Програма зош І-ІІ ст с. Поздимир Якими діти народжуються ні від кого не залежить



Скачати 230.48 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір230.48 Kb.
Виховна програма ЗОШ І-ІІ ст. с.Поздимир

Якими діти народжуються – ні від кого не залежить,

але в наших силах зробити їх хорошими

шляхом правильного виховання.

Плутарх

Педагог-організатор

Стельмащук Н. З.


Місія школи

Виховання творчої особистості-громадянина, який зможе підвести нашу українську державу до світового рівня, водночас не забуваючи про душу, даровану Богом, аби не обізлилась, не збайдужіла.



Результати діагностування освітнього середовища

Батьки очікують від школи:



  1. Створити необхідні умови для навчання і спілкування дітей

  2. Сприяти фізичному і здоровому розвитку дітей

  3. Виявляти і розвивати здібності дітей

  4. Сприяти розвитку мислення дітей, самостійності у пошуку інформації

  5. Підтримки, допомоги і доброї поради у вихованні дітей.

Учні очікують від школи:



  1. Врахування їхніх інтересів і проблем

  2. Організації додаткових занять за інтересами

  3. Правильного підходу до особистості учня

  4. Покращення екстер’єру та інтер’єру школи

  5. Організації змістовного дозвілля в позаурочний час

  6. Покращення умов для ведення занять з фізичної культури

Вчителі очікують від батьків:



  1. Глибшого розуміння батьками їх ролі і місії у виховному і навчальному процесах.

  2. Тісної співпраці батьків з класними керівниками і вчителями - предметниками.

  3. Більш активної участі батьків у житті класу і школи.

  4. Адекватного оцінювання поведінки, світогляду, моральних цінностей дитини, відповідної реакції на критичні зауваження вчителів.

  5. Допомоги у вирішенні проблем школи.

Вчителі очікують від учнів:



  1. Підвищення інтересу до навчання, зацікавленості в здобутті знань, самовдосконаленні

  2. Усвідомлення громадянської позиції в суспільстві.

  3. Розвитку стосунків в учнівському колективі та поза ним на основі морально-етичних та християнських норм.



Сильні сторони

Слабкі сторони

- висококваліфікований педагогічний колектив;

- досвідчений батьківський комітет;

- співпраця школи з громадою;

- високий потенціал учнів;

- наявність гуртків та спортивних секцій


- низька матеріально-технічна база;

- невідповідність навчальних програм;

- відсутність спортивного та актового залу;

- відсутність комп’ютерного класу;

- низька зацікавленість батьків у допомозі вчительському колективу


Можливості

Загрози

- залучення спонсорів до життя школи;

- активність учнівського колективу;

- активність у громадському і суспільному житті


- малозабезпеченість сімей;

- низький рівень фінансування школи;

- неблагополучні сім’ї;



Модель випускника школи:

Особистість з моральними якостями, естетичною культурою, патріотичними почуттями, привчена до життя, його розуміння, готова знайти в ньому своє місце.



Загальні виховні завдання школи

1. Розвивати соціально-активну, життєтворчу особистість, яка вміє поєднати знання, практику й ініціативу.

2. Забезпечити збереження та зміцнення здоров’я та соціальний захист дітей.

3. Виховувати в особистості відповідальне ставлення до своєї родини, традицій та звичаїв рідного села та країни.

4. Забезпечити умови для самореалізації особистості відповідно до її здібностей та інтересів.

Виконання виховних завдань школи


Загальні виховні завдання школи

Спосіб виконання (конкретні завдання)


1.Розвивати соціально-активну,

життєтворчу особистість.




1а.Ціннісне ставлення особистості до праці.

1б. Ціннісне ставлення особистості до природи.

1в.Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва.


2.Забезпечити збереження та зміцнення здоров’я дітей.


2а. Пропагування здорового способу життя.

2б. Профілактика шкідливих звичок та правопорушень.




3. Виховувати у дітей відповідальне ставлення до своєї родини, традицій та звичаїв рідного села та країни.


3а. Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей.

3б. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.



4. Забезпечити умови для самореалізації особистості відповідно до її здібностей та інтересів.


4а. Удосконалення роботи органів учнівського самоврядування.

4б. Розвиток та реалізація індивідуальних, творчих здібностей дітей у роботі гуртків та секцій.




Очікувані результати:


  1. Вияв учнями стійкого інтересу до історії Батьківщини, її традицій, любові до рідного краю.

  2. Дотримання встановлених норм і правил поведінки в школі, вдома, в громадських місцях.

  3. Вміти виховувати в собі доброту, волю, мужність.

  4. Формування дбайливого ставлення до природи та праці.

  5. Допомагати тим, хто потрапив в біду, не вимагаючи нагороди за добрий вчинок.


Загальне завдання: 1. Розвивати соціально-активну, життєтворчу особистість.
Конкретне завдання: 1а. Ціннісне ставлення особистості до праці.


Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто виконує?

Хто відповідає?




Терміни виконання


Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?




1. Співбесіда з учнями «Як тобі живеться в школі»

Класовод, педагог-організатор

Квітень.

Папір, ручка

Результати опитування




2. Розробка виховних годин, бесід, годин спілкування, ігор…

Класоводи, педагог-організатор

До 15.05.

Папір, канцтовари

Перспективний план




3.Участь трудових десантів у акції «Хай сяє школа рідна чистотою», «Теплий клас»


Класоводи, класні керівники

Вересень, квітень

Робочий інвентар

Впорядковані місця





4.Ярмарка «Вареники мої кохані!»

Рада Господарів

14-18.11

Столи, скатертини, посуд, декорації, фотоапарат

Матеріали заходу, фотографії




5.Акція «Милосердя»


Дружина «Милосердя»

Протягом року

Робочий інвентар

Впорядковані місця біля пам'ятників




6.Години спілкування «Ваш вибір:можу+хочу+треба»

Класні керівники

Лютий

Папір, канц.. товари, ксерокс

Сценарії, матеріали заходів




7.Твір-роздум «Моє майбутнє»


Рада Мудреців

Березень

Папір, канц.. товари

Написані твори




8.Трудовий десант

Рада Господарів

Протягом року

Робочий інвентар

Впорядковані місця




9.Рольова гра «Шукаю собі професію»

Класні керівники

Січень

Папір, канц.. товари, ксерокс, фотоапарат

Сценарії, матеріали заходів, фотографії



Конкретне завдання:1б. Ціннісне ставлення особистості до природи.





1.Анкетування «Екологія – це важливо?»

Центр Здоров'я

Жовтень

Папір,канц.. товари

Результати анкетування




2.Природоохоронна акція «Коли ялинки плачуть»

Рада Господарів

Грудень

Папір, комп'ютер, інтернет, література, фотоапарат

Матеріали заходу, проекти, фотографії




3.Свято квітів «Моя школа як у віночку»

Класні керівники, класоводи

Травень

Столи, квіти, фотоапарат

Матеріали заходу, фотографії, оформлений альбом




4.Виховні години «Всі ми господарі природи»

Класні керівники, класоводи

Протягом року

Папір, канц.. товари, ксерокс, комп'ютер

Розроблені сценарії




5.Туристичний похід «Картини рідної природи»

Члени гуртка «Турист»

28.09

Туристичне обладнання

Класні газети, фотографії



6.Акція «Посади дерево»

Рада Господарів

Квітень

Саджанці дерев, робочий інвентар

Посаджені дерева




7.Екологічна стежка «Рідні краєвиди»

Рада учнівського самоуправління

Квітень

Туристичне обладнання, карта маршруту

Фотографії

Конкретне завдання: 1в. Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва.





1.Конкурс малюнків та плакатів «Тобі, Україно, наша творчість!»

Рада Мудреців

14.09

Папір, фарби, канц.. товари

Приміщення


2.Свято «День без книги – день без сонця»

Зав. бібліотекою

07.11

Приміщення, робочі матеріали, фотоапарат

Сценарій свята, фотографії




3.Конкурс патріотичної пісні «Сурми звитяг»

Музичний керівник

Жовтень

Фортепіано, музичний центр

Нагородження переможців




4.Конкурс колядок та щедрівок

Центр Дозвілля, класні керівники

Грудень

Приміщення, музичне обладнання, фотоапарат

Сценарій свята, фотографії




5.«Весь вечір тільки про любов»

7 клас

Лютий

Приміщення, музичний центр, мікрофони, фотоапарат

Сценарій свята, фотографії




6.Запрошуємо на українські вечорниці до Андрія

Центр Дозвілля

Грудень

Приміщення, фотоапарат

Фотографії




7.Свято «Весняний бал»

Педагог-організатор

Березень

Приміщення, папір, ксерокс, муз. центр, мікрофони, фотоапарат

Сценарій свята, фотографії




8.Виставка-конкурс творчих робіт «Возродися, писанко!»

Члени гуртка «Юний художник»

Квітень

Приміщення, папір

Художні роботи




9.Продовжити участь у конкурсах та експедиціях

Яремчук М.А.

Коць Ю.Я.

Микитюк С.В.

та ін..


Протягом року




Результати конкурсів




10.Зустріч з творчими людьми нашого села

Кл. керівники, класоводи

Квітень

Приміщення, фотоапарат

Фотографії



Загальне завдання: 2. Забезпечити збереження та зміцнення здоров’я дітей.

Конкретне завдання: 2а. Пропагування здорового способу життя.




1.Оцінити стан здоров'я учнів школи.


Адміністрація, класні керівники, класоводи

Вересень

Папір, ксерокс, ручки

Створення картотеки індивідуальних «Карток здоров’я учнів»




2. Провести бесіди з техніки безпеки (інструктажі) у кабінетах, під час суспільно-корисної праці, канікул, екскурсій, культпоходів.

Класні керівники, класоводи, вчителі-предметники

Протягом року

Папір, канцтовари

Журнали техніки безпеки




3. Провести тиждень безпеки руху та безпеки життєдіяльності (за окремим планом)

Класні керівники, класоводи, педагог-організатор

Вересень

Папір, канцтовари, ксерокс

Матеріали заходів, фотографії




4. Розробити та провести цикл бесід на тему особистої гігієни.

Вчитель ОБЖД, класні керівники, класоводи

Жовтень - квітень

Папір, канцтовари, ксерокс

Матеріали бесід, класні куточки, стінна газета




5. Провести акцію «Молодь за здоровий спосіб життя».

Класні керівники, педагог-організатор

жовтень

Плакати, канцтовари, приміщення

Кількість учасників акції, шкільна газета




6. Провести спортивне свято «Козацькі забави».

Класні керівники, педагог-організатор, вчителі фізичного вих.

травень

Приміщення, папір для плакатів, грамоти

Кількість учасників, вручення нагород




7.Виховна година «Що таке духовне здоров'я»

Вчитель етики

Січень

Кабінет етики, фотоапарат

Сценарій свята, фотографії




8.Дискусія «Як вберегтися від . . .»

Класні керівники

Лютий

Наочні матеріали, посібники

Учасники заходу



Конкретне завдання: 2б. Профілактика шкідливих звичок та правопорушень.


Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто виконує?

Хто відповідає?



Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?




1. Провести моніторинг серед учнів школи «Проблеми, які хвилюють молодь».

Класні керівники, рада учн. самоуправління

Травень

Папір, канцтовари

База даних




2.Анкетування для учнів «Я і мій класний колектив»

Рада учн. самоуправління, педагог-організатор

Квітень

Папір, канцтовари

Результати анкетування




3. Скласти акти відвідування та акти обстеження житво-побутових умов учнів, які стоять на внутрішкільному обліку.

Класні керівники

До 15 вересня

Папір, канцтовари

Відповідні акти




4. Організувати круглі столи, семінари за участю працівників кримінальної міліції, працівників центру служб у справах дітей, медпрацівників.

Адміністрація школи, працівник Центру служб у справах дітей та кримінальної міліції, педагог-організатор

Листопад, лютий

Приміщення, папір, канцтовари

Виступи відповідальних осіб, матеріали круглого столу




5. Організувати та підготувати учнівські проекти по темі «Проблеми, які хвилюють молодь».

Класні керівники, педагог-організатор

Листопад

Комп’ютер, фотографії, папір, канцтовари

Презентації проекту




6. Організувати перегляд учнями наукових фільмів (відео) з метою профілактики запобігання протиправної поведінки.

Класні керівники


Листопад

Приміщення, проектор, екран

Диск з науковим фільмом




7. Організувати та провести роботу Ради профілактики правопорушень на 2011-2012 н.р.

Адміністрація, Рада профілактики

Вересень, протягом року

Приміщення, папір, канцтовари, ксерокс

Протоколи




8. Провести місячник та декаду профілактики правопорушень (за окремим планом).

педагог-організатор

Протягом листопада, лютого

Папір, канцтовари, приміщення, комп’ютер

Матеріали місячника та декади, наказ




9.Психолого-педагогічне дослідження «Які риси особистості переважають в учнів нашої школи?»

Класні керівники, педагог-організатор

Квітень

Папір, канцтовари, ксерокс

Результати дослідження




10.Розумовий штурм «Проблеми підлітків сьогодні»

Класні керівники, педагог-організатор

Березень

Папір, канц.. товари

Матеріали тренінгу




11. Анкетування учнів «Як досягти успіху?»

Центр Дозвілля

Квітень

Папір, ручка

Результати анкетування




12. Підвести підсумки роботи на засіданнях педагогічного та учнівських колективах.

Бузікевич Л.Д.

Травень

Папір, канцтовари

довідки



Загальне завдання: 3. Виховувати у дітей відповідальне ставлення до своєї

родини, традицій та звичаїв рідного села та країни.


Конкретне завдання: 3а. Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей.


Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто виконує?

Хто відповідає?



Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?




1. З метою вивчення досвіду роботи з питань, що цікавлять батьків, провести анкетування «Батьки і школа».

Класні керівники

Квітень

Папір, канцтовари

Результати анкетування




2. Анкетування «Актуальні теми батьківських зборів у нашій школі».

Педагог-організатор

До 05.05..

Папір, канцтовари

Результати анкетування




3. Засідання творчої групи щодо планування роботи «Школи-родини»

Амін. школи, батьківський комітет

Травень

Приміщення, папір, канцтовари

Протокол




4. Провести педагогічний всеобуч батьків 1-9-их класів (за окремим планом)

Класні керівники

Протягом року

Приміщення, проектор, екран

Матеріали заходів, фотографії




5. Створити та затвердити план Ради школи (спільних дій усіх зацікавлених сторін).

Класні керівники, адміністрація школи

До 20.09.5

Папір, канцтовари

План ради школи




6. Скласти план роботи батьківського комітету.

Голова батьківського комітету

До 20.09.

Папір, канцтовари

План роботи батьк. комітету




7. Вечір «Моя сім’я»

Класні керівники

Протягом року

Приміщення, папір, канцтовари, екран, проектор

Матеріали рекомендованих годин




8. Година спілкування «Я і мій родовід»

Пед. – орган., рада учнівського самоуправління

Листопад

Сімейні альбоми

Сценарій свята, фотографії



9.«Школа взаємин: батьки і діти»

Адміністрація школи

Протягом року










11.Вогник для мам «Слово і пісня матусю тобі».

Рада учнівського самоуправління

Травень

Приміщення, музичний центр, фотоапарат

Матеріали заходу, фотографії




12. Організація та проведення днів відкритих дверей.

Амін. школи, голова батьк. комітету

Листопад-березень

Приміщення, папір, канцтовари

Фотографії




13. Психолого-педагогічні консультації для батьків:

- «Як перевірити здібності вашої дитини»;

- «Якщо ваша дитина домагається свого хитрістю і брехнею»;

- «Якщо ваша дитина агресивна».



Класні керівники, класоводи

Протягом року

Приміщення, проектор, екран

Матеріали




14. Провести виставки учнівських творів та малюнків «Світ наших захоплень».

Керівники гуртків

Грудень, квітень

Плакати, папір, канцтовари

Виставка плакатів, малюнків




15.Організувати та провести день колективного відпочинку батьків і дітей.

Кл.керівники, голова батьк. комітету

Протягом року

Магнітофон

Фотографії



Конкретне завдання: 3б. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.


Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто виконує?

Хто відповідає?



Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?




1. Розробити ряд вих. заходів, бесід, годин спілкування

класні керівники

До 05.05.

Папір, канцтовари

Матеріали рекомендованих годин




2. Взяти участь у святі Першого дзвоника та першого уроку.

Класні керівники, класоводи, педагог-організатор

01.09.

Папір, канцтовари

Матеріали заходів, фотографії




3.Подорож «Стежиною Шашкевича»

Члени гуртка «Чисте джерело»

31.10-06.11




Фотографії




4. Провести акцію «Моє село – частинка України».

Кл. керівники, класоводи, центр Інформації

Березень

Плакати, приміщення

Матеріали заходів, фотографії




5. Продовжити збір та оформлення матеріалів для музею школи.

Члени гуртка «Свята спадщина»

Протягом року

Приміщення, папір, канцтовари

Матеріали, фотографії




6. Провести ряд вих. годин, годин спілкування, бесід, тем. лінійок:

- «Жити за законами держави»;

- «Державний прапор України – святиня нашого народу»;

- «День Соборності України»;

- «Дзвони Чорнобиля».


Кл.керівники, центр Інформації

Протягом року

Приміщення, проектор, екран, папір, канцтовари

Матеріали виховних годин, сценарії свят, фотографії, шкільні та класні газети, презентації




7. Організувати проведення заходів у зв’язку з роковинами Голодомору 32-33 рр. в Україні та взяти участь у Всеукраїнській акції «Колосок пам’яті».

педагог-організатор, кл. керівники

30.11

Приміщення



Матеріали заходів, фотографії,




8. Організувати та провести акцію «Поспішайте робити добро».

кл.керівники

Лютий

Папір, канцтовари

Матеріали заходів, фотографії




9. Взяти участь в експедиції учн. молоді «Моя батьківщина –Україна»


кл.керівники

Протягом року

Папір, канцтовари

Матеріали досліджень, фотографії




10.твір-роздум «Ти громадянин вільної України»
















10. Організувати та провести зустріч з випускниками 10, 20, 30 років після школи.

Педагог-організатор, рада учн. сомоуправління

Травень

Приміщення, папір, канцтовари

Матеріали заходів, фотографії,



Загальне завдання: 4. Забезпечити умови для самореалізації особистості відповідно до

її здібності та інтересів.


Конкретне завдання:. Удосконалити роботу органів учнівського самоврядування.


Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто виконує?

Хто відповідає?



Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?




1. Анкетування щодо складання перспективного плану роботи учнівського самоуправління

Педагог-організатор

Квітень

Приміщення, папір, канцтовари

Результати анкетування




2. Розробити ряд заходів, вечорів, свят

педагог-організатор

До 05.05.

Приміщення, папір, канцтовари

Матеріали заходів, фотографії




3. Підготувати виховний захід «Україна моя у віках прославляється, де калина цвіте і рушник вишивається».

педагог-організатор, кл. керівники, центр Дозвілля

Січень

Папір, канцтовари

Матеріали заходів, фотографії




4.Бесіда «Відповідальність підлітків за свої вчинки».

Педагог-організатор

Листопад

Папір, канцтовари

Матеріали години




5. Організувати і провести вечір для старшокласників.

педагог-організатор, рада учн. самоуправління

грудень

Приміщення, папір, канцтовари

Матеріали заходів, фотографії




6. Підготувати ігри та конкурси до новорічних свят.

Центр Дозвілля, педагог-організатор, кл. керівники

грудень

Приміщення, папір, канцтовари

Сценарії свят, фотографії,




7. Підготувати зустріч зими з весною «Свято Стрітення» для учнів

1-4-их класів.



Рада шефів-помічників класоводів, педагог-організатор, кл. керівники

Лютий

Папір, канцтовари

Сценарії свят, фотографії,




8. Родинне свято «Порадійте всі за нас, ми йдемо у 5 клас».


Класоводи

Травень

Приміщення, папір, канцтовари

Сценарії свята, фотографії,




9. Провести підсумкову конференцію ради учнівського самоуправління.

педагог-організатор, голова ради

Квітень

Приміщення, папір, канцтовари

Презентації



Конкретне завдання: 4б. Розвивати та реалізовувати індивідуальні, творчі здібності

дитини у роботі гуртків та секцій.




Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто виконує?

Хто відповідає?



Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?




1. Провести анкетування школярів щодо їх нахилів та інтересів відповідно їх здібностям.

Класні керівники

Квітень

Папір, канцтовари

Результати анкетування




2. Провести засідання творчої групи щодо обговорення результатів анкетування і скласти перспективний план роботи гуртків та секцій.

голови м/о, класні керівники

До 05.05.

Папір, канцтовари

Результати анкетування




3. Скласти план роботи гуртків та секцій.


Заступник директора

До 10.05.

Папір, канцтовари

План роботи




4. Створити інформаційний банк даних про зайнятість учнів в позаурочний час.

Заступник директора

Вересень

Комп’ютер, папір

База даних




5. Поновити банк даних «Обдаровані діти».


Заступник директора, педагог-організатор, кл. керівн.

До 20.09

Комп’ютер, папір

База даних




6. Провести засідання шкільної команди «Фортуна» клубу «Що? Де? Коли?».

Вчитель історії, педагог-організатор

Протягом року

Приміщення, папір, канцтовари

Матеріали заходів, фотографії




7. Організувати та провести конкурс «Найрозумніший» серед учнів 5-9 класів.

Рада Мудреців

Січень

Приміщення, папір, канцтовари

Матеріали заходів, фотографії




8. Засідання клубу «Турист» на тему: «Шануйте дерева, шануйте тополю на щастя, на славу – і буде вам доля».

Члени гуртка «Турист»

Квітень

Папір, канцтовари

Матеріали заходів




9. Організувати та підготувати учнів до участі в шкільному та районному конкурсі «Сурми звитяг».

музичний керівник

Жовтень

Приміщення, папір, канцтовари

Матеріали заходів, фотографії




10. Підготувати учнів до участі в районному конкурсі «Мамина світлиця» та «Пшеничне перевесло».


педагог-організатор, вчителі праці та музики

Квітень

Приміщення, папір, канцтовари

Матеріали заходів, фотографії




11. Результати роботи обговорити на підсумкових засіданнях м/о класних керівників.

Заступник директора, кл. керівники

Квітень

Папір, канцтовари

Протоколи




12. Відзначити призерів позакласної роботи на святковій загальношкільній лінійці.

Класні керівники

Травень

Папір, канцтовари

Грамоти


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка