Райко Валерій Вікторович теоретичні І методичні засади формування правової культури офіцерського складу державної прикордонної служби україни



Сторінка1/6
Дата конвертації09.03.2016
Розмір0.84 Mb.
  1   2   3   4   5   6


Для заказа доставки данной работы воспользуйтесь поиском на сайте http://www.mydisser.com/search.html
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО

На правах рукопису

УДК : 340 (477): 167.7: 356.13

райко Валерій Вікторович

ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ ОФІЦЕРСЬКОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

13.00.04 – “Теорія і методика професійної освіти”

Дисертація на здобуття наукового

ступеня доктора педагогічних наук


Науковий консультант

доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент АПН України Терещук Григорій Васильович


Хмельницький – 2009




ЗМІСТ


Список умовних скорочень ……………………………………………………

5

Вступ ……………………………………………………………………….…...

6

Розділ І.

Формування правової культури у офіцерів-прикордонників як соціально-педагогічна проблема ……..

26


1.1.

Сучасні соціально-педагогічні вимоги до правової культури військовослужбовців-прикордонників…………………………..

26


1.2.

Стан формування правової культури офіцерів у збройних силах інших країн та країн НАТО….……………………………

50


1.3.

Ретроспективний аналіз формування правової культури військовослужбовців……...............................................................

70


1.4.

Формування правової культури офіцерського складу Державної прикордонної служби України як неперервний педагогічний процес………………………………………………


94

Висновки до розділу 1…………………………………………….....................


114

Розділ ІІ.

Теоретичні основи формування правової культури у офіцерів-прикордонників……..………………………………..

118


2.1.

Правова культура офіцера-прикордонника як полісистемна категорія …………………………………………………………..

118


2.2.

Концептуальні підходи до формування правової культури у офіцерського складу Державної прикордонної служби України……………………………………………………………

137


2.3.

Змістовна складова поліфункціональної системи формування правової культури у офіцерів-прикордонників…………………

154


2.4.

Моделювання поліфункціональної педагогічної системи формування правової культури у офіцерів-прикордонників.….

174


Висновки до розділу 2……………………………………………….................

190

Розділ ІІІ.

Науково-методичне забезпечення реалізації поліфункціональної педагогічної системи формування правової культури у офіцерів-прикордонників …………….

193


3.1.

Поглиблення правових знань майбутніх офіцерів-прикордонників у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів………………………………………………

193


3.2.

Правове виховання курсантів-прикордонників з урахуванням специфіки майбутньої професійної діяльності………………….

219


3.3.

Удосконалення керівництва формуванням правової культури курсантів та офіцерів......................................................................

240


3.4.

Реалізація заходів військово-соціальної роботи в умовах службової діяльності офіцерів-прикордонників та підвищення їх кваліфікації……………………………………………………..

260


3.5.

Підвищення правової культури офіцерів-прикордонників засобами науки……………………………………………………

275


Висновки до розділу 3 …………………………………………………...........

289

Розділ IV.

Експериментальне дослідження ефективності поліфункціональної педагогічної системи формування правової культури офіцерів-прикордонників………………

293


4.1.

Основні положення дослідно-експериментальної роботи .........

293

4.2.

Критерії, показники та рівні оцінки ефективності формування правової культури в офіцерів-прикордонників…………………

303


4.3.

Організація та проведення формувального експерименту ..…..

317

4.4.

Методичні рекомендації офіцерам-прикордонникам щодо вдосконалення правової культури у підлеглих …..…………….

329


Висновки до розділу 4………………………………………………………….

337

Загальні висновки ………………………………………………………………


342

Додатки ………………………………………………………………………....


350

Додаток А. Типові завдання діяльності майбутнього офіцера ДПСУ тактичного рівня за напрямком підготовки “Охорона та захист державного кордону” при здійсненні правоохоронних оперативно-службових функцій

351


Додаток Б. Тематичний план вивчення дисципліни “Правова підготовка” для офіцерів прикордонних застав, комендатур, підрозділів прикордонного контролю .............................................................................................................

357


Додаток В. Журнал обліку стану дисципліни та правопорядку......................

362

Додаток Д. Картка оцінки рівня сформованості правової культури у курсантів (офіцерів) .............................................................................................

366

Додаток Е. Акти реалізації дисертаційного дослідження……………………


368

Список використаних джерел …………………………………………………


378
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка