Рівень вихованості



Скачати 40.86 Kb.
Дата конвертації02.04.2016
Розмір40.86 Kb.
Рівень вихованості

Повсякденне керівництво навчально-виховною роботою в класі здійснює класний керівник, призначений адміністрацією школи з числа вчителів, що викладають у цьому класі. На нього покладається розв'язання таких завдань: виховання в учнів культури поведінки, формування в них високих моральних якостей; забезпечення єдності педагогічних вимог з боку сім'ї і школи; організація в разі потреби допомоги учням (навчальної, моральної); проведення заходів, які передбачають зміцнення здоров'я учнів; організація суспільно корисної праці учнів.

Вихованість — комплексна характеристика особистості, враховує наявність і рівень сформованості в неї суспільно значущих якостей . Складність процесу виховання зумовлена тим, що результати його не завжди помітні відразу. Тільки з часом можна судити про результативність виховного впливу педагога, що виявляється у вихованості дітей.

Результати процесу виховання різні, оскільки залежать від індивідуальних особливостей вихованців, їх ставлення до навколишнього світу, виховних впливів, однолітків, батьків, педагогів.

Виховний процес у школі здійснюється планомірно за допомогою відповідної системи, а формується цілісним освітнім середовищем, яке включає і класно-урочну систему, і комплекс позаурочної виховної роботи, і вплив соціального оточення, і співпрацю між сім'єю та школою.

Для повноцінного формування особистості школярів намагаємося створювати співпрацю між учителями, учнями і батьками , між школою і сім’єю існує співпраця у вихованні дітей. Але слід відмітити, що в деяких випадках співробітництво між школою та сім'єю носить епізодичний характер, тобто воно обмежується відвідуванням батьками шкільних і класних зборів, деякі батьки приходять до навчального закладу лише тоді, коли їх викликає директор, завуч, класний керівник.

Виховна робота в навчальному закладі відбувається за всіма напрямками (патріотичним, екологічним, правовим, естетичним тощо).

Проводиться робота направлена на пропаганду здорового способу життя. З учнями регулярно проводять бесіди на дану тематику, у закладі проводимо спортивні заходи, свята, змагання. Результати моніторингу показали, що учні Черняхівського НВК розуміють згубність вживання наркотичних речовин (96%) , що є результатом проведення роботи з превентивного виховання. Але адміністрація школи та класні керівники продовжують працювати і з 4% учнів, які не вважать небезпечним вживання алкогольних напоїв та тютюнопаління, урізноманітнюючи форми роботи превентивного напрямку, залучаючи до співпраці медичних працівників, , батьків з метою роз’яснювальної роботи серед учнів.


Виховна робота в закладі сприяє формуванню світогляду і активної життєвої позиції учнів. У школі проводяться заходи, які збуджують чутливість до людської біди, формують у дітей такі якості: як людяність, порядність, чесність, справедливість. Тобто учні школи орієнтовані на формування у них позитивних рис характеру.

В школі є облік учнів, виховання яких потребує особливої уваги. Проводиться робота, направлена на усунення недоліків родинного виховання та негативного впливу оточуючого середовища .

Аналіз анкет для виявлення загального рівня вихованості учнів показав:

2% - дуже низький рівень: негативна поведінка, яка виправляється з труднощами; самоорганізація та саморегуляція не розвинуті – відсутні.

4% - низький рівень вихованості: слабкий прояв позитивного, ще не стійкого досвіду поведінки, спостерігаються зриви, зовнішніми стимулами, саморегуляція й самоорганізація інтуїтивні –відсутні.

28% - середній рівень вихованості: властива стійка позитивна поведінка, наявність регуляції і саморегуляції, організація й самоорганізація, хоч активна позиція по відношенню до діяльності та вчинків товаришів ще не проявляється .

66%-високий рівень вихованості: сформований стійкий позитивний досвід поведінки та саморегуляції поряд із прагненням до організації й регуляції діяльності поведінки людей; проявляється активна життєва позиція .

У школі існує співпраця між сім’єю та школою: працюють батьківські комітети, проводяться батьківські збори під час яких надається багато інформації про школу і виховання дітей.



У Черняхівському НВК не в повній мірі забезпечені умови для творчого розвитку учнів. Гурткова, секційна робота проводиться, але вона не охоплює максимальну кількість бажаючих дітей. В закладі недостатня кількість гуртків художньої самодіяльності, спортивних секцій.

Класні керівники намагаються створювати у класних колективах атмосферу взаємної доброзичливості, взаємоповаги, взаємодопомоги і вважають це не тільки професійним обов’язком, а й систематичним процесом взаємодії. Більшість дітей почувають себе захищено і комфортно в своїх класних колективах.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка