Розділ 13. Організація навчально-виховного процесу в дошкільному підрозділі



Сторінка1/4
Дата конвертації09.03.2016
Розмір0.52 Mb.
  1   2   3   4
Розділ 13. Організація навчально-виховного процесу в дошкільному підрозділі
Нормативно-правовим підґрунтям організації та проведення навчально-виховного процесу у дошкільному підрозділі комунального закладу «Нововодолазький санаторний навчально-виховний комплекс» у 2013/2014 навчальному році є:

  • Конституція України;

  • Закони України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про засади державної мовної політики»,   «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу»;

  • Конвенція «Про права дитини»;

  • Державна цільова соціальна програма розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 №629;

  • План заходів на виконання Державної цільової соціальної програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року, затверджений наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 28 липня 2011 р. № 905;

  • Базовий компонент дошкільної освіти - Державний стандарт дошкільної освіти, схвалений на колегії Міністерства від 04 травня 2012 року, затверджений наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 травня 2012 року № 615;

  • Програма розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля», авт.-упор. Білан О.І. (лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України» від 09.12.2011 № 1/11-11601);

  • Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», схваленої рішенням колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.03.2012, № 2/4-2, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 21.05.2012 № 604.

Науково-педагогічна тема: «Впровадження компетентністного підходу для забезпечення гармонійного та різнобічного розвитку особистості».

Пріоритетні напрями виховного процесу у дошкільному підрозділі:

  • зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дітей шляхом впровадження здоров’язбережувальних технологій;

  • формування соціально-моральної компетентності дошкільника в процесі впровадження особистісно орієнтованого підходу;

  • розвиток творчих здібностей дітей, формування креативного мислення дошкільника.


13.1 МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ

13.1.1. ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНОГО ПІДРОЗДІЛУ


з/п

ЗМІСТ РОБОТИ

Форма роботи

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Провести діагностику оцінки та самооцінки педагогічної майстерності вихователів та скласти на основі результатів «Програму самоосвіти та професійного зростання»

Діагностика

Вересень

Старець Т.В.

Черниш І.В.




2.

Організувати взаємне відвідування занять педагогами, розгляд проблемних ситуацій, отримання консультацій з вирішення даних проблем.

Взаємовідвідування занять

Консультування

Упродовж навчального року

Черниш І.В.

Старець Т.В.




3.

З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності, адаптації до стилю роботи в дошкільному підрозділі здійснювати індивідуальне консультування педагогів

Консультування

Упродовж навчального року

Калашник Л.Б.

Черниш І.В.

Старець Т.В.

Діхтяр Н.В.





4.


З метою підвищення фахової майстерності педагогів та якості освітнього процесу призначити наставників над молодими спеціалістами та організувати роботу у напрямках:
  • методичні рекомендації щодо планування освітнього процесу за програмою розвитку дітей молодшого дошкільного віку «Українське дошкілля» та Програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»;

  • організація різних видів ігрової діяльності;

  • організація роботи з батьками;

  • організація занять за потребою вихователя



Наставництво

Упродовж навчального року


Єрмаков С.Ю.

Калашник Л.Б.

Черниш І.В.

Діхтяр Н.В.





5.

Вивчення системи роботи педагогічних працівників, які атестуються в 2013/2014 навчальному році

Вивчення системи роботи

Жовтень 2013року – березень 2014року

Єрмаков С.Ю.

Калашник Л.Б.

Черниш І.В.




6.

Участь педагогів дошкільного підрозділу в обласній виставці-презентації педагогічних ідей та технологій 2014 року

Узагальнення досвіду роботи

Січень – березень 2014року

Калашник Л.Б.

Черниш І.В.




7.

Опрацювати новинки періодичних видань «Дошкільне виховання», «Джміль», «Палітра педагога», «Дитячий садок» та інших; доцільність та ефективність їх застосування в практичній роботі з дітьми.

Обговорення

Упродовж навчального року

Белебеха А.М.






13.1.2. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ

з/п

ЗМІСТ РОБОТИ

Форма роботи

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Розвиток творчих здібностей дітей засобами нетрадиційних технік малювання

Майстер-клас

Листопад

Лиманська Ю.С.

Черевань Н.О.




2.

Ефективні методи та прийоми фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми старшого дошкільного віку

Засідання «круглого столу»

Грудень

Золочевська Л.М.

Коротецька С.А.




3.

Виховання фізично, психічно та морально здорової дитини

Психолого-педагогічний семінар

11.12.2013

Старець Т.В.




4.

Робота з батьками. Шляхи підвищення рівня психолого-педагогічної культури батьків, формування у них свідомого розуміння власної активної позиції у вихованні своїх дітей

Психолого-педагогічний семінар

28.01.2014

Старець Т.В.




5.

Формування креативної особистості дошкільника засобами музичного виховання

Майстер-клас

Лютий

Жукова І.К.




6.

Використання інноваційних технологій: досвід, проблеми, перспективи

Засідання «круглого столу»

Березень

Белебеха А.М.

Шеховцова Я.С.



  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка