Програма Короснянської зсш І-ІІ ступенів місія школи



Скачати 201.27 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір201.27 Kb.
Шкільна виховна програма

Короснянської ЗСШ І-ІІ ступенів

МІСІЯ ШКОЛИ:

Дійти до серця кожної дитини, створити умови, щоб паростки людяності й добра, гуманізму і правди обов’язково в ньому проросли.


МЕТА ПРОЕКТУ

Духовне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі гри, музики, фантазії, творчості. Без цього вона засушена квітка.



ЗАГАЛЬНІ ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ
1. Формування основ духовності, удосконалення набутого дітьми соціального досвіду, успадкування ними духовних надбань українського народу.

2. Національне виховання учнів.

3. Пропагувати здоровий спосіб життя, сприяти вихованню в людині гуманного, свідомого ставлення до питань особистої безпеки та безпеки оточуючих.

4. Підтримувати тісний взаємозв’язок школи з батьками.

ВИКОНАННЯ ВИХОВНИХ ЗАВДАНЬ У 2010-2011 Н.Р.


Загальні виховні завдання школи

Спосіб виконання(конкретні завдання)

1. Формування основ духовності, удосконалення набутого дітьми соціального досвіду, успадкування ними духовних надбань українського народу.


1а.Забезпечити духовний та інтелектуальний розвиток учнів;

1б. Взаємозв’язок школи з церквою;

2. Національне виховання учнів.




.Формувати почуття любові до рідного краю та відповідальності за збереження його мальовничої природи;

2б.Привертати увагу дітей до культурних скарбів України. Виховувати любов і повагу до народних звичаїв і традицій;

.Прививати в учнів почуття поваги до відомих постатей України, їх творчості та здобутків;

.Виховувати почуття любові до рідної мови. Формувати шанобливе ставлення до історичного минулого та національних героїв;

3. Пропагувати здоровий спосіб життя, сприяти вихованню в людині гуманного, свідомого ставлення до питань особистої безпеки та безпеки оточуючих.


3а.Розвивати інтерес учнів до спорту на уроках фізкультури та іграх у позаурочний час;

3б.Формувати позитивні навички для здорового розвитку школярів;

4. Підтримувати тісний взаємозв’язок школи з батьками.



4а.Робота з батьківськими комітетами;

4б.Залучення батьків до участі у виховних заходах.


ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 1: Формування основ духовності, удосконалення набутого дітьми соціального досвіду, успадкування ними духовних надбань українського народу;

КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ 1а: Забезпечити духовний та інтелектуальний розвиток учнів;


Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

(наявні)

Необхідні ресурси

(доповнення)

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Напрям виховання

1.Тренінг « Внутрішня потреба у молитві»

Учні школи з вчителями

священик


І семестр

Молитовник,

біблія


Відеокамера, фотоапарат

Диски і відеофрагменти

Морально-духовне

2. Анкетування учнів « Духовність очима дітей»

Учні школи, вчителі

Протягом року

Молитовник, папір, ручка

Фотоапарат

Відгуки учнів 5-9 класів

Морально-духовне

3. Виховна година « Доки маємо час – усім робимо добро». Урок милосердя.

Учні школи, вчитель християнської етики

ІІ семестр

Сценарії, папір, маркери

Ватман, фотоапарат

Конспекти, сценарії

Морально-духовне

4. Уроки християнської

етики



Учні школи, вчитель християнської етики

Протягом року

Молитовник, папір, ручка

Диски, фотоапарат

Конспекти

Морально-духовне

5. Бесіди до релігійних свят

Класні керівники

Протягом року

Конспекти

Комп’ютер

Сценарій, план заходів

Морально-духовне

6. Участь у конкурсі великодніх гаївок

Класні керівники, учні школи

ІІ семестр

Конспекти

фотоапарат

Диски і відеофрагменти

Морально-духовне


КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ 1б: Взаємозв’язок школи з церквою;



Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

(наявні)

Необхідні ресурси

(доповнення)

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

1. Участь учнів у Богослужіннях церкви Івана Христителя у с. Коросно.

Учні школи з вчителями християнської етики,священик

Протягом року

Свічка, образ, молитвеники, хр. книги

фотоапарат

Відгуки учнів, жителів с. Коросно

2. Участь учнів у дитячому церковному хорі

Учні школи, священик


Протягом року

Фонограми


Відеокамера, фотоапарат

Відгуки вчителів, жителів с. Коросно

3. Участь учнів у молебенні біля каплички у с. Коросно

Учні школи, вчитель християнської етики

Протягом року

Свічка, образ, молитвеники, хр. книги

Фотоапарат,

відеокамера



Відгуки кл. керівників

4. Участь учнів у хресній дорозі під час Великоднього посту

Учні школи з вчителями християнської етики,священик

ІІ семестр

Свічка, образ, молитвеники




Відгуки учнів, жителів с. Коросно

5. Чергування учнів школи біля Гробу Господнього


Учні школи, священик


ІІ семестр


Церковні атрибути




Відгуки учнів, жителів с. Коросно




ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 2: Національне виховання учнів.
КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ 2а: Формувати почуття любові до рідного краю та відповідальності за збереження його мальовничої природи;



Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

(наявні)

Необхідні ресурси

(доповнення)

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Напрям виховання

  1. Ранок « Люби і знай свій рідний край»

Учні школи , класні керівники, педагог-організатор

І семестр

Сценарій, конспекти

Фонограма, фотоапарат, диски

Фото та відеоматеріали

Національне виховання

  1. Свято « Україно – ти для мене диво»

Учні школи,

педагог-організатор,вчителі


ІІ семестр



Приміщення, сценарій

Фонограма, фотоапарат

Зібрані матеріали

Національне виховання



КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ 2б: Привертати увагу дітей до культурних скарбів України. Виховувати любов і повагу до народних звичаїв і традицій;



Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

(наявні)

Необхідні ресурси

(доповнення)

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

1. Андріївські вечорниці

7 клас, вчителі української мови і літератури

грудень

Сценарій, ком’ютер

фотоапарат

Сценарії, відео матеріали, відгуки присутніх

2. Конкурс вертепів

5 – 9 класи,

Класні керівники, педагог-організатор



Грудень-січень

Музичний супровід, приміщення

Фотоапарат, музична апаратура, додаткові кошти

Сценарії, відео матеріали, відгуки присутніх

3.Виставка « Пісенна Україна»

1 – 9 класи, педагог-організатор

ІІ семестр

Ватман, олівці, папір

Фотоапарат

Учнівські роботи

4.Вікторина « Традиції рідного краю »



учні школи, педагог-організатор

ІІ семестр

Ватман, маркер, папір, олівці

фотоапарат

Сценарії, відео матеріали, відгуки присутніх


КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ 2в: Прививати в учнів почуття поваги до відомих постатей України, їх творчості та здобутків


Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

(наявні)

Необхідні ресурси

(доповнення)

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Напрям виховання

1.Конференція присвячена 440 річниці від дня народження Петра Сагайдачного

Учні школи , вчитель історії, педагог-організатор

ІІ семестр

Художня література, папір, ручки

Відеокамера, фотоапарат

Сценарії, відео матеріали, відгуки присутніх

Національне виховання

2.Історичний вечір «І. С. Мазепа – славний син України»

8 -9 класи, вчитель історії,

педагог-організатор


ІІ семестр



Приміщення, папір, ручка

Фотоапарат

Сценарій, план заходів

Національне виховання

3.Голодомор в Україні – День пам’яті .

5 -9 класи, вчитель історії

І семестр



Сценарій

Фонограма, фотоапарат,диски

Сценарій, план заходів

Національне виховання



КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ 2г: Виховувати почуття любові до рідної мови. Формувати шанобливе ставлення до історичного минулого та національних героїв


Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

(наявні)

Необхідні ресурси

(доповнення)

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

1. Тиждень рідної мови

7 – 8 класи, вчителі української мови і літератури

І семестр

Приміщення, сценарії, конспекти

Фонограма, фотоапарат

Сценарії, відео матеріали, відгуки присутніх

2.Літературні ранки: «Безсмертна Леся Українка», « Великий Каменяр - Іван Франко » і « Вічний Кобзар»

5 – 9 класи, вчителі української мови і літератури

Протягом року

Музичний супровід, приміщення

Фотоапарат, музична апаратура, додаткові кошти на призи, фонограми, декорації

Сценарії, відео матеріали, відгуки присутніх

3.Літературні виставки: « Ти і твоя мова», « Для тих, хто любить поезію»

5– 9 класи, вчителі української мови і літератури

Протягом року

Ручка, папір

фотоапарат

Роботи учнів

4.Вікторини: « Українські приказки і прислів’я »


учні школи,вчителі української мови і літератури, педагог-організатор

Протягом року

Ручка, папір, олівці,ватман

фотоапарат

Сценарій

5.Виховні години « Битва під Крутами»


5 – 9 класи, класні керівники, педагог-організатор

січень

Конспект

фотоапарат

Відгуки дирекції школи

6. Виховний захід « Десь там далеко на Волині» до роковин утворення УПА

7 – 8 класи, класні керівники

І семестр

Сценарії, конспекти

Фонограма, фотоапарат

Відгуки присутніх, фотографії


ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: 3 Пропагувати здоровий спосіб життя, сприяти вихованню в людині гуманного, свідомого ставлення до питань особистої безпеки та безпеки оточуючих.

КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 3а Розвивати інтерес учнів до спорту на уроках фізкультури та іграх у позаурочний час;


Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

(наявні)

Необхідні ресурси

(доповнення)

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

1. Провести свято здоров’я « Найкорисніше - сонце, повітря, вода.»

Учні 8-9класів,

вчитель фізкультури,



І семестр

Спортзал,фотоапарат

Спортивний зал

Відгуки учнів, вчителів

2.Козацькі забави між учнями 1-9 класів

Учні школи,

вчитель фізкультури



жовтень

Спортивний зал,скакалки, м’ячі

Спортивний зал, фотоапарат

Результати змагання

3. Змагання з баскетболу

Учні 5-6 класів,

вчитель фізкультури



Протягом року

Спортивний зал,баскетбольний м’яч

Спортивний зал

Результати змагання

4. Провести конкурс малюнків «Азбука здоров’я»

Учні школи,

вчитель образотворчого мистецтва



ІІ семестр

Олівці, папір

Ватман, фломастери

Відгуки учнів, вчителів

5. Відсвяткувати День фізичної культури

Учні школи,

вчитель фізкультури



ІІ семестр

Спортивний майданчик

Спортивний зал, фотоапарат

Відгуки дирекції школи



КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ 3б: Формувати позитивні навички для здорового розвитку школярів;


Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

(наявні)

Необхідні ресурси

(доповнення)

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

  1. Проведення тижнів безпеки життєдіяльності




Учні школи, вчитель основ здоров’я

Протягом року

Буклети, ватман, плакати

Фотоапарат, відеокамера

Сценарії,

фото та відео матеріали



2. Бесіда до Дня рятувальника

Працівник МНС, педагог організатор

І семестр

Приміщення,

Фотоапарат,

Сценарій,

фотоматеріали



  1. Читацька конференція «Всесвітній День боротьби зі СНІДом»

Учні 9 класу, класний керівник, вчитель основ здоров’я

І семестр, грудень

Буклети, плакати,приміщення

Фотоапарат, відеокамера

Сценарій,

фотоматеріали



4. Бесіда « Ні, наркотикам»


Учні 9класу, вчитель основ здоров’я, педагог організатор

Протягом року

Плакати,ручка, папір, приміщення

Фотоапарат

Сценарій,

працівники молоді і спорту




5. Вікторина – акція « Запобігти. Врятувати. Допомогти.»

Учні школи, педагог організатор, вчитель основ здоров’я

ІІ семестр, травень

Плакати,ручка, папір, приміщення

Фотоапарат, відеокамера

Сценарій,

фото та відео матеріали, дирекція школи




6. Провести конкурси на кращу творчу роботу питань безпеки життєдіяльності.

Учні 5 - 9 класів, класні керівники

ІІ семестр, березень

Ручка, папір, олівці

Фотоапарат

Дирекція школи, вчитель основ здоров’я, педагог організатор


ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 4: Підтримувати тісний взаємозв’язок школи з батьками.

КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ 4а: Робота з батьківськими комітетами;

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

(наявні)

Необхідні ресурси

(доповнення)

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

  1. Систематично проводити анкетування для батьків

Адміністрація школи, батьки, класні керівники

Протягом року

Класні кімнати, папір, ручка

Фотоапарат, ксерокс

Фотографії, результати анкетування

  1. Бесіди з батьками про духовно-моральне виховання

Адміністрація школи, батьківський комітет, класні керівники

Протягом року

Приміщення, папір

Ксерокс, фотоапарат

Матеріали бесід

  1. Дискусія « Роль батьків у вихованні дітей»

Класні керівники, батьки

Протягом року

Класні кімнати, папір, ручка

Шкільна дошка, папір

Протоколи батьківських зборів

  1. Вечір запитань і відповідей «Методика родинного виховання: принципи і підходи»

Батьки, класні керівники, учні школи

ІІ семестр

Класні кімнати, папір, ручка

Фотоапарат, ксерокс

Матеріали бесід


КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ:4б. Залучення батьків до участі у виховних заходах.



Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

(наявні)

Необхідні ресурси

(доповнення)

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

1.Залучення батьків до участі у загальношкільних та класних виховних заходів

Учні, класні керівники, батьки

Протягом року

Класні кімнати


Фонограми, апаратура, кошти, костюми

Відеоматеріали, фотографії, відгуки батьків

2. Експрес-анкета «Школа очима батьків»

Класні керівники, батьки

ІІ семестр

Приміщення школи

Фотоапарат

Результати анкетування, дирекція школи

  1. Батьківські збори « Які виховні заходи вам до вподоби?»

Класні керівники, батьки

ІІ семестр

Класні кімнати, папір, ручка

Фотоапарат

Протоколи батьківських зборів

  1. Козацькі забави «Мама, тато і я – дружна сім`я»

класні керівники

ІІ семестр

Спортивний зал

фотоапарат

Дирекція школи,батьківський комітет, класні керівники, педагог організатор

Автори:


1._________________________/Чорненька З.Л./

2._________________________/Мала М.П./


Погоджую:

____________2011р. _______________/Іванчишин Л.П./


М.П.






База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка