Публікацій з інноваційної діяльності та дослідно експериментальної роботи педагогічних працівників Сумської області



Сторінка1/4
Дата конвертації11.03.2016
Розмір0.59 Mb.
  1   2   3   4
Управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації

Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти



Анотований каталог

публікацій з інноваційної діяльності та дослідно - експериментальної роботи педагогічних працівників Сумської області

Суми-2013



Буринський район
1. Бариба Л.П. Позакласний захід з інформатики “Ми знаємо, ми уміємо” для учнів старших класів // Електронний ресурс: Учительський журнал “Оn-line” - www.teacherjournal.com.ua. - 2013. - 8 с. ( 0,3 др. арк)
Анотація. Сценарій позакласного заходу з інформатики для старшокласників з використанням інноваційних технологій
2. Борсай І.І. Нам подобається говорити англійською // Науково-методичний журнал “Англійська мова та література”. - Харків: Видавнича група “Основа”. - 2012. - 7 с. (0,29 др. арк.)
Анотація. Учитель ділиться досвідом проведення тижня англійської мови, пропонує вікторини, конкурси стіннівок, конкурси англійських прислів’їв, загадок, ігор, конкурс кмітливих знавців англійської мови.
3. Волкова Л.О. Гендерна рівність у спілкуванні // Науково-методичний журнал “Класному керівнику усе для роботи”. - Харків: Видавнича група “Основа”. - 2012. - №6. - 1,5 с. (0,06 др. арк)
Анотація. Заняття з елементами тренінгу, завдання якого – налагоджувати сприятливі взаємовідносини за умов гендерного спілкування в колективі
4. Ковальчук Ю.І. Розробка уроку з теми “Місто” у 6 класі з використанням мультимедійних засобів // Науково-методичний журнал “Англійська мова та література”. - Харків: Видавнича група “Основа”. - 2011. - 3 с. (0,13 др. арк)
Анотація. Учитель ділиться досвідом проведення уроку з даної теми з використанням інноваційних технологій. Подає узагальнення граматичного матеріалу, закріплення вивченої лексики шляхом використання ігор
5. Кумер В.Ф. Методика проведення демонстраційного експерименту при викладанні теми “Електричні коливання” // Учительський журнал “Оn-line” . - Харків: Видавнича група “Основа”. - 2012. - 26 с. (1,08 др. арк)
Анотація. Учитель подає методичні рекомендації щодо проведення фізичного експерименту. Тут вміщено розробку циклу уроків з теми з використанням інтерактивних технологій
6. Липа О.О. Проект “Змістовне дозвілля” // Журнал “Позакласний час”. - Київ. - 2010. - №2. - 7 с. (0,29 др. арк)

Анотація. Проект включає в себе виховні заходи щодо здорового способу життя, план гуртка “Юні журналісти”, стаття про видання шкільної газети “Шкільні обрії”
7. Майборода А.П. “Слідами Робінзона” // Газета “Краєзнавство. Географія. Туризм”. - Харків: “Шкільний світ”. - 2007. - 2 с. (0,08 др. арк)
Анотація. Ігрові форми відпрацювання туристських навичок учнів
8. Москаленко А.А. “Уроки повинні захоплювати учнів” // Газета “Педагогічна трибуна”. - Суми: СОІППО – 2010. – №3. - 2 с. (0,08 др. арк)
Анотація. Учитель ділиться досвідом роботи з питань розвитку творчих здібностей учнів, зупиняється на питаннях проблемного навчання, використання інноваційних технологій, приводить приклади запитань для учнів, теми диспутів, інтерактивних форм роботи
9. Носок Л.О. Ігрові та творчі завдання із світової літератури // Журнал “Все для вчителя”. - Київ. - 2009. - №9-10. - 2 с. (0,08 др. арк)
Анотація. Використання на уроках світової літератури ігрових та творчих завдань при вивченні літературних балад, теорії літератури, вміщено літературні КВК.
10. Одинець А.Л. Подорож-змагання до цікавого світу читання // Науково-методичний журнал “Початкове навчання і виховання”. - Харків: Видавнича група “Основа”. - 2009. - №8-9. - 1 с. (0,04 др. арк)
Анотація. Публікація розроблена у вигляді тренінгу-інтелекту, де казкові персонажі пропонують командам конкурси-змагання, що сприяють розвитку мовлення, удосконаленню читацьких навичок, формують навички правильного написання слів, вчать працювати в парах та групах, виховують інтерес до читання.
11. Пигуль В.С. Навчальний посібник “Хімічні елементи в організмі людини” // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2002. - 66 с. (2,75 др. арк)
Анотація. Посібник містить інформацію про наявність хімічних елементів в організмі людини. Використанню поданого матеріалу сприятиме формуванню в учнів цілісного світогляду про природу та здоровий спосіб життя.
12. Пигуль В.С. Збірник задач до курсу “Хімічні елементи в організмі людини” // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2009. - 66 с. (2,75 др. арк)

Анотація. Задачі підібрані за принципом варіативності на прикладах простих, складних речовин усіх класів неорганічних, органічних сполук. Для використання при підготовці здібних і обдарованих дітей до участі в олімпіадах конкурсах тощо.
13. Пигуль В.С. Збірник задач з хімії з розв’язаннями і поясненнями. 9 кл. для вчителів та учнів // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2011. - 58 с. (2,41 др. арк)
Анотація. Для використання з метою покращення навичок розв’язування задач типових, комбінованих, ускладнених при підготовці здібних і обдарованих дітей до участі в олімпіадах конкурсах тощо.
14. Пигуль В.С. Збірник задач з хімії з розв’язаннями і поясненнями. 10-11 кл. Для вчителів та учнів // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2011. - 58 с. (2,41 др. арк)
Анотація. Для використання з метою покращення навичок розв’язування задач типових, комбінованих, ускладнених при підготовці здібних і обдарованих дітей до участі в олімпіадах конкурсах тощо.
15. Положій Т.М. Виховний захід “Через природу – до здоров’я” // Науково-методичний журнал “Біологія”. - Харків: Видавнича група “Основа”. - 2012. - №13. - 4 с. (0,16)
Анотація. У матеріал заходу внесені основні повсякденні складові нашого харчування, поєднання рослинних і тваринних складових природи, показана їх роль у здоровому способі життя.
16. Прокопенко Ю.В. Серія дидактичних ігор з математики для 5-7 класів: “Навколосвітня регата”, “Політ до Альфа Центавра”, “Подорож у країну динозаврів” // Позакласні заходи з математики. 5-8 класи. - Харків: «Шкільний світ» - Січень, 2004. - 21 с. (0,87 др. арк)
Анотація. Розробка серії дидактичних ігор з математики для 5-7 класів з використанням роботи в групах, естафет.
17. Родіна Г.В. Антарктична експедиція. 7 клас // Науково - методичний журнал “Географія”. - Харків: Видавнича група “Основа”. - 2012. - №23 - 24. - 6 с. (0,25 др. арк)
Анотація. Урок-вивчення нового матеріалу у вигляді сюжетно-рольової гри, котрий спонукає учнів до самостійної дослідницької діяльності.
18. Сіліверстова О.О. “З історії Троїцьких церков села Попова Слобода” // Суми: ВВП “Мрія-1” ТОВ. - 2010. - 10 с. (0,41 др. арк)
Анотація. Пошукова робота гуртківців з історії Троїцької церкви села Попова Слобода
19. Тереніна С.С. Програма з краєзнавства у початковій школі // Портал “Учительський журнал “Оn-line” - Харків: Видавнича група “Основа”. - травень, 2011. - 10 с. - (0,41 др. арк)
Анотація. Пропонована програма розрахована на молодших школярів. Включає в себе різні форми і методи навчання, зорієнтовані на вивчення краєзнавства: екскурсії, дидактичні ігри, ярмарки тощо. Програма носить рекомендаційний характер.
20. Тереніна С.С. Роль краєзнавчої роботи в процесі викладання суспільних дисциплін // Учительський журнал “Оn-line”. - Харків: Видавнича група “Основа”. - Січень, 2012. - 10 с. - (0,41 др. арк)
Анотація. Знання свого краю – невід’ємна частина духовності дитини. Використовується практика виконання домашніх завдань пошукового характеру.
21. Шерстюк О.М. Панас Мирний .Цикл уроків у 10 класі. // Науково-методичний журнал “Вивчаємо українську мову та літературу ”. - Харків: Видавнича група “Основа”. - 2006. - №28 (104). - 9 с. (0,37 др. арк)
Анотація. Розробка семи уроків з теми “Панас Мирний” з використанням інтерактивних технологій.
22. Яцун С.М. Нове життя пісні // Суми:. СОІППО. - 2010. - 3 с. (0,12 др. арк)
Анотація. Подано методичні рекомендації з музичного мистецтва для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів.

Глухівський район
1.. Баклан Н.О. Середовище існування тварин, зв»язки тварин з іншими організмами // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2011. – 1 с. (0,04 др. арк)

Анотація. Розробка уроку з використанням проектної, інформаційно-комунікативної технологій.
2. Бартош Н.Ф. Інтегрований урок «Земля прекрасна в різні пори року» / «Початкове навчання та виховання» // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2010. – 1 с. (0,04 др. арк)
Анотація. Розробка уроку з використанням інноваційних технологій навчання.
3. Богдашкіна О.В. Позакласний захід з фізики «Найрозумніший» / «Фізика в школах України» // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2010. – 1 с. (0,04 др. арк)
Анотація. Розробка позакласного заходу з фізики з використанням ігрових методів.
4. Гриценко А.П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках / А. П. Гриценко. Історія та правознавство: науково-методичний журнал // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2010. – 3 с. (0,13 др. арк)
Анотація. У статті на конкретних прикладах розповідається про систему роботи вчителя історії по використанню інформаційно-комунікаційних технологій на уроках.
5. Гриценко А.П. Хрестоматія з історії України. 11 клас. Ч.1 // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2011. – 1 с. (0,04др. арк)
Анотація. Посібник містить документи, статистичні відомості й таблиці до навчального курсу «Історія України. 11 клас» і розроблений у повній відповідності з чинною програмою.
6. Гриценко А.П. Хрестоматія з історії України. 11 клас. Ч. 2 // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2011. – 1 с. (0,04 др. арк)
Анотація. Посібник містить документи, статистичні відомості й таблиці до навчального курсу «Історія України. 11 клас» і розроблений у повній відповідності з чинною програмою.
7. Гриценко А.П. Календарне планування. Історія України. Всесвітня історія. Правознавство. Людина і світ. 10-11 класи. Стандартний та академічний рівні // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2011. – 1 с. (0,04 др. арк)

Анотація. Календарне планування для 10-11 класів складено у повній відповідності з програмою 11-річної школи. Навчальний матеріал курсу має чіткій поділ за темами; до кожного уроку передбачено перелік понять і термінів, подій і дат, прізвищ історичних діячів, а також умінь і навичок, які формуватимуться під час уроку.
8. Гриценко А.П. Історія України. Всесвітня історія. Правознавство. Календарне планування в 5-9 кл. // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2011. – 1 с. (0,04 др. арк)
Анотація. Календарне планування для 5-9 класів складено у повній відповідності з програмою 11-річної школи. Навчальний матеріал курсу має чіткій поділ за темами; до кожного уроку передбачено перелік понять і термінів, подій і дат, прізвищ історичних діячів, а також умінь і навичок, які формуватимуться під час уроку.
9. Гриценко А.П. Усі уроки до курсу «Всесвітня історія». 10 клас. Стандартний та академічний рівні. // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2012. – 1 с. (0,04 др. арк)
Анотація. У посібнику подано усі уроки до курсу всесвітньої історії 10 класу за програмою 2010 р. Вони розроблені із застосуванням сучасних інноваційних технологій, новітніх форм і методів роботи.
10. Гриценко А.П. Хрестоматія зі всесвітньої історії. 11 клас. Частина 1 // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2012. – 1 с. (0,04 др. арк)
Анотація. Посібник містить документи, статистичні відомості й таблиці до навчального курсу «Всесвітня історія. 11 клас» і розроблений у повній відповідності з чинною програмою.
11. Гриценко А.П. Досвід формування інформаційної компетентності старшокласників у практиці навчання історії в школі // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін.// Харків: Харківський національний педагогічний університет. – 2012. – 6 с.

(0, 25 д. а.)


Анотація. У статті, підготовленій для участі в науково-практичній конференції ХНПУ, представлено досвід вчителя щодо формування інформаційної компетентності старшокласників у практиці навчання історії в школі.
12. Гриценко А.П. Уроки до курсу «Історія України». 10 клас. Стандартний та академічний рівні // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2012. – 3 с. (0,13 др. арк)
Анотація. У посібнику подано усі уроки до курсу історії України 10 класу за програмою 2010 р. Вони розроблені із застосуванням сучасних інноваційних технологій, новітніх форм і методів роботи.
13. Гриценко А.П. Система уроків з історії України в 10 класі: Тема 1. Україна на початку ХХ століття / Історія в школі: науково-методичний журнал для вчителів // Київ: «Педагогічна преса»– 2012. – 28 с. (1,17 др. арк)
Анотація. У статті представлено розгорнуті розробки уроків з теми «Україна на початку ХХ століття», що вивчається в 10 класі.
14. Гриценко А.П. До питання взаємозв’язку типу і структури уроку в сучасній дидактиці / А.П. Гриценко // Історія та правознавство: науково-методичний журнал // Харків: Видавнича група “Основа”. - 2012. – 3 с. (0,13 др. арк)
Анотація. Автором представлено сучасні дидактичні підходи до структурування уроків відповідно до поставлених завдань і обраного типу. Порівнюється класифікація радянських та сучасних дидактів.
15. Максименко Л.М. Нестандартні уроки з хімії. 8-9 класи «Хімія» // Харків: Видавнича група. - 2011. – 2 с. (0,08 др. арк)
Анотація. Цикл уроків з хімії з використанням ігрових технологій.
16. Суровицька Л.І. Урок фізики. «Розв»язання задач з теми «Світлові кванти»

/ «Фізика в школах України» // Харків: Видавнича група. - 2010. – 1 с. (0,04 др. арк)


Анотація. У статті подані матеріали до уроку фізики з теми «Світлові кванти».

Краснопільський район
1. Заїка В.Д. «Методи навчання першокласників письма відразу в одну лінію» // Журнал «Початкова школа». - Київ. - 2006. - №9, №10. - С. 14-17. (0,16 др. арк.)
Анотація. Розкрите теоретичне обґрунтування технології формування графічних навичок письма учнів 1-го класу у зошитах з графічною сіткою №3; практичне використання досвіду роботи у добуквариний період.
2. Заїка В.Д. Навчальний посібник «Зошит з розвитку мовлення та навчання дітей письма в широку лінію» Ч 1, Ч 2 // Суми: НІКО. - 2012. - 60 с. (2,5 др. арк.)
Анотація. Ці зошити з письма навчать дитину красиво писати відразу в широку лінію без переучування . В них цікавий, легкий в роботі, повчальний, змістовний матеріал, укладений відповідно до нової навчальної програми з української мови для 1-го класу О.Я. Савченко. Вони містять багатий рисунковий матеріал для розвитку руки дитини та її мовлення, різні види вправ.
3. МілюковаЛ.І. Діалоги про природу. Дидактичні ігри для 4 класу // Журнал «Початкове навчання і виховання». - Київ. - 2012. - №14-15. - 30 с. (1,25 др. арк.)
Анотація. У збірці зроблено підбір дидактичних ігор для учнів початкових класів, які можна використовувати на уроках навчання грамоти у 1 класі, української мови, курсів «Я і Україна» й «Основи здоров’я», а також у виховній роботі.
4. Новік О.П. Використання проектної технології у навчально-виховному процесі початкової школи // Краснопільська районна рада, відділ освіти. - 2012. - 58 с. (2,41 др. арк.)
Анотація. Дана публікація представляє матеріали з досвіду використання проектної технології. Автор розуміє виховному процесі початкової школи проектну діяльність учнів, як засіб їхнього успішного навчання та виховання. Способом її організації є метод проектів. У посібнику подана поетапна практична діяльність з досягнення поставленої мети, що базується на взаємодії педагога і вихованців між собою та навколишнім середовищем рідного краю.
5. Савицька А. Ю. Особливості організації самостійної роботи в індивідуально-груповому навчанні учнів початкових класів // Суми: СОІППО. - 2009. - 48 с. (2 др. арк.)

Анотація. Практичні поради для учнів, батьків та вчителів при виконанні домашнього завдання.
6. Савицька А. Ю. Методичні рекомендації щодо організації занять в індивідуально-груповому навчанні учнів початкових класів // Суми: СОІППО. - 2009. - 52 с. (2,16 др. арк.)
Анотація. Конспекти занять з українського читання для 3 класу.
7. Савицька А. Ю. Індивідуально-групове навчання молодших школярів. З досвіду роботи у класах з малою чисельністю учнів // Журнал «Початкове навчання та виховання». - 2011. - №3. - 17 с. (0,71 др. арк.)
Анотація. Практичні поради щодо складання індивідуальних навчальних планів, розкладу уроків, календарно-тематичного планування та зразків конспектів занять.
8. Цуренко С.П. Інформатика. Програмування 10-11 класи // Тернопіль: Навчальна книга – Богдан. - Тернопіль. - 2004. - 128 с. (5,33 др. арк.)
Анотація. Посібник містить 2425 багатоваріантних задач на паралелограми, прямокутники, ромби, прямокутні трикутники; рівнобічні, прямокутні, різносторонні трапеції, рівнобедрені і різносторонні геронові трикутники та правильні многокутники. Скорочений запис умов задач і відповіді до них для кожної фігури (30 – 104 варіанти) розміщені у двох таблицях.
9. Цуренко С.П. Алгебра. Геометрія. 7 клас. Багатоваріантні самостійні та класні і домашні контрольні роботи: Тематичне оцінювання // Тернопіль: Навчальна книга – Богдан. - Тернопіль. - 2011 - 96 с. (4 др. арк.)
Анотація. Посібник містить завдання для здійснення тематичного оцінювання з курсу математики 7 класу. Складова частина оцінювання – самостійна, домашня і класна контрольні роботи. За основу посібника взято розроблену автором методичну технологію складання тексту однотипних багатоваріантних задач.
10. Цуренко С.П. Алгебра. Геометрія. 8 клас. Багатоваріантні самостійні та класні і домашні контрольні роботи: Тематичне оцінювання // Навчальна книга – Богдан. - Тернопіль. - 2010 - 80 с. (3,33 др. арк.)
Анотація. Посібник містить завдання для здійснення тематичного оцінювання з курсу математики 8 класу.
11. Цуренко С.П. Алгебра. Геометрія. 9 клас. Багатоваріантні самостійні та класні і домашні контрольні роботи: Тематичне оцінювання // Навчальна книга – Богдан. - Тернопіль. - 2011 - 72 с. (3 др. арк.)
Анотація. Посібник містить завдання для здійснення тематичного оцінювання з курсу математики 9 класу.
12. Цуренко С.П. Математика. 10 клас. Рівень стандарту : Багатоваріантні самостійні та класні і домашні контрольні роботи: Тематичне оцінювання // Навчальна книга – Богдан. - Тернопіль. - 2011 - 64 с. (2,66 др. арк.)
Анотація. Посібник містить завдання для здійснення тематичного оцінювання з курсу математики 10 класу(рівень стандарту)
13. Цуренко С.П. Алгебра. Геометрія. 10 клас. Академічний рівень. Багатоваріантні самостійні та класні і домашні контрольні роботи: Тематичне оцінювання // Навчальна книга – Богдан. - Тернопіль. - 2011 - 72 с. (3 др. арк.)
Анотація. Посібник містить завдання для здійснення тематичного оцінювання з курсу математики 10 класу(академічного рівня).
14. Цуренко С.П. Математика. 11 клас. Рівень стандарту : Багатоваріантні самостійні та класні і домашні контрольні роботи: Тематичне оцінювання // Навчальна книга – Богдан. - Тернопіль. - 2011 - 72 с. (3 др. арк.)
Анотація. Посібник містить завдання для здійснення тематичного оцінювання з курсу математики 11 класу (рівень стандарту).

15. Цуренко С.П. Алгебра. Геометрія. 11 клас. Академічний рівень. Багатоваріантні самостійні та класні і домашні контрольні роботи: Тематичне оцінювання // Навчальна книга – Богдан. - Тернопіль. - 2011 - 80 с. (3,33 др. арк.)


Анотація. Посібник містить завдання для здійснення тематичного оцінювання з курсу математики 11 класу (академічний рівень).
16. Цуренко С.П. Алгебра. Геометрія. 7 - 9 клас. Багатоваріантні різнорівневі тренувальні вправи для класних робіт і домашніх завдань // Навчальна книга – Богдан. - Тернопіль. - 2012 - 352 с. (14,6 др. арк.)

Анотація. Посібник містить багатоваріантні різнорівневі тренувальні вправи для класних робіт і домашніх завдань з курсу математики 7-9 класів. За основу посібника взята розроблена автором методична технологія складання тексту однотипних багатоваріантних задач. Вона дає змогу за допомогою однієї задачі збільшити кількість використаних однотипних задач у десятки разів, забезпечити кожного учня окремою задачею і прогнозувати відповідь до неї, зекономити при цьому час на запис і перевірку відповідей.
17. Цуренко С.П. Математика. 10 клас. Рівень стандарту : Багатоваріантні різнорівневі тренувальні вправи для класних робіт і домашніх завдань // Навчальна книга – Богдан. - Тернопіль. - 2012 - 112 с. (4,66 др. арк.)
Анотація. Посібник містить різнорівневі тренувальні вправи для класних робі і домашніх завдань з курсу математики 10 класу(рівень стандарту).
18. Цуренко С.П. Алгебра. Геометрія. 11 клас. Академічний рівень: Багатоваріантні різнорівневі тренувальні вправи для класних робіт і домашніх завдань // Навчальна книга – Богдан. - Тернопіль. - 2012 - 272 с. (11,3 др. арк.)
Анотація. Посібник містить багатоваріантні, різнорівневі вправи для класних робіт і домашніх завдань з курсу математики 11 класу (академічний рівень).
19. Цуренко С.П. Багатоваріантні задачі на трикутники, ромби і трапеції. 8-9 класи // Навчальна книга – Богдан. - Тернопіль. - 2012 - 216 с. (9 др. арк.)
Анотація. Посібник містить багатоваріантні різнорівневі задачі на рівнобедрені, різносторонні і прямокутні трикутники, а також на ромби і рівнобічні трапеції з курсу геометрії 8-9 класів.

За основу посібника взята розроблена автором методична технологія складання тексту однотипних багатоваріантних задач. Вона дає змогу за допомогою умови однієї задачі збільшити кількість використаних однотипних задач у десятки разів, забезпечити кожного учня окремою задачею.

20. Чехунова Л. В. Сходинки до інформатики. Навчально-методичний посібник // Суми: Ніко. - 2012. - 96 с. (4 др. арк.)


Анотація. Наведені приклади конспектів уроків для організації та проведення навчальних занять у 2 класі за програмою «Сходинки до інформатики».
21. Щебетенко Н.П. У гостях у Нептуна. Ознайомлення з рельєфом. Робота «Підводний світ» // Журнал «Початкова школа». - Київ. - 2011. - №12. - 2 с. (0,08 др. арк.)
Анотація. Конспект уроку образотворчого мистецтва у 2 класі з використанням комп’ютерних технологій.

Лебединський район
1. Бедлінська В.М. Вивчення карти в школі як творчий процес // «Наукові записки. - Суми: СДПУ ім.. А.С. Макаренка». – 2006. – 3 с. (0,13 др. арк)
Анотація. Особливості вивчення карти на уроках географії з використанням різних підходів з поправкою на вікові особливості учнів.
2. Бедлінська В.М. Творчий потенціал як умова та засіб реалізації особистості в трансінформаційному суспільстві // Суми: «Нота Бена». – 2010. – 10 с. (0,42 др. арк)
Анотація. Творчий підхід до дітей при використанні підручника, комп’ютера та карт, таблиць інших засобів навчання.
3. Бедлінська В.М. Кристалізація досвіду у процесі навчання біології та географії // «Університетська книга». – Суми. - 2010. – 2 с. (0,08 др. арк)
Анотація. Зосередження уваги вчителя на роботі з дітьми на уроках.
4. Бедлінська В.М. Розвиток інтересу до вивчення географії // «Збірник».- Суми. - 2010. – 10 с. (0,42 др. арк)
Анотація. Із власного досвіду про особистісний підхід до учнів, зважаючи на вікові особливості учнів

5. Бедлінська В.М. Розвиток пізнавальних інтересів підлітків. Науково-методичний журнал «Географія» // Харків: Видавнича група «Основа». - 2011. - № 1. – 9 с. (0,38 др. арк)


Анотація. Розвиток пізнавальних інтересів в учнів потрібно розвивати не як накопичення знань, а як конструювання пізнання, яке включає оцінювання, проектування, побудову функціонально-генетичних структур.
6. Бедлінська В.М. Розвиток ментального поля узагальнення. / Професійна культура фахівця. Сутність, реалії, перспективи: збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції. - 22-23 ноября 2012. - Суми. – 1 с. (0,4 др. арк)
Анотація. При вивченні різних предметів основною якісною ознакою в навчанні являється процес мислення. Думка про процес узагальнення при навчанні в школі.
7. Васильченко І.М. Стан та перспективи розвитку ринку освітніх послуг в Україні // Суми: СОІППО.- 2009. – 3 с. (0,13 др. арк)
Анотація. Стаття присвячена актуальним проблемам сучасної науки. Охоплює питання управлінської етики, державного управління педагогіки вищої школи.
8. Васильченко І.М. Державне регулювання ринку освітніх послуг вУкраїні // Суми: СОІППО. -2008. – 4 с. (0,17 др. арк)
Анотація. Стаття присвячена актуальним проблемам розвитку українського суспільства. Охоплює питання управлінської етики, освітнього менеджменту, державного управління педагогіки вищої школи.
9. Горобець С.В. Подготовка учеников к интеллектуальным конкурсам в сельской школе // Воронеж: Воронежський ОІППО. – 2008. – 3 с. (0,13 др. арк)
Анотація. Про досвід роботи з підготовки учнів до олімпіад.
10. Горобець С.В. Важлива складова читацької компетентності // «Педагогічна преса», «Всесвітня література». – Київ. - 2011. – 1 с. (0,04 др. арк)
Анотація. Про вивчення теорії літератури на уроках світової літератури.
11. Горобець С.В. Паспорти літературних творів та термінів // «Педагогічна преса», «Всесвітня література». – Київ. - 2011. – 3 с. (0,13 др. арк)
Анотація. Творчий доробок, конспект уроку.
12. Грицина В.Ф. «Зоряний час» Гра // Харків: «Шкільний світ». – 2007. – 2 с. (0,08)
Анотація. Розробка гри для учнів середніх класів. Застосування гри доцільне при узагальненні знань з тем: «Одяг», «Квіти», «Фрукти», «Овочі», Тварини», «Дерева», «Зимові розваги», «Обличчя людини».
13. Житкова Н.П. Виховний захід «Від роду – до народу» // Журнал «Початкове навчання та виховання» - Харків: Видавнича група «Основа». - №12. – 2004. – 4 с. (0,17 др. арк)
Анотація. На цьому святі діти мають змогу закріпити свої знання про обереги родини, про історію свого роду, розширити знання про державу, її минуле, сучасне.
14. Ісакова О.О. Методична розробка виховного заходу «Хай злагода і мир панують у родині» // Газета «Шкільний світ» - Житомир: ОП «Житомирська облдрукарня. - № 19. – 2008. – 5 с. (0,21 др. арк)
Анотація. Методичною розробкою учитель розширює знання дітей про найрідніших людей: маму і тата, бабусю і дідуся, доводить усім присутнім на святі, що батьки і діти – це одне ціле. Тому виховний захід охоплює усіх членів сімей класу. Для них продумані цікаві спільні ігри та конкурси. Розробка містить статистичні дані класної родини, передбачає організацію виставки прикладної родинної творчості, учнівських малюнків та творів. Учителем вдало дібраний віршований матеріал та презентована власна поезія.
15. Калініченко О.М. Позакласне читання. Джеральд Даррелл «Балакучі квіти» // Харків: Видавнича група. - 2011. – 40 с. (1,67 др. арк)
Анотація. Урок позакласного читання зі світової літератури для

5 класу
16. Капліна С.В. Рівень сформованості основних ознак управлінського спілкування у керівників загальноосвітніх навчальних закладів // Суми: СОІППО – 2012. – 4 с. (0,17 др. арк)
Анотація. У статті визначено рівень сформованості основних ознак управлінського спілкування у керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено взаємозв’язок між основними ознаками управлінського спілкування керівників закладів та їх організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками.
17. Капліна С.В. Особливості управлінського спілкування керівників загальноосвітніх навчальних закладів // Суми: СОІППО – 2012. – 5 с. (0,21 др. арк)
Анотація. У статті розкрито зміст і специфіку управлінського спілкування керівників закладів освіти. Визначено основні етапи та ознаки ефективного управлінського спілкування.
18. Карпенко С.В. Літературний турнір для шестикласників // Журнал «Вивчаємо українську мову та літературу» - Харків: Видавнича група «Основа». - №15. – 2007. – 2 с. (0,08 др. арк)
Анотація. У методичній розробці подано літературний турнір на тему «Чим більше читаю, тим більше знаю», завдяки якому перевіряється рівень засвоєних знань з української літератури в 6 класі. Розробку подано у формі запитань, які охоплюють вивчений матеріал на протязі навчального року.
19. Коренєва О.М. Стаття «Ми пам’ятаємо тебе, Тарасе!» // Краєзнавство: науково-методичний та практичний аспекти: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 2011. – Суми: СОІППО, 2011. – 3 с. (0,13 др. арк)
Анотація. У статті висвітлено перебування Т.Г. Шевченка на Сумщині, зокрема в Лебединському районі в селі Лифено, подано аналіз творчої спадщини поета.
20. Левченко О.В. Експертиза виховного середовища // Магістратура - Суми: СДПУ ім.. А.С.Макаренка. – 2007. – 4 с. (0,17 др. арк)
Анотація. У даній статті розглядається експертиза виховного середовища, яка необхідна для вдосконалення виховного процесу на сучасному етапі розвитку системи освіти України.
21. Лобода О.І. Конспект уроку // Журнал «Німецька мова у школі»

Харків: Видавнича група. - 2010. – 2 с. (0,08 др. арк)


Анотація. Київ – столиця України.
22. Мартиненко Н.А. Народні традиції та обряди у творчих проектах школярів // Газета «Позакласний час» - Київ: ТОВ редакція газети «Позакласний час». – 2012. - № 21-22. – 10 с. (0,42 др. арк)
Анотація. Конкурс «Парк педагогічної майстерності» номінація «Галерея дозвілля», три проекти виховних годин: «Щедрість рідної землі», «Водіння Кози», «Село, в якому я живу».
23. Медвідь А.М. Розширення та вдосконалення управлінських функцій керівника в умовах здійснення педагогічних інновацій // Суми: СОІППО. - 2012. – 6 с. (0,25 др. арк)
Анотація. Розширення та вдосконалення управлінських функцій керівника школи.
24. Медвідь А.М. Професійна діяльність керівника школи // Суми: СОІППО. - 2012. – 2 с. (0,08 др. арк)
Анотація. Аналіз діяльності керівника школи.
25. Педан В.В. Стаття «Сільська школа:проблеми і перспективи» // Газета «Прес – тайм». - Суми: Сумське обласное управління з фізичного виховання та спорту комітету МОН України. – 2007. - №9. – 1 с. (0,04 др. арк)
Анотація: Проблеми сільської школи щодо занять фізичною культурою та спортом. Зокрема про матеріально – технічну базу функціональний стан дітей, їх рухову активність. Але якщо працювати активно і цілеспрямовано, то не дивлячись на всі негаразди можна досягти високих результатів, що і показують учні школи, стаючи переможцями та призерами з різних видів спорту на районних та обласних змаганнях.
26. Резніченко А.В. Винаходи й винахідники. Найважливіші винаходи людства. // Харків: Видавнича група. - 2005. – 10 с. (0,42 др. арк)
Анотація. В статті подано розробку відкритого засідання клубу допитливих. Тема «Винаходи й винахідники. Найважливіші винаходи людства.»
27. Римар В.М. Конспект уроку хімії «Закон збереження маси» // Бібліотека журналу «Хімія України». - Харків: Видавнича група. - 2006. – 4 с. (0,17 др. арк)
Анотація. Конспект уроку містить елементи традиційних і нетрадиційних методів роботи на уроці хімії у 8 класі.
28. Сагер Т.Б. Формування комунікативної культури молодших школярів у процесі вивчення мови у 4 класі // Суми: СДПУ ім. А.С. Макаренка. – 2012. – 3 с. (0,13 др. арк)
Анотація. В статті розкривається важливість формування комунікативних умінь і навичок молодших школярів на уроках рідної мови, завдання, які повинен ставити вчитель перед кожним уроком української мови.
29. Стрижакова Л.Д. Трикутники в математиці і житті (з досвіду проектної діяльності) // Математична газета «Світоч». – 2012. - №1. – 5 с. (0,21 др. арк)
Анотація. Проект по вивченню трикутників та заключний урок з даної теми (Геометрія, 7 клас)
30. Хрін Л.М. Тестові завдання з природознавства для підсумкового контролю знань учнів 3 класу // Київ. - «Початкова школа». - 2009. - № 4. – 3 с. (0,13 др. арк)
Анотація. Тестові завдання з природознавства для підсумкового контролю знань учнів 3 класу.
31. Шабля В.Т. Некоторые особенности ионного перемешивания при одновременной ионной имплантации и осаждение покрытий из металов //Журнал «Письма в ЖТФ» т.27 «Ленинград». – 2001. - №14. - 7 с. (0,29 др. арк)
Анотація. Об особенностях ионного перемешивания
32. Шабля В.Т. Імплантация ионов тантала в медные кристалы ориентацией(100), (111).(стаття на англійській мові) // «Вісник СУМДУ». - Суми. - 2005 . - №8. – 7 с. (0,29 др. арк)
Анотація. Внедрение ионов тантала в поверхность медных монокристалов ориентацией 100 и 111.
33. Шабля В.Т. Структура и свойства покритий в модифицированных слояхполученных с помощью плазменных потоков // Журнал «Физическаяинженерияповерхности». - Харьков. – 2007. - №3-4. – 16 с (0,67 др. арк)
Анотація. На тонкие плёнки осаждают химические элементы с помощью плазменного источника.
34. Осінь запрошує на гостину // Журнал «Розкажіть онуку». - Київ: «Редакція освітянських видань». – 2011. - №19-20. – 3 с. (0,13 др. арк)
Анотація. Виховний захід про осінь для ДНЗ.
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка