«Розвиток інтелектуального потенціалу юних громадян України шляхом реалізації художньо-естетичних принципів на підставі особистісно-орієнтованого підходу»



Сторінка1/10
Дата конвертації08.03.2016
Розмір2.29 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

І. ВСТУП

В 2011-2012 навчальному році школа працювала над проблемою: «Розвиток інтелектуального потенціалу юних громадян України шляхом реалізації художньо-естетичних принципів на підставі особистісно-орієнтованого підходу».

Школа у зв’язку із спеціалізацією працювала на підставі свого навчального плану для спеціалізованих шкіл художньо-естетичного напрямку, який включає інваріативну, варіативну складову та цикл профільних предметів.

Цикл профільних предметів включав:



  • малюнок та живопис,

  • художня праця,

  • естетика,

  • художня культура,

  • історія мистецтв,

  • креслення, які реалізують напрям художньо-естетичного навчання.

В школі працювали трипрофільних класи старшої школи: , 11-А - природничий, 10А 11-Б – художньо-естетичний.

На виконання Закону України «Про мови» в школі працюють класи з українською і російською мовою навчання: з українською мовою – 13 класів, 18 класів - з російською мовою. Ділова документація ведеться українською мовою. Проводилися заходи: День української писемності, Свято рідної мови, конкурс П. Яцика та інші. В класах з російською мовою українська мова вивчається за рахунок інваріативної складової, в українських класах російська мова – теж за рахунок інваріативної складової.

Реалізуючи задачу школи, як розвиток особистості учнів, варіативна складова робочого плану розподілялася на профільне навчання. Таким чином використовувалося на предмети: у 10 кл. – 5 години, у 11 кл. – 5,5 годин.





10 клас

11 клас

Художньо-естетичний напрямок





Природничо-математичний напрямок

2 г. – 40%

3 г. –54,5%

Філологічний напрямок

2 г. – 40%

2 г. –36,4%

Суспільно-гуманітарний напрямок

1 г. –20 %

0.5г. – 9,1 %

Всього у 10, 11-х класах введено – 10,5 годин.

27 годин гуртків відводилось на роботу:


  • «Театру юного глядача» - 18.

  • «Гончарик» – 2.

  • Малої академії мистецтв – 3.

  • Хореографії – 4.

На гуртки – 27 годин, на факультативи – 18 годин.

У 2011-2012 н. р. в школі працювало 31 клас 2 групи продовженого дня, 2 музичних класи. Середня наповненість по класах склала 22 учня. Навчання проводилось у 1 зміну.

На початку 2011-2012 навчального року у школі було 692учнів.

Вибули за рік 5учнів.

З них: у школи міста 3 учні,

У школи області та Украіни 1 учень


З інших причин: 1

Прибуло до школи 19 учнів.

На кінець року залишилось 706 учнів.

З них: ІV рівня 38 учнів – 5,4%.

ІІІ рівня 242 учня – 34,3%.

ІІ рівня 389 учнів – 55,1%.

І рівня 37учнів – 5,2%

Зі школи випущено 40чнів 11 класів, 86 учнів 9 класів.



3учні – випускників 11 класів закінчили школу з золотими медалями (Лозовик Олександра,Гужва Любов,Єрмакова Марина). 1 учень получив атестат про повну загальну середню освіту особливого зразка та нагороджені Похвальною грамотою «За особливі успіхи у вивченні окремих предметів» – Бурдим Оксана,Костенко Альона,Лиховаидо Ірина,Мастеренко Юлія,Петріщева Ульяна,Пугачов Ігор, Сорокін Дмитро,Ставрі Сергіи ,Шаповалова Олена

Показники

2004-2005

2005-2006

2006-2007

2007-2008

2008-2009

2009-2010

2010-2011

2011-2012

Число учнів на кінець навчального року

990

976

887

862

804

792

718

706

Число учнів 1-2 кл., які навчаються без оцінок

103

83

53

65

-

70

?

-

Кількість учнів 4 ур.

98

81

78

55

52

44

39

38

% від загальної кількості

11.1

91

9.4

6,9

6,5

6

5.4

5.4

Кількість учнів 3 ур.

302

294

285

285

262

295

233

242

% від загальної кількості

34.2

32,9

34.2

35,8

32,6

37

32.5

34.3

Кількість учнів 2 ур.

420

440

394

399

387

387

398

389

% від загальної кількості

47.5

49,3

47.2

50

48,1

49

55.4

55.1

Кількість учнів 1 ур.

64

78

76

58

103

66

48

37

% від загальної кількості

7.2

8,7

9

7,3

12,8

8

6.7

5.2

% компетентности учнів 3-4 ур.

45.2

42

43.6

43

39,1

43

?

39.7

Медалистів всього

4

2

5

3

-

3

6

3

Золото

3

1

4

3

-

3

4

3

Срібло

1

1

1

-

-

-

2

-

Свідоцтв особливого зразку

7

4

-

7

7

3

4

-1

Не атестовано

-

-

1

-

-

-

-



Учні 1-4 класів закінчили рік з такими результатами:

ІV рівня – 29 що складає – 10%.

ІІІ рівня – 137, що складає – 48%.

ІІ рівня – 119 що складає - 42%.

І рівня – 0, що складає – 0%.

% компетентності учнів за рік – 58 ,5%

Результати навчальних досягнень учнів 5-9 класів за ІІ семестр 2011-2012 н. р. склали:



  • на початок ІІ семестру обучалося – 361 учень за ІІ семестр прибуло – 8 вибуло – 1.

  • на кінець ІІ семестру – 368 учнів

Учнів ІV рівня – 4 що складає – 1,1%

Учнів ІІІ рівня – 70 що складає – 19%.

Учнів ІІ рівня – 241, що складає – 65.5%.

Учнів І рівня – 53що складає – 14.4%.

% компетентності учнів 5-9 класів – 20,1%, що на 1.1% нижче рівня компетентності за І семестр 2011-20102н. р.

За рік рівень навчальних досягнень учнів 5-9х класів:

ІV рівня – 5 що складає – 1,4%.

ІІІ рівня – 84, що складає – 22,8%.

ІІ рівня – 242, що складає – 65,8%.

І рівня – 37 що складає – 10%.

% компетентності учнів за рік – 24,2%, що на 4,1% вище рівня компетентності за ІІ семестр 2011-20102н. р. та на 5,2% вище рівня компетентності за І семестр 20112012 н. р.

Учні 10-х класів у ІІ семестрі мали такі показники:

ІV рівня – 0 що складає – 0%.

ІІІ рівня – 4, що складає – 31%.

ІІ рівня – 8, що складає - 62%.

І рівня – 1, що складає – 7%.

% компетентності учнів за 2 семестр – 31%, що на 0,8% вище рівня компетентності за І семестр 2011-2012 н. р.
За рік рівень навчальних досягнень учнів 10-х класів:

ІV рівня – 0, що складає – 0%.

ІІІ рівня – 5, що складає – 38%.

ІІ рівня – 8, що складає - 62%.

І рівня – 0 що складає – 0%.

% компетентності учнів за рік – 38%, що на 7,8% вище рівня компетентності за І семестр 2011-2012н. р. та на 7,% вище рівня компетентності за ІІ семестр 2011-2012н. р.

За рік рівень навчальних досягнень учнів 11-х класів:

ІV рівня – 4, що складає – 10%.

ІІІ рівня – 16, що складає – 40%.

ІІ рівня – 20, що складає – 50%.

І рівня – 0 що складає – 0%.

% компетентності учнів за рік – 50%.

Всього:


  • на початок року було – 692 учня.

  • прибуло до школи – 19

  • вибуло зі школи – 5.

  • на кінець року залишилося – 706учнів

З них учнів:

ІV рівня – 38, що складає – 5,4%

ІІІ рівня – 242 що складає – 34,3%.

ІІ рівня – 389, що складає – 55,1%.

І рівня – 37 що складає – 5,2%.

% компетентності учнів – \39,7%, що на 5,5% вище рівня компетентності за І семестр 2011-2012 н. р. та на 3,% вище рівня компетентності за ІІ семестр 2011-2012,, н. р.

Треба відзначити компетентність знань у 5-А класі – 45,8%, 5-Б – 52%, 6-А – 41%, 6в– 46,2%, 7а 40%, , 11-А – 58,3%.

Нижче шкільного рівня компетентність у 5 вкласі – 33,3%, 10 а_38% 11Б 38%

Низька компетентність учнів у 6-Б – 16%, 7 б– 16,7%, 7 в– 7%, 7-Б 16,7, 8 а– 13%, 8-Б 11.5%, 8-В – 23,5%, 9-А – 28,6%, 9-б – 20,7%, 9 в_7,3%

У ІІ семестрі пройшли тижні хімії, географії, біології. Не виконаний план тижня предметів з ОБЖ, основ здоров’я, фізичної культури, ДПЮ.

Методичні дні у школі оживляють інноваційну роботу вчителів в організації цілеспрямованої роботи з учнями на уроках, але ще не на високому рівні спрацьовує самоосвіта вчителів. Не повністю виконаний графік взаємовідвідування уроків.
Рівень навчальних досягнень предметів природничо-математичного циклу
Відповідно до плану внутрішньошкільного контролю адміністрацією школи був проведений моніторинг навчальних досягнень учнів 5-11 класів з предметів природничо-математичного циклу. Моніторинг проводився у порівнянні з показниками на кінець І семестру 2011 2012 навчального року.





Предмет

Рівень навчальних досягнень учнів за 2011-2012 н. р.

Рівень навчальних досягнень за І семестр 2011-2012 н. р.

Розбіжність

кіл-сть учнів ІІІ, IV рівнів

% від

кіл-сті учнів



% успішності

кіл-сть учнів ІІІ, IV рівнів

% від

кіл-сті учнів



1

Математика

314

44

96,6

302

42,9

+1,1

2

Фізика

74

24,7

96

67

23

+1,7

3

Хімія

150

50,3

98

144

49

+1,3

4

Природознавство

76

62,2

99

77

63,5

-1,3

5

Інформатика

186

89,9

100

188

90,8

-0,9

6

Біологія

217

73,1

100

197

67,5

+5,6

7

Трудове навчання

305

78,6

97,7

294

77,2

+1,4

8

Географія

120

38,7

97,7

95

31

+7,7

9

Креслення

34

37

84.8

36

39

-2

10

Фізична культура

343

91

100

369

89

-+2

11

Основи здоров’я, ОБЖ

288

78

99,7

248

68,9

+9,1

12

Захист Вітчизни

51

96,2

100

52

98,1

0%

13

14

15



Астрономія

Економіка

Екологія


24

32

40



60

80

100



100

100


100

24

31

36



,60

79,5


90

0%

+0,5


-10

ВСЬОГО:

2250

61,7

98

2164

60

+3

Моніторинг професійної компетентності вчителів природно-математичного циклу склав у порівнянні з І семестром 2011-2012 н. р.






П.І.Б. вчителя

Предмет

Рівень компетентності

за 2011-2012 н. р.



Рівень компетентності

за І семестр



2011 2012 н. р.

Розбіжність

кіл-сть учнів

% від учнів

1

Воробйова З. П.

Математика

78/77,2%

76/76%

+2

+1,2%

2

Кравченко А. М.

Математика

43/47,3%

53/58

-10

-10,7%

3

Пасько Т. Г.

Математика

46/40%

46/40%







4

Семенова Л. І.

Математика

80\40%

86/43%

-6

_3%

5

Литвин Л. М.

Математика

67\36.4%

57/31,3%

+10

+5,1%

6

Трембач Н. М.

Фізика

74/24.7%

67/23%

+7

+1,7%

7

Сухенко О. О.

Біологія

109\69%

102/67%

+7

+2%

8

Генієвська Л. В.

Біологія

108/77,7%

95/68.3%

+13

+9,4%

9

Сухенко О. О.

Хімія

122/54,5%

118\54%

+4

+0,5%

10

Трембач Н. М.

Астрономія

24/60

24\60%







11

Карпенко Н. О.

Географія

70/32.9%

57/27%

+13

+5,9%

12

Нестеренко К. К.

Географія

50/51,5%

38/40%

+12

+11,5%

13

Скляров М. О.

Інформатика

186/89,%

188\90,8%

-2

_0,9%

14

Репін В. М.

Фізкультура

56/90,3%

60/93,8%

-4

_3,5%

15

Сажнєв А. В.

Фізкультура

104/83,2%

122/ 84

-18

_0,8%

16

Гурова В М

Фізкультура

177/96,2%

187/91,2

-10

-5%

17

Репін В. М.

Захист Вітчизни

22/100%

22/100

-

-

18

Воробйова З. П.

Захист Вітчизни

18/90%

19/95

-1

-5%

19

Соловйова Л. М.

Трудове навчання

123/64,7%

114/61,3

+9

+3,4%

20

Соловйова Л. М.

Хімія

28/37,8%

26/35,6

+2

+2,2%

21

Іваненко А. В.

Трудове навчання

182/91,9%

180/92,3

+2

-0,4%

22

Карпенко Н О

Захист Вітчизни

11/100%

11/100

0

0

23
24

Шаповалова Н. В
Щербіна Д А.

Основи здоров,я
Економіка


288/78%
32/80


248/69
31/79,5

+40
+1


+9,1%
+0,5%

25


Генієвська Л В

Єкологія

36/90

40/100

-4

-10

26


Трембач Н. М.

Природознавство

76/62,2%

77/63,5

-1

-1,3%

27

Іваненко А. В.

Креслення

34/37%

36/39

-2

-2%

Порівняльна характеристика рівня компетентності учнів з предметів природничо-математичного циклу за 2011-2012 н. р. з результатами рівня компетентності учнів школи за І семестр 2011-2012 н. р. свідчить про підвищення на 3% рівня компетентності. Учнів 3_4 рівнів

Моніторинг показників компетентності учнів свідчить про підвищення компетентності з таких предметів, як математика +1,1%, основи здоров’я, +9,1%, фізика +1,7%,географія +7,7%,біологія +5,6%,хімія + 1,3%,фізична культура +2,трудове навчання 1,4%

Зниження: природознавство - 1,3%, інформатика - 0,9% , екологія - 10%, креслення - 2%,

Знизили кількість учнів ІІІ, ІV рівнів учителі:


  • Кравченко А М - 10 учнів,що склало 10,7%

  • Гурова В М - 10 учнів

  • Сажнев А В - 18 учнів , що склало 0,9%

Воробйова З. П. підвищила кількість учнів ІІІ, ІV рівнів на 2 учні що склало збільшення на +,1,2%%; Карпенко Н. О. – на 13 учнів, збільшення на +5,9%;Шаповалова Н В на 40 учнів, +9,1%; Литвин Л М на 10 учнів, що склало 5,1%, Генієвська Л.В. на 7 учнів,що склало 1,7%, Сухенко О.О. на 7 учнів, що склало 2%

Незначне збільшення від 6 до 1 учнів показали вчителі:



  • Воробйова З. П. з курсу математика +2 учня

  • Іваненко А. В. з трудового навчання +2 учня

  • Соловйова Л. М. з хімії +2 учня.

  • Сухенко О. О. з хімії +4 учня


Рівень навчальних досягнень предметів гуманітарного та художньо-естетичного циклів

Згідно з річним планом школи проводиться моніторингове дослідження компетентності знань учнів предметів гуманітарного циклу. Під час проведення контролю відбулися уроки вчителів, проводились перевірки ведення класних журналів,ведення зошитів, виконання різних видів контрольних робіт. Результати моніторингу компетентності знань учнів заслуховувались на педагогічній раді, нараді при директорові, на засіданнях методичних об’єднань та методичної ради школи. Також розглядались питання програмного забезпечення предметів, виконання орфографічного режиму, питання індивідуальної роботи з дітьми, що мають низьку мотивацію до навчання та роботи з обдарованими дітьми.



Результати моніторингового дослідження компетентності знань учнів показали, що всі вчителі гуманітарного циклу приклали достатньо зусиль для навчання дітей:

УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА

П.І.П. вчителя

% компетентності знань

% успішності

2011-2012нр.

2010-2011

Розбіжність

мова

література

мова

література

середнє.

середнє




Кулешова Р. І.

65,5%

63,1%

100

100

64,3%

82,2%

-17,9%

Смелякова Т. М.

69,9%

72,8%

100

100

70,13%

76,5%

-6,3%

Ніщенко Н. П.

64,6%

64,8%

98%

97,9%

64,7%

67,4%

-2,7%

Михайліченко-Сафонова Г. В.

47,5%

52,2

98,6%

98,6%

49,8%

66,5%

-16,7%

ВСЬОГО:

59,5%

63,2

99,1%

99,2%

61,3%

73%

-11,8%

РОСІЙСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА

П.І.П. вчителя

% компетентності знань

% успішності

2011-2012н.р.

2010-2011н.р.

розбіжність

мова

література

мова

література

середнє

середнє




Сажнєва Л. В.

65%

69%

100

100

67%

55%

+12%

Нізовкіна А. П.

82%

82%

100

100

82%

100%

-18%

Приньова А. Ю.

64,4%

62,2%

100

100

63,3%

70,6%

-7,3%

Паляниця В. І.

52%

51%

99%

99%

51,5%

55,5%

-4%

ВСЬОГО:

65,8%

66%

99,7%

97,7%

65,9%

70,2%

-4,3%


АНГЛІЙСЬКА МОВА

П.І.П. вчителя

% компетентності знань

% успішності

2011-2012н.р.

2010-2011н.р.

розбіжність

Тимошевич З. Г.

54%

96%

54%

57%

-3%

Цифаркіна О. В.

57%

60%

57%

55,5%

+1,5%

Конушева К. Г.

43%

97%

43%

50%

-7%

Сімонова-Кравцова О. В.

54%

97%

54%

56%

-2%

ВСЬОГО:

50,2%

87,7%

50,2%

54,6%

-4,4%

ІСТОРІЯ ТА ОСНОВИ ПРАВОЗНАВСТВА, ЛУГАНЩИНА, ЛЮДИНА ТА СУСПІЛЬСТВО, ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

П.І.П. вчителя

% компетентності знань

% успішності

2011-2012н.р.

2010-2011н.р.

Розб.

історія

право

Луганщина

сулюбббспільство,

громадянська освіта

історія

право

Луганщина

людина та суспільство,

громадянська освіта

середнє







Соболева Н. А.

60%

72%

61%

61% 92%

100%

100%

100%

100%

63,5%

64,5%

-1%

Щербина Д. А.

42%

48,5%

-

-

98,5%

98%

-

-

45,3%

49%

-3,7%


ВСЬОГО:

50,4%

94,9

50,4%

56,7%

-6,3%



Всього з предметів гуманітарного циклу за 2011-2012н.р.

2010-2011н.р.

Розб.

Розб.

% компетентності знань

% успішності

94,7%усп.

Комп.зн.

Успішн.

59,5%

97,3%

65% як.зн.

-5,5%

+2,6%


ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА, ІСТОРІЯ МИСТЕЦТВ, ОСНОВИ ЕСТЕТИКИ, ЕТИКА, МИСТЕЦТВО (МУЗИЧНЕ, ОБРАЗОТВОРЧЕ)

П.І.П. вчителя

% компетентності знань

% успішності

2011-2012н.р.(серед.)

2010-2011нр(серед.)

Розбіжність.

художня культура

історія мистецтв

основи естетики

етика

мистецтво/живопис

художня культура

історія мистецтв

основи естетики

етика

мистецтво/живопис










Городець С. М.

90%

-

-

-

100%

100%

-

-

-

100%

95%

82%

+13%

Приньова А. Ю.

87,5%

93,5%

78,5

-

-

100

100

100

-

-

86,5%

82%

+4,5%

Соболева Н. А.

-

-

-

98

-

-

-

-

100

-

98%

87%

+11%

Крючевська Н. В.

-

-

-

-

87

-

-

-

-

100

87%

88%

-1%

Щербак Р. А.

-

-

-

-

83%/100%

-

-

-

-

100/100

91,5%

83%

+7,5%




Всього з предметів художньо-естетичного циклу в 2011-12н.р.

У 2010-2011 н.р.

% компетентності знань

%успішності

% компетентності знань

%успішності

розбіжність

91,6%

100%

84,4%

100%

+7,2%

Компетентність знань з предметів гуманітарного циклу(59,5%) на 5,5% нижче ніж в минулому році(65,1%), що вказує на не достатню роботу вчителів гуманітарного циклу над підвищенням грамотності учнів, розвитку їх творчих здібностей, підвищенням мотивації навчання. Компетентність знань з предметів художньо-естетичного циклу підвищилась у 2011-2012н.р. на 7,2% (у 2010-2011н.р. становила 84,4%, а в 2011-2012н.р. 91,6%), що вказує на творчу відмінну роботу вчителів художньо-естетичних предметів.



Моніторинг рівня компетентності учнів 9-х класів на ДПА дає такі результати:
Результати рівня навчальних досягнень учнів з ДПА у випускних 9 класів:


9-А клас (28)

9-Б клас (29)

МАТЕМАТИКА

МАТЕМАТИКА

І рівень – 0

ІІ рівень – 9 учівя 32,1%

ІІІ рівень – 15 учнів 53,6%

ІV рівень – 4учнів114,3%

% успішності – 100%

% компетентності – 67,8%



І рівень – 0

ІІ рівень – 3 учня 10%

ІІІ рівень – 19 учнів 66%

ІV рівень – 7 учнів 24%

% успішності – 100%

% компетентності – 89,7%



АНГЛІЙСЬКА МОВА

АНГЛІЙСЬКА МОВА

І рівень –

ІІ р


ІV рівень –

% успішності –

% компетентності –


-

ГЕОГРАФІЯ

І рівень – 0 учень 0%

ІІ рівень – 7 учнів 25%

ІІІ рівень – 17 учнів 60,7%

ІV рівень – 4 учня 14,3%

% успішності – 100%

% компетентності – 75%



І рівень – 0

ІІ рівень – 7 учнів 23%

ІІІ рівень – 19учнів 67%

ІV рівень – 3 учнів 10%

% успішності – 100%

% компетентності – 75,9%



БІОЛОГІЯ

І рівень – 0

ІІ рівень – 1учень 3,6%

ІІІ рівень – 13учнів46,4%

ІV рівень – 14учнів 50%

% успішності – 100%

% компетентності – 96,4%



І рівень – 0

ІІ рівень – 0 учнів 0%

ІІІ рівень – 14 учнів 48%

ІV рівень – 1 5учнів 52%

% успішності – 100%

% компетентності – 100%



9 класи

УКРАІНСЬКА МОВА

УКРАІНСЬКА МОВА

І рівень –

ІІ рівень –

ІІІ рівень –

ІV рівень –

% успішності –

% компетентності –



І рівень –

ІІ рівень –

ІІІ рівень –

ІV рівень –

% успішності –

% компетентності –




Працевлаштування випускників школи


Клас

Кількість випускників

За кордоном

Поступили

10 кл

ПТУ

ВНЗ I-II

ВУЗ

курси

роботу

інше

9

48

-

13/27%

18/38%

17/35%

-

-

-

-

11

56

-

-

-

9/16%

47/84%

-

-

-

Зі зрівнянням з минулими роками зберігається тенденція кількості випускників школи, які продовжують навчання у вузах. Так показник склав:







2006-2007

2007-2008

2008-2009

2009-2010

2010-2011


2011-2012




9 кл.

11 кл.

9 кл.

11 кл.

9 кл.

11 кл.

9 кл.

11 кл.

9кл

11кл

9кл.

11кл

Всього

-

64

105

67

123

-

122

50

48

56







10 кл

-

-

50/48

-

56/45,5

-

34/28

-

13

-







ПТУ

-

-

20/19

-

23/18,7

-

30/24

-

14

-







ВНЗ I-II

-

12

35/33

3/4

44/35,8

-

51/40

13/26

21

-







ВНЗ

-

85

-

60/89

-

-

-

33/66

-

56






  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка