Руховий режим роботи групи ІІ молодшої групи



Сторінка1/19
Дата конвертації07.03.2016
Розмір1.74 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19
Руховий режим роботи групи ІІ молодшої групи

7.00 – 8.00 – Ранкова зустріч дітей, ігри.

8.00 – 8.08 – Етичний заряд доброти.

8.08 – 8.14 – Ранкова гімнастика. Самомасаж стоп.

8.14 – 8.20 – Валеорекламка. Співання голосних.

8.20 – 8.50 – Сніданок.

8.50 – 9.00 – Сеанс формування правильної постави.

9.00 – 9.20 – Підготовка до заняття, заняття (І).

9.20 – 9.30 – Динамічна пауза, оздоровчі хвилинки.

9.30 – 9.50 – Заняття (ІІ).

9.50 – 10.00 – Сеанс релаксації.

10.00 – 12.00 – Підготовка до прогулянки, прогулянка.

12.00 – 13.00 – Підготовка до обіду. Обід.

13.00 – 15.00 – Сон.

15.00 – 15.10 – Гімнастика пробудження. Співання голосних.

15.10 – 15.20 – Оздоровчі процедури (корегуючи гімнастика, дихальні

вправи, самомасаж, загартування).

15.20 – 15.40 – Вечеря

15.40 – 16.20 – Індивідуальні заняття.Ігри, самостійна художня діяльність.

16.20 – 16.50 – Прогулянка.

16.50 – 17.30 – Вечеря.


Загартування. Культурно-гігієнічні заходи на І квартал


  • температура у приміщенні +19/+20 С.

  • Системно проводити щоденно (5 – 6 хв.) ранкову гімнастику та гігієнічну після денного сну.

  • Привчати дітей спільно виконувати рухи за зразком, зберігати правильне положення тіла, додержуючи заданого напряму.

  • Проводити щоденні заняття з фізичної культури тривалістю 15-20 хв.

  • Залучати вихованців до участі в спільних рухливих іграх і фізичних вправах на прогулянці, привчати гратися дружно, виконувати основні правила. Тривалість рухливих ігор, фізичних вправ на прогулянках 30 – 40 хв. на фізкультурних заняттях 6 - 10 хв.

  • познайомити з ознаками здоров’я: гарний настрій, хороший апетит, сон, бадьорість.

  • перед їжею ретельно мити руки з милом, закотивши рукава;

  • не розбризкувати воду на підлогу та дзеркало;

  • витирати руки насухо;

  • правильно користуватися столовими приладами;

  • за столом сидіти прямо, не класти лікті на стіл;

  • охайно, беззвучно, жувати їжу з закритим ротом;

  • користуватися серветкою під час їжі;

  • дякувати, встаючи з-за столу.


Виховання культурно-гігієнічних навиків І квартал

  • Закріплювати уміння їсти виделкою друге блюдо і гарнір, котлету, запіканку, відокремлюючи виделкою шматочки по мірі з’їдання, брати хліб, пиріжки із загальної тарілки, не чіпаючи інших шматочків руками, пережовувати їжу із закритим ротом, користуватися серветкою по необхідності. (Ігрові ситуації: «Розповімо Зайчику, як треба правильно їсти», «Зайчик запросив в гості ведмедика та їжачка»)




  • Удосконалювати уміння швидко одягатися і роздягатися в певній послідовності, правильно складати свої речі в шафі, акуратно складати і розвішувати одяг на стільці перед сном, закріплювати уміння користуватися всіма видами застібок. Пізнавати свої речі, не плутати з одягом інших дітей. Помічати непорядок в одязі, звертатися за допомогою до дорослим. (Ігрові вправи: «Покажемо, як потрібно складати одяг перед сном», «Покажемо ведмедикові, як складати речі в шафу»).




  • Закріплювати навички, отримані в І молодшій групі: намилювати руки до утворення піни, ретельно змивати, мити самостійно, досуха витирати своїм рушничком, вішати його на місце, користуватися гребінцем, своєчасно користуватися носовою хустинкою. (Ігрові вправи: «Навчимо Ведмедика робити піну», «Покажемо Ляльці Каті, як треба витирати руки досуха»)


Формування передумов трудової діяльності
Трудова діяльність

Вересень

Вчити дітей прибирати після гри іграшки в ігровому куточку та на майданчику. Виховувати вміння працювати колективно, великою групою. Викликати радість від спільної праці. При організації миття іграшок вчити дітей виконувати завдання акурутно, не обливатися. Переключати діяльність дітей від ігрової до трудової.

Привчати дітей виконувати прості завдання, сервірувати стіл, розкладати на столах серветки, ставити хлібниці, розкладати ложки, прибирати зі столу. Залучати дітей до миття посуду (іграшкового) у співпраці з вихователем. Викликати у дітей почуття радості та задоволення від своєї праці; бажання допомагати дорослим. Виховувати охайність, працьовитість. «Наведемо на кухні лад» - прибирання у зоні приготування їжі.

Жовтень

Праця в природі.

«Ми маленькі двірники» вчити допомагати двірникові (збирати листочки).

«Осіннє диво» - збирання жолудів, каштанів, листочків, виготовлення виробів з природного матеріалу

Трудові доручення: збирання листя, каштанів, поливання квітів, збирання насіння

Виконання дітьми індивідуальних завдань: підго­довування акваріумних рибок, промивання камінчиків, що лежать на дні акваріума, наповнення акваріума водою.



Листопад

Вчити дітей надавати допомогу по догляду за тваринами (у дитсадку, вдома).

Заохочувати мити поїлочки, годівнички, готувати корм, набирати воду; підтримувати порядок на робочому місці, користуватися предметами.

Викликати у дітей почуття радості, задоволення від результатів своєї праці.

Виховувати любов до тварин, птахів, бажання їх доглядати; працьовитість

Індивідуальні доручення: Стежити за тим, як дитина прибирає після гри іграшки, привчати складати акуратно, на свої місця.


  • Закріплювати уміння чергувати по їдальні: мити руки, надягати фартух, ставити серветницю, хлібницю на свій стіл, розкладати ложки праворуч від тарілки. Брати участь в прибиранні посуду після їжі: збирати чайні ложки, відносити на стіл сервіровки серветниці і хлібники.

Методичні прийоми

  • Показ, пояснення, нагадування.

  • Бесіда про чергування.

  • Ігрова вправа «Ми тепер чергуємо», «Розповімо Зайчику, як правильно накривати на стіл».

  • Продуктивна діяльність: «Наші красиві чашки»

  • Сюжетно-рольова гра «Сім'я»

  • Вправляти в навиках чергування по їдальні, учити правильно розкладати столові прибори, виделки з правого боку від тарілки, розставляти блюдця, прибирати після їжі серветниці, хлібнички, чайні ложки

  • Нагадування, вказівки, пояснення.


Сюжетно-рольові ігри

Вересень

Об'єм ігрових навиків і умінь

1. "Сім'я" — Мама дбайливо годує, одягає, роздягає, укладає дочку спати, ходить з нею на прогулянку.

2. "Транспорт" — Шофер веде машину обережно, щоб не наїхати на людей, заправляє її бензином, ремонтує.

3. "Будівництво" — Будівельники будують будинок, гараж. Надбудовують цеглу в стоячому положенні.



Методичні прийоми

  • Цільова прогулянка по вулиці, спостереження за транспортом

  • Розгляд ілюстрацій.

  • Бесіди: «Хто удома піклується про дітей», «Хто лікує дітей», «Щоб їздила машина»

  • Читання: 3. Александрова «Мій ведмедик».

  • Дидактичні ігри і вправи: «Пригостимо ляльку сніданком», «Нагодуємо Зайчика обідом», «На чому люди їздять», «Опиши і назви».

  • Продуктивна діяльність: «Побудуємо великий автомобіль», «Вантажівку для кота»

Жовтень

Об'єм ігрових навиків і умінь

    1. "Сім'я" — Мама пере, прасує білизну, прибирає в кімнаті. Хвору дочку вона везе в лікарню до лікаря. Дає їй ліки, годує, укладає спати, іде з дочкою в ляльковий театр

    2. "Транспорт" — Водій увічливий, обережно возить людей. Миє машину, ставить її в гараж. Возить будівельний матеріал на будівництво, розвантажує його.

    3. "Лікарня" — Лікар приймає хворих: запитує, де болить, прослуховує, вимірює температуру, призначає лікування

Методичні прийоми

  • Розгляд ілюстрацій.

  • Спостереження за роботою медсестри.

  • Бесіди: «Хто удома піклується про дітей», «Хто лікує дітей»

  • Читання: 3. Александрова «Мій ведмедик».

  • Дидактичні ігри і вправи: «Пригостимо ляльку сніданком», «Нагодуємо Зайчика обідом», «Розповімо ведмедикові, як лікуватися у лікаря», «У ведмедика висока температура», «Що потрібно лікареві»

  • Цільова прогулянка до магазина.

  • Бесіда «Як ви ходили в магазин за покупками».

  • Продуктивна діяльність: «Консервовані овочі», «Фрукти

Листопад

Об'єм ігрових навиків і умінь

  1. "Д/садочок" — Мами відводять дітей в д/сад. Вихователі проводять з дітьми заняття. Няні годують дітей.

  2. "Сім'я" — Мама дбайливо годує, одягає, роздягає, укладає дочку спати, ходить з нею на прогулянку. Дочка захворіла, мама викликає лікаря

  3. "Магазин" — В магазині працює продавець. Він продає цукерки печиво, фрукти. Продавець зважує продукти, покупці ввічливо розмовляють з продавцем, називають потрібні ним овочі і фрукти. За покупку бере гроші і вибиває на касовому апараті покупцеві чек.

Методичні прийоми

  • Спостереження за іграми старших дітей.

  • Бесіда «Як ми граємо і займаємося в дитячому саду»

  • Розповідь вихователя «Як я захворіла»

  • Дидактичні ігри: «Розповімо ведмедикові, як лікуватися у лікаря», «Кому що потрібно для роботи» (лото)


Гімнстика для очей

Мета: тренування м'язів очей і відновлення кровообігу в області м'язів ока

Вправа для очей

Сплять маленькі кошенята,

Заплющили оченята.

Прокидайтесь! Мішки тут ! Очі в правий, лівий кут.

Гляньте вгору і додолу,

Ще зробіть очима коло.

Поводить очима трішки вліво, вправо. Де ж ті мишки




Гімнастика для очей «Оса»

(Вітягнути перед собою вказівний палець, зафіксувати погляд на його кінчику. Прослідкувати поглядом рух пальця вправо – вліво. Голова лишається непорушною)



З – з – з – з – з – з!

Для попередження плоскостопості.

Різновиди ходьбі: на носках, на зовнішньому склепінні стопи, на п’ятках, з підігнутими пальцями ніг


Дихальна гімнастики

«Подорож по майданчику дитсадка»

  • «Паровозик». Ходьба з попередніми рухами зігнутими в ліктях руками і примовлянням: «Чух-чух-чух». Зупинитися, піднятися на носочки, вдихнути через ніс, видихнути: «Ту-у-у-у».

  • «На травичці» - розминка. Руки вгору до сонечка – вдихнути носом, присісти – видихнути через рот.

  • «Високі дерева та низькі кущики». Руки вгору, піднятися на носочки – вдихнути; руки вниз, сісти на п’ятки – видихнути.

  • «Нюхаємо квітку» - повільний вдих носом і різкий, ривками видих через рот на уявні пелюстки.

  • «Птахи полетіли» - повільна ходьба. Вдихнути – руки в різні боки, видихнути – «га-га-га».

  • «Пугач». Вдихнути носом, видихнути «ух-ух-ух».

  • «Комарики». Затримати дихання, плескати в долоні, ніби ловити комарів.

  • «Зозуля». Тривалий вдих, видих – «ку-ку-ку».

  • «Загубились». Тривалий вдих, видих – «агов-ов-ов!»

  • «Паровозик». Повторити вправу 1.

  • Вправа" Зажени м'яч у ворота".

Мета: вироблення тривалого, сильного, цілеспрямованого видиху, розвиток оковиміру.

Дорослий показує дітям, як потрібно подути на "м'яч", щоб загнати його в іграшкові ворота. Діти по черзі виконують ігрову вправу. Перемагає той хто зумів відправити "м'яч" до воріт з одного видиху.



  • Вправа на розвиток дрібної моторики рук

«Намалюй паличкою» — намалювати паличкою на мокрому піску

хмари.


Пальчикова гімнастика «Вийшов дощик погуляти».

Раз, два, три, чотири, п'ять.

(Удари по колінах пальцями обох рук, ліва

— починаючи з мізинця, права — з великого пальця.)

Вийшов дощик погуляти.

(Хаотичні удари.)

Йшов за звичкою неспішно,

(«Крокують» середнім і вказівним

пальцями.)

А куди йому квапитися ?

Раптом читає на табличці: «По газону не ходити!»

(Ритмічно ударяють

то долонями, то кулаками.)

Дощ зітхнув тихенько: «Ох!»

(Часто і ритмічно плескають в долоні.)

1 пішов. Газон засохнув.

(Ритмічні оплески по колінах.)




Психогімнастика.

Ігри-медитації.

Я - сонечко

Я - маленьке сонечко. Я прокидаюся, вмиваюся. Я розчісую свої промінці і піднімаюся над обрієм. Я - велика куля. В мене багато тепла і світла. Я дарую своє тепло всій землі - лісам, рікам, лукам. Я вдихаю тепло. Я лечу над землею і освітлюю зелене листя, червону квітку.



Я - хмарка

Я - хмарка. Велика, пухнаста, легка. Мені втішно бути хмаркою, пливти у синьому небі, мої руки легкі, вони допомагають мені летіти. Я підводжу вгору очі, вдихаю всім тілом світле повітря.



Каченятко хлюпочеться у водичці

Мета: тренування окремих груп м'язів

Я - жовтеньке каченятко. Найбільше я люблю хлюпатись у водичці. Голівку опускаю, дзьобика вмиваю, крильцями махаю - водиченьку струшую, лапками - хлюп-хлюп, рясочку шукаю.



Подружись із зайченятком

Дитина у масці зайчика (маска не повинна закривати обличчя) підкликає до себе малюка, котрий вчиться ходити самостійно.



Виразна поза: присісти, обидві руки витягнути назустріч малюкові.

Лисичка підслуховує

Етюд для вираження основних емоцій

Лисичка стоїть біля вікна хатинки, у якій живе котик з півни­ком, і підслуховує, про що вони говорять.

Виразна поза:

голова нахилена (слухає, підставляє вухо), погляд направлений в інший бік, рот напіввідкритий; нога вистав­лена вперед, корпус тулуба злегка нахилений уперед.



Лисенятко боїться

Етюд для вираження страху

Лисеня побачило свою маму на протилежному березі струмка, однак воно не наважується ввійти у воду. Вода дуже холодна, та й глибоко тут.

Виразна поза:

поставити ногу вперед на носочок, потім повернути ногу на місце; для більшої виразності можна імітувати стру­шування з ноги уявних краплинок води.


ПАЛЬЧИКОВІ ЗАБАВЛЯНКИ

Комплекси вправ пальчикової гімнастики

  1. Зайчик

Витягнути вгору вказівний і середній пальці, інші стиснути в кулак. Поворушити пальцями.

  1. Дерево

Підняти руку долонею до себе, широко розвести пальці. Поворушити пальцями – вітерець колише гілочки.

  1. Діти розмовляють

Стиснути пальці обох рук в кулачки, великі пальці відігнути в сторону, зблизити руку.

  1. Стільчик

Праву руку зігнути в кулак, зверху на нього покласти горизонтально ліву руку.

  1. Діжечка з водою

Стиснути пальці руки в кулак, залишивши вгорі отвір.

  1. Пташка п’є водичку

Злегка зігнути пальці лівої руки, вказівний палець правої руки вставити в отвір.

  1. Ворота

З’єднати кінчики середніх пальців обох рук, великі пальці підняти вгору.

  1. Дах

З’єднати під кутом кінчики пальців обох рук.

  1. Квіточка

Руки підняти, притулити одна до одної внутрішніми поверхнями зап’ястків. Пальці витягнути, розвести й злегка зігнути.

  1. Корені рослин

Притиснути руки одна до одної тильними сторонами. Пальці опустити вниз



Комплекси вправ для фізкультхвилинок

1.Сонечко

Прилетіло сонечко

Поставити руки на стіл долонями від себе. Загинати почергово пальчики.



На мою долонечку -

Показати долоні, потягнути.



Крильця червоненькі,

Цяточки чорненькі.

Натиснути кожним пальчиком на стіл.



По всіх пальчиках ходило,

«Походити» пальчиками по столу.



З мізинчика полетіло.

Показати мізинчики.




2.Тупотілка

Туп-туп-туп! Там і тут!

Тупотіти ногами в такт вірша.



До садочка діти йдуть.

Не біжать, не кричать,

Лиш ніжками тупотять.

«Тупотіти» ніжками.



Хто тихесенько іде,

Той ніколи не впаде.

«Тупотіти» долонями по столу.



А хто дуже побіжить,

Може носика набить.

У садочку зеленому

Смачних яблучок нарвемо

Підняти прямі руки вгору, стати навшпиньки, подивитися угору; розкрити долоні – стиснути їх; опустити руки.



У плетені кошики

Ми їх складемо.

Підняти руки вгору, нахилитися вперед, торкнутися пальців ніг.



Ніжки хай потрудяться –

Тримаючи руки на поясі, поставити праву ногу на пальці-пятку й тричі притупнути.



У танок підемо.

Те саме – лівою ногою.



Вправними, бадьорими,

Дужими зростемо.

Підняти зігнуті руки і пальці до плечей, розігнути їх.




4. Подивіться, за садочком

Подивіться, за садком довкола

Жовкне парк на видноколі.

Обертати голову праворуч-ліворуч, водночас відводячи назад відповідну руку.



Озирніться – он сосна,

Сумно їй: вона одна.

Тримаючи руки на поясі, обертатися праворуч-ліворуч.



Листячко зберіть під кленом

І біжіть усі до мене.

Присідати, торкаючись руками підлоги.



Будемо разом танцювати

І листочками махати.

Піднявши руки вгору, кружляти на носочках.



Їх у кошик покладемо

Плавно опустити руки донизу.



І навчатися підемо.

Сісти на місця



5. Трава низенька-низенька
Трава низенька-низенька,

Присідання.



Дерева високі-високі.

Підняти руки вгору.


Вітер дерева колише-гойдає,

То направо, то наліво нахиляє.

Нахили тулуба вправо-вліво.



То вгору, то назад.

То вниз нагинає.

Потягнутися вгору-назад. Нахилитися вперед.



Птахи летять-відлітають,

А діти тихенько на місця свої сідають.

Махи руками. Сісти за столи.




Півник

Вранці півник уставав, Дзвінко голос подавав: (Діти виконують змахи руками.)

Ку-ку-рі-ку, ку-ку-рі-ку!



(Діти звуконаслідують.)

Раз знайшов він колосок

Та поклав його в мішок. (Діти виконують нахили вперед.)

До млина із ним пішов

І на борошно змолов.

(Діти імітують рухи млина.)

І щоранку залюбки

Випікав він пиріжки. (Діти плескають у долоні.)



Кіт-воркіт

Кіт-воркіт біля воріт

Чеше лапою живіт. (Діти однією рукою імітують рух.)

Свої вуса-довгорусі

Він розчеше гребінцем. (Руки дітей зігнуті у ліктях, імітують розчісування.)

Спинку вигне він дугою, (Діти прогинаються.)

Ти погладь його рукою. (Діти присідають, "гладять" котика.)
КОМПЛЕКСИ РАНКОВОЇ ГІМНАСТИКИ

ВЕРЕСЕНЬ

КОМПЛЕКС1 Тема: Маленькі помічники (з хустинкою)

Дата проведення з 01.09. по 17.09.

І. Вступна частина.


Ходьба звичайна зграйкою за вихователем (10 с).

Ходьба навшпиньках (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба по ребристій дошці (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба з високим підніманням колін (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Біг урозтіч (20 с).

Ходьба звичайна (10 с);

Перешикування в коло.

Під час звичайної ходьби взяти хустинки.


II. Комплекс загальнорозвивальних вправ.

І "Подивись на хустинку"

В.п. - стоячи, ноги на ширині ступні, руки опущені вниз, тримати хустинку за кутсчки.

1,3 - підняти хустинку догори, "потягнутися", подивитися на неї-вдих;

2,4 - повернутися у в.п. - видих(6р., середній темп).


  1. "Прання хустинки"

В.п. - стоячи, ноги нарізно, руки опущені вниз, хус­тинку тримати за куточки обома руками.

1,3- нахил тулуба вперед, помахати хустинкою декілька разів уліво та вправо - "прання" - вдих;

2,4 - повернутися у в.п. - видих (6 р., повільний темп).


  1. "Сушіння хустинки"

В.п. - стоячи, ноги на ширині ступні, руки опущені вниз, тримати хустинку за куточки обома руками. 1,3- присісти, підняти руки з хустинкою вперед -вдих;

2,4 - повернутися у в.п. - видих (6 р., середній темп).



  1. "Хустинки тремтящь"

В.п. - лежачи на спині, руки вздовж тулуба, хустин­ки покласти на живіт, ноги разом,

прямі.

1,3- зігнути ноги в колінах, підтягнути до живота (дотягнутися колінами до хустинки) - вдих;

2, 4 - повернутися у в.п. - видих (6 р., середній темп).

5. "Покажемо одне одному хустинку"

В.п. - стоячи на колінах, руки з хустинкою внизу.



  1. - повернути тулуб уліво - вдих;

  2. - повернутися у в.п. - видих;

  1. - повернути тулуб управо - вдих;

  2. - повернутися у в.п. - видих (6 р., середній темп).

б. "Потанцюємо з хустинкою" (20-30 с)

Різноманітні вправи: підстрибування, присідання, рухи руками тощо.



НІ. Заключна частина.

Ходьба звичайна (10 с).

Біг легкий навшпиньках (15 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Вправи на дихання.




УСКЛАДНЕННЯ 2-Й ТИЖДЕНЬ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________



КОМПЛЕКС2 «Будуємо ляльці будинок»

Дата проведення з 16.09. по 30.09.


  1. Вступна частина.

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба навшпиньках (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба на зовнішньому боці стопи (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба по доріжці "Слід у слід" (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Біг урозтіч по кімнаті (20 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Перешикування в коло.






  1. Комплекс загальнорозвивальних вправ.

  1. "Ось який високий будинок"

В.п. -ноги на ширині ступні, руки опущені.

1,3- підняти руки через сторони догори;

2,4 - повернутись у в.п. (6 р., повільний темп).


  1. "Кладемо цеглинки"

В.п. - руки на поясі, ноги нарізно.

1,3- нахил тулуба вперед, руки вперед;

2, 4 - повернутись у в.п. (6 р.г середній темп).

3. "Будуємо стіну"

В.п. - сидячи на підлозі, руки - упор позаду, ноги разом.



  1. - піднімати по черзі прямі ноги вгору та класти одна на одну;

  1. - повернутись у в.п. (6 р., середній темп).

  1. "Подивлюсь на будинок"

В.п. - лежачи на животі, руки вперед, ноги разом.

1,3- підняти голову, плечі та руки;

2,4 - в.п. (6 р., середній темп).


  1. "Пограюсь біля будинку"

В.п. - лежачи на спині, ноги разом, руки на підлозі.

Рухи руками й ногами (10 р., швидкий темп, чергу­ючи з повільним).



  1. "Пострибаймо"

В.п. - руки на поясі, нош разом.

Стрибки на двох ногах (10 р,) обертаючись.



III. Заключна частина.

Ходьба звичайна (10 с).

Біг легкий (15 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Вправи на дихання.




УСКЛАДНЕННЯ 2-Й ТИЖДЕНЬ

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


ЖОВТЕНЬ

КОМПЛЕКС1 Вправи з прапорцями

Дата проведення з 01.10. по 15.10.

  1. Вступна частина.

Ходьба звичайна парами зграйкою за вихователем (10 с).

Ходьба навшпиньках (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба по ребристій дошці (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба з високим підніманням колін (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Біг парами зграйкою за вихователем (20 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Перешикування в коло.



Під час ходьби звичайної взяти прапорці

.

  1. Комплекс загальнорозвивальних вправ.

1. "Прапорці вгору"

В.п. - руки з прапорцями внизу, ноги паралельно.

1,3- підняти руки з прапорцями вгору, стати на­вшпиньки;

2, 4 - повернутися у в.п. (6 р., повільний темп).



  1. "Покажи прапорці''

В.п. - руки в Сторони, ноги на ширині ступні.

1,3- нахилитирь уперед, руки з прапорцями вперед;

2, 4 - повернутись у в.п. (6 р., середній темп).


  1. "Прапорці в сторону"

В.п. - ноги ос., руки опущені.

1,3- напівприсід, руки в сторони;

2, 4 - повернутись у в.п. (6 р., середній темп).


  1. "Доторкнись прапорцями до ніжок"

В.п. - сидячи на підлозі, ноги разом, руки з прапор­цями в сторони.

1, 3 - нахилитись, доторкнутись прапорцями до пальчиків ніг;

2,4 - повернутись у в.п. (6 р., середній темп).


  1. "Вітерець хитає прапорці"

В.п. - лежачи на спині, руки з прапорцями догори.

1,3- повернутись праворуч, ліворуч;

2,4 - поверненйя у В.П. (6 р., Середній темп).

6. "Стрибки з прапорцями"

В.п. - рукивнизуі ноги разом (10р.).



III. Заключна частина.

Ходьба звичайна (10 с).

Біг легкий (15 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Вправи на дихання.




УСКЛАДНЕННЯ 2-Й ТИЖДЕНЬ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


КОМПЛЕКС №2

Дата проведення з 16.10. по 30.10.

Тема: Хмарки, хмарки, ви по небу пливете куди?

І. Вступна частина.

Ходьба звичайна парами зграйкою за вихователем (10 с).

Ходьба навшпиньках (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба по ребристій дошці (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба з високим підніманням колін (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Біг парами зграйкою за вихователем (20 с)

Ходьба звичайна (10 с).

Перешикування в коло.



II. Комплекс загальнорозвивальних

вправ.

  1. "Вітерець дме на хмарки"

В.п. - сіоячи, ноґи нарізно, руки опущені вниз.

1,3- підняти руки вгору, подути вгору;

2,4 - повернутись у в.п. - вдих (6 р, середній темп).


  1. "Які великі хмарки"

В.п. - стоячи, ноги на ширині ступні, руки опущені вниз.

1, 3 - нахил тулуба вперед, руки в сторони, голову тримати прямо, ноги в колінах не згинати - вдих;

2,4 - повернутись у в.п. - видих (6р., середній темп).


  1. "Ховаємо ніжки від дощу"

В.п. - сидячи на підлозі/руки - упор позаду, ноги разом.

  1. підняти ноги, зігнути в колінах - вдих;

  1. повернутись у в.п. -видих (6 р., середній темп).

4. "Хмарки пливуть по небу"

В.п. - лежачи на спині прямо, руки вгору.

1 - повернутися на лівий бік - вдих;

2-в.п. - видих;



  1. - повернутися на правий бік-вдих;

  2. - в.п. - видих (6 р повільний темп).

5. "Сонечко виглянуло із-за хмарки"

В.п. - лежачи на животі, ноги разом прямі, руки під підборіддям.

1,3- підняти голову, витягнути руки вперед якнай­далі-вдих;

2,4 - повернутись у в.п, - видих (6 р., ПОВІЛЬНИЙ темп).



6. "Радіємо"

В.п. - руки на поясі, ноги разом. Стрибки на двох ногах (10 р.).



III. Заключна частина.

Ходьба звичайна (10 с).

Біг легкий навшпиньках (15 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Вправи на дихання.



УСКЛАДНЕННЯ 2-Й ТИЖДЕНЬ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Листопад

КОМПЛЕКСПадає, падає листя (з листочками)

Дата проведення з 01.11. по 15.11.
І. Вступна частина.

Ходьба звичайна зграйкою за вихователем (10 с).

Ходьба навшпиньках (12 с).

Ходьба звичайна (10 с):

Ходьба на зовнішньому боці стопи (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба по доріжці "Слід у слід* (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Біг урозтіч (20 с)

Ходьба звичайна (10 с).

Перешикування в коло.



Під час ходьби звичайної взяти листочки.

II. Комплекс загальнорозвивальних вправ.

  1. "Веселі листочки"

В.п. - стоячи, ноги на ширині ступні, руки опущені вниз.

1, 3 - руки підняти вгору, листочками "потремти" -вдих;

2,4 - повернутися у в.п. - видих (6 р., середній темп).


  1. "Листочки тремтять"

В.п. - лежачи на животі, ноги разом прямі, руки прямі з листочками.

1,3- підняти руки і голову вгору - вдих;

2,4 - повернутися у в.п. - видих (6 р., середній темп).


  1. "Листочки падають на землю"

В.п. - стоячи, ноги на ширині ступні, руки вгорі.

1,3- присісти, голову нахилити вперед, руки з лис­точками опустити на підлогу - видих;

2,4 - повернутися у в.п. - видих (6 р., середній темп).


  1. "Красиві листочки"

В.п. - сидячи, руки на поясі, ноги разом.

1 - повернутися вправо - вдих;

2-в.п.-видих;


  1. - повернутися вліво - вдих;

  2. - в.п. - видих (6 р., середній темп).

5. "Дотягнись ніжками до листя"

В.п. - сидячи, ноги разом, руки в упорі позаду.

1,3- носки ніг максимально пригнути до підлоги;

2, 3 - поставити на п'ятки, носки тягнути вгору (8 р., середній темп).



6. "Опалі листочки"

Покласти листочки на підлогу.

В.п. - ноги на ширині ступні, руки на поясі.

1-4 - підскоки на двох ногах навколо листочків (20 с)



III. Заключна частина.

Ходьба звичайна (10 с).

Біг легкий навшпиньках (15 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Вправи на дихання.



УСКЛАДНЕННЯ 2-Й ТИЖДЕНЬ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


КОМПЛЕКС2 «Лісові пригоди»

Дата проведення з 16.11.по 30.11.

І. Вступна частина.

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба навшпиньках (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба по канату боком (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба з високим підніманням колін (12 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Ходьба в колоні по одному "змійкою" (20 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Біг у колоні одне за одним (20 с).

Ходьба звичайна (10 с).


II. Комплекс загальнорозвивальних вправ.

  1. "Пташка-синичка"

В.п. - руки на поясі, ноги на ширині ступні.

1,3- нахилити голову вліво, вправо (вдих);

2,4 - в.п. - видих (4 р. у кожний бік, середній темп).


  1. "Зайчик біленький"

В.п. - руки внизу, ноги на ширині ступні.

1, 3 - підняти руки через сторони вгору, потягну­тись-вдих;

2,4 - в.п. - видих (6 р, довільний темп).


  1. "Білочка виглядає із дупла"

В.п. - сидячи на колінах, руки на поясі, спина пряма.

1,3- стати на коліна, руки підняти вгору - вдих;

2, 4 - в.п. - видих (6 р., повільний темп).


  1. "Вовчик-братик"

В.п. - стоячи навколішках.

  1. 3 - прогнути спину, голову гримати прямо - вдих,

  2. 4 - вигнути спину, голову опустити вниз - видих (6 р, середній темп).

5. "Черепаха"

В.п. - лежачи на животі, ноги разом прямі, руки під підборіддям.

1,3- підняти голову, плечі, руки розвести в сторо­ни-вдих;

2, 4 - в.п. - видих (6 р., повільний темп).



6. "Лисичка-сестричка"

В.п.-o.с., руки на поясі.

1,3- стати навшпиньки, руки в сторони - вдих;

2 ,4 - в.п. - видих (10 р, швидкий темп).



III. Заключна частина.

Ходьба звичайна (10 с).

Біг легкий навшпиньках (15 с).

Ходьба звичайна (10 с).

Вправи на дихання




УСКЛАДНЕННЯ 2-Й ТИЖДЕНЬ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Гігієнічна гімнастика (пробудження).


  • ВЕРЕСЕНЬ

ЗАЙЧЕНЯ


В нашого зайчати

Довгі ноженята.

Довгі вушка, довгі лапки,

Милі оченята.

Зайчик прокидається

Під кущем ховається.

Звідти виглядає

І малят шукає.

Ось поскочу, пострибаю,

З дітворою я пограю.

В.п. – лежачи.

1-2 - підняти обидві ноги вгору;

3-4 -в.п. /4 рази/.

В.п. – теж

1 - показати „вушка”;

2 - підняти руки вгору;

3 - протерти очі;

4 - в.п.


В.п. – лежачи на спині, очі затулені руками.

1- сісти, руки за голову;

2 - нахилитися вперед;

3-4 - в.п. /4 рази/.

В.п. – сидячи, руки на колінах.

1 - повернутися вбік, руку „козирком” до очей;

2 - в.п.;

3-4 - в іншу сторону /3 рази/.

В.п. – лежачи на спині.

Довільні рухи ногами.






  • ЖОВТЕНЬ


ОСІННЯ КАЗКА

З’явилась осінь золота, Хмаринки сонечко закрутили

Дерева в сяйво одягла, І синій холод напустили.

Листочки в танці закрутила. Сумує дощик, накрапа,

Дерева скинули листочки – І стиха осінь промовля :

Червоні, жовті, золоті. Мені б ту казочку маленьку …

( Вихователь тихо промовляє текст, діти поступово пробуджуються ).


  1. Лісові звірята : їжачки, хом’ячки, лисенята, ведмежата дуже підросли за літо. У них виросли лапки – довгі-довгі . Ось такі :

Робимо розтяжку повільно. “Гусінь” (5 р.)

  1. Виглядаючи з нірок, милуються лісом, який став дуже гарним восени. Різнокольорові листочки кружляють в повітрі.

Перевертаються на живіт . “Черепашки” (5 р.)

  1. Всі лісові звірі готуються до зими. Лисенята розглядають свої нірки, чи тепло їм буде взимку.

Встають на коліна і руки . “Кошенята” (5 р.)

  1. Їжачки готують собі м’яку постіль. Наколюють листя на голки .

Перевертаються на спину. “Крутик” (5 р.)


  • ЛИСТОПАД

ВІТЕРЕЦЬ

(С. Майкапар, «Вальс»)



Вітерець-пустунець

Прокидайся накінець!

Він прокинувсь, полетів,

З нами гратись захотів!

Вс^літав, пустував,

Весело бешкетував,

А коли стомився,

До хмарки притулився.



В.п.: лежачи на спині, плавні помахи рук під музику (8 р.).

В.п.: лежачи на животі, плавні рухи ногами і руками (8 р.).

В.п.: лежачи на спині, перекочування із спи­ни на живіт (4 р.).

В.п.: лежачи на спині, подушку тримати ру­ками на животі, обійняти подушку руками і ногами (8 р.) потім спокійно полежати.



Логоритміка

Вправа "Ведмежата"

Ведмежата в ліс пішли,

Ведмежата мед знайшли, (Імітація ходи ведмедя, ходьба на зовнішній стороні стопи.)

Дружно в лапки набирали -

Смачно медом ласували.

(Артикуляційні вправи. Облизування губ, верхніх, нижніх зубів. Повторити 5-6 разів.)


Вправа "Білочка"

Білка по лісу стрибала І горішків назбирала. (Впирання язиком у щоки. Повторити 5-6 разів.)


Вправа "Зайчик у капусті"

Дитина-"зайчик" ходить у середині кола (по городі), клацає зуба­ми (імітує, як зуйчик гризе капусту). Діти промовляють слова:

\В город зайчик прискакав 1>сапусточку шукав, Кйпустинку смакував -Листочками ласував. (Рухають нижньою щелепою: "хрусь-хрусь".)
Гра "їжачок"

Діти лежать на спині на килимку. Руки прямі. В такому поло­женні роблять глибокий вдих через ніс. Логопед каже:

Наш колючий їжачок / Вмить згорнувся у клубок!

(Діти притискають коліна до грудей, промовляючи: "пих-пих-пих", чітко артикулюють звук [п]. Губи зімкнуті.) Промінь їжачка торкнувся -їжачок наш потягнувся. (Діти розслабляються, промовляючи слова: "пих-пих-пих".)


ПІШІ ПЕРЕХОДИ.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка