Рішення розширеної колегії управління освіти від 27. 08. 2014року направити роботу педагогічного колективу на реалізацію наступних завдань



Скачати 234.3 Kb.
Дата конвертації21.03.2016
Розмір234.3 Kb.
ІІ. Завдання на 2014-2015 навчальний рік:

З метою забезпечення виконання завдань третього етапу Програми розвитку ДНЗ та рішення розширеної колегії управління освіти від 27.08.2014року направити роботу педагогічного колективу на реалізацію наступних завдань:



  • з метою формування та розвитку професійної компетентності педагогів використовувати ІКТ технології при проведенні методичних заходів;

  • підвищувати ефективність роботи методичної, психологічної служб та інших підрозділів і підсистем дошкільного закладу шляхом впровадження нововведень в діяльність служб;

  • посилити роль дошкільного закладу та сім’ї в патріотичному вихованні дошкільників у контексті розвитку духовного потенціалу особистості та в трудовому вихованні у контексті формування пізнавальної активності дошкільнят;

  • з метою забезпечення фізичного , психічного і соціального розвитку дітей віком від 1.5 до 6 років, їх безболісної адаптації до змінних умов життя та успішного входження у соціальне середовище продовжувати впровадження в освітній процес дошкільного закладу технології «Радість розвитку», здоров`язбережувальної технології М.М. Єфименка «Горизонтальний пластичний балет» та ігрової технології М.М. Шутя.



ІІІ. Методична робота з кадрами
Мета: 1. Підвищення рівня індивідуальної та спеціальної компетенції педагогів.

2. Підвищення якості навчально – виховного процесу в ДНЗ.



Блоки, форми роботи

Тема, зміст заходів

Термін

Відпові

дальний

Доповнен

ня, корекція


Блок 3.1. Підвищення рівня професійної компетентності педагогів



Семінари

Теоретичні семінари.










І. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість.

вересень 2014р

методист




  1. Формування системи ставлень

  2. Передумови розвитку ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників

  3. Основні новоутворення старшого дошкільного віку.

  4. Особливості самооцінки старших дошкільників

  5. Саморегуляція поведінки

  6. Головні завдання роботи за освітньою лінією «Особистість дитини»

  7. Самоставлення













ІІ. Пізнавальна активність: особливості розвитку у дошкільників

  1. Чинники, що визначають розвиток пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку.

  2. Психологічні особливості дітей з високим рівнем розвитку пізнавальної активності.

  3. Психологічні особливості дітей із середнім рівнем розвитку пізнавальної активності

  4. Психологічні особливості дітей з низьким рівнем розвитку пізнавальної активності

  5. Методичні рекомендації щодо розвитку у дітей пізнавальної активності

жовтень

2014р

методист




ІІІ. Виховання толератності починається з педагогів

  1. Міні – лекція «Толерантна особистість»

  2. Вправа «Асоціативний ряд»

  3. Вправа «Педагогічні терези»

  4. Анкета «Чи толерантні ви?»

  5. Колаж «Портрет толерантного педагога»

  6. Асоціативний тест «Пустеля»

  7. Притча про добру сім`ю»

листопад

2014р

психолог




ІІІ. Пробудити дослідника в дитині.

грудень 2014р

методист




  1. Дитина народжується дослідником

  2. Методика ознайомлення дошкільнят зі специфікою навчальних досліджень

  3. Самостійна навчально-дослідницька діяльність










ІV. Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників.

січень 2015р

методист




Заняття №1










  1. Можливості використання світлової та звукової техніки в освітньому процесі

  2. Аналіз сучасного стану медіа дидактичного забезпечення освітнього процесу

3.Негативний вплив сучасних мультфільмів на процес соціалізації дітей

  1. Критерії добору якісних мультфільмів

  2. Технологія використання мультфільмів як освітнього засобу

Заняття№2

  1. Казка як засіб розвитку міжкультурної компетенції

  2. Роль казок та мультфільмів у мовленнєвому розвитку дітей

  3. Етапи мовленнєвої роботи з фрагментами мульфільмів

V. Способи вирішення конфліктних ситуацій

  1. Обговорення питання з педагогами «Позитивні і негативні функції конфліктів» (інтерактивний засіб «Синтез думок»)

2. Доповідь з презентацією «Основні стилі поведінки в конфліктній ситуації»

3. Ознайомлення з результатами діагностики педагогів «Схильність особи до конфліктної поведінки» і «Психологічна атмосфера в колективі» та їх обговорення.



  1. Тренінг. Завдання на вирішення конфліктних ситуацій в педагогічному колективі та вправи що сприятимуть безконфліктному спілкуванню.

Висновки та рекомендації семінару

березень

2015

психолог




VI. Інклюзія – крок у майбутнє

  1. Актуальність проблеми.

  2. Вхідне анкетування «Що ви знаєте про інклюзію?»

  3. Теоретичний матеріал з теми.

  4. Законодавство України про інклюзію.

  5. Історія навчання дітей з особливостями в розвитку.

  6. Принципи інклюзивного навчання

  7. Вихідне анкетування «Що ви знаєте про інклюзію?»



квітень

2015

психолог




Семінари – практикуми










І. Комунікативна компетентність педагога.

  1. Вправа «коло»

  2. Гра «Комплімент»

  3. Розроблення моделі спілкування

  4. Прийом «Усмішка»

  5. Прийом «Маятник емоцій»

  6. Прийом «Психологічне айкідо»

  7. Рефлексія




вересень 2014р

психолог




ІІ. Дитячі дослідження:впроваджуємо нову методику.

грудень

2014р

методист




  1. Підготовчо-організаційна частина. Вправа «Очікування».

  2. Теоретична частина

  • міні-лекція «Дитячі дослідження»

  • вправа 2Методичний конструктор»

  • вправа «Подивись на світ чужими очима»

  • вправа «Чому так буває»

  • вправа «Допитливий папуга»

  • вправа «Відгадай про що запитали»

  • вправа «відгадай»

  • вправа «Складі слова»

  • вправа «Так-ні»

  1. Заключна частина

  • вправа «Зворотний зв'язок»

  • вправа «Клубочок»







Психолого-педагогічні семінари










І. Дитяча тривожність:причини та наслідки

1. Актуальність проблеми.

2. Мозковий штурм. Причини виникнення тривожності.

3. Портрет тривожної дитини

4. Вікові страхи (презентація)

5. Мозковий штурм. Що необхідно робити педагогам, коли у групі є тривожна дитина?

6. Профілактика виникнення тривожності.

7. Ігри з тривожними дітьми.

8. Рекомендації педагогам і батькам.

9. Сінквейн "Страх"



листопад

2014р

психолог




ІІ. Традиційні і нетрадиційні форми роботи з батьками

1. Мистецтво успішного співробітництва педагога і батьків.

-Основні принципи побудови успішного міжособистісного спілкування.

- Продуктивне слухання при взаємодії педагога з батьками.

- Форми і методи взаємодії ДНЗ з батьками.

2. Практикум: проведення рольової гри «Суд над…».



лютий

2015р

психолог



Практикуми













І. Створи нову гру. За ігровою технологією М.М. Шутя.

вересень

2014р

методист, психолог




ІІ. Усе залишає слід

  1. Актуальність проблеми

  2. Нормативна база щодо попередження насилля

Розбір проблемних ситуацій

грудень

2014р

психолог




ІІІ. Технологія створення інтерактивних дидактичних ігор у програмі Power Point

лютий 2015р

методист




ІV. Музично-мовленнєвий розвиток дошкільника за допомогою творчих ігор


березень

2015р


муз.керівники




  • значення гри в музично-мовленнєвій діяльності дошкільників

  • фантазування-основний елемент музичних творчих ігор (темброве фантазування, ритмічне фантазування, мелодійне фантазування, музично-графічне фантазування, музично-пластичне фантазування, створення музичної казки)










Науково-методичний семінар


лютий 2015р

методист




Інтегровані підходи до використання літературних засобів формування світогляду дітей у освітньому просторі дошкільних навчальних закладів.










  1. Організаційно-мотиваційний блок

  2. Теоретично-концептуальний блок

  • аналітична вправа «Тематична піраміда»

  • теоретична вправа «Понятійна стрічка»

  • конструктивна вправа «Сходинки до формування світогляду»

  • інтерактивна вправа «Методична карусель»

  1. Практична частина

  • практикум із написання тематичного плану на день

  • майстер-клас з використання коректурних таблиць

  1. Аналітико-підсумкова частина



















Педагогічні тренінги














тренінги

Уроки мудрого Добривогонька


квітень 2015р

методист




  1. Вправа «Побажай доброго вогню»

  2. Вправа «Очікування»

  3. Вправа «Коли вогонь-ворог»

  4. Поетична хвилинка «Віршик-пам`ятка»

  5. Ейдетична вправа «Створюємо опорну схему»

  6. Презентація домашнього завдання

7.Правила поведінки під час пожежі для дітей та дорослих













Школа молодого вихователя (наставництво)

Успішна адаптація спеціаліста до навчального закладу. (консультація)

  1. Вправа Скринька очікувань»

  2. Вправа «Герб моєї душі»

  3. Вправа «Без маски»

  4. Вправа «Я у професії»

  5. Вправа «Дитячий садок нашої мрії»

  6. Рефлексія.

1. Моменти, які допомагають дитині адаптуватися

2. Розбір проблемних ситуацій

3. Ігри з метою попередження дезадаптації


вересень 2014р

психолог




Навчання техніки спілкування з батьками (практикум)

1.Правила взаємодії та способи встановлення контактів з сім`єю.

2. Структура бесіди з батьками

3. Проведення бесіди по ініціативі батьків

4.Проведення бесіди по ініціативі вихователя

5.Психологічні основи проведення батьківських зборів.




вересень 2014р

психолог




Психологічне самопочуття вихователя (тренінг)

жовтень 2014р

методист




Стратегії поведінки(тренінг)

жовтень 2014р

методист




Шлях до успіху (тренінг)

жовтень 2014р

методист




Інтерактивна робота з батьками (консультація)

  1. Актуальність проблеми

  2. Типи батьків

  3. Інтерактивні форми роботи з батьками

  4. Створення комфортної обстановки під час спілкування з батьками

  5. Фактори, що перешкоджають ефективній організації роботи з батьками.

листопад

2014р

психолог




Публічний виступ: підготовка та проведення (практикум)

  1. Подолання страху перед аудиторією

  2. Процес підготовки до публічного виступу.

  3. Засоби впливу на аудиторію.

Структура публічного виступу

грудень

2014

психолог




І. Мотивація професійного зростання молодих педагогів. (семінар-практикум)










Уява народжується в грі. (проблемний семінар)

  • логіка дитячого фантазування

  • самостійну творчу гру кинуто напризволяще

  • мудрість і розуміння

  • гра-творча переробка пережитих вражень

  • перехід уяви у внутрішній стан

листопад

2014р

методист




Художньо-мовленнєва діяльність дітей дошкільного віку

(консультація)



листопад

2014р

методист




Форми роботи педагогів з розвитку мовлення (консультація)

грудень

2014р

методист







Консультації


Асоціативні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дітей

жовтень

2014р

методист




Активно-пізнавальне ставлення дитини до навколишнього світу

листопад 2014р

методист




Нові діти (причини аномальної поведінки)

січень

2015р

психолог




Виховуємо патріотів

березень

2015р

методист




Розуміти мову свого організму

квітень 2014р

інструктор фіз.вих




Відкриті покази.

Взаємовідвідування

Заняття з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку в рамках роботи за проектами

жовтень 2014р

Шаталіна Н.В.




Організація пошукової діяльності з дітьми старшого дошкільного віку за технологією «Радість розвитку»

листопад 2014р

Макаревич С.Г.

Битрик Г.М.






Використання мультимедійних презентацій та коректурних таблиць під час ознайомлення дошкільників з навколишнім

січень

2015р

Баштова О.В.

Голубенко О.М.

Заставська К.М.





Музично-мовленнєвий розвиток дошкільника за допомогою творчих ігор


квітень 2015р

Терентьєва О.А.




Заняття з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з використанням нетрадиційних методів роботи

лютий 2015р

Бабенкова І.Г.








Нетрадиційні форми (майстер – класи,

творчі лабораторії)


Мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу (майстер-клас)

жовтень 2014р

методист




1.Презентація домашнього завдання.


2. Ознайомлення з можливостями технології «Чую, бачу, роблю».

3. Огляд фотовиставки «Дослідники-чомусики» і відеоматеріалу з теми.

4.Моделювання заняття з використанням технології «Чую, бачу, роблю»

5. Вправа «Трибуна вільних думок» Моніторинг майстер-класу.

Творчі лабораторії










В рамках роботи практикуму «створи нову гру»

- організувати презентації нових ігор створених за ігровою технологією.

- організувати роботу за проектами: «Ігри наших батьків, бабусь, дідусів», «Іграшка мого дитинства»


вересень 2014р

методист,

психолог




В рамках підготовки до педагогічної ради №2:

  • створити презентації на тему «Пошуково-дослідницька діяльність з дітьми в природі»

  • створити постер «організація пошукової діяльності дітей під час роботи за проектами»

грудень 2014р

методист







Творча група


Продовжити роботу творчої групи з розробки навчально – методичного забезпечення освітнього процесу за технологією психолого – педагогічного проектування взаємодії дорослого з дітьми.


протягом навчаль-ного року.

методист




Конкурси, огляди

Огляд розвивального середовища в групах

вересень

2014р

методист




Конкурс творчих робіт «Що нам осінь принесла»


жовтень 2014р

методист



Фестиваль дитячої творчості «Жила-була казка»



квітень

2015р


музкер, вихователі




Блок 3.3. Самоосвіта

З метою самоосвіти опрацювати:

● програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»(нова редакція)



  • методичні посібники, що будуть використовуватися в роботі упродовж навчального року.




впродовж року

психолог,методист, вихователі







З метою надання методичної допомоги:

● систематично здійснювати контроль за самоосвітою педагогів;

● систематично здійснювати дидактичне тестування педагогів;

● знайомити з новинками науково-методичної літератури, періодичними виданнями. Базовим компонентом дошкільної освіти;



  • проводити взаємовідвідування занять;

З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності, адаптації до стилю роботи ДНЗ здійснювати індивідуальне консультування педагогів, які тільки приступили до роботи.

протягом навчаль-ного року.

завідувач, методист




Блок 3.4. Педагогічна рада

І.Підготовка педагогів до оптимальної педагогічної діяльності у новому навчальному році

серпень

2014р







1.ключові завдання розвитку доступності якісної освіти

у 2014-2015.( Інструктивно – методичні рекомендації МОН України від 27.06.2014 №1/9-341 «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у 20142015 навчальному році»).






завідувач




2.організація і зміст навчальної та виховної діяльності дітей у 2014-2015 н.р. за Базовим компонентом дошкільної освіти (обговорення плану роботи)

методист




3.затвердження освітніх програм, розподілу занять на тиждень, виду та форми планування.

методист







ІІ. Формування пізнавальної активності дошкільнят через організацію пошуково-дослідницької діяльності

грудень

2014р







  1. Експериментально-дослідницька діяльність дошкільників у природі за технологією пізнавального розвитку.




педагоги


презентація

довід-ка


  1. Організація пошукової діяльності під час ознайомлення з навколишнім за технологіє «Радість розвитку»

педагоги

(з досвіду роботи)

створення постерів

  1. Про створення проблемно-пошукових ситуацій пізнавального й морального спрямування.

педагоги

з дос-віду роботи

  1. Презентація дидактичних ігор «Пізнаємо світ навколо» для пізнавального розвитку дошкільників

психолог, педагоги

вис-тавка ігор

  1. Про стан трудового виховання в групах дітей дошкільного вік

завідувачметодист

до-відка





ІІІ. «Безперервна самоосвіта вихователя – підґрунтя успішності дошкільника» (педагогічна рада-дискусія)

лютий

2015р







1.Формування позитивної мотивації до самоосвіти педагогічних працівників як засіб забезпечення якості освіти в навчальному закладі.




завідувач




2.Сучасний педагог на шляху до вдосконалення та його роль у підвищенні якості освітнього процесу


психолог

про-філь групи

3. Від чого залежить педагогічна діяльність молодого вихователя?

методист




4. В чому полягає педагогічна майстерність?


завідувач, методист

дискусія

5. Педагогічна техніка

методист

інтер.гра

6. Самоосвіта педагога – запорука педагогічної творчості

педагоги

звіти

IV. Підсумок та планування роботи

травень

2015р







  1. результати освітньої та методичної роботи за минулий рік та основні педагогічні проблеми і завдання педагогічного колективу на 2014-2015 н.р.




методист

аналіз

2.моніторинг соціально – психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у школі.

психолог




3.аналіз рівня рухового розвитку дітей дошкільного віку. Підсумки державного тестування.

інструктор з фізичної культури




4.аналіз атестації у 2014 – 2015 н.році.

методист




5.стан виконання річного плану роботи.

завідувач




Блок 3.5.

Атестація педагогічних кадрів

З метою якісного підвищення професійної майстерності педагогів:

● видати наказ по ДНЗ про підготовку та проведення атестації в 2014-2015 н.р.;

● атестувати у 2015р. педагогів: Битрик Г.М., Терентьєву О.А.,Бондаренко О.Ю., Темець І.В., Ткаченко Н.В.

● вивчити систему роботи педагогів, які підлягають атестації;

● видати наказ по ДНЗ за результатами атестації, ознайомити педколектив з наслідками атестації.


протягом року

завідувач, методист




Курсова перепідготовка

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності педагогів:

● забезпечити докурсовими і післякурсовими завданнями педагогів, які будуть відвідувати курси при ЗОІППО



протягом року

завідувач, методист




Участь у методичній роботі міста та області

систематично відвідувати методичні об’єднання міста:

ММО музичних керівників.



протягом року

Черкасова Л.В.

Терентьєва О.А.



ММО «Відродження національної культури».

протягом року

Макаревич С.Г.

ММО вихователів з зображувальної діяльності

протягом року

Пучинська О.В.

ММО вихователів старших груп ДНЗ

протягом року

Заставська К.М.

Іваненко Н.О.



ММО вихователів – методистів ДНЗ міста

протягом року

Афанасенко Т.Г.

ММО інструкторів з фізичного виховання

протягом року

Марієнко Н.М.

ММО вихователів груп дітей раннього віку

протягом року

Кушнір Н.М.

ММО вихователів з навчання українського мовлення

протягом року

Бабенкова І.Г.





База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка