Програма всеукраїнської науково-практичної конференції



Скачати 316.83 Kb.
Дата конвертації09.03.2016
Розмір316.83 Kb.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ

ДВНЗ «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ» НАПН УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІСТРАЦІЇ

РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ



ПРОГРАМА

Всеукраїнської науково-практичної конференції

з теми «Діяльність районних (міських) методичних кабінетів в умовах упровадження державних освітніх стандартів та інформаційно-комунікаційних технологій»


01 – 02 листопада 2012 року
Рівне
ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ

1 листопада 2012 року

0900 1100 Реєстрація учасників конференції.

Презентація виставки «Інноваційний поступ освіти Рівненщини».



Трансляція фільму «Інноваційні горизонти освіти Рівненщини».
1100 1330 Пленарне засідання конференції.
1330 – 1500 Обідня перерва.
1500 1900 Екскурсії у м. Дубно (Замок князів Острозьких-Любомирських) та «Рівне вечірнє».
1900 2000 Вечеря.
2 листопада 2012 року

0900 1000 Сніданок.
1000 1300 Засідання секцій.
1300 1400 Заключне пленарне засідання.
1400 1500 Обідня перерва.
1500 Від’їзд учасників науково-практичної конференції.

Місце проведення, адреса:

Рівненський обласний інститут

післядипломної педагогічної освіти,

вул. Чорновола, 74,

м. Рівне

Україна

33028

e-mail: roippo@mail.ru, kabkoord@gmail.com

www.roippo.rivne.com.

Всеукраїнська науково-практична конференція

«Діяльність районних (міських) методичних кабінетів в умовах упровадження державних освітніх стандартів та інформаційно-комунікаційних технологій»
1 листопада 2012 року

1100 1330 Пленарне засідання конференції.

Вступне слово до учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції.

Жебровський Борис Михайлович, заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту України, кандидат педагогічних наук, заслужений працівник освіти України.

Чижевський Борис Григорович, завідувач секретаріату комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти.

Олійник Віктор Васильович, ректор ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, дійсний член Міжнародної слов’янської академії освіти ім. Я. А. Коменського.
Доповіді:

Діяльність районних (міських) методичних кабінетів в умовах упровадження державних освітніх стандартів та інформаційно-комунікаційних технологій.

Жебровський Борис Михайлович, заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту України, кандидат педагогічних наук, заслужений працівник освіти України.
Актуальні питання розвитку методичних служб в умовах глобалізації.

Олійник Віктор Васильович, ректор ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, дійсний член Міжнародної слов’янської академії освіти ім. Я. А. Коменського.
Інформаційно-освітнє середовище як фактор ефективного управління освітньою галуззю.

Вєтров Іван Васильович, начальник управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації, заслужений учитель України.
Система роботи інституту з проблем підготовки педагогічних працівників до реалізації змісту нових державних стандартів.

Віднічук Микола Антонович, кандидат педагогічних наук, доцент, ректор Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, академік Української академії акмеологічних наук, заслужений працівник освіти України.

Шляхи професійного становлення сучасного вчителя.

Завалевський Юрій Іванович, кандидат педагогічних наук, доцент, перший заступник директора Інституту інноваційних технологій та змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, заслужений працівник освіти України.
Інноваційний розвиток районних (міських) методичних кабінетів (центрів) як науково-методичних установ у сучасних умовах.

Литвиненко Григорій Миколайович, доцент відділу менеджменту відділення стратегії розвитку освіти Інституту інноваційних технологій та змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників та Національна рамка кваліфікацій.

Дивак Валерій Володимирович, кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Із історії становлення методичних служб в Україні.

Гладуш Віктор Антонович, кандидат історичних наук, доцент Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
Критерії оцінки ефективності аналітико-експертної діяльності методичних служб регіону.

Боднар Оксана Степанівна, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри методики викладання навчальних предметів та освітнього менеджменту Тернопільського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Інноваційні форми підготовки науково-педагогічних кадрів.

Ануфрієва Оксана Леонідівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач аспірантури і докторантури ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Особливості професійної діяльності викладачів вищої школи в інформаційному суспільстві.

Драч Ірина Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент, докторант ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

Навчальна діяльність інститутів післядипломної педагогічної освіти як наукова проблема педагогічної теорії і практики.

Рябова Зоя Вікторівна, кандидат педагогічних наук, докторант, доцент кафедри управління навчальними закладами та педагогіки вищої школи ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Особливості педагогічного прогнозування у структурі професійного розвитку педагогічних працівників.

Гавлітіна Тетяна Миколаївна, кандидат педагогічних наук, проректор із наукової роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Філософія сучасної освіти як методологічна основа забезпечення високого професійного рівня педагогічних кадрів.

Пальчевський Степан Сергійович, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і психології, завідувач лабораторії акмеології освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Освітні результати ХХІ століття.

Грішина Ірина Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор кафедри управління і економіки освіти Санкт-Петербурзької академії післядипломної педагогічної освіти, заслужений працівник освіти РФ.
Модель багатовекторної системи неперервної освіти педагогічних працівників на регіональному рівні.

Вольянська Світлана Євгенівна, кандидат педагогічних наук, проректор із науково-методичної роботи Харківської академії неперервної освіти.
Формування інформативної компетентності як фактор особистісно-професійного зростання педагогів.

Покроєва Любов Денисівна, кандидат педагогічних наук, доцент, ректор Харківської академії неперервної освіти.
Науково-методичні засади розвитку цілісного освітнього простору регіональної системи післядипломної педагогічної освіти.

Гуменюк Віра Василівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри менеджменту та освітніх технологій Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Взаємодія науково-методичних служб у функціональній підсистемі «Освіта і наука України» єдиної державної системи цивільного захисту.

Осипенко Сергій Іванович, заступник начальника Інституту державного управління у сфері цивільного захисту (з питань координації діяльності науково-методичних центрів післядипломної освіти у сфері цивільного захисту та соціального розвитку).
Оновлення змісту і форм мережевої взаємодії інституту післядипломної педагогічної освіти, районних (міських) методичних кабінетів (центрів) та методичних служб освітніх округів.

Мельник Надія Адамівна, доцент кафедри управління освітою, завідувач кабінету координації методичної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Інноваційні підходи до здійснення науково-методичної роботи з метою забезпечення розвитку професійної компетентності вчителів іноземних мов.

Андрощук Ірина Миколаївна, доцент кафедри управління освітою, завідувач кабінету іноземних мов Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Доступ до неперервної освіти як соціальний індикатор сталого розвитку суспільства.

Харченко Наталія Борисівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри методики і змісту природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Засідання Секцій

Секція 1. «Модернізація діяльності методичних служб в умовах сучасного нормативно-правового забезпечення»

Керівник секції: Литвиненко Григорій Миколайович, доцент відділу менеджменту відділення стратегії розвитку освіти Інституту інноваційних технологій та змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.

Координатор: Мельник Надія Адамівна, доцент кафедри управління освітою, завідувач кабінету координації методичної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Науково-методичне забезпечення освітнього середовища методичної служби регіону.

Васильченко Лілія Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту освіти та психології Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Технологічні можливості розвитку педагогічної майстерності.

Снісаренко Ольга Степанівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент сектору організаційного супроводу наукових досліджень ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Шляхи підвищення ефективності координації науково-методичної діяльності методичних служб.

Любченко Надія Василівна, директор науково-методичного центру координації закладів післядипломної педагогічної освіти, регіональних та міжнародних зв’язків ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Роль районних методичних служб із розвитку професійної компетентності педагогічних працівників.

Артюх Михайло Степанович, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри менеджменту освіти Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського.
Інноваційні підходи до модернізації діяльності сучасної методичної служби.

Тюрікова Ольга Дмитрівна, завідувач центру координації роботи методичних служб Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Нормативно-правове забезпечення науково-методичної роботи в регіоні в контексті оновлення змісту освіти.

Бобкова Олена Степанівна, завідувач центру координації роботи з методичними кабінетами Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.
Принципи управління інноваційним методичним кабінетом.

Чумак Олена Василівна, завідувач навчально-методичної лабораторії школознавства і координації методичної роботи Кримського республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Управлінська система освіти району – нові акценти.

Расевич Роман Петрович, завідувач Монастириським районним методичним кабінетом Тернопільської області, академік Української міжнародної академії оригінальних ідей, член Національної спілки журналістів України, член Наукового товариства імені Тараса Шевченка.
Модель управління професійним розвитком методистів науково-методичних установ у регіональній безперервній педагогічній освіті.

Колосова Людмила Миколаївна, директор науково-методичного центру м. Вознесенська Миколаївської області.

Модернізаційні аспекти в діяльності науково-методичних центрів.

Жуковська Світлана Анатоліївна, пошукувач ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

Ігнатенко Олена Валеріївна, пошукувач ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Зміст, форми і методи роботи з розвитку управлінських умінь керівників дошкільних навчальних закладів у системі підвищення кваліфікації.

Махиня Тетяна Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент Інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Підвищення рівня економічної культури педагогічних та керівних кадрів у післядипломній освіті.

Костюкова Ольга Валеріївна, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри управління освітою Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Діяльність районних/міських методичних кабінетів щодо розвитку професійної культури керівників позашкільних навчальних закладів.

Наумчук Інна Анатоліївна, здобувач кафедри менеджменту освіти, економіки та маркетингу Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Науково-методичний супровід становлення молодого педагога в сучасних умовах: інноваційні підходи.

Таборовець Тетяна Федорівна, завідувач методичного кабінету відділу освіти Дубровицької районної державної адміністрації Рівненської області.
Стратегії впровадження нових державних стандартів освітньої галузі «Мови і літератури» в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Шуляр Василь Іванович, кандидат педагогічних наук, доцент, заслужений учитель України, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Педагогічна майстерня як форма методичної підтримки молодого вчителя.

Шевченко Оксана Анатоліївна, старший викладач кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Шляхи модернізації системи роботи з педагогічними працівниками та обдарованими учнями.

Вареха Аліна Григорівна, методист навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.
Науково-методичне забезпечення моніторингу якості освіти.

Кічула Марія Миколаївна, здобувач кафедри психологічних та педагогічних дисциплін Тернопільського національного економічного університету.
Науково-методичний супровід упровадження державних освітніх стандартів із біології та основ здоров’я.

Шагієва Раїса Радисівна, завідувач кабінету біології та основ здоров’я, старший викладач кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Деякі аспекти професійно-педагогічної едукації вчителя початкових класів у системі післядипломної освіти.

Волошенко Олена Валентинівна, кандидат педагогічних наук, доцент, в.о. професора кафедри педагогіки Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.
Особливості управління розвитком учителів філологічних дисциплін у межах післядипломної педагогічної освіти.

Лузан Людмила Олександрівна, старший викладач кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін Харківської академії неперервної освіти.
Розвиток самоосвітньої компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів засобами дистанційного навчання в умовах післядипломної педагогічної освіти.

Хворостенко Ірина Ігорівна, аспірант ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, методист секції інформатизації та дистанційної освіти Харківської академії неперервної освіти.
Розвиток професійної компетентності вчителів фізики на курсах підвищення кваліфікації.

Руснак Тетяна Ананіївна, здобувач ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

Організаційно-педагогічні умови розвитку комунікативних здібностей учителів гуманітарного профілю у системі післядипломної освіти.

Клясен Наталія Леонідівна, методист вищої категорії відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Форми і методи підвищення професійної майстерності методистів із виховної роботи.

Гавриш Ніна Павлівна, завідувач кабінету виховної роботи, старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Регіональний центр інституту обдарованої дитини та районна (міська) методична служба: напрямки взаємодії.

Кузьмін Олена Євменівна, завідувач кабінету роботи з обдарованими дітьми, старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Співпраця навчально-методичних працівників інститутів післядипломної освіти та методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів) з розвитку професійної компетентності методистів ПНЗ.

Давидюк Наталія Юріївна, завідувач кабінету позашкільної освіти, старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Забезпечення професійного самовизначення працівників психологічної служби шляхом організацій та функціонування школи молодого психолога і соціального педагога.

Мельник Юлія Василівна, завідувач кабінету-центру практичної психології і соціальної роботи, старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Тренінг як метод психологічної підготовки педагога до профілактики насильства в сім’ях учнів.

Папуша Владислав В’ячеславович, старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Розвиток критичного мислення педагогічних працівників засобами дискусійних форм навчання в умовах післядипломної педагогічної освіти.

Шмирук Надія Іванівна, старший викладач кафедри управління освітою, методист кабінету координації методичної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Рефлексія як засіб розвитку педагогічної майстерності методистів позашкільних навчальних закладів.

Пушкар Наталія Володимирівна, пошукувач ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Сучасні підходи до організації діяльності медіатек у районному (міському) методичному кабінеті (центрі).

Волосюк Анатолій Анатолійович, методист кабінету координації методичної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Секція 2. «Науково-методичне забезпечення системи дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти»

Керівник секції: Олексін Юрій Петрович, кандидат педагогічних наук, проректор із науково-педагогічної та навчальної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Координатор: Ковбасюк Тетяна Леонідівна, кандидат педагогічних наук, завідувач, доцент кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Сучасні тенденції науково-методичного супроводу в навчальному закладі.

Рогова Віра Борисівна, начальник відділу менеджменту освіти відділення стратегії розвитку освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Інноваційні підходи до організації науково-методичної роботи з керівниками загальноосвітніх навчальних закладів.

Мельничук Лідія Степанівна, завідувач Березнівського районного методичного кабінету Березнівської районної ради Рівненської області.
Науково-методичне забезпечення системи освіти.

Жабоєдова Людмила Миколаївна, завідувач Кіровського районного методичного центру Автономної Республіки Крим.
Методичне забезпечення виконання міської екологічної програми.

Кириченко Вікторія Григорівна, методист з хімії, біології, екології Макіївського навчально-методичного центру управління освіти.
Врахування соціально-професійних орієнтирів школярів у профорієнтаційній діяльності загальноосвітніх шкіл.

Кавецький Віктор Євгенович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти.
Модель виховання інтересу учнів початкової школи до професії батьків.

Олейник Світлана Миколаївна, методист із навчальної роботи навчально-методичного центру Ленінської районної у місті Донецьку ради, учитель технології Донецької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 45.
Науково-методичне та організаційне забезпечення профільного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі.

Ніколайчук Тетяна Анатоліївна, старший викладач кафедри управління освітою, методист кабінету координації методичної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Перспективи розробки науково-методичних засобів для проведення профорієнтаційної роботи вчителями ЗНЗ.

Зброжек Дмитро Георгійович, викладач, аспірант кафедри технологічної і графічної освіти та профорієнтації Рівненського державного гуманітарного університету.
Навчально-методичне забезпечення формуваня основ гігієнічної культури в процесі трудового навчання в основній школі.

Хорожневський Олександр Мечиславович, викладач кафедри технологічної і графічної освіти та профорієнтації Рівненського державного гуманітарного університету.
Роль морально-виховних цінностей у процесі формування особистості.

Синчишина Олена Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри початкової та дошкільної освіти Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти.
Підготовка методичних і педагогічних кадрів до впровадження Державного стандарту загальної початкової освіти.

Галас Антоніна Вікторівна, старший викладач кафедри теорії і методик дошкільної та початкової освіти Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Методико-теоретичні засади виховної роботи з питань толерантності.

Лютко Оксана Михайлівна, кандидат філософських наук, доцент кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Технологічний підхід до формування національно-мовної особистості сучасного школяра.

Денищич Тетяна Альбертівна, старший викладач кафедри української філології, теорії та історії літератури Чорноморського державного університету імені Петра Могили.
Шляхи профілактики гандикапізму в освітньому середовищі.

Камінська Ольга Володимирівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Упровадження в педагогічну практику досвіду використання інноваційних технологій і сучасних форм організації навчально-виховного процесу.

Овадюк Олена Олександрівна, старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Психолого-педагогічні підходи щодо розв’язання конфліктів в освітньому середовищі.

Шпичак Інна Петрівна, старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Шляхи формування оптимального психологічного клімату в педагогічному колективі.

Шевчук Юлія Сергіївна, старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Здоров’яспрямована діяльність навчального закладу та батьків: проблеми і шляхи їх розв’язання.

Ніколаєва Інна Володимирівна, старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Розвиток потенціалу дитини як критерій якості дошкільної освіти.

Рогозянський Олексій Сергійович, директор Міжнародного центру передового педагогічного досвіду
Соціально-педагогічний супровід дітей «групи ризику».

Велесик Інна Сергіївна, старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Секція 3. «Науково-методична підтримка інноваційної діяльності в освітній галузі»

Керівник секції: Гавлітіна Тетяна Миколаївна, кандидат педагогічних наук, проректор із наукової роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Координатор: Долід В’ячеслав Валентинович, кандидат історичних наук, завідувач кафедри управління освітою Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Проблеми інноваційної діяльності методичних служб району в умовах модернізації освіти.

Морев Олексій Олександрович, кандидат педагогічних наук, голова районної державної адміністрації Голопристанського району Херсонської області.
Особливості науково-методичного супроводу дослідно-експериментальної діяльності районного методичного кабінету.

Мельнікова Наталія Леонідівна, завідувач методичного кабінету відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації Рівненської області.
Інформаційно-методичне забезпечення інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів.

Коновальчук Іван Іванович, кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Дослідження суб’єктивних чинників, що впливають на ефективність інноваційної педагогічної діяльності.

Ягоднікова Вікторія Вікторівна, кандидат педагогічних наук, доцент Одеського обласного інституту удосконалення вчителів.
Основні теоретико-методологічні підходи до дослідження проблеми психологічної підготовки вчителя до інноваційної діяльності.

Опанасець Ірина Валентинівна, старший викладач кафедри педагогіки та психології, методист кабінету координації методичної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Моніторинг стану готовності керівників дошкільних навчальних закладів області до інноваційної діяльності.

Наумчук Тетяна Володимирівна, методист центру методичного забезпечення загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти, викладач кафедри педагогіки та психології Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Консультативно-тренінговий центр «Крок» – інноваційна структура у роботі методичної служби.

Москальчук Наталія Іванівна, завідувач міського методичного кабінету департаменту освіти Вінницької міської ради.

Дрозд Тетяна Михайлівна, пошукувач на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук, методист із навчальних дисциплін методичного кабінету департаменту освіти Вінницької міської ради, керівник консультативно-тренінгового центру «Крок».
Науково-дослідна діяльність як важлива умова підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

Тригубець Галина Євгенівна, доцент кафедри управління освітою, методист кабінету координації методичної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Дослідно-експериментальна робота в місті Буча Київської області.

Резніченко Ріта Сергіївна, методист за галузями знань державного компоненту міського методичного кабінету відділу освіти Бучацької міської ради.
Проектування розвитку навчального закладу в ринкових умовах.

Радиш Олена Юліанівна, директор Рожнівського навчально-виховного комплексу «Гуцульщина» ім. Ф. Погребенника Національного університету «Києво-Могилянська академія» Косівської районної ради Івано-Франківської області.



Характеристика моделі управління розвитком дошкільного навчального закладу на адаптивних засадах.

Большукіна Аліна В’ячеславівна, аспірант ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Сучасні психолого-педагогічні технології у реалізації оновленого стандарту дошкільної освіти.

Харченко Алла Анатоліївна, старший викладач кафедри теорії і методик дошкільної та початкової освіти Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Організаційно-методичне забезпечення удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників сільської школи на андрагогічних засадах.

Дзега Володимир Дмитрович, директор школи Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Драбівської районної ради Черкаської області.
Акмеологічні аспекти розвитку творчості педагога у процесі його професійного становлення.

Ковбасюк Тетяна Леонідівна, кандидат педагогічних наук, завідувач, доцент кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Науково-методичний супровід упровадження акмеологічних підходів в освіті.

Пасічник Олеся Борисівна, завідувач Рівненського міського методичного кабінету Рівненської міської ради Рівненської області.
Інноваційний напрямок методичної роботи з керівними кадрами освіти.

Єремізіна Людмила Олександрівна, методист Макіївського навчально-методичного центру управління освіти Макіївської міської ради Донецької області.
Інноваційні підходи до надання послуг в освіті через освітні округи.

Дейнеко Світлана Вікторівна, методист Макіївського навчально-методичного центру управління освіти Макіївської міської ради Донецької області.

Мішустіна Любов Леонідівна, методист Макіївського навчально-методичного центру управління освіти Макіївської міської ради Донецької області.

Тітарчук Ніна Андріївна, методист Макіївського навчально-методичного центру управління освіти Макіївської міської ради Донецької області.
До проблеми визначення структури інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Мурована Нонна Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з навчально-методичної роботи Інституту післядипломної освіти Севастопольського міського гуманітарного університету.
Консультативно-тренінговий центр як інноваційна структура в роботі методичного кабінету.

Москальчук Наталія Іванівна, завідувач методичного кабінету департаменту освіти Вінницької міської ради.

Дрозд Тетяна Михайлівна, методист із навчальних дисциплін методичного кабінету департаменту освіти Вінницької міської ради.
Управління організаційними змінами у ЗНЗ в умовах інноваційного розвитку освітнього середовища.

Сенчук Жанна Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту та освітніх технологій Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Презентаційна діяльність сучасного навчального закладу.

Почуєва Ольга Олексіївна, методист центру інноваційного розвитку освіти Харківської академії неперервної освіти.
Сучасні технології експертизи управлінської культури керівника ЗНЗ.

Ратушко Валентина Андріївна, пошукувач ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Аналітико-експертне оцінювання освітньої політики регіону.

Піхурко Оксана Віталіївна, пошукувач ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Навчально-методичне забезпечення формуваня основ гігієнічної культури в процесі трудового навчання в основній школі.

Хорожневський Олександр Мечиславович, викладач кафедри технологічної і графічної освіти та профорієнтації Рівненського державного гуманітарного університету.
Секція 4. «Інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників»

Керівник секції: Ковальчук Петро Петрович, проректор із науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Координатор: Харченко Наталія Борисівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри методики і змісту природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Психологічний супровід використання інформаційно-комп’ютерних технологій в умовах інноваційного розвитку освіти.

Гулеватий Андрій Анатолійович, кандидат психологічних наук, доцент кафедри менеджменту та освітніх технологій Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Роль методичних кабінетів (центрів) у впровадженні інформаційно- комунікаційних технологій у практику роботи.

Половенко Олена Вікторівна, завідувач центру координації діяльності методичних кабінетів (центрів) та методичної роботи з педагогічними кадрами Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.

Кірішко Людмила Миколаївна, методист центру координації діяльності методичних кабінетів (центрів) та методичної роботи з педагогічними кадрами Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.
Науково-методичний супровід розвитку ІТ-компетентності вчителів.

Чернікова Людмила Антонівна, завідувач центру інформатики та інформаційних технологій Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Інформаційно-методичний супровід діяльності районних (міських) методичних кабінетів (центрів).

Шидловська Софія Олександрівна, завідувач Володимирецького районного методичного кабінету Володимирецької районної ради Рівненської області.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій як засіб інтенсифікації професійної діяльності методистів.

Коробко Наталія Віталіївна, методист сектору організаційного супроводу наукових досліджень відділу науково-організаційної роботи ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Створення єдиного інформаційно-методичного, освітнього середовища району – основа забезпечення безперервного розвитку педагогічних кадрів.

Кукілевська Валентина Миколаївна, завідувач методичного кабінету відділу освіти Бородянської райдержадміністрації Київської області.
Використання мережевих технологій освітніх блогів як засобу науково-методичного забезпечення системи освіти.

Ванчицький Анатолій Юрійович, старший викладач кафедри методики і змісту природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Розвиток інформаційно-освітнього середовища – умова підвищення професійних компетентностей педагога.

Каратаєва Марія Іванівна, старший викладач кафедри теорії і методик дошкільної та початкової освіти Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників.

Яковець Наталія Миколаївна, завідувач методичного кабінету навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Рівненської області.
Розвиток самоосвітньої компетентності як психолого-педагогічна проблема.

Хворостенко Ірина Ігорівна, методист секції інформатизації та дистанційної освіти Харківської академії неперервної освіти.
Інформаційно-методичний супровід управління правовою освітою учнів у загальноосвітньому навчальному закладі.

Ковальська Оксана Павлівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри менеджменту та освітніх технологій Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Порівняльна характеристика сучасних ІСУО.

Єльникова Олена Вікторівна, кандидат педагогічних наук, співавтор та головний аналітик, керівник всеукраїнського проекту впровадження ІСУО.
Вікіпедія та вчитель: готовність до взаємодії.

Живюк Іванна Анатоліївна, старший викладач кафедри методики та змісту природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Рівненського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників розвиток їх творчості і ініціативи в умовах впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.

Бабичева Ірина Миколаївна, завідувач методичним кабінетом відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації Автономної Республіки Крим.
Управління розвитком професійної компетентності вчителів іноземних мов навчальних закладів сільської місцевості через блог.

Шаповалова Ірина Анатоліївна, аспірант ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, вчитель англійської мови Подолянської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області.
Мультимедійні засоби навчання на уроках у масовій практиці навчання історії.

Мокрогуз Олександр Петрович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри суспільних дисциплін Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського.
Комп’ютерна гра як засіб підвищення ефективності навчання математики у початковій школі.

Тимчина Ніна Сергіївна, старший викладач кафедри управління освітою Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Управління розвитком професійної компетентності вчителів іноземних мов навчальних закладів сільської місцевості через блог районного методичного об’єднання у контексті входження у європейський простір.

Шаповалова Ірина Анатоліївна, аспірант ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, керівник районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов Куп’янського району Харківської області.
Організаційні умови створення електронної документації загальноосвітньої школи.

Іванчак Василь Дмитрович, директор Хлібодарівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Чаплинської районної ради Херсонської області.
Теоретико-методичні основи використання інтелектуальних технологій у професійній діяльності вчителів природничо-математичних дисциплін.

Бирка Маріан Філаретович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Використання аналітично-пошукової системи «Дидакт» у методичній роботі школи, районного методичного кабінету, обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.

Іщенко Віктор Володимирович, викладач інформатики та обчислювальної техніки Таращанського агротехнічного коледжу імені Героя Радянського Союзу О. О. Шевченка.

Іщенко Володимир Олексійович, викладач інформатики та обчислювальної техніки Таращанського агротехнічного коледжу імені Героя Радянського Союзу О. О. Шевченка.
Моніторинг якості дистанційного навчання керівників ЗНЗ в системі післядипломної педагогічної освіти.

Василенко Юлія Миколаївна, методист секції інформатизації та дистанційної освіти Харківської академії неперервної освіти.
Управління якістю надання освітніх послуг загальноосвітніми навчальними закладами на основі інформаційних технологій в теорії і практиці.

Кулик Олена Єгорівна, здобувач наукового ступеня кандидата педагогічних наук при кафедрі управління навчальними закладами і педагогіки вищої школи ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, завідувач Чаплинського районного методичного кабінету Чаплинської районної ради Херсонської області.

Секція 5. «Підготовка майбутнього педагога в умовах ВНЗ на засадах компетентнісного підходу»

Керівник секції: Демченко Вячеслав Васильович, кандидат педагогічних наук, проректор із науково-методичної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Координатор: Лавренчук Володимир Павлович, кандидат філологічних наук, завідувач кафедри методики і змісту соціогуманітарної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Розвиток методичної підготовки майбутнього вчителя суспільствознавця: 80-ті рр. ХХ століття.

Старєва Анна Михайлівна, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Eмпіричне дослідження стану сформованості економічних знань майбутніх інженерів-педагогів.

Панасюк Наталія Леонідівна, кандидат педагогічних наук, Луцький національний технічний університет.
Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання на основі спецкурсу «Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій».

Акпинар Лємара Енверівна, кандидат педагогічних наук, в.о. доцента, старший викладач кафедри початкової освіти регіонального вищого навчального закладу «Кримський інженерно-педагогічний університет».
Ігрові методи викладання економічних дисциплін.

Бурлаєнко Тетяна Іванівна, старший викладач кафедри економіки та управління персоналом ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Кейс-метод у формуванні комунікативної компетентності студентів технічного вишу на заняттях з української мови.

Шиянюк Лариса Василівна, викладач Морського коледжу Херсонської державної морської академії, аспірант кафедри українського мовознавства Херсонського державного університету.
Використання освітніх веб-ресурсів у підготовці вчителів технологій з охорони праці.

Тимощук Олександр Станіславович, асистент кафедри технологічної і графічної освіти та профорієнтації Рівненського державного гуманітарного університету.
Психологічні аспекти у підготовці майбутніх менеджерів.

Діденко Марина Сергіївна, старший викладач кафедри економіки та управління персоналом ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Модель підготовки майбутніх інженерів-педагогів технічного університету до професійної діяльності засобами комп’ютерних технологій.

Кабак Віталій Васильович, асистент кафедри комп’ютерних технологій професійного навчання Луцького національного технічного університету.
Особливості професійно-педагогічної підготовки викладача вищої школи США у системі підвищення кваліфікації.

Приходькіна Наталія Олексіївна, кандидат педагогічних наук, старший викладач ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Формування готовності майбутніх педагогів до організації здоров’язберігаючого дозвілля.

Мельничук Іван Петрович, старший викладач кафедри фізичного виховання Ізмаїльського державного гуманітарного університету, пошукувач ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
ЗАКЛЮЧНЕ ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ

Перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів як науково-методичних установ.

Жебровський Борис Михайлович, заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту України, кандидат педагогічних наук, заслужений працівник освіти України.



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка