Програма міністерства освіти І науки україни для середньої загальноосвітньої школи 1 4 кл., Київ, 2006 р



Скачати 393.25 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації21.02.2016
Розмір393.25 Kb.
  1   2   3
Погоджено. Затверджено.

Заступник директора: Директор школи:

Дата: Дата:


Я І УКРАЇНА

1 КЛАС

1 ГОД НА ТИЖДЕНЬ

2 СЕМЕСТР

ПРОГРАМА МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 1 – 4 КЛ.,

Київ, 2006 р.

ПІДРУЧНИК “Я і Україна. Віконечко”, Н. М. Бібік, Н. С. Коваль,

1 клас, 2002 р.

35 годин на рік..

Практичні роботи: 6

Всього годин: 17(ущільнення 2 год).


1.

Повітря. Як переконатися, що навколо нас є повітря. Властивості повітря(прозоре, безбарвне, без запаху). Значення повітря в житті рослин і тварин, людини. Дослід:виявлення повітря навколо нас.


17.01

2.

Від чого буває вітер. Як людина використовує силу вітру. Згубна дія буревію. Як дбати про чистоту повітря.

24.01

3.

Вода. Її властивості: прозора, рідка, без кольору, без запаху, розчиняє речовини, є твердою, рідкою, газоподібною. Дослід: вода – розчинник.


31.01

4.

Значення води для рослин, тварин, людини. Як турбуватися про воду. «Жива» і «мертва» вода в казках.

07.02

5.

Ґрунт – верхній пухкий шар землі, на якому зростають рослини. Як переконатися, що у ґрунті є повітря. Значення ґрунту для рослин і тварин. Як люди дбають про ґрунт. Вшанування землі. Дослід: виявлення повітря в ґрунті.

14.02

6.

Рослини. Різноманітність рослин. Рослини в житті людини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами.

21.02




7.

Охорона рослин. Оспівування в усній народнопоетичній творчості рослин, якими прикрашали садибу(калина, верба,мальви, чорнобривці), якими лікувалися(звіробій, подорожник, чебрець) .

28.02

8.

Тварини. Різноманітність тварин.

06.03

9.

Тварини у житті людини. Традиційні клички тварин, які живуть поряд з людиною. Практична робота. Створення книги «Клички тварин».

13.03

10.

Живий куточок у школі і вдома. Практична робота. Підгодовування птахів узимку.

20.03

11.

Охорона тварин і турбота людини про них у різні пори року.

Практична робота. Створення книги «Скарги рослин і тварин».

03.04

12.

ТВІЙ РІДНИЙ КРАЙ.(4год).

Назва міста, вулиці. Домашня адреса. Сусіди по вулиці, будинку. Місце проживання родичів.



10.04




13.

1. Природа міста, села; природа їх околиць. Заняття дорослих рідного краю. Як хліб на стіл прийшов. Бережливе ставлення до хліба.

2.Пам’ятки старовини рідного краю. Старовинні дитячі іграшки, ігри та забави. Практична робота. Фольклорні розвідки.


17.04

14.

Як виник одяг. Практична робота. Виготовлення елементів національного костюма.

24.04

15.

ТВОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА.(4год)

Україна – незалежна держава.




08.05

16.

1.Державні свята. 2.Народні і релігійні свята: День незалежності, Святого Миколая, Новий Рік, Різдво Христове, Великдень.

15.05

17.

Календарно – обрядові свята.


22.05


Погоджено. Затверджено.

Заступник директора: Директор школи:

Дата: Дата:




ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я


1 КЛАС

1 ГОД НА ТИЖДЕНЬ

2 СЕМЕСТР

ПРОГРАМА МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 1 – 4 КЛ.,

Київ, 2006 р.



ПІДРУЧНИК “Основи здоров’я”, Т. Є. Бойченко, О. Я. Савченко,

1 клас, 2002 р.

На рік 35 годин.

Практичні роботи: 5

Всього годин: 19


1-2

Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях. Практична робота. Моделювання ситуації повідомлення про небезпеку по телефону 01, 02, 03, 04.


13.01

20.01


3

Поведінка з незнайомими людьми у під’їзді, на вулиці.


27.01

4

Поведінка в незнайомих місцях.

03.02

5

Місця підвищеної небезпеки у школі. Практична робота. Безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір‘ї.

10.02




6-7

Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від дому до школи.

17.02

24.02


8-9

Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху.

02.03

03.03


10

Безпечний перехід проїзної частини дороги.

16.03

11

Правила користування громадським транспортом.


23.03

12-13

Безпека на відпочинку. Практична робота. Визначення правильних і неправильних дій під час відпочинку.

06.04

13.04


14

ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я. (5 ГОД) Значення гарного і веселого настрою для збереження здоров’я.

20.04

15

Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родини. Практична робота. Ігри, які сприяють веселому настрою.

27.04

16

Різні вияви краси поведінки людей.


04.05

17

Народні традиції і здоров’я.

11.05

18

Практична робота. Обговорення поведінки відомих літературних героїв персонажів мультфільмів, їхнє ставлення до здоров’я та здоров’я інших.

18.05

19

Екскурсія «Безпечний маршрут «Дім – школа».

25.05


Погоджено. Затверджено.

Заступник директора: Директор школи:

Дата: Дата:




ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО


1 КЛАС

1 ГОД НА ТИЖДЕНЬ

2 СЕМЕСТР

ПРОГРАМА МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 1 – 4 КЛ.,

Київ, 2006 р.

ПІДРУЧНИК “Образотворче мистецтво”,

Л. М. Любарська, М. І. Резниченка, 1 клас, 2002 р.

На рік 35 годин.

Практичні роботи: 15

Всього годин: 17(ущільнення 2 год).


1

ТЕМА 4. ХАРАКТЕР ЛІНІЙ. (4ГОД)

Види і типи ліній та напрямів. Розміщення елементів зображення з дотриманням їх просторового взаєморозташування (біля, над, під, зліва, справа, вгорі, внизу).



ПР.Хатинка равлика.

11.01

2-3

Графічні матеріали та інструменти. Прийоми роботи графічними інструментами.

П.Р.Чи є у лінії характер? Які бувають дерева?

18.01

25.01


4

Виражальні можливості ліній. Створення (на елементарному рівні) виразного образу лінійними засобами на основі творчої уяви.

П.Р.У бабусі в селі.

01.02

5

ТЕМА 5. РОЗМАЇТТЯ ТА БАГАТСТВО ФОРМ (8ГОД) Цілісність форми. Взаємозв’язок основної форми та її частин. П.Р.Розбитий глечик.

08.02

6

Складові частини будівлі. Визначення основного (геометричного) характеру форми будівлі.

П.Р.Казкове місто.

15.02

7

Елементарне поняття про складові частини в будові птахів (тулуб, шия, голова, кінцівки, хвіст).

П.Р.Квочка та курчата.

22.02

8

Елементарне поняття про складові частини в будові фігури людини (тулуб, голова, руки, ноги), порівняння цих частин за формою та розміром.

П.Р.Космонавт.

29.02

9

Узгодження основної форми з елементами декору (на елементарному рівні).

П.Р.Кольорові пташки.

07.03

10

Усвідомлення вибору положення аркуша паперу залежно від форми об’єкта зображення.

П.Р.В Африці.

14.03

11

Дидактичні ігри-вправи.

Лісові таємниці. Кого ховає ліс?


21.03

12

Дидактичні ігри-вправи.

Хто ховається у пластиліні?


04.04

13

ТЕМА 6. ВИРАЖАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ КОЛЬОРУ. (7ГОД) 1.Створення засобами кольору (на елементарному рівні) певного за характером виразного образу.

П.Р.Житло гномів.

2.П.Р. Чарівні птахи.

11.04

14

Елементарні поняття про гармонію споріднених кольорів (наприклад, жовтий – оранжевий – червоний, світло-зелений – зелений – темно-зелений).

П.Р.Парасольки Оле Лукойє.

18.04

15

1.Симетрія як засіб гармонізації форми.

П.Р.Крила метелика.

2. П.Р.Весела галявина.

25.04

16

Елементарна узгодженість силуетної форми і декору.

П.Р.Чарівні птахи.

16.05

17

Вирізування симетричних форм із застосуванням однієї або декількох вісей симетрії.

П.Р.Чудо-дерево.


23.05
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка