Рік, наповнений святами



Скачати 284.32 Kb.
Дата конвертації05.03.2016
Розмір284.32 Kb.


РОЗРОБКА СЕРІЇ УРОКІВ

З ТЕМИ «Свята і традиції»

(1 клас)

за підручником Алли Несвіт

та робочим зошитом

(вид. «Генеза»)

Підготувала



Тяла Л.Л.

Косівський НВК І ст.

2013р.

УРОК 1. ТЕМА: Рік, наповнений святами.

Цілі уроку:

1.Практичні: формувати лексичні навички, вдосконалювати граматичні навички говоріння, активізувати лексику попередніх уроків, увести літеру Rr, ознайомити учнів з правилами читання букви ‘e’ у закритому складі,розвивати навички та вміння аудіювання та діалогічного мовлення;

2.Освітні:формувати уявлення про фонетичну та лексичну будову англійської мови, вчити учнів працювати з підручником і робочим зошитом;

3.Розвивальні: розвивати мовленнєві здібності, фонетичний та інтонаційний слух, різні види пам’яті, увагу та логічне мислення;

4.Виховні:виховувати позитивне ставлення до іноземної мови та інтерес до навчання;

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Словничок: New Year Day, Christmas/Xmas, Easter, birthday, presents, a ribbon, a box, a rabbit.

Обладнання: підручники, робочі зошити, словники,тематичні малюнки, розрізні букви та транскрипційні значки, стрічки, магнітна і мультимедійна дошки, мікрофон, магнітофон, аудіо запис пісні.

ХІД УРОКУ

І. Початок уроку(5 хв.)

1.Привітання. Налаштування класу на роботу.(1 хв.)

Пісня.1)Teacher. Good morning! 2) T.Good afternoon! 3)T.Good evening!

Pupils. Good morning! Ps.Good afternoon! Ps.Good evening!

T.How are you? T.How are you? T.How are you?

Ps. Fine,thank you. Ps.Fine,thank you! Ps.Fine,thank you!

2.Уведення в іншомовну атмосферу(3 хв.)

Let’s start our lesson. The theme of our lesson is… Oh! I can’t read it. Help me, please! You must name the words you see(на дошці під малюнками зашифровано слово).



1

2

3

4

5

6

7

8

Ps.1)hare; 2)orange; 3)lion; 4)ice cream; 5)doll; 6)autumn; 7)yellow; 8)spring. T. Thank you, children.

3.Повідомлення теми, мети уроку(1 хв.)

T. Today we are going to speak about our favourite holidays. Сьогодні ми поговоримо про улюблені свята. Ми також ознайомимося з новими словами, повторимо слова, які вивчили, зокрема, пори року; вивчимо нову букву Rr і навчимося читати букву Ee у закритому складі.

T.А ви любите свята? Ps.Авжеж!А хто їх не любить? Т.Яке ваше найулюбленіше свято?Чому? Ps.День народження. Багато подарунків. Т.Але ж подарунки ми отримуємо не тільки на дні народження,але й від Св. Миколая, і на Новий рік, і на Різдво. Давайте познайомимося з цими святами.

ІІ. Основна частина уроку (25 хв.)

1.Повторення вивченого матеріалу.(1 хв.)

Декламуємо вірші про пори року.(“Spring is green”, ”What season do you like?”Ex.1 p.52 PB)



2.Подання лексичного матеріалу(5 хв.)

1).Презентація слайдів з новими словами.

2)Фонетичне опрацювання нової лексики.

T. Listen and repeat. Учні повторюють нові слова за вчителем.

3) Індивідуальне називання слів (Гра “Мікрофон“: окремі учні повторюють за вчителем слова в мікрофон).

4)Listen, guess and repeat. T.Прослухайте вірш,здогадайтеся,про яке свято згадується і повторіть. Hooray!Hooray! It’s my birthday today! I’ve got many presents, We can play!



3.Розвиток діалогічного мовлення( 2 хв.)

When is the New Year Day/Christmas?-It’s in winter. When is your birthday?-It’s in summer/spring…



4.Фізкультхвилинка(5 хв.)

T. Children. It’s time to have a rest.

- Look at the ceiling! Look at the door! Look at the window! Look at the floor! Ceiling! Floor! Window! Ceiling! And now let’s play “A Ribbon Game”(p.113, PB)

5.Практикування у вимовлянні звукa [r](2 хв.)

Look and chant This is a robot, Буква Rr у слові green. Rr Rr Rr [r],[r],[r],robot. Буква Rr у слові spring. [r] [r] [r] This is a rabbit Т.Який звук передає буква Rr? [r] run [r] run ( ribbon),[r],[r],[r], У яких словах її зустрічаємо? [r] [r] [r] rabbit(ribbon).



6.Poзвиток навичок читання та письма(10 хв.)

1) Написання букви Rr, run (в зошитах). 2)Робота з робочими зошитами (РЗ впр.2-4 ст.45-47). 3)Читання букви Ее у закритому складі (Ex.6 p.55,PB).

Т.Ось що нам розповіла літера Ее. У відкритому складі читайте мене так, як я називаюсь в алфавіті [i:]-he,she,me… А в закритому складі я звучу як [e]-pen,ten,help,red… Open your books. Page 55. Read after me (учні читають за вчителем).Now you read (учні читають слова самостійно).

ІІІ.Заключна частина (5 хв.)

1.Домашнє завдання(2 хв)

Т.Розповісти вдома,що нового дізналися на уроці. Сказати,в яку пору року твої рідні святкують день народження. Дописати букву Rr в робочих зошитах(впр.1 с.45).



2.Підсумки уроку. Оцінювання(3 хв.)

Т.Діти,чи сподобався вам урок сьогодні?Чому?Що нового дізналися? А давайте ще раз нагадаємо, які ж свята ми святкуємо на протязі року?

Гра «Здогадайся».Учитель показує картинки (чи зображення на екрані),а діти повинні здогадатися, що це за свято. Наприклад, Santa Claus, presents, a cake, coloured eggs, New Year’s tree, a church, paskas, a star, winter/snow, candles, numbers, a basket, flowers і т.д.

Т.Our lesson is over. Good bye! See you soon!



УРОК 2. ТЕМА: Дні тижня.

Цілі уроку:

1.Практичні: навчити учнів вживати нові лексичні одиниці в усному та писемному мовленні, активізувати лексику попередніх уроків, увести літеру Yy, повторити літери англійського алфавіту;

2.Освітні: сприяти розвитку мовної здогадки, формувати навички зіставлення іноземної мови з рідною;

3.Розвивальні: сприяти розвитку уваги, уяви, пам’яті, логічного мислення, фонематичного слуху, розвивати мовленнєві здібності, навички аудіювання;

4.Виховні: виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

Тип уроку: комбіновано-мовленнєвий.

Словничок: Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday.

Обладнання: підручники, робочі зошити, тематичні малюнки, магнітна дошка, магнітофон, аудіо записи, розрізні букви, транскрипційні значки, англійський алфавіт, м’яч.

ХІД УРОКУ

І. Початок уроку(3 хв.)

1.Привітання. Налаштування класу на роботу.(1 хв.)

Пісня.1)Teacher. Good morning! 2) T.Good afternoon! 3)T.Good evening!

Pupils. Good morning! Ps.Good afternoon! Ps.Good evening!

T.How are you? T.How are you? T.How are you?

Ps. Fine,thank you. Ps.Fine,thank you! Ps.Fine,thank you!

2.Уведення в іншомовну атмосферу(1 хв.)

Let’s start our lesson. Today we are going to work hard. Look at the blackboard. Here are the new words we are going to study. Let us count them. (Учні разом рахують слова). Right! There are seven of them. Можливо, ви вже здогадалися,що це за слова?



3.Повідомлення теми, мети уроку(1 хв.)

T. Our topic is the “Days of the Week”. Сьогодні ви навчитеся називати дні тижня. Також ми поговоримо,що діти роблять в ці дні,повторимо англійську абетку, вивчимо нову букву Yy і продовжимо читати букву Ee у закритому складі.



ІІ. Основна частина уроку (28 хв.)

1.Повторення вивченого матеріалу.(1 хв.)

T. When is your (brother’s) birthday? –Ps.It’s in spring/summer. T. Do you like New Year Day/Christmas?-Yes,I do(No). T. What is your favourite holiday?-My birthday/Easter/New Year Day/Christmas.



2.Подання лексичного матеріалу(5 хв.)

1).Презентація слайдів з новими словами.(Звернути увагу на написання днів тижня з великої букви та звідки пішли їхні назви).

Every day, every day Little children like to play: Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday

2)Фонетичне опрацювання нової лексики.

T. Listen and repeat. Учні повторюють нові слова за вчителем.

3) Гра з м’ячем “Наступне слово“. T. Sunday.-P. Monday. T. Friday.-P. Saturday.



3.Розвиток навичок аудіювання( 2 хв.)

Подивись,послухай і покажи (Ex.2 p.56,PB).



4.Розвиток мовленнєвих навичок (3 хв.)

Подивись, з’єднай і скажи (Ex.3 p.57,PB).



5.Фізкультхвилинка(3 хв.)

T. Children. It’s time to have a rest.

Stand up, sit down. Hands up, hands down. Play the piano. Play the drum. Fly. Swim. Run.

Song. It is my head, my shoulders and my legs, and my legs. My head, my shoulders and my legs.(3t.) It is my hands, my fingers and my arms and my arms. My hands, my fingers and my arms.(3t.)



5. Фонетична розминка(2 хв.).

Т. Сьогодні у нас особливий день. Сьогодні ми закінчуємо вивчати англійський алфавіт. Let’s sing “The ABC”. А тепер заспіваємо англійський алфавіт зі словами “A for apple”.



6.Практикування у вимовлянні звукa [j](2 хв.)

Look and chant This is a yak, Y is for yellow. Т.Який звук передає буква Yy? Yy, Yy, Yy [j],[j],[j],yak. Y is for Yes. У яких словах її зустрічаємо? [j] [j] yak This is a yellow yo-yo, “Let’s play a little”, (yellow, yo-yo, yes, yak, you) [j] yellow [j],[j], a yellow yo-yo. Says sister Bess. [j] yo-yo



7.Poзвиток навичок читання та письма(10 хв.)

1) Написання букви Yy, Yes, yellow (в зошитах). 2)Робота з робочими зошитами (РЗ впр.2-3,4* ст.47-49). 3)Читання букви Ее у закритому складі (Ex.6 p.58,PB).



ІІІ.Заключна частина (4 хв.)

1.Домашнє завдання(1 хв)

Т.Розповісти вдома,що нового дізналися на уроці. Називати дні тижня англійською мовою. Дописати букву Yy у робочих зошитах(впр.1 ст.48,РЗ).



2.Підсумки уроку. Оцінювання(3 хв.)

Учитель та учні підводять підсумки разом, говорять, чого навчилися, що було нового, що було найцікавішим.

Lexical game «Which word is different». На дошці(екрані) ряд слів,серед яких є одне відмінне. -- Sunday, Monday, Friday, summer -- winter, autumn, Saturday, spring -- Birthday, Thursday, Wednesday, Tuesday -- Christmas, Sunday, Easter, New Year Day Т. Well done! Thank you very much. Our lesson is over. Good bye! See you soon!

УРОК 3. ТЕМА: Свято наближається.

Цілі уроку:

1.Практичні: ознайомити учнів і тренувати у вживанні нових лексичних одиниць та фраз, повторити й активізувати вивчену лексику, відпрацювати вживання Present Indefinite, практикувати навички монологічного та діалогічного мовлення з опорою на зразки, повторити літери англійського алфавіту;

2.Освітні: забезпечувати зв’язок навчання з життям;

3.Розвивальні: розвивати фонематичний та інтонаційний слух, усне мовлення, пам’ять, увагу, комунікативну реакцію, розвивати навички читання й письма;

4.Виховні: виховувати ввічливість у спілкуванні та культуру мовлення.

Тип уроку: урок розвитку мовленнєвих навичок.

Словничок: clean the room, bake a cake, have a party, give presents.

Обладнання: підручники, робочі зошити, тематичні малюнки, магнітна(мультимедійна дошка), магнітофон, аудіо додатки, розрізні літери, англійський алфавіт, мікрофон.

ХІД УРОКУ

І. Початок уроку(4 хв.)

1.Привітання. Налаштування класу на роботу.(1 хв.)

1)Teacher. Good morning, boys! – Boys. Good morning! T. Good morning, girls! – Girls. Good morning! T. Good morning, dear children! - Pupils. Good morning, teacher!



2.Уведення в іншомовну атмосферу.(2 хв.)

Мовленнєва розминка. Гра «Мікрофон»

T. What day is it today? What season is it now? When is your birthday? What day do you like? What is your favourite holiday?

3.Повідомлення теми, мети уроку(1 хв.)

T. Let’s start our lesson. Діти,на минулих уроках ми дізналися про ваші улюблені свята. Але жодне свято неможливе без його підготовки. Розкажіть,як у вашій сім’ї готуються до свят? (відповіді учнів). От і ми сьогодні навчимося розповідати, як ми готуємося до свят. Також ми повторимо вже вивчені слова,англійську абетку, розв’яжемо кросворд та почитаємо.



ІІ. Основна частина уроку (26 хв.)

1.Повторення вивченого матеріалу.(2 хв.)

T. На минулому уроці ми з вами дізналися, як називають дні тижня в Англії. Зараз я прошу подивитися на дошку і сказати, що тут неправильно? (дні тижня написані з маленької букви) Thank you! You are very attentive! And now let’s sing a merry song! Мотив пісні «В траве сидел кузнечик».

The Days of the Week I am at school on Monday, Let’s go to school, let’s go to school, I am at school on Tuesday, Let’s go to school together. I am at school on Wednesday, Let’s go to school, let’s go to school, On Thursday and on Friday. To learn, to read and write.

Every day, every day Little children like to play: Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday



2.Подання лексичного матеріалу(6 хв.)

1).Презентація нового матеріалу(чи слайдів з новими словами).

Учитель складає «колаж» за темою(малюнки:дівчинка прибирає, мама пече торт, діти веселяться, дарують подарунки) Look at the blackboard, please. This girl cleans the room…

2)Фонетичне опрацювання нової лексики.

T. Listen and repeat. Учні повторюють нові вирази за вчителем. (Ex.1,3 p.59,PB)

3) Гра “At the Party”. Діти рухаються по класу поки звучить музика. Коли музика зупиняється, вчитель просить виконати команду. Наприклад, “Jump!”, “Say “неділя/Різдво” in English!” тощо.



3.Розвиток навичок діалогічного мовлення( 5 хв.) (Ex.4 p.60,PB)

4.Розвиток навичок читання та письма(7 хв.)

1) Подивись, з’єднай і скажи (Ex.5а p.61,PB). 2) Послухай,знайди і напиши велику і малу літери (Ex.5b). 3) Подивись і озвуч (Ex* p.61)



5.Фізкультхвилинка(1 хв.)

T. Children. It’s time to have a rest.

Stand up, sit down. Hands up, hands down. Play the piano. Play the drum. Fly. Swim. Run. Look at the ceiling! Look at the door! Look at the window! Look at the floor! Ceiling! Floor! Window! Ceiling!

6.Робота в робочих зошитах (7 хв.)

1) Знайди та обведи. Яке слово не має вказаної літери? (Впр.1 ст.49,РЗ). 2) З’єднай та скажи. (Впр.2 ст.50, РЗ). 3)Розв’язування кросворда. (Впр.3 ст.50,РЗ).



ІІІ. Заключна частина (3 хв.)

1.Домашнє завдання(1 хв.)

Т. Розповідати, як готуються до свят у ваших родинах.



2.Підсумки уроку. Оцінювання(2 хв.)

Учитель та учні підводять підсумки разом, говорять, чого навчилися, що було нового, що було найцікавішим.

Т. Today you have worked very well! Thank you very much for your work. (коментарі оцінок) Our lesson is over. Goodbye! See you next week!

УРОК 4. ТЕМА: Мій день народження.

Цілі уроку:

1.Практичні: Навчити учнів розповідати про святкування дня народження, повторити й активізувати вживання вивчених лексичних одиниць за темою, відпрацювати вживання Present Indefinite, повторити літери англійського алфавіту, закладати основи проектної роботи;

2.Освітні: забезпечувати зв’язок навчання з життям;

3.Розвивальні: розвивати навички читання,письма, говоріння; формувати сталість уваги, логічний виклад думок, розвивати довготривалу пам’ять, мислення, мовленнєву реакцію; розвивати творчі здібності учнів;

4.Виховні: виховувати культуру праці та спілкування на уроці, формувати естетичні смаки дітей, виховувати позитивне ставлення до життя,

Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу.

Обладнання: підручники, робочі зошити, тематичні малюнки, магнітна дошка, магнітофон, аудіо додатки, кольорові кульки, розрізні літери, алфавіт, мікрофон, заготовки та зразок святкового календаря.

ХІД УРОКУ

І. Початок уроку(6 хв.)

1.Привітання. Емоційне налаштування дітей.(2 хв.)

Урок починається під супровід музики “Happy Birthday to You!”. Teacher. Good morning, dear children! Pupils. Good morning, my teacher, Good morning, my friends, Good morning, my pencils, Good morning, my pens. T. Are you ready for the lesson? Sit down! Діти, яка пісня запросила вас на урок? Який настрій вона у вас викликає? Про що ця пісня? Правильно. Скажіть, будь ласка, які ж атрибути (асоціації) Дня народження? Ps. Presents. Flowers. Cakes. Songs. Guests. Candles. Numbers…



2.Уведення в іншомовну атмосферу(3 хв.)

Teacher. How is your mother? Т.А тепер ми дещо змінимо наш вірш. Pupils. She is fine, thanks. T. How old is your mother? T. How is your father? Ps. She is thirty. Ps. He is fine, thanks. T. How old is your father? T. How is your sister? Ps. He is thirty-two. Ps. She is fine, thanks. T. How old is your sister? T. How is your brother? Ps. She is five. Ps. He is fine, thanks. T. How old is your brother? T. How is your pet? Ps. He is nine. Ps. It is not bad. T. How old is your pet?-Ps. It is four. T. And how are you? T. And how old are you? Ps. I’m fine too, thank you. Ps. I am seven.

T. How old are you, Sasha/Denys? Are you six? How old is Denys?

3.Повідомлення теми, мети уроку(1 хв.)

T. The topic of our lesson is “My Birthday”. Today we are going to speak about birthday parties and make a family birthday calendar. Сьогодні ми поговоримо про святкування дня народження, повторимо алфавіт, читатимемо і писатимемо. Ми також навчимося виготовляти сімейний святковий календар.



ІІ. Основна частина уроку (24 хв.)

1.Повторення вивченого матеріалу.(1 хв.)

Урок розпочинається із повторенням назв кольорів. Учитель показує кульки різних кольорів, учні називають їх. Ps. A blue balloon, a red balloon…



2.Вивчення нового вірша(5 хв.)

1) Аудіювання вірша.

Т. Діти,послухайте уважно вірш і скажіть, яких кольорів кульки згадуються в ньому. In the sky, sky, sky Balloons fly, fly, fly Red and yellow, green and blue. Happy birthday to you!

2)Фонетичне опрацювання вірша.

T. Listen and repeat. Учні повторюють вірш за вчителем.

3) Індивідуальне декламування вірша (Гра “Мікрофон“: окремі учні повторюють вірш).



3. Монологічне мовлення (3 хв.)

За малюнками в підручнику учні розповідають, що на них зображено. (Ex.2,3 pр.62-63, PB)



4.Фізкультхвилинка(4 хв.)

T. Children. It’s time to have a rest. Let’s exercise “Hands up!” And now let’s play a “Mime game”. Один учень показує без слів те, що зображено на картинках, а інші учні повинні здогадатися, що саме він показує (Наприклад, dance, sing, bake a cake, give presents, swim, clean the room…)



5.Повторення літер алфавіту(2 хв.)

Т.Наш англійський алфавіт уже давно не приходив до нас на урок. Давайте покличемо його піснею “The ABC”. Well done! Let’s write the missing letters. (Ex.1 p.51,WB)



6.Poзвиток навичок читання та письма(3 хв.)

1) Робота в робочих зошитах. Дати відповіді на запитання Yes,it is/No,it isnt. (Ex2 p.51, WB). 2)Робота в робочих зошитах. Написати,що роблять діти на малюнках (Ex.3 p.52, WB).



7. Виконання творчого завдання(6 хв.)

Учитель демонструє готовий календар, де вписані дні народження учнів класу. Для виконання творчого завдання діти приносять на урок заздалегідь вирізані два кола різних кольорів. На уроці підписують місяці, а оформлення закінчують вдома з батьками, чи на групі продовженого дня. (Інструкцію подано на сторінці 110 підручника).



ІІІ.Заключна частина (5 хв.)

1.Домашнє завдання(1 хв.)

Т.Розповісти вдома,що нового дізналися на уроці, як ти святкуєш свій день народження. Закінчити оформлення святкових календарів.



2.Підсумки уроку. Оцінювання(4 хв.)

Т.Діти,чи сподобався вам урок сьогодні?Чому?Що нового дізналися? А давайте ще раз нагадаємо, як ми святкуємо день народження. Учні колективно складають розповідь (на дошці зорові опори)

Ps.My birthday is in summer. My mother bakes a cake. I have a party. I meet my friends. They give presents. We sing. We dance. We play. We eat a birthday cake.

Якщо в класі є іменинник,чи учень,в якого на днях день народження, вчитель пропонує заспівати “Happy Birthday to You!” і діти дарують йому кульки. В іншому випадку, вчитель дарує кульки найактивнішим дітям.

Т.The lesson is over. Thank you for your work. See you later!

УРОК 5. ТЕМА: Щасливого Великодня!

Цілі уроку:

1.Практичні: Навчити учнів розповідати про святкування Великодня, повторити й активізувати вживання вивчених лексичних одиниць, відпрацювати вживання Present Indefinite, повторити літери англійського алфавіту, навчити оформляти вітальну листівку;;

2.Освітні: розширити знання учнів про культурні реалії англомовних країн;

3.Розвивальні: розвивати навички читання,письма, говоріння; формувати мовну здогадку, увагу, логічний виклад думок, розвивати всі види пам’яті, пізнавальні процеси, мислення, мовленнєву реакцію; розвивати творчі здібності учнів;

4.Виховні: виховувати культуру спілкування та естетичний смак.

Тип уроку: комбінований.

Словничок: Easter Bunny, Easter eggs, the Easter basket

Обладнання: підручники, робочі зошити, словники, тематичні малюнки, магнітна (і мульти-медійна) дошка, магнітофон, аудіо додатки, кольорові кульки, розрізні літери, алфавіт, дрібні подарунки(наліпки), зразки написання вітальних листівок.

ХІД УРОКУ

І. Початок уроку(4 хв.)

1.Привітання(1 хв.).

Teacher. Good morning, pupils! How are you? Pupils. Good morning, teacher! We are fine, thank you! T. Are you ready for the lesson? Good. Sit down, please!



2.Повідомлення теми, мети уроку(3 хв.)

Гра на здогадку «Розшифруй слово». T.Look. I have 2 words with the topic of our lesson. Put the letters instead of numbers and you can read the topic. 8,1,16,16,25 5,1,19,20,5,18 Key: Happy Easter T. Right you are! The topic of our lesson is “Happy Easter!”. Today we are going to learn some new words, speak about Easter, sing songs, do some exercises, read, write and play. Сьогодні ми вивчимо нову лексику з теми, поговоримо про Великдень, повторимо алфавіт, читатимемо, писатимемо і, звичайно, гратимемось. Ми також навчимося оформляти вітальні листівки до свят.



ІІ. Основна частина уроку (27 хв.)

1.Повторення вивченого матеріалу.(2 хв.)

Урок розпочинається із презентації сімейних святкових календарів. Ps. My birthday is in summer. My mother’s birthday is in winter…..



2.Вивчення нового матеріалу(8 хв.)

1) Уведення нової лексики за допомогою лексичних карток/презентацій на екрані.

T. So, let’s start with the new words. Repeat it after me.

2) Запис слів у словники. T. Now open your vocabularies and write down these words.

3) Закріплення нової лексики. Гра «Вгадай слово». T. And now, children, let’s play a game. I think of the word from the list and you have to guess it asking the questions “Is it…?”

4) Аудіювання пісні про Великдень. Т. Діти,послухайте уважно пісню і скажіть про що вона.

5)Фонетичне опрацювання пісні.

T. Listen and repeat\do. Учні повторюють вірш за вчителем.



3. Монологічне мовлення (2 хв.)

За малюнками в підручнику\лексичними картками учні розповідають, що на них зображено. (Ex.3 pр.66, PB)



4.Фізкультхвилинка(2 хв.)

T. Children. It’s time to have a rest. Let’s sing and do together!

Nine Little Bunnies (to the tune of “10 Little Indians”) One little, two little, three little bunnies, Four little, five little, six little bunnies, Seven little, eight little, nine little bunnies Hopping* all around. Hop,hop,hop,hop,hop,hop,stop!(3 t.) Hop,hop,hop,hop,stop! (*слово ‘hop’ можна замінити на ‘run, skip, jump, etc.’)

5.Повторення літер алфавіту(5 хв.)

1) Фонетична розминка. Let’s sing “The ABC”. 2) Гра «Знайди і назви літери» (Ex.4 p.66,РB). 3) Допиши велику букву. На дошці написані маленькі букви. Учень біля дошки знаходить названу вчителем літеру і дописує велику.



6.Poзвиток навичок читання та письма(6 хв.)

1) Робота в робочих зошитах. Яке слово починається на вказану літеру?(Ex1 p.52,WB). 2)Робота в робочих зошитах. З’єднай і розфарбуй (Ex.2 p.53, WB). 3)Робота в робочих зошитах. Напиши,що ти бачиш(Ex.3 p.53,WB)



7.Виконання творчого завдання(2 хв.)

Т. Дорогі діти. На протязі кількох уроків ми з вами вивчали дуже цікаву тему «Я люблю свята». А сьогодні я б хотіла показати вам, як правильно підписати листівку до свята. Зараз на екрані\на зразочках ви бачите зразки оформлення листівок (до Дня народження, Нового року з Різдвом та до Великодня). Оскільки скоро ми святкуватимемо найбільше свято всіх християн, Великдень, я попрошу вас усіх виготовити свої вітальні листівки до цього свята.



ІІІ.Заключна частина (4 хв.)

1.Домашнє завдання(1 хв.)

Т.Отже,вашим домашнім завданням буде виготовити вітальну листівку та поділитися з рідними своїми враженнями про урок.



2.Підсумки уроку. Оцінювання(3 хв.)

Т.So what was the topic of our lesson? What did we do at the lesson? What did you like the best? Did you like the lesson? А чи сподобався вам урок? Що нового дізналися? А давайте ще раз нагадаємо нові слова та пісню, яку ми сьогодні вивчили (на дошці зорові опори).

Т.Your marks for today are the following…N1,N2,N3 were the most active and they got stickers as a present. The lesson is over. Thank you for your work. See you later!

УРОК 6. ТЕМА: Свята-веселі!.

Цілі уроку:

1.Практичні: Узагальнити й систематизувати лексичний і граматичний матеріал за темою в новій комунікативній ситуації; закріпити знання, уміння і навички, сформовані на попередніх уроках; проконтролювати уміння аудіювання, читання, говоріння, письма;

2.Освітні: розширювати загальний кругозір;

3.Розвивальні: розвивати здібності самооцінки та вміння здійснювати самоосвіту, продовжувати розвивати мовні, інтелектуальні, пізнавальні здібності учнів, мотивувати бажання до подальшого самовдосконалення у галузі володіння іноземною мовою;

4.Виховні: виховувати позитивне ставлення до іноземної мови як засобу спілкування; виховувати почуття впевненості, організованості та активності.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь та навичок.

Словничок: sweets, chocolate, ice cream.

Обладнання: підручники, робочі зошити, словники, тематичні малюнки, магнітна (і мульти-медійна) дошка, магнітофон, аудіо додатки, розрізні літери, алфавіт, дрібні подарунки(наліпки), вітальні листівки, портфоліо.

ХІД УРОКУ

І. Початок уроку(4 хв.)

1.Привітання. Налаштування класу на роботу.(1 хв.)

Пісня.1)Teacher. Good morning! 2) T.Good afternoon! 3)T.Good evening!

Pupils. Good morning! Ps.Good afternoon! Ps.Good evening!

T.How are you? T.How are you? T.How are you?

Ps. Fine,thank you. Ps.Fine,thank you! Ps.Fine,thank you!

2.Уведення в іншомовну атмосферу(2 хв.)

Let’s start our lesson. Today we are going to work hard. Let’s see your greeting cards. (Діти демонструють свої Великодні листівки). And now let’s revise the ABC. (Діти співають пісню “The ABC”, після чого вчитель демонструє картки з літерами, а діти їх називають).



3.Повідомлення теми, мети уроку(1 хв.)

T. Дорогі діти. Сьогодні ми завершуємо знайомитися з такою цікавою темою, як «Я люблю свята». Ми познайомимося з новими словами, які ще краще розкриють нашу тему, повторимо англійські літери, пригадаємо граматичні конструкції, які вивчали раніше та просто цікаво й весело проведемо час. Because the topic of our lesson is “Holidays Are Fun!”



ІІ. Основна частина уроку (26 хв.)

1.Повторення вивченого матеріалу.(3 хв.)


HOLIDAYS
T. Звичайно,всі діти й дорослі люблять свята й подарунки. Tell me, please…Скажіть мені,будь ласка,які асоціації викликає у вас слово “Holidays”? Let’s make a word map. (Діти по черзі називають слова,які асоціюються зі словом ‘Свята’)

For example: Christmas, present, birthday, cake, party, spring, summer, Easter, toy, New Year Day, song, dance, Santa Claus etc. Well done! Ми згадали майже все, але жодні свята неможливі без солодощів. Що ви любите найбільше? Давайте вивчимо деякі з цих слів.



2.Подання лексичного матеріалу(5 хв.)

1).Презентація слайдів з новими словами.

2)Фонетичне опрацювання нової лексики.

T. Listen and repeat. Учні повторюють нові слова за вчителем, використовуючи конструкцію ‘I like… (chocolate, sweets, jam, cakes, ice cream, apples…).

3) Розвиток навичок письма. Запис нових слів у словники(з дошки).

3.Розвиток мовленнєвих навичок (2 хв.)

Робота в парах. Запитайте і дайте відповідь. P1. Do you like holidays/chocolate/tea? –P2. Yes, I do./No, I don’t.



4.Фізкультхвилинка(3 хв.)

T. Children. It’s time to have a rest.

Stand up, sit down. Hands up, hands down. Play the piano. Play the drum. Fly. Swim. Run.

T. Let’s play a game “Pass the present’. Під спокійну музику учні передають ‘подарунок’ один одному. Коли музика зупиняється,гравець починає розгортати пакунок. Музика продовжується-і ‘подарунок’ передають далі. Останній гравець називає предмет: “It is a sweet.”



5. Повторення букв алфавіту(3 хв.).

Т. Молодці! Слова нові ви запам’ятали, а чи всі так гарно знають букви? Двоє дітей пишуть на дошці по буквах слова. Якщо учень помиляється, його змінює інший (учитель диктує імена дітей). Коли слово написано правильно, діти читають його і замінюють малу букву на велику.



7.Poзвиток навичок читання та письма(10 хв.)

1) Вправа-гра «Знайди 10 літер, які заховалися (Ex.1 p.54,WB) 2) З’єднай і скажи. (Ex.2 p.55,WB) 3)Знайди та обведи. Яка відповідь правильна? (Ex.3 p.55,WB) 4) Напиши, що ти любиш їсти? (Ex.4 p.55,WB)



ІІІ.Заключна частина (5 хв.)

1.Домашнє завдання(3 хв.)

Т.Розповісти вдома,що нового дізналися на уроці. Називати слова на кожну літеру англійського алфавіту. Навчитися писати речення “My name is…(Denys)”. Заповнити портфоліо.



2.Підсумки уроку. Оцінювання(2 хв.)

Учитель та учні підводять підсумки разом, говорять, чого навчилися, що було нового, що було найцікавішим. Давайте разом придумаємо слова на кожну букву HOLIDAYS (hare/hen/house, orange, lion/leg…)



Т. Well done! Thank you very much. Our lesson is over. Goodbye! See you soon!

Вивчення теми можна закінчити святом англійського алфавіту.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка