Різдвяні свята



Скачати 63.25 Kb.
Дата конвертації24.02.2016
Розмір63.25 Kb.


Розробка уроку

англійської мови

на тему « Різдвяні свята »

( 2 клас )

Вчитель Оршовецького ЗНЗ І-ІІІ ст.

Кіцманського району

Чернівецької області

Шапка Світлана Миколаївна

Мета:

Навчальна



  • Ознайомити учнів з новими словами та структурами і практикувати у їх вживанні: stocking, present, bell, toy, box;

  • Активізувати у мовленні вживання назв кольорів;

  • Повторити прийменники місця on, in, under та практикувати у їх вживанні;

  • Ознайомити з формою побажань за допомогою пісні “We wish you a merry Christmas”;

  • Вчити підписувати вітальну листівку;

Виховна

  • Виховувати культуру роботи в групах;

  • Виховувати любов до прекрасного, до музики, до традицій;

Розвиваюча

  • Розвивати зорову пам'ять, мимовільну увагу;

  • Розвивати творчі здібності учнів;

  • Розвивати пізнавальний інтерес, бажання вивчати англійську мову.

Тип уроку: введення нового матеріалу

Обладнання: аудіо запис, мультимедійний проектор, програма “ Happy English”,малюнки, роздатковий матеріал.

Хід уроку.

І.Introduction:

-Hello, children!

-Hello, teacher!

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

We are glad to see you!

I am glad to see you too!

How are you?

We are fine. Thank you!

-Тема нашого уроку «Різдвяні свята» -- “Christmas holidays”.

II. Warming up:

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми помандруємо у гості до Санта-Клауса і допоможемо йому підготуватися до Різдва. Адже у нього дуже багато роботи, йому потрібна наша допомога. -Can you help Santa Claus?

-Тож зробимо невеличку розминку і вирушаємо.

III. Pronunciation drill:

Snow falls, falls, falls,

Let’s play snowballs,

Dear friends, Bill and Ben,

Let us make a big snowman.

- Now let’s start! Close your eyes.( Звучить музика “ Jingle bells”). Now open your eyes. Уявіть, що ми опинилися в гостях у Санта-Клауса.



( Поставити ялинку, Санта-Клауса, різдвяні малюнки).

IV. Presenting vocabulary and practice:

Т: Щоб Санта-Клаус зрозумів, чи можемо ми йому допомогти, потрібно вивчити слова, пов’язані з Різдвом. Гадаю, деякі ви вже знаєте.



  • What is this? (Показую ялинку, Санта-Клауса, різдвяний малюнок).

-А зараз послухайте нові слова: stocking, present, bell, box, toy.

T: Repeat after me:



(Вчитель показує малюнки, називає слова, словосполучення, речення ).

( Додаток №1)

Stocking – Christmas stocking –It is a Christmas stocking.

Present – a present – a big present – Christmas present.

Bell – a bell – a big bell – Christmas bell.

Box – a box – a red box – It is a red box.

Toy – a green toy – Christmas toy.



V. Game “ Look and name”.

( Вчитель показує малюнки по темі «Різдвяні свята», діти, котрі запам’ятали ці слова, називають їх.)

-Well done! Santa Claus is happy. He thanks you!



VI. Vocabulary work:

- А ви знаєте, що робить Санта-Клаус у Різдвяну ніч? Правильно, він носить подарунки дітям. Діти лягають спати і їм сниться, що до них прийшов Санта-Клаус.

-Ось подивіться невеличкий сюжет. Будьте уважні.

( Діти переглядають сюжет, повторюють використані фрази, потім відповідають на питання вчителя.)


  • Хто прийшов до хлопчика?

  • Що Санта-Клаус йому приніс?

  • У чому був подарунок?

VII. Group work:

Cкладання пазлів, повторення вивчених слів:

-Санта-Клаус просить допомогти скласти подарунки для дітей. Якщо ви виконаєте завдання-сюрприз, ви йому допоможете.( Завдання можуть бути сховані у коробочках ). Ми повинні скласти малюнки із розрізаних частин і назвати ці предмети. Кожна група має скласти 3 малюнки, а малюнок складається з 4 частин. (Діти працюють, вчитель допомагає при необхідності). ( Додаток №2)

VIII. Grammar practice:

« Прийменники місця on, in, under»:

- Санта-Клаус теж підготував подарунки для однієї сім’ї, але забув, де вони.

Розгляньте малюнок на сторінці 62 і скажіть, де знаходяться подарунки для Кейт, Тома, Біла, тата і мами.

For example:

- Where is present for Kate?

- It is on the table.



  1. Physical activity:

- Ви мабуть стомилися. Потрібно трохи відпочити і зробити фізхвилинку.

Hands up, hands down,

Hands on hips, sit down.

Stand up, hands to the sides,

Bend left, bend right.

Hands on hips, 1, 2, 3, hop,

1, 2, 3, stop. Stand still!

X. Vocabulary revision:

а) computer game

- Санта-Клаусу потрібно допомогти прикрасити ялинку різнокольоровими іграшками: red toy, pink toy, green toy, blue toy, yellow toy and others.

( Діти слухають назви різнокольорових іграшок, потім вчитель запитує окремі слова, а діти відповідають).

б) speaking ( за допомогою методу мікрофон): “ I like…”

- What is your favourite colour? As for me, I like green. ( Передаю мікрофон дитині, і далі діти один за одним називають свій улюблений колір).

в) group work

- А зараз попрацюйте в групах. Прикрасьте ялинку іграшками своїх улюблених кольорів. У вас на столі є кольорові олівці, кожен учасник групи по черзі замальовує одну іграшку. - Ось які гарні ялиночки у вас вийшли. Well done!( Прикріпити ялинки на дошку ). ( Додаток №3)


  1. Writing:

- А ще Санта-Клаус підписує дітям вітальні листівки і вітає з Різдвом

“ Merry Christmas” .

- Repeat after me: Merry Christmas! Привітаймо один одного з Різдвом.

( Вчитель починає, діти продовжують ланцюжком ).

А зараз підпишемо вітальні листівки. Відкрийте підручники на сторінці 60 і знайдіть вправу « Різдвяна листівка». Ви повинні підписати свою листівку так як на зразку. У кожного на парті вона є. Відкрийте її і спишіть слова “Merry Christmas!” ( Діти пишуть ). ( Додаток №4)



  1. Fun time:

Song “ We wish you a Merry Christmas”



  1. Hometask:

  • Вдома намалюйте і підпишіть вітальну листівку.



  1. Conclusions:

- Я сподіваюсь, що подорож до Санта-Клауса була цікавою. Зараз давайте нагадаємо слова, пов’язані з Різдвом: Christmas, holiday, Christmas tree, Santa-Claus, toy, present, box… ( Вчитель називає українською, діти перекладають).

Додатки №1,2

Малюнки предметів, що вивчаються

Додаток №3

Ялинка для зафарбовування

( для роботи в групах )

Додаток №4

Вітальна листівка


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка