Розділ І аналіз роботи за 2013 р. Основні завдання та пріоритетні напрямки діяльності на 2014 р



Сторінка1/13
Дата конвертації09.03.2016
Розмір2.28 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13
РОЗДІЛ І

Аналіз роботи за 2013 р.

Основні завдання та пріоритетні напрямки діяльності на 2014 р.
1.1.Науково-методична діяльність

Зміст методичної роботи в 2013 році головним чином був орієнтований на реалізацію єдиної науково-методичної проблеми району «Методичне забезпечення зростання інноваційної культури сучасного педагога шляхом упровадження державних стандартів освіти, розвитку здібностей учнів» спільний творчий пошук педагогами та учнями шляхів формування життєвої компетентності.

У 2013 році в системі методичної роботи на районному рівні в напрямку підвищення майстерності педагогічних працівників працювало 32 методичних підрозділи, основні з них - районні методичні об’єднання та семінари – практикуми для всіх категорій педагогічних працівників, які проводились відповідно до затвердженого графіка.

Слід відмітити високий рівень підготовки навчальних закладів до проведення районних семінарів. Це і мультимедійні презентації школи, друкована продукція, виставки дитячих робіт, екскурсії до музеїв, і безсумнівно творчий підхід до проведення уроків та виховних заходів.

Протягом року методичним кабінетом проводився ряд моніторингових досліджень, в яких взяли участь педагогічні, учнівські та батьківські колективи навчальних закладів району. А саме: моніторинг готовності ЗНЗ та педагогів до дослідно – експериментальної діяльності (листопад 2012), моніторингове дослідження запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у ЗНЗ (січень 2013), моніторингове дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів ЗНЗ (лютий 2013) ,моніторинг якості початкоиохта середньої осіти (листопад – грудень 2013) та деякі інші.

У лютому 2013 року на базі Великописарівської спеціалізованої школи відбувся обласний методичний порадник «Координуюча роль відділу освіти, методичної служби щодо організації та проведення роботи з керівними кадрами», в якому взяли участь всі керівники навчальних закладів району. А також Рябинівська, Заводська ЗОШ та Заводський ДНЗ «Барвінок» були задіяні під час проведення обласного методичного порадника «Проблема наступності дошкільної та початкової освіти».

16 квітня 2013 року на базі нашого району проведено обласний науково-практичний семінар керівників методичних об’єднань, творчих груп , шкіл ППД дошкільних навчальних закладів на тему « Умови організації трудової діяльності у дошкільному навчальному закладі на сучасному етапі» . Були присутні працівники дошкільних навчальних закладів з 4 міст та 8 районів області – 36 осіб.

Колективи дошкільних навчальних закладів Кириківської селищної ради презентували свій досвід роботи з даного питання.


Семінар був проведений на високому організаційному та методичному рівні. У підготовці та проведенні даного заходу взяли участь всі ДНЗ району (підготовлена та проведена презентація виставок методичних доробок вихователів, творчих матеріалів та «М’яка іграшка руками батьків»). У тому , що семінар пройшов на високому рівні заслуга методиста з дошкільної освіти Пономароьвої Т.А.

Активно працювали школи: молодого та малодосвідченого керівника ЗНЗ, молодого вчителя початкових класів та англійської мови, професійного зростання заступника директора, молодого педагога та педагогічної майстерності вчителів української мови та літератури.

Підчас проведення різних форм методичної роботи методисти намагаються використовувати мультимедійні презентації по висвітленню певних питань ( підсумки ЗНО 2012, підготовка до ЗНО 2013, документація навчального закладу та інші).

У січні 2013 року проведено виставку –презентацію творчих доробок вчителів, що атестуються «Вернісаж педагогічних ідей». У даному заході свої творчі надбання представили 62 педагогічні працівники ДНЗ та ЗНЗ.

Творчі надбання переможців у номінаціях поповнили медіа теку ППД методичного кабінету.

Проведено 4 районних фахових конкурси: «Золоте серце», «Класний керівник», «Учитель року» та «Вихователь року». В обласному турі Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» в номінації «Кращій урок фізичної культури з елементами футболу» Середи С.П. (учитель фізичної культури Добрянського НВК) , визначений лауреатом.

В рамках підписаних заходів між відділом освіти Великописарівської райдержадміністрації та управлінням освіти Грайворонської адміністрації (Росія), на базі Великописарівської спеціалізованої школи 20 березня 2013 року проходив районний семінар заступників директорів з виховної роботи «Краєзнавство як один із ціннісно- мотиваційних компонентів формування світогляду юних громадян України», на якому були присутні колеги з Грайворонського району. Цікаві презентації були представлені заступниками з виховної роботи Грицай Л.В.(Великописарівська спеціалізована школа), Батрак Т.В. (Яблучненська ЗОШ ) та Морозова О.І.(Добрянський НВК:ЗОШ ), незабутні враження залишили екскурсії до української світлиці, картинної галереї та проведений майстер клас керівниками гуртків Обідець К.О. та Артюшенко Т.М.. Для гостей із Росії був презентований проект «Мій рідний край, моя Великописарівщина», підготовлений вчителем Веркасової Л.І. та учнями 8 класу.

Організація роботи методичного кабінету з виявлення, вивчення та упровадження передового педагогічного досвіду у 2013 навчальному році здійснювалась відповідно до плану. Спільно з адміністраціями навчальних та позашкільних закладів формувався опис досвіду кандидатів на занесення до районного банку даних. Так, надходили робочі матеріали стосовно узагальнення досвіду роботи Кобзєвої Т.М., керівника екоголічного гуртка СЮН, Суховєєвої А.В., вчителя російської мови Кириківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Мальцевої А.О., вчителя англійської мови Вільненського НВК, Воліної В.Я., вчителя біології Ямненської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

У 2013 навчальному році був здійснений контроль за станом , фізики, рудового навчання та основ здоров' про що були видані відповідні накази.

Протягом навчального року методичним кабінетом проводилось ряд заходів щодо впровадження Державного стандарту початкової та середньої освіти. До проведення акції «Нові стандарти нова школа» були задіяні всі навчальні заклади, а делегацію освітян Лебединського району приймали Вищевеселівська, Рябинівська та Заводська ЗОШ І-ІІІ ст.. Адміністрації названих навчальних закладів приклали максимум зусиль, щоб на високому методичному рівні показати впровадження Державного стандарту.

У червні 2013 року на обласну виставку методичних матеріалів щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти направлені роботи Синянської Т.І. та Векленко С.М. (Кириківська ЗОШ І-ІІІ ст..), Новікової О.П. (Заводська ЗОШ І-ІІІ ст..), Бірюкової М.М. (Ямненська ЗОШ І-ІІІ ст..), Пісклової І.В. (Вищевеселівська ЗОШ І-ІІІ ст..), Клизуб А.П. (Великописарівскої спеціалізованої школи І-ІІІ ст...)

Х вересня 2013 року в Кириківській ЗОШ І-ІІІ ст.. розпочали впроваджувати інноваційний проект «Школа дружня до дитини».



Районним методичним кабінетом було проведено ряд інструктивно- методичних нарад щодо проведення державної підсумкової атестації в 2013 році.

У 2012-2013 навчальному році державна підсумкова атестація проводилась в 4-х, 9-х та 11 класах

УЗАГАЛЬНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ

державної підсумкової атестації з української мови

учнів 4 – их класів загальноосвітніх навчальних закладів Великописарівського району







чол..

%



1.

Загальна кількість навчальних закладів, в яких організоване навчання учнів 4 класів

14

93

2.

У них учнів 4 класів станом на 16.05.2013

162

100

3.

З них не виконували ДПА

5

0,3




У тому числі з причин:










- хвороба

5

0,3




- поважна причина










- невідвідування занять







4.

Виконували ДПА

157

96

5.

Рівень навчальних досягнень:










- високий

33

21




- достатній

74

47,1




- середній

50

31,8




- низький

-




6.

Правильно виконали:










- усі завдання

22

14,0




- завдання закритого типу (1-3)

89

56,6




- завдання на встановлення відповідності (4)

54

34,3




- завдання відкритого типу(5)

45

28,6




- списування(6)

43

27,3




- творче завдання(7)

26

16,5

7.

Не приступили до виконання :










- завдання закритого типу(1-3)










- завдання на встановлення відповідності(4)

2

0,1




- завдання відкритого типу(5)










- списування (6)










- творче завдання(7

10

0,6













8.

Розділи і теми навчальних програм, на які було допущено найбільше помилок










Займенник. Вживання особових займенників у текстах.

41

26,1




Розвиток зв’язного мовлення. Висловлення власної думки.

35

22,2


УЗАГАЛЬНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ

державної підсумкової атестації з української мови ( читання)
учнів 4 – их класів загальноосвітніх навчальних закладів Великописарівського району







чол..

%



1.

Загальна кількість навчальних закладів, в яких організоване навчання учнів 4 класів

14

93

2.

У них учнів 4 класів станом на 15.05.2013

162

100

3.

З них не виконували ДПА

4

0,2




У тому числі з причин:










- хвороба

4

0,2




- поважна причина










- невідвідування занять







4.

Виконували ДПА

158

97,5

5.

Рівень навчальних досягнень:










- високий

54

34,1




- достатній

75

47,4




- середній

29

18,3




- низький

-




6.

Правильно виконали:










-усі завдання

43

27,2




-завдання закритого типу(1-5)

86

54,4




-завдання відкритого типу(6-7)

81

51,2




-творче завдання (8)

47

29,7

7.

Не приступили до виконання :










- завдання закритого типу(1-5)










- завдання відкритого типу(6-7)

2

0,2




- творче завдання(8)

10

0,6

8.

Розділи і теми навчальних програм, на які було допущено найбільше помилок










Визначення жанру тексту.

17

10,7




Розвиток зв’язного мовлення. Висловлення власної думки.

33

20,8

УЗАГАЛЬНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ

державної підсумкової атестації з математики

учнів 4 – их класів загальноосвітніх навчальних закладів Великописарівського району







чол..

%



1.

Загальна кількість навчальних закладів, в яких організоване навчання учнів 4 класів

14

93

2.

У них учнів 4 класів станом на 14.05.2013

162

100

3.

З них не виконували ДПА

9

0,5




У тому числі з причин:










- хвороба

9

0,5




- поважна причина










- невідвідування занять







4.

Виконували ДПА

153

93,2

5.

Рівень навчальних досягнень:










- високий

47

31,1




- достатній

59

39




- середній

44

29




- початковий

-




6.

Правильно виконали:










- усі завдання

33

21,8




- завдання закритого типу(1-5)

72

47,6




- завдання з короткою відповіддю (6-7)

53

35




- завдання з розгорнутою письмовою відповіддю (8)

46

30,4

7.

Не приступили до виконання :










- завдання закритого типу(1-5)










- завдання з короткою відповіддю (6-7)

2

0,2




- завдання з розгорнутою письмовою відповіддю (8)

13

0,8

8.

Розділи і теми навчальних програм, на які було допущено найбільше помилок










Множення і ділення . Множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число.

23

15,2




Величини. Площа прямокутника.

11

0,7




Задачі. Складені задачі на 2-4 дії.

36

23,8

На виконання наказу управління освіти і науки Сумської облдержадміністрації від 01.04.2013 № 272-ОД « Про проведення державної підсумкової атестації у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів та організованого закінчення 2012-2013 навчального року» відділом освіти, молоді та спорту була здійснена певна робота. Так укладена

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка