Рішення колегії відділу освіти Заступник голови від 25. 12. 2013 пр. №6/5 районної державної адміністрації Т. М. Горідько



Сторінка1/14
Дата конвертації09.03.2016
Розмір2.96 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14
ЗАТВЕРДЖЕНО ПОГОДЖЕНО
Рішення колегії відділу освіти Заступник голови

від 25. 12.2013 пр. № 6/5 районної державної адміністрації


Т.М.Горідько

"25" грудня 2013 року



ПЛАН РОБОТИ
ВІДДІЛУ ОСВІТИ

ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

на 2014 рік

Колегія відділу освіти

грудень 2013 року

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ ВІДДІЛУ ОСВІТИ


  1. Зміст

  2. Вступ

  3. Розподіл обов’язків між працівниками відділу освіти.

  4. Організація роботи відділу освіти, графік прийому громадян.

  5. Інформаційно-аналітична діяльність відділу освіти.

  6. Циклограма щомісячної діяльності відділу освіти.

  7. Розгляд питань на засіданні колегії відділу освіти.

  8. Організаційно-дорадчі заходи відділу освіти.

  9. Забезпечення гарантованого права громадян на здобуття повної загальної освіти.

  10. Комп’ютеризація освіти.

  11. Охорона прав і соціальний захист дітей пільгових категорій

  12. Контрольно-аналітична діяльність відділу освіти.

  13. Масові заходи, конкурси.

  14. Заходи з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

  15. Робота з кадрами.

  16. Робота районного методичного кабінету.

  17. Робота психолого-медико-педагогічної консультації.

  18. Робота логопедичної служби.

  19. Робота районного учбово-методичного центру практичної психології.

  20. Робота централізованої бухгалтерії.

  21. Робота групи централізованого обслуговування шкіл.

  22. Реалізація програм у галузі освіти.


2. ВСТУП
Основні підсумки діяльності відділу освіти у 2013 році

та завдання на 2014 рік


Впродовж 2013 року діяльність відділу освіти була спрямована на здійснення державної політики в галузі освіти, покращення кількісних і якісних параметрів мережі дошкільних, загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, створення належних умов їх функціонування й розвитку, удосконалення змісту навчально-виховного процесу, впровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей і підлітків.

У районі забезпечено роботу 42 закладів освіти, з яких дошкільних - 14,

загальноосвітніх – 25; позашкільних – 3.

Різними формами дошкільної освіти охоплено 1291 дитина при дошкільних навчальних закладах та 75 дітей охоплено іншими формами (консультативні центри, соціальний патронат), що становить:



  • 82% від загальної кількості дітей віком від 1 до 6 років. (на 1% більше у порівнянні з 2012 р.);

  • 98 % від загальної кількості дітей дошкільного віку від 3 до 6 років (на 2% більше у порівнянні з 2012 р.);

  • охоплення дітей п’ятирічного віку дошкільною освітою становить 100%.

Протягом 2013 року позитивно вирішено питання охоплення дітей дошкільною освітою у Городищенському ДНЗ «Джерельце», ДНЗ «Яблучко» с. Мліїв, ДНЗ «Сонечко» с. Орловець: відкрито три додаткові групи.

Проблемою залишається наповнюваність дошкільних навчальних закладів району (на 100 місць – 123 дітей). Це питання особливо актуальне для Городищенських ДНЗ «Зірочка», «Веселка», ДНЗ «Пролісок» с. В'язівок, ДНЗ «Пролісок» с. Мліїв.

Серед основних найбільш вагомих показників загальної середньої та

позашкільної освіти слід зазначити:

Станом на 01 грудня 2013року у школах району забезпечувалося харчування для 3006 учнів . У 25навчальних закладах було організовано гаряче харчування, 3 школи забезпечені буфетною продукцією. Норми харчування виконувалися в середньому на 83,6%. На організацію харчування було виділено 1623, тис.грн., залучено позабюджетних коштів у сумі 28,7 тис.грн., з дослідних ділянок (овочів та фруктів) - на суму 12,6 тис.грн.

У 2013 році для 1778 відпочиваючих в 25 пришкільних таборах з денним перебуванням, що функціонували, були створені належні умови. Вперше працювали дві літні школи: «Ерудит» на базі Городищенського економічного ліцею та «Юний турист-краєзнавець».

Всього оздоровлено в системі освіти 2251 учень, що становить 78,3% від загальної кількості учнів 1-10 класів ( 2875).

Забезпечується підвезення 604 учні,20% від загальної кількості та вчителі

До мережі Інтернет підключено 25 шкіл, 13 дошкільних навчальних закладів, 3 позашкільних навчальних закладів.Придбано для ЗНЗ – 8 компютерів (6 – за кошти місцевого бюджету, 2- за спонсорські). Всі загальноосвітні та позашкільні заклади мають власні веб-сайти ( 100% ).,а дошкільні установи – 12 (86%).

Всі заклади освіти району мають власні електронні адреси, через які здійснюється ділове листування між відділом освіти і навчально-виховними закладами району.

Про результативність професійного зростання педагогів свідчать участь у заходах методичного спрямування, професійних конкурсах. На педагогічній виставці «Освіта Черкащини - 2013» 9 робіт відзначено Дипломами Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації та Грамотами Черкаського ОІПОПП. У рамках виставки проведено конкурс на кращу серію цифрових ресурсів, 7 комплектів також відзначено Дипломами Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації та Грамотами Черкаського ОІПОПП.

Чотири заклади взяли участь у Міжнародній виставці «Сучасні навчальні заклади освіти» та «Інноватика в сучасній освіті», а саме- В’язівська ЗОШ І-ІІІ ст., Мліївська ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Мліївська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Городищенський ДНЗ «Зірочка». Вони презентували творчі здобутки своїх колективів в інноваційній модернізації галузі освіти. Мліївські ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 та № 2 нагороджені Срібною медаллю за участь у Міжнародній виставці «Сучасні навчальні заклади освіти» та «Інноватика в сучасній освіті».

За сприяння у впровадженні передового педагогічного досвіду та підтримку навчальних закладів під час підготовки та участі у міжнародних та всеукраїнських виставках відділ освіти та Городищенський дошкільний навчальний заклад «Зірочка» нагороджені пам’ятною відзнакою «Імідж освіти Черкащини» ХVІІ обласної виставки «Освіта Черкащини – 2013» (диплом Департаменту освіти і науки облдержадміністрації та Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників).

У 2013 році 108 педагогів пройшли курси підвищення кваліфікації при Черкаському ОІПОПП.

У 2013 році у районі було впроваджено профільне навчання у 31 класі, в яких навчалося 395 учнів 10-11 класів. Створено банк даних обдарованих дітей району, який щорічно оновлюється та налічує 249 осіб.

Результативністю відзначається участь школярів у різноманітних конкурсах, турнірах.

У ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін маємо14 переможців, в тому числі 5 учнів сільських шкіл. Вагомий внесок в імідж освіти району здійснив Городищенський економічний ліцей. Баранова Олена, учениця означеного закладу, стала переможцем Всеукраїнської учнівської олімпіади із економіки у 2013 н.р.

У 2012-2013 н.р. в обласному рейтингу результативності в учнівських олімпіадах район посів 12 місце (у минулому році – 7).

У ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН маємо також14 призерів.

Зросла результативність участі у міжнародних конкурсах:у фізичному конкурсі «Левеня » у 2013 році взяли участь 107 учнів із10 навчальних закладів, математичному конкурсі «Кенгуру» - 465 учнів із 16 навчальних закладів; в українознавчій грі «Соняшник» - 97 учнів із 4 навчальних закладів; у конкурсі «Русский медвежонок» - 61 учень із 6 навчальних закладів; у конкурсі «Лукоморье» - 53 учні із 5 навчальних закладів; природничому конкурсі «Колосок» - 442 учні із 7 навчальних закладів. ГРІНВІЧ

У травні 2013 року була проведена зустріч голови райдержадміністрації, голови районної ради з обдарованою молоддю району, на якій вручені одноразові стипендії 69 учням та 17 вчителям, що їх підготували. А також нагороджені три заклади (Городищенський економічний ліцей, Мліївська ЗОШ І-ІІІст.№2, Городищенська ЗОШ І-ІІІст.№1ім. С.С.Гулака Артемовського) за роботу з обдарованою молоддю.

Дослідно-експериментальну роботу Всеукраїнського рівня здійснюють два заклади:

Городищенська ЗОШ І-ІІІ ст.№3. Тема. Функціонування системи «учень-техніка-середовище» у процесі інноваційного розвитку освіти;

Городищенський економічний ліцей. Тема. Фінансова грамотність.

З місцевого бюджету на капітальні, поточні ремонти (будівництво, реконструкція) використано: з районного бюджету 500 тис.грн, субвенції сільських рад 200 тис.грн., за соціальними угодами підприємств 150 тис.грн., а саме:


  • заміна опалювального котла Петропавлівського НВК (вартість котла 70,0 тис. грн.);

  • заміна системи освітлення спортивного залу Мліївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 (вартість матеріалів та обладнання 2,0 тис. грн.);

  • проведено заміну віконних блоків Мліївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 (вартість робіт становить 18,8 тис. грн.) за соціальними угодами;

- проведено ремонт покрівлі приміщення школи та ремонт стелі спортивного залу Хлистунівської ЗОШ І-ІІІ ст. Матеріали придбані за рахунок субвенції Хлистунівської сільської ради. (50,0 тис. грн.);

- проведено реконструкцію даху Валявської ЗОШ І-ІІІ ст. Загальна кошторисна вартість будівництва складає 620,362 тис.грн;

- проведено заміну опалювального котла тепло генераторної В'язівської ЗОШ І-ІІІ ст. (основне приміщення) за рахунок субвенції В'язівської сільської ради (32,0 тис. грн.);


  • проведено переоснащення комерційних вузлів обліку газу Старосільської ЗОШ І-ІІІ ст. Хлистунівської ЗОШ І-ІІІ ст., Ксаверівского НВК, Цвітківської ЗОШ І-ІІІ ст. у відповідності до Правил обліку природного газу (вартість робіт становить 19246,46 грн., );

  • облаштовано внутрішні туалети в Городищенській ЗОШ І-ІІІ ст. №1 - основне приміщення (вартість робіт становить 17,5 тис. грн., вартість придбаних матеріалів 38,4 тис. грн.)та Вільшанській ЗОШ І-ІІІ ст. №2(добудова) роботи виконувались за кошти субвенції сільської ради та за соціальними угодами;

  • додатково до існуючого облаштовано внутрішні туалети в Мліївській ЗОШ І-ІІІ ст. №1(15.0 тис. грн.) та в В’язівській ЗОШ І-ІІІ ст. основне приміщення( вартість придбаних матеріалів 36,0 тис. грн.);

За підсумками рейтингу районного огляду-конкурсу на кращу підготовку закладів освіти до нового навчального року визначено переможців:

І місце - Вільшанська ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Дудник Володимир Михайлович);

ІІ місце - Городищенська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 (директор Суздалева Яна Олександрівна), Мліївська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 (директор Зінченко Надія Олександрівна);

ІІІ місце Городищенська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 (директор Томіленко Тетяна Миколаївна), Хлистунівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Кирпатий Микола Миколайович), Вільшанська ЗОШ І-ІІ ступенів (директор Поліщук Володимир Григорович);

серед дошкільних навчальних закладів:

І місце ДНЗ "Пролісок" с. Мліїв (завідуюча Потурнак Галина Василівна);

ІІ місце ДНЗ "Промінчик" с. Хлистунівка (завідуюча Ломакіна Інна Іванівна);

ІІІ місце ДНЗ "Джерельце" м. Городище (завідуюча Білан Люба Миколаївна), ДНЗ "Зірочка" м. Городище (завідуюча Шматкова Марія Вікторівна).

За підсумками рейтингу визначено переможцями районного конкурсу на кращу організацію методичної роботи:

І місце – Городищенський економічний ліцей;

ІІ місце – Мліївська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

Орловецька ЗОШ І-ІІІ ступенів;

ІІІ місце – Мліївська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1,

В’язівська ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Визначено переможцями районного громадського огляду-конкурсу стану умов і охорони праці в 2013 році по створенню і забезпеченню належних і безпечних умов життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу:


  • І місце – Валявської ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Костіна О.В., заступник голови ПК Євтушевська Н.І.)

  • ІІ місце – Городищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 (директор Сиченко В.М., голова ПК Караван Н.М.); Мліївської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 (директор Зінченко Н.О., голова ПК Бурлака В.А.); Млівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 (директор Кравець Т.М., голова ПК Сукач В.І.); В’язівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Пилінко Л.М., голова ПК Цапенко О.І.)

  • ІІІ місце – Хлистунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Кирпатий М.М., голова ПК Сабалдаш А.А

Аналіз результативності роботи закладів за окремими показниками свідчить про недостатню роботу відділу освіти, дирекцій шкіл і педагогічних колективів щодо залучення учнів:

- до науково-дослідницької роботи у рамках МАН України;

- підготовки та участі у предметних турнірах;

- учителів - до професійних конкурсів, проведення спільних занять в освітніх округах.

Одним із шляхів щодо вирішення проблеми надання якісних освітніх

послуг є забезпечення належної роботи 4 освітніх округів, які орієнтуються на розвиток і модернізацію освіти, рівного доступу до якісної освіти кожного

учня. У наступному році акцентуватиметься робота на ефективному використанні наявного кадрового потенціалу педагогів та шкільного контигенту, зокрема, у створенні умов для реалізації академічної обдарованості школярів.

У -- школах запроваджено профільне навчання. Проте, переважає філологічний профіль, не у всіх закладах забезпечується раціональний підхід до реалізації до профільної підготовки. Безперечно, що основою всіх досягнень і потенціалом для розвитку є кадрове забезпечення освітніх закладів. Тому велика увага належить професійному зростанню педагогів. Поряд із незаперечними досягненнями, проблемним питанням є старіння кадрів та відсутність тенденції до зростання кваліфікаційного рівня педагогів.
2. Основні передумови реалізації плану роботи відділу у 2014 році

Заходи плану будуть реалізовуватися через:

1. Систематичне вивчення та підтримку стану справ та надання практичної допомоги закладам освіти.

2. Системний контроль за виконанням законодавчих та нормативних документів, розпоряджень голови райдержадміністрації, рішень сесії районної ради, рішень колегії та наказів Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації та відділу освіти районної державної адміністрації.

3. Внесення пропозицій до річного, щоквартальних планів роботи райдержадміністрації та на щотижневі апаратні наради у голови райдержадміністрації; тижневих планів роботи відділу освіти.

4. Підготовку узагальнюючих матеріалів для підсумкової колегії та районної серпневої конференції «Про роботу в 2013-2014 навчальному році та завдання на 2014-2015 навчальний рік», рішення та рекомендації яких направляються закладам освіти для керівництва та використання в практичній роботі, уточнення та корегування власних планів і завдань.

5. Аналіз стану справ у навчальних закладах та підготовка аналітично-інформаційних матеріалів, методичних рекомендацій, управлінських документів.

6. Забезпечення електронного листування через мережу Інтернет із навчальними закладами з метою оперативного інформування.

7. Підготовку аналітичних матеріалів спеціалістами відділу з відповідними

пропозиціями.

8. Складання щоквартальних та щотижневих планів роботи відділу освіти.

3.Основні проблемні питання, над вирішенням

яких працюватиме відділ освіти у 2014 році

- недостатні обсяги фінансування освітньої сфери, що в першу чергу, впливає на оновлення матеріально-технічної бази навчальних закладів, оснащення їх сучасними технічними засобами навчання, розширення можливості використання мережі Інтернет, вт.ч. і в ДНЗ;

- наближення якості навчання до європейських та світових стандартів;

- невідповідність мережі дошкільних навчальних закладів з реальним потребам та бюджетним можливостям;

- недостатність коштів на фахову періодику, видання власних друкованих матеріалів з метою поширення передового педагогічного досвіду;

- підвищенні рівня соціально-економічного, фінансового забезпечення освітян району;

- оптимізація мережі ЗНЗ району;

- активізація роботи освітніх округів;

- підвищення кваліфікаційного рівня педагогів.

4. Головними напрямками реалізації державної політики

у 2014 році будуть:

- забезпечення громадянам рівних умов для здобуття якісної дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти;

- удосконалення кадрової роботи;

- посилення психолого-педагогічного та медичного супроводу навчально-виховного процесу;

- інноваційна діяльність, реалізація спільних з місцевими громадами проектів;

- покращення матеріально-технічної бази, створення здоров’язберігаючого

середовища.

5. Ресурсне забезпечення:

Заходи будуть фінансуватися в межах бюджетних асигнувань, що передбачені в державному та місцевому бюджетах.

Забезпечуватиметься виконання районних програм, зокрема, таких як:

-"Районної програми "Шкільний автобус";



  • "Районної цільової програми розвитку позашкільної освіти на період до 2014 року";

  • - програма "Підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти до 2015 року";

  • "Програму правової освіти населення Городищенського району на 2011-2015 роки";

  • - „Програма розвитку дошкільної освіти області до 2017 року”;

  • - Програми «Впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх закладів інформаційно-комунікаційних технологій « Сто відсотків на період до 2015 року»;

  • - „Програми роботи з обдарованою молоддю Городищенського району на 2012-2015 роки”;

6. Основні завдання освітньої політики району на 2014 рік

1.Забезпечення системного підвищення якості освіти на інноваційній основі, сучасного психолого-педагогічного та науково-методичного супроводження навчально-виховного процесу.

2.Забезпечення розвитку і функціонування української мови як державної, задоволення мовно-освітніх потреб національних меншин, створення умов для вивчення іноземних мов.

3.Забезпечення обов’язкової дошкільної освіти всіх дітей 5-річного віку, здійснення соціально-педагогічного патронату сімей з дітьми дошкільного віку. Охоплення всіх дітей шкільного віку систематичним навчанням і забезпечення умов здобуття ними повної загальної середньої освіти.

4.Запровадження в освітній процес навчальних закладів сучасних науково-методичних підходів, використання відомих освітніх технологій, здійснення контролю за їх якістю та ефективністю в практичній роботі з дітьми, впровадження нових педагогічних ідей.

5.Забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання у школі ІІ ступеня, учнів 10-х класів при переході на профільність.

6.Забезпечення виконання навчальними закладами державних вимог щодо змісту, рівня, обсягу дошкільної, позашкільної та середньої освіти.

7.Впровадження нового Державного стандарту початкової та базової загальної освіти, з наданням пріоритету здов’язберігаючим технологіям та екологічній спрямованості освіти, створення умов для реалізації особистісно зорієнтованого підходу.

8.Організація роботи позашкільних навчальних закладів як координаційного центру виховної та організаційно-масової роботи.

9. Розвиток у підростаючого покоління творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей і молоді, формування навичок дослідницької та наукової роботи, самоосвіти і самореалізації особистості.

10.Задоволення освітніх потреб дітей з особливими потребами, інтеграція їх у ЗНЗ. Здійснення заходів щодо формування сучасної моделі комплексної підтримки дитини з вадами розвитку, що передбачає активну участь сім’ї у реабілітаційному процесі.

11.Побудова ефективної системи виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка молоді до свідомого вибору сфери життєдіяльності.

12.Зміцнення демократичних засад в освіті, у т.ч. шляхом розвитку учнівського самоврядування, залучення в установленому порядку учнів до участі у вирішенні питань місцевого значення.

13.Забезпечення виконання у повному обсязі ст. 5 Закону України «Про охорону дитинства» в частині організації безоплатного харчування учнів 1-4 класів.

14.Впровадження сучасних інформаційних педагогічних технологій, створення умов для використання кожним учителем сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.

15.Сприяння безперервній освіті педагогічних працівників, надання їм науково- методичної допомоги для фахового вдосконалення і розвитку творчості. Підвищення рівня методологічної підготовки педкадрів, перенесення акценту на інтерактивні аспекти навчання.

16.Удосконалення системи управління освітою шляхом переходу до державно- громадського управління, забезпечення активної взаємодії органів самоуправління і громадських організацій; сприяння активізації діяльності батьківської громадськості, піклувальних рад, різноманітних фондів, меценатів.

17. Апробація та введення нових освітніх технологій і систем.

18. Проведення моніторингу навченості та вихованості учнів, використаннясучасних технологій тестової оцінки знань.

19.Науково-методичний супровід діяльності освітніх округів; організації та здійснення профільного навчання.

20.Створення безпечного освітнього середовища, поліпшення умов навчання школярів.

3. РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ МІЖ ПРАЦІВНИКАМИ ВІДДІЛУ ОСВІТИ
Начальник відділу освіти Хронік Т.Є.:

- здійснює керівництво діяльністю відділу освіти, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу в межах своїх повноважень;

- забезпечує виконання покладених на відділ освіти завдань щодо реалізації державної політики у сфері освіти;

- визначає ступінь відповідальності спеціалістів відділу освіти, керівників його структурних підрозділів, затверджує положення про структурні підрозділи, посадові інструкції їх працівників;

- представляє інтереси району в галузі освіти у відносинах з юридичними та фізичними особами;

- подає на затвердження голови районної державної адміністрації проект кошторису доходів і видатків, вносить пропозиції щодо граничної чисельності та фонду оплати праці працівників відділу освіти;

- розпоряджається коштами, які виділяються на утримання відділу освіти;

- готує у межах компетенції відділу освіти накази, організовує і контролює їх виконання;

- призначає на посаду і звільняє з посади працівників відділу освіти, керівників та педагогічних працівників навчальних закладів комунальної форми власності затверджує договори про співробітництво, взаємовідносини з навчальними закладами, науковими установами зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами тощо;

- укладає та підписує від імені відділу освіти цивільно-правові та правочинні угоди;

- визначає потребу у навчальних закладах, заснованих на комунальній формі власності, та подає пропозиції на розгляд керівництва щодо удосконалення їх мережі відповідно до соціально-економічних та культурно-освітніх потреб за наявності необхідної матеріально-технічної, науково-методичної бази, педагогічних кадрів;

- готує проекти рішень про закріплення за загальноосвітніми навчальними закладами території обов’язкового обслуговування дітей шкільного віку та ведення обліку дітей дошкільного та шкільного віку, контролює виконання вимог чинного законодавства щодо навчання всіх дітей шкільного віку в загальноосвітніх навчальних закладах;

- сприяє задоволенню освітніх запитів національних меншин, які проживають у районі;

- вносить на розгляд керівництва пропозиції щодо організації безоплатного медичного обслуговування дітей та учнів у навчальних закладах, здійснення оздоровчих заходів;

- сприяє навчально-методичному, фінансовому та матеріально-технічному забезпеченню загальноосвітніх навчальних закладів;

- організовує підготовку навчальних закладів до нового навчального року, зокрема до роботи в осінньо-зимовий період, проведення поточного та капітального ремонту приміщень;

- забезпечує оперативний контроль за збереженням існуючої мережі загальноосвітніх навчальних закладів, введенням в дію їх нових приміщень, комплектуванням меблями, обладнанням, навчальними посібниками, підручниками;

- погоджує проекти будівництва загальноосвітніх навчальних закладів, сприяє їх раціональному розміщенню, контролює використання капітальних вкладень та залучення коштів;

- вносить на розгляд керівництва пропозиції щодо обсягів бюджетного фінансування загальноосвітніх навчальних закладів та установ освіти, які перебувають у комунальній власності, аналізує їх використання;

- контролює створення у загальноосвітніх навчальних закладах фонду загального обов’язкового навчання (фонду всеобучу), який формується за рахунок коштів бюджету, а також залучених коштів підприємств, установ, організацій та інших джерел, для задоволення матеріально-побутових потреб учнів;

- вносить пропозиції щодо вдосконалення системи управління якістю у відділі освіти відповідно до стандартів;

- забезпечує умови для ефективної роботи уповноваженого з системи управління якістю у відділі освіти;

- забезпечує дотримання працівниками відділу освіти правил внутрішнього трудового розпорядку;

- організовує роботу з документами, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни.

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка