Програма київ 2013 організаційний комітет чернець василь Гнатович



Скачати 90.72 Kb.
Дата конвертації09.03.2016
Розмір90.72 Kb.
МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ

Національна академія керівних кадрів

культури і мистецтв

Інститут менеджменту





ПЛАН ЗАХОДІВ ДО ДНІВ ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ

(з 21 по 23 травня 2013 р.)

ПРОГРАМА


КИЇВ – 2013

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

ЧЕРНЕЦЬ 

Василь Гнатович

голова, ректор НАКККіМ, доктор філософії, професор, заслужений працівник освіти України

Бойко

Вячеслав Іванович

співголова, перший проректор, проректор з науково-педагогічної роботи НАКККіМ, кандидат філософських наук, професор

ШИНКАРУК 

Василь Дмитрович

співголова, проректор з наукової роботи та міжнародних зв’язків НАКККіМ, доктор філологічних наук, професор, академік АН вищої школи України, відмінник освіти України

Ходос 

Людмила Вікторівна

співголова, проректор з профорієнтаційної роботи та громадських зв’язків, заслужений юрист України

КОВАЛЕНКО

Олена Миколаївна

співголова, директор Інституту менеджменту НАКККіМ, завідувач кафедри менеджменту і адміністрування, кандидат економічних наук, доцент

БУЛАЄВ

Дмитро Вікторович

директор Центру виховної та культурно-дозвіллєвої діяльності НАКККіМ


ВІНІЧУК

Ірина Михайлівна

заступник директора Інституту менеджменту НАКККіМ з навчально-виховної роботи, доцент


КОПІЄВСЬКА

Ольга Рафаїлівна

завідувач кафедри культурології та інноваційних культурно-мистецьких проектів НАКККіМ, кандидат педагогічних наук, доцент, Заслужений працівник освіти України

ПЛАХОТНІКОВА

Лариса Олександрівна

завідувач кафедри менеджменту виставкового та інформаційного бізнесу НАКККіМ, кандидат економічних наук, доцент

СКНАРЬ

Валентина Кирилівна

завідувач кафедри соціокультурної діяльності та зовнішньо культурних зв’язків, кандидат педагогічних наук, професор, Заслужений працівник культури

ХАРЧЕНКО 

Світлана Василівна

завідувач кафедри документознавства та управління соціальними комунікаціями Інституту менеджменту НАКККіМ, кандидат філологічних наук, доцент

ПЛАН ЗАХОДІВ ДО ДНІВ ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ

(з 21 по 23 травня 2013 р.)

21 травня 2013р. (вівторок)

  • 09.00 Урочисте відкриття

Ректор – проф. Чернець В.Г., перший проректор – доц. Бойко В.І., директор інституту – доц. Коваленко О.М., завідувачі кафедр проф.Скнарь В.К., проф. Копієвська О.Р., проф.Харченко С.В., доц.Коваленко О.М., доц.Плахотнікова Л.О.
Відповідальна – директор інституту менеджменту доц. Коваленко О.М.

Місце проведення – другий поверх корпусу 7.

Відповідальна – зав. кафедрою менеджменту виставкового та інформаційного бізнесу Плахотнікова Л.О.

Місце проведення – ауд.23 к.7


  • 13.10 Презентація спецпроекту «Інформаційні системи і технології в управлінні організацією» (група ДІС-01) проводить проф. Цивін М.Н.

Відповідальна – зав. кафедрою менеджменту виставкового та інформаційного бізнесу Плахотнікова Л.О.

Місце проведення – ауд.23 к.7



  • 14.30 – Круглий стіл: «Євроінтеграція: наші перспективи»



Участь беруть:

  • перший проректор з науково-педагогічної роботи Бойко В.І.

  • проректор з наукової роботи та міжнародних зв’язків Шинкарук В.Д.

  • Начальник відділу взаємодії з міжнародними організаціями, управління міжкультурним співробітництвом Міністерства культури України – Лавро Є.В.

  • Зав. відділом Державної агенції промоції культури – Іщенко О.В.

  • Начальник наукового відділу міжнародного співробітництва та протоколу Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника – Єгорова К.В.


Гості заходу:


  • Голова київського обласного осередку Всеукраїнської організації «Фонд сприяння демогратичним виборам», кандидат економічних наук Тімошина І.Ю.

  • Народний депутат України 2-го скликання Ричагов Г. В.

  • Народний депутат України 2-го скликання Шепа В. В.

  • директор Держаного підприємства Національний центр ділового та культурного співробітництва “Український дім” – Гриценко О.І.


Відповідальна – зав. кафедри менеджменту соціокультурної діяльності та зовнішньокультурних зв’язків проф.Скнарь В.К.

Місце проведення – читальна зала, корпус 11



  • 15.00 Показ творчих здобутків студентів

Проведення заходу «Літературна світлиця» (конкурс творчих робіт студентів), проводять професор Філіна А.П., професор Литвин С.Х., доцент Олійник О.С., доцент Вернигора Н.М., директор Центру виховної та культурно-дозвіллєвої діяльності Булаєв Д.В.

гості заходу - Симоненко С.І., лауреатка 1 премії Всеукраїнського конкурсу гумору і фольклору ім. П.Глазового у 2010 р., (м.Київ), лауреатка ІІ премії XIV Міжнародного конкурсу гумору і сатири ім. А.Сови у 2011 р. (м.Одеса), донька відомого українського письменника-гумориста Івана Шпички, яка розповість про творчість батька; також зустріч з вихованцями його школи гумору. Презентація книги І.Шпички «Точний діагноз».

- фотожурналісти Верховної ради Бурковський О.П., Слабенко Г.М., Ковальчук С.К.



Відповідальна – зав. кафедрою документознавства та управління соціальними комунікаціями проф..Харченко С.В.

Місце проведення – другий поверх корпусу 7, ауд.44 к.7

22 травня 2013 р. (середа)

  • 10.00 Міжнародна науково-практична конференція «Індустрія дозвілля в сучасному світі: історія, теорія, практика

Відповідальна – зав. кафедри культурології та інноваційних культурно-мистецьких проектів Копієвська О.Р.

Місце проведення – аудиторія 1, корпус 15


  • 11.00 Круглий стіл «Управління в системі роботи над поверненням національних культурних надбань: здобутки та перспективи україно – європейського співробітництва»

Участь беруть:

  • Начальник відділу контролю управління регіональними представництвами з питань охорони культурної спадщини та переміщення культурних цінностей Департаменту культурної спадщини та культурних цінностей Міністерства культури України Юрченко–Микита О.В.


Місце проведення – департамент культурної спадщини та культурних цінностей Міністерства культури України.

Відповідальна – зав. кафедрою менеджменту соціокультурної діяльності та зовнішньокультурних зв’язків проф. Скнарь В.К., проф. Врублевська В.Б., ст.викл. Васильченко Л.Л.


  • 14.00 Конкурс студентських робіт «Менеджер як професія» («Як я бачу себе в цій професії»)

Відповідальна – зав. кафедрою менеджменту і адміністрування доц..Коваленко О.М.

Місце проведення – ауд.40 к.7


  • 14.40 - Ділова гра «Прес-конференція – Управління проектами в архівознавчій справі»

Відповідальний – доцент кафедри документознавства та управління соціальними комунікаціями Саприкін О.А.

Місце проведення – аудиторія 1, корпус 15



  • 16.00 Відкрита лекція на тему «Базисні інститути у трансформаційній економіці», читає доктор економічних наук, професор кафедри політичної економії ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» Якубенко В.Д.

Відповідальна – зав. кафедрою менеджменту і адміністрування доц..Коваленко О.М.

Місце проведення – ауд.40 к.7


23 травня 2013 р. (четвер)

  • 10.00 Конкурс на кращу стінзету серед академічних груп Інституту менеджменту. Комісія у складі: перший проректор з науково-педагогічної роботи Бойко В.І., проректор з профорієнтаційної роботи та громадських зв’язків Ходос Л.В., директор Центру виховної та культурно-дозвіллєвої діяльності Булаєв Д.В., завідувачі кафедр проф.Скнарь В.К., проф.Копієвська О.Р., проф.Харченко С.В., доц.Коваленко О.М., доц.Плахотнікова Л.О.

Відповідальна – директор інституту доц..Коваленко О.М.

Місце проведення – другий поверх корпусу 7


  • 11.00 Міжнародна науково-практична конференція « Індустрія дозвілля в сучасному світі: історія, теорія, практика» (продовження)

Відповідальна – зав. кафедри культурології та інноваційних культурно-мистецьких проектів Копієвська О.Р.

Місце проведення – аудиторія 1, корпус 15


  • 11.40 - Зустрічі з науковцями у сфері документознавства та управління соціальними комунікаціями:

  • Заступником директора Українського науково-дослідного Інституту архівної справи та документознавства, канд.іст.наук Горбатюком М. В.

  • Начальником відділу використання інформації документів Центрального державного архіву зарубіжної україніки, канд.іст.наук Папакіним А. Г.

Відповідальні – доценти кафедри документознавства та управління соціальними комунікаціями Мага І.М. та Боряк Т.Г.

Місце проведення – аудиторія 1, корпус 15

  • 14.00 Вручення грамот студентам та святковий концерт з нагоди святкування Дня інституту. Участь приймають студенти всіх спеціальностей інституту.

Відповідальна – директор Інституту менеджменту доц. Коваленко О.М.

Місце проведення актова зала, корпус 7

ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ

08 червня 2013 року о 12 год.

Запрошуємо на навчання



в Інститут менеджменту

Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв

на спеціальності

МЕНЕДЖМЕНТ

Менеджмент організацій:

менеджер-економіст

менеджер-оцінювач

менеджер PR технологій

менеджер інформаційного та виставкового бізнесу

КУЛЬТУРА

Документознавство та інформаційна діяльність:

документознавець, спеціаліст з питань кадрової роботи і державної служби

документознавець-менеджер інформаційно-аналітичних структур, викладач вищого навчального закладу

документознавець юридичних та кадрових структур

документознавець-менеджер інформаційних систем і технологій

Менеджмент соціокультурної діяльності:

менеджер зовнішньокультурної діяльності;

менеджер індустрії дозвілля (готельна, туристична, рекреаційна діяльність)

Програму підготували

Коваленко Олена Миколаївна

Вінічук Ірина Михайлівна

Харченко Світлана Василівна

Підп. до друку 22.05.2013. Формат 60x84 1/16. Папір др. апарат.

Друк офсетний. Умов. друк. арк. ___. Зам. __. Тираж ____.

_______________________________________________________

Видавець і виготовлювач

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

01015, м. Київ, вул. Лаврська, 9.

Свідоцтво про внесення до Державного реєстру суб'єктів видавничої справи

ДК № 3953 від 12.01.2011.






База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка