Сценарій Новорічної ігрової програми для учнів 1-4 класів



Скачати 76.71 Kb.
Дата конвертації07.03.2016
Розмір76.71 Kb.
Сценарій Новорічної ігрової програми для учнів 1-4 класів

Горбівської ЗОШ І-ІІІ ступенів – грудень 2008 року


Ф. Добрий ранок, друзі. Ми щиро всіх вітаємо на святі зустрічі Нового року. Я – Фея. Але чарувати сьогодні не буду. Я гадаю, що всіх зачарують гарні виступи школярів.

Ч. А я – Чарівник. Але без чарівної палички. Бо маю честь допомагати Феї на сьогоднішньому святі, не чарами, а веселими іграми, піснями та танцями. Оголошую свято Новорічної казки відкритим.


Звучить пісня у виконанні 4 класу «Свято Казки починається».

Приходить Новий рік у школу.

Ясніють зорі в небесах.

Веселі діти, як ніколи –

Щаслива радість у серцях.

Приспів.

Там за хмарами за білими,

За крилами лебединими.

Новорічне свято осяйне

Зорепадом промайне.

Зорі з неба усміхаються.

Мрії всі наші збуваються.

Свято казки починається.

Зачаровує мене.


Ялинка дощиком іскриться.

Усмішка радісна цвіте.

І буде нам щоночі сниться

Дитинство наше золоте.


Ф. Злетить у вічність новорічна мить.

Нові зірки у небі народились.

Позаду перехрестя двох тисячоліть –

І новорічну казку нам зіграть судилось.


Ч. У цю чарівну дивну мить

Веселий сміх навкруг вирує.

І вогник щастя миготить –

Його ялинка нам дарує.


Ф. І не тільки ялинка! Адже щастя – це така річ, без якої жодна людина не може прожити. Принаймні, треба з кимсь поділитися, якщо його не вистачає. Особливо на Новий рік.
Ч. Тоді я вже готовий. (Виставляє руки). Давай мою частину щастя.
Ф. Зачекай. А якими чином я тобі його поділю? Це ж не святковий торт!
Ч. Звичайно ні! Це набагато приємніші подарунки! Нас чекають новорічні сюрпризи. І хоча я маленький, і на великого чарівника ще тільки вчуся, я певен, що діти, які тут присутні, побачать не один сюрприз.(Чарівник виконує пісню «У волшебника Сулеймана»)
Ф. Друже, Чарівник. У нас новорічний бал? А без чого новорічне свято не можливе?
Ч. Без снігу!
Ф. Ні! Щось інше.
Ч. Без ялинки!
Ф. Та ні! Діти, кого немає на нашому святі? (Діти кажуть: Діда Мороза та Снігуроньки)
Ч. Давайте покличемо їх на свято.

(Діти кажуть: Дід Мороз! – Снігуронька! Під звуки музики заходять Д.М. та С.)


Снігуронька. Лісом –бором я блукала. До вас доріженьку шукала.

Звірят в лісочку запитала – бо, де живете, ще не знала.

Як хороше у вас, красиво. Сіяють зорі всім на диво!

Ялиночка така чудова, уся в прикрасах, мов казкова.

З Новим роком вас вітаю, щастя-радості бажаю!
Дід Мороз. Розгуляйтесь хуртовини! Гніться, сосни та ялини!

А все, що є у лісі тут – хуртовини заметуть.

Як піду я в гай і в поле, як повію на село…

Подивіться всі навколо - скільки снігу намело.

Одягайтеся тепліше, бережіть і вуха й ніс!

На дорогах, в полі, в лісі – Дід Мороз гуляє скрізь!


С. Дружно плеснемо в долоні, руки в боки, скоком-скік.

Свято радісне сьогодні – ми стрічаєм Новий рік!

Я так мріяла потанцювати на балу біля ялинки. А, ви, діти, любите танцювати ? …..

Тоді давайте дружно станемо в коло, заведемо навколо ялинки хоровод…

(Хоровод «Круг ялинки ми підем дружним кроком»)
Фея. Чарівниченьку! Скажи, будь ласка, новорічні сюрпризи можуть запізнюватись? Може їх по дорозі снігом замело?
Чарівник. Як каже Микола про погоду : нехай метілі і незгоди не роблять вам в житті погоди. Запрошуємо до виступу маленьких першокласників.

(Виступ 1 класу)

(Концертні номери……………………………………………………..)
(Виходять Мачуха і Попелюшка. Мачуха красується перед люстерком. Попелюшка підмітає підлогу.)

Мачуха. Ану йди сюди, погане дівчисько. Тобі наказано мене матінкою звати?


Попелюшка. Наказано. Хоч ви мені й не рідна.
Мачуха. Ну той що. Рідних дочок я зовсім не виховую, а тебе вчу уму-розуму. Бачиш чого захотіла, на бал поїхати. А донечкам моїм плаття зшила?
Попелюшка. Так.
Мачуха. А обід приготувала?
Попелюшка. Приготувала. Можна я з вами поїду і буду дивитись на бал у вікно царського палацу?
Мачуха. Так і бути, та тільки вечерю приготуй, підлогу помий, посуд упорядкуй, по відділяй зерно кукурудзи від пшениці, посади сім кущів троянд, прибери подвір’я навколо будинку….і ще щось придумаю поки нам їхати.
(Виходять Марушка і Ганнушка і чіпляються до Попелюшки )
Ганнушка. Та ось вона, негідниця, знову гуляє.
Марушка. Ми поспішаємо на бал, а вона собі гуляє.
Ганнушка. Ти що не чуєш, що ми тебе кличем?
Мачуха. Нікчемо, ти мені потрібна! Поправ мені зачіску!
Ганнушка. Попелюшко! Сюди! Поправ мені сукню.
Мачуха. Попелюшко, довго я буду чекати?
Марушка. Попелюшко! Іди сюди!

Ганнушка. Попелюшко! До мене!


Мачуха. Ну, замазуро, я здається не витримаю!
Марушка. Попелюшко! Я гарна?
Попелюшка. Дуже гарна, сестричко.
Ганнушка. А я що, не гарна?
Попелюшка. Безперечно гарна, сестричко.
Марушка. Але сукня у мене гарніша, вірно?
Ганнушка. Що? Подивись на мою – у мене, як у принцеси, а ти схожа на мавпу.
Марушка. Хто? Я? на мавпу? Це ти справжнісінька мавпа. Горбата, кирпата, не те, що я.
Ганнушка. А в тебе вуха, як у бегемота.
Марушка. А в тебе ніс, як у цаплі.
Разом. А в тебе, а в тебе, ось тобі! (Б’ються)
Мачуха. Ну годі вам, годі! Не треба плакати! Мої маленькі.
Разом. Це все вона винна!
Мачуха. Поїхали на бал. А ти, Попелюшко, не забудь, що я тобі наказала. Особливо перебери кукурудзу та пшеницю у різні мішечки. Та дивись, зроби все як слід, бо битиму. (Конкурс на перебирання зерна.)
Ч. Прошу дітей вишикуватись у дві колони з однаковою кількістю учасників. Перша колона «Марушка». Кожен учасник цієї колони біжить до стільця бере одну кукурузку і приносить її до своєї мисочки.

Друга колона «Ганнушка». Кожен учасник цієї колони біжить до стільця і бере зернину пшениці і приносить її до своєї мисочки.


Ф. Мачуха і Попелюшка уважно слідкуватимуть за тим, щоб кожен учасник брав тільки одну зернину. Якщо хтось порушить правило гри – перемогу віддамо супернику. Хто швидше і без помилок справиться з перебиранням зерна, той допоможе Попелюшці потрапити на Новорічний бал.(Іде гра)
Снігуронька. Всіх вітаю з Новим роком!

З цим чудовим зимним днем.

Усміхайтеся, співайте,

Рідну школу звеселяйте.

Ось Дідусь до вас іде.
Дід Мороз. Слухайте, ніби в чарівному сні,

В школі сьогодні сіяють вогні.

Музика тут вже лунає і сміх –

Свято веселе, свято для всіх.

Ось я прошу другий клас –

Гарно виступить для нас.

(Виступ другого класу)

(Концертні номери………………………………………………………)


Фея. Прошу всіх ставати в коло,

Щоб весело було довкола.

Будем дружно танцювати

Новий рік разом стрічати.

( Всі стають у коло і танцюють «Танець маленьких каченят»)
Заходить Герда. Вона плаче.

Чарівник. Доброго дня дівчинко. Що сталося?


Герда. Біда! Снігова Королева розбила дзеркало і склянки розлетілися по всьому світу. Одна склянка потрапила в око моєму братові Каю. Серце його застило і стало холодним, як лід.
Фея. Друзі, з якої казки прийшла до нас дівчинка?(Відповідають)

Скажи, а ти можеш сама знайти Кая?


Герда. Знайти зумію, якщо діти допоможуть мені проспівати пісню про дружбу.

Фея. Обов’язково допоможуть. Бо співати ми любимо всі.

(Виконують пісню «Землю обмотали»)
Снігова Королева. Сніговою Королевою

Недаремно звуся.

Нажену вам холод, вітер.

Я нікого не боюся.

Сніговий палац багатий –

Весь із льоду, кришталю.

Не пройти туди малятам.

Заморожу, зупиню.

Ви Мороза всі ждете,

Та не прийде сивий дід.

А Снігуроньку-красуню

Я з собою заберу.

Якщо не хочете, щоб я показала свою силу – станцюйте хоровод «Білесенькі сніжиночки».
Чарівник. Слухайте, слухайте вищий наказ:

Час веселитись, радіти нам час.

В того, хто викона приписи ці,

Нині збуваються мрії усі.

Станцюєм хоровод для Снігової Королеви. (Хоровод. В центрі кола учні 4 класу показують рухи на слова хороводу, а всі повторюють)
Снігова Королева. Розчулили моє серце. Так мені гарно з вами діти. Повірте, я теж маю мрію – стати доброю і завдяки вам вона збулась. (Співає пісню «Я мечтала о морях, о коралах»)

А як гарно вміють співати третьокласники – прошу їх до мікрофону.(Виступ 3 кл.)


Заходять два чорти.

Снігуронька. Що ви тут робите?


1 чорт. Дозвольте нам до вас на свято. Ми добрі чорти і за це нас вигнали із пекла. А ми знайшли ось цей указ. (Розгортує звиток і читає)

«Слухайте, слухайте, слухайте всі.

І не прогавте хвилини оці!

Щирою радістю вибухне зал

І вже у розпалі наш карнавал.»
Снігуронька. Дійсно у нас свято у розпалі. А на святі місця вистачить всім. Але доведіть, що ви добрі. Десь заблукав Іван-царевич. Знайдіть його і приведіть сюди. (Чорти ведуть Івана-царевича).
Чарівник. Здрастуй, Іван-царевич! А чому такий сумний?
Іван-царевич. Та як же мені не сумувати? Наказав Цар-батюшка моїй Царівні-Жабі до ранку сорочку зшити. Та тільки ранок близько, а вона не встигла 2 гудзики пришити. Так і залишиться в жаб’ячій шкурі.
Чарівник. Зараз проведемо гру «Хто краще пришиє ґудзика». Прошу двох дівчаток – рукодільниць позмагатись і врятувати Царівну-Жабу. А ти, Іван-Царевич заспівай нам пісню про сорочку, яку вишивають нам наші матері. (Звучить пісня «Мамина сорочка)
Фея. Ось моє чарівне слово.

Все у нас іде чудово.

І тепер ми просим всіх

Щоб в залі був і шум, і сміх.

Щоб артистів зустрічали

Й щиро їм аплодували.

(Оголошуються концертні номери)
Снігурочка. Стихають святкові пісні

І важко нам з вами прощатись.

Згасають ялинки вогні –

В дорогу пора нам збиратись.


Дід Мороз. Добрих справ вам, добрих друзів

І оцінок якнайкращих.

Будьте ви здоров’ям дужі,

Сильні, мужні, роботящі.


Снігуронька. Хай суспільство стане

І стабільним, і заможним.

Щоб життя, нам Богом дане,

Міг прожить достойно кожний!



До зустрічі в Новому році!
Звучить фінальна пісня В.Сердючки «Новий год», всі танцюють, імітуючи звірят: зайчиків, лисичок, ведмедів, коней, рибок, птахів…
Музика та фонограми.

  1. «Свято Казки починається»

  2. «У волшебника Сулеймана»

  3. Музика для виходу Д.М. і Сн.

  4. Хоровод «Круг ялинки ми підем»

  5. Виступ 1 класу, концертні номери

  6. Музика для гри «Перебери зерно»

  7. Виступ 2 класу, концертні номери

  8. Танець маленьких каченят.

  9. «Землю обмотали»

  10. Хоровод «Білесенькі сніжиночки»

  11. Виступ з класу, концертні номери

  12. «Ямечтала о морях, о коралах»

  13. «Мамина сорочка»

  14. Фінальна пісня «Новий год»


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка