту

Маленький учень тільки-но ступив на стежку пізнання захоплюючих сторінок першої навчальної книги - « Буквар». Та хіба цікаво просто слухати, просто повторювати, просто запам’ятовувати. Щоб навчати дитину пізнавати незвідане, довести, що її праця необхідна всьому класові, що маленька краплинка цікавинок, зливаючись океан, творить захопливий танок букв і утворює абетку, я вирішила вчити учнів проектної діяльності.

Цей проект пропоную виконати на наслідувально-виконавчому рівні. Активна роль в ньому належить вчителю і батькам. Учні зуміють набратися досвіду спілкування, співпраці, співпереживання, узгодженості своїх потреб з інтересами і діями інших людей, можливо, навіть самостійно обирати необхідні засоби для досягнення результату діяльності.

Проект пропонує використання міжпредметних зв’язків, самостійний вибір групами оформлення результатів роботи, а отже і виявлення нахилів учнів до певних предметів.

Учитель, звичайно, не повинен залишатись осторонь. Він допомагає групам у пошуку джерел, необхідних для роботи, координує процес діяльності, підтримує і заохочує, допомагає, аналізує …однак, не виконує роботу за дітей.

На думку К. Д. Ушинського, вводячи дитину у світ читання, учитель вводить її « у світ народної думки, народного почуття, народного життя, народного духу. Тому вивчення рідної мови має бути одним з основних завдань школи, якщо ця школа служить народові»

Моя мета – допомогти учням навчитися читати, збагатити їх мовлення незнайомими словами, вчити творчо і нестандартно розв’язувати навчальні проблеми, бути толерантними до іншої точки зору, сприяти вихованню і розвитку компетентної особистості, тобто особистості здатної діяти осмислено, орієнтуючись у мінливому навколишньому світі, з виробленими цінностями. Я хочу, щоб мої учні розуміли, що знання мають слугувати пристосуванню людини до оточення і повинні мати практичне спрямування.

Виконання проектної діяльності

Проблему пропоную учням і батькам на початку жовтня. Об'єдную дітей і батьків у групи, яким даю завдання оформити альбом:



  • Оформлення букви ( декоративний малюнок, аплікація);

  • Добір слів, тлумачення їх, малюнки, аплікації до них;

  • Мовні ігри, жарти, загадки, прислів’я, приказки, ребуси;

  • Синоніми, антоніми, фразеологізми тощо.

На уроках навчання грамоти знайомлю учнів з буквами, новими словами, спостерігаю за синонімами, антонімами, пояснюю фразеологізми, виконую вправи на конструювання слів, словосполучень, речень, знайомлю з етимологією,значенням слів, вчу користуватись тлумачним словником, використовую мовні ігри, загадки… Цей матеріал буде слугувати дітям за зразок роботи над власним завданням.

На уроках образотворчого мистецтва і трудового навчання вчу оформляти роботу, використовувати різний матеріал для виготовлення предметів, що учні також зможуть використати у роботі над проектом. Адже ефективність навчання визначається не тим, що вчитель намагається дати учням, а тим, як вони засвоїли матеріал і яке в них сформувалося ставлення до навчальної діяльності.

Під час збирання матеріалів проводжу консультації з учнями і батьками щодо правильного відбору матеріалу і його оформлення. Під час вивчення букв на уроках пропоную учням розказати про їх роботу над проектом, загадати загадки, пояснити слова, погратися… Намагаюся підтримати учня, похвалити, делікатно вказати над чим слід працювати, адже він повинен отримати радість і задоволення від роботи, зрозуміти, що без йог допомоги класу не впоратись із завданням і одночасно вчитися долати труднощі та формувати бажання вчитися. Якщо дитина зрозуміла, що вона сьогодні краща, ніж учора, то це принесе їй радість, задоволення і спонукатиме до подальших досягнень.

Що стосується співпраці з батьками, то, я думаю, їх головним завданням є турбота про радісне світосприйняття дитини,отримання малюком перших уроків досягнення успіху. Тому спільна робота над проектом, їх власний досвід, вміння дадуть можливість дитині бути активним творцем своєї особистості, творчим її розвитком,закладе в душі дитини основи оптимізму, щастя, віри в себе.

Перед початком проекту вручаю батькам лист-запрошення до спільної проетної діяльності:

Дорогі батьки!

Цього року ваша дитина вперше переступила поріг Королівства Знань. Звичайно, у неї виникли різні переживання: вона радіє або сумує; цікавиться або дивується; соромиться або відчуває провину; сердиться або боїться. Щоб упоратись з цим, дитина потребує вашої допомоги. Запрошую вас до спільної роботи у проекті «Запальний танок букв», що допоможе зробити світ вашого малюка яскравішим і добрішим, а саму дитину впевненою у собі, сміливішою, радісною і щасливою.

Результат проекту буде представлений на «Святі Букваря».

Вчитель …

Під час роботи над проектом надаю батькам рекомендації, вказівки, пояснення. Спільно радимося щодо створення презентації букв, підготовки і участі дитини у представленні «чорнового» варіанту етапу проекту на уроці.



Підготовка до створення проекту

Для створення психологічного настрою дітей ми з батьками вигадали вірш, який діти промовлять хором:



А, бе, ве – у Ворохті друг живе,

Ге, ге, де, е – радість в школу він несе,

Є, же, зе – ось «Букварик» він бере,

И, і, ї, йот – букви весело читає,

КА, ел, ем – всім цікаво школярам,

Ен, о, пе – навіть песик он сопе,

Ер, ес, те – тут і квіточка росте,

У, еф, ха – я сміюся: -Ха, ха, Ха!

Це, ча, ша – учень в путь вже вируша,

Ща, ю, ь, я – гарні друзі ти і я!

На уроках навчання грамоти (письмо) списуємо реченя з певною буквою, прислів’я, приказки, невеликі тексти, відгадуємо загадки, складаємо звукові моделі, вчимось складати зв’язні тексти.

На уроках навчання грамоти ( читання) аналізуємо графічну будову букв, порівнюємо, спів ставляємо їх, читаємо тексти, добираємо багатозначні слова, вчимося фантазувати, слухати і чути, аналізувати. Часто використовуємо ігри, інтерактивні вправи:


  1. Гра «Велике – мале»

Всі тварини на землі

Мають діточки малі.

Ей, кмітливчики мої,

Дайте назви їм свої.



  • У кішки …

  • У корови …

  • У кролиці …

  • У кобили …

  • У вівці …

  • У собаки….

    • Кіт, собака, корова … Це які тварини? (Свійські)

  1. Гра «Лагідно – сердито»

Диких тварин називаю,

У гру «Лагідно – сердито» граю.



  • Вовк (лагідно) …

  • Заєць (сердито) …

  • Ведмідь ..

  • Кабан ..

  • Корова…

    • Знайдіть помилку у моїх висловлюваннях. (Корова – свійська тварина)

  1. Гра «Букви, звуки, розділові знаки»

Зараз в гру я з вами граю,

Букви, звуки , розділові знаки називаю.



  1. Гра «Склади заблукали»

Тепер буде інша гра:

Склад нам треба прочитати,

Інші – просто відгадати.

( Учень читає склад, придумує слово. Наприклад: Те …. ЛЯ , - СЛЯ, ПЛО, ВІЗОР… )



  1. Гра »Кмітливчик»

Діти, у «Кмітливчика»

Хочете пограти?

Багатозначні слова

Прошу добирати.



  • Лисички (тварини, гриби)

  • Коса ( у дівчини, предмет для косіння)

  • Сонечко ( комаха, зірка)

  • Півник (птах. Квітка)

  • Ключ ( для дверей, баєчний, скрипічний)

  1. Метод» Криголам»

  • Скажіть , якими ви будете на уроці.

У - уважні

Р - розумні, радісні;

О - особливі, оригінальні, обережні;

К - кмітливі, красиві.



  1. Гра «Дотепник»

Тепер на швидкість буде гра.

Зветься «Дотепник», дітки, вона.

Хто слово вгадає?

Показую букви,

Що слово це має.

ЕОЛС


  1. Метод «Асоціативний кущ» (квітка)

Прошу, діти, уявити

Про що ми будем говорити.



  1. Гра «Побудуй модель слова» (Робота в групах по 4 )

Зараз буде знову гра:

Змоделюй скоріш слова.

(Учні в групах моделюють слово «СЕЛО». Потім моделі прикріплюють на дошку. Звіряють з правильно виконаною роботою)


  1. Аудіювання. (Дати учням текст)

  • Приготуйтесь слухати і розуміти почуте, слідкувати. ( Вчитель показує малюнок страуса ему )

Бачив я таку пташину

Трохи меншу за людину.

Довгонога, міцно дзьоба.

Пір’ячко – лише оздоба.

Бо пташина не літає,

Хоч і крила вона має.

Ему – це назва австралійського страуса, який живе в пустелі. Це великий птах, що дуже швидко бігає, а літати зовсім не може. У нього є крила і дуже красиве пір’я. Малих пташенят виховує переважно татко-страус. Він вчить їх добувати їжу та швидко бігати.


  1. Гра «ТАК – НІ»

    • Ему – великий птах? (Так)

    • Ему бігає швидко? (Так)

    • Ему може літати? (Ні)

    • Ему має крила? (Так)

    • Пташенят виховує мама. (Ні)

  1. Гра «Ми – фантазери»

  • Чи може ему жити в селі? ( Так. На фермах)

  • Уявіть собі, що лелека вміє розмовляти, про що він вам би розповів?

  • Уявіть, що ви знаєте мову птахів, що ви б їм розповіли про своє село?

  1. Гра «Буквений дощ»

В подарунок за знання

Дітки, вам цікава гра.



  • Пішов дощик і накрапав букви. Закресліть букву, що повторюється і дізнаєтесь, що вам хоче сказати корівка.

ЕМЕЕОЕЛОЕДЕЕЦІ
На уроках образотворчого мистецтва і трудового навчання вчимося виготовляти аплікації, вироби з пластиліну, малюнки – стилізації ( перетворення букви у тварину, рибу …)

Презентація

Працюючи над проектом учні дізнались багато цікавого. На основі цього матеріалу був складений сценарій.


Свято Букваря

Захист проекту «Запальний танок букв»
Ведучий 1 Добрий день! Раді вас вітати на нашім урочистім святі! Ну, що усі зібрались в залі?

Ведучий 2: Та ні, когось не вистачає?

Ведучий 1: Кого?

Ведучий2: Самі ж бо відгадайте, а потім ще і привітайте.

До школи радо хто спішить?

Старанно хто уроки вчить?

Хто хоче все на світі знать,

Уміє і читать, й писать?

Усі завжди їх пізнають,

Скажіть-но, як цих діток звуть?

ШКО-ЛЯ-РІ!



Ведучий 1: Хто радує і тат, і мам?

Хто кожну справу робить сам?

Хто дружно й весело співа,

Родину щастям зігріва?

Усі завжди їх пізнають,

Скажіть-но, як цих діток звуть?

ШКО-ЛЯ-РІ!

( Заходить перший клас)

Ведучий2: Сьогодні тут зібрались первачки

І в школі вони вже не новачки.

- Добридень! – ми звертаємось до вас,-

Дружний наш, веселий перший клас!


Пісня «Добрий день, вкраїнська школо» сл. Вас. Дерія, муз. Віт. Лазаренка
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Доб-рий день, вкра-їн-ська шко-ло,зуст-рі- чай нас пер-ший кла-се! Ми вли-

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



лись в уч-нів-ське ко-ло,щоб і- ти у но-гу з ча-сом! Доб-рий день,доб-рий день, доб-рий день, на-шій

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


шко-лі ,на-шій до-лі,доб-рий день! доб-рий шко-лі на-шій до-лі,доб-рий день!

Добрий день, вкраїнська школо,

Зустрічай нас перший класе!

Ми влились в учнівське коло,

Щоб іти у ногу з часом!

Приспів

Добрий день,

Добрий день,

Добрий день,

Нашій школі,

Нашій долі,

Добрий день!

А коли нам важко буде –

Дай нам сили. Божа Мати,

Першій вчительці – терпіння

Знань та мудрості навчати.

Приспів

  1. Зовсім, зовсім ще недавно

Вересневої пори

Мами в школу нас за руки

Несміливих привели.
РАЗОМ:

А сьогодні ми вже справжні,

Справді, справжні школярі!


  1. Бо читати і писати

Ми навчитися змогли

І задачу розв’язати,

І відняти, і додати…

РАЗОМ:


Словом, успіхів всіляких

Ми, нарешті, досягли!

( Учні по черзі)


  • Ми читати вже навчились!

  • Потрудились!

  • Ох, стомились!

  • Час настав нам відпочити

Посміятись, порадіти!

  • Ще й розважити гостей:

І дорослих, і дітей!

  1. Послухайте наше виразне читання,

Танці й пісні у нашому виконанні.

Ми разом віддячимо вірному другу,

Що нам допоміг подолати науку.

(Учні виходять)



Ведучий 1: Не за високими горами, не за далекими морями, не знаю, вірити чи ні,

а у карпатській стороні в селі Ворохта школа є. Там стоїть мала хатинка,

що зветься, діти, Букваринка.

Ведучий 2: Живе сім’я там невеличка: мати Абетка (виходить),

Тато Буквар (виходить) і чудові букви-діти. Розумні і завзяті,

Бо вміють вони, друзі, слова самі складати.

Буквар: Куди не глянь – усюди квіти.

Та де ж поділись мої діти?



( По одній з’являються букви)

  1. З букви А ми почали вчити «Букваря».

  2. Буква У до неї радісно прийшла

  3. Потім О, И, І, Е – звуки голосні.

Все цікаво розвивалось, мов в чарівнім сні.

  1. Ось і приголосна М радо завітала.

Підморгнувши А, поруч з нею стала.

  1. Прочитали ми М-А, вийшло – МА.

Ще раз М-А, знову МА.

Пісня « На стежині я пишу» сл. В. Клецка, муз. І. Островерхого
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Став-лю я гар- нень-ко лі-те-ри в ря- до-чок . Ус-міх-ну-лась не-нька : - Тут не-мов са-
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
до-чок! Та- кі мА-лень-кі лі-те-ри да- ру-ють нам сло- ва. Та- кі мА-лень-кі лі-те-ри ут- во-рю-ють ди-
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ва. Та //во-рю-ють ди-ва

Ставлю я гарненько

Літери в рядочок.

Усміхнулась ненька:

- Тут немов садочок!

Приспів

Такі маленькі літери

Дарують нам слова.

Такі маленькі літери

Утворюють дива.

Сонечко в одежку

Букву нарядило.

Я пишу на стежці:

«Мамо добра, мила».

  1. Радісно складали ми склади МО, МІ, МИ.

  2. МАМО, МАМІ, МАМИ – всі раділи разом з нами.

  3. Потім Н і знов склади: НА, НО, ОН, НІ, НЕ…

  4. Завітало до нас В.

  5. Потім Л, за ним С, К, П, Р, Т …

Скільки радості було у хаті,

Коли вдома прочитав я – ТАТО.



  1. Потім Д. Радів мій дід

За майбутній рід

  1. З, Ь, Й, Б.Тішилася баба й пекла пиріжки,

Щоб не були голодними мої шкільні дружки.

  1. Ч, Я, Ю, Ж, Є.

  2. Ї, Ц, Ш, Х, Г, Г, Ф, Щ

  3. Ось і вся абетко-букварикова сім’я,

Яку подарувала нам володарка Знання.

Мати Абетка: А чому у вас букви не в алфавітному порядку?

Буквар: У такому порядку я дарував їх першокласникам.
Пісня « Алфавіт» сл.. Н. Бонь, муз. М. Ведмедері
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Кож- на бук-ва зна-є точ-но, де сто-їть во-на в ря- ду .Кож- ну бук-ву без під- каз-ки, без по- мил-ки я знай-

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-ду Ал-фа- віт, ал-фа-віт, букв стро- ка-тий див-ний світ. І гар- мо-ні-я, й по-ря- док.І зна- ння – це ал-фа-віт! Ал-фа-

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ня – це ал-фа-віт!

Кожна буква знає точно,

Де стоїть вона в ряду.

Кожну букву без підказки,

Без помилки я знайду.

Приспів

Алфавіт, алфавіт,

Букв строкатий дивний світ.

І гармонія, й порядок.

І знання – це Ал-фа-віт!

Підберу потрібне слово

У товстому словнику.

Алфавіт всі мусять знати –

Пригодиться на віку!

Приспів

А – найперша, Я –ь остання,

А між ними, як і слід,

Букв прекрасний і веселий

Незвичайний дружний рід.

Приспів

Складемо з них склад і слово.

Казку, розповідь чи вірш.

Прочитати їх захочеш –

Алфавіт вивчай скоріш!

Приспів

Мати Абетка: Знаю – часу ви не марнували,

А проект про букви готували:

Скоромовки, вірші, загадки,

На аркушах веселі вкладки,

Фотографії,малюнки,

Фантазії родинної візерунки.

( Букви-учні беруть підготовлені папки для захисту проекту і, тримаючи перед собою, захищають свою роботу.)

Буквар: Вірші гарно розказали,

Та чомусь не заспівали.


Пісня «Абеткова пісенька» сл. Л. Лазарович, муз. В. Лепешка
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

А- бет-ко-ву пі-сень-ку ве-се-ло спі- ва-ти. А-бет-ко-ву пі-сень-ку тре-ба доб-ре зна-ти:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка