Сценарій виступу агітбригади Володимирівської зош І ііі ступенів «Чисті краплини» 22. 03. 2012 року Мета : узагальнити знання основних екологічних законів І їх зв»язок з процесами, що



Скачати 63.71 Kb.
Дата конвертації07.03.2016
Розмір63.71 Kb.
Сценарій виступу агітбригади Володимирівської ЗОШ І – ІІІ ступенів « Чисті краплини»

22.03.2012 року

Мета :узагальнити знання основних екологічних законів і їх зв»язок з процесами, що відбуваються під дією антропогенного впливу, сприяти активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку творчих та екологічних компетентностей, усвідомленню єдності природи, розвитку естетичних смаків.

Вивчення зміни рослинності степової зони на висаджений ліс в балці Радутна

e:\pictures\s6300423.jpgg:\sam_0156.jpg
( під мелодію виходить природа та юннати ) УВАГА! УВАГА! Настав уже час!

Всі хто присутній, послухайте нас!

Дасть вам корисні, суттєві поради

Юних екологів агітбригада.

( учасники агітбригади виконують пісню на мотив « Бременські музиканти»)

Нічого кращого немає

За природу Томаківського краю.

Ми частинка нашої країни

Ми команда « Чистії краплини».

Ла –ла-ла –ла – ла –ла,

Ла-ла-ла-ла-ла-ла,

Ла-ла-ла-кап-кап-кап-кап.

Всі: Ми,

1-й учень.

Ті, що вийшли на сцену.

Всі: Ми,


2-й учень.

Ті, що говорять ці слова.

Всі: Ми,

3-й учень.

Юні друзі природи.

4-й учень.

1

Всі: Ми,


5 –й учень.

Агітбригада.

Всі : « Чисті краплини».

Наш девіз:

Я вірю,знаю,що ми зможем,

Усі разом: я і ти

Урятувати Дніпропетровщину

Від екологічної біди.

4-й учень.

Коли щось негаразд

У природі навколо

Небайдужа команда,

Всі: Володимирівської загальноосвітньої школи.

5-й учень.

Якщо села в садах

Все навколо в цвіту

Значить стверджуєм ми

Навкруг себе красу.

(Звучить пісня на мотив пісні « Червона рута»)

Подивіться навкруг,

Що з природою стало:

Дихать зовсім нічим,

Люди всі у печалі.

Може десь у лісах,

Ще щебече пташина,

Але в селах, містах

Сум мелодії лине.

Приспів:


Отже, нам треба

Об»єднатися дружно,

Зберегти й повернути

І діброви й ліси

Ми будем нести

Людям квітку надії

Живо цвіт подаруєм

Вам усім.

1-й учень.

Ось такий ми народ рішучий, і хочемо вам сказати, що наш край від забруднення і вимирання.

Усі разом.

Будемо рятувати.

Під мелодію пісні « Ой у полі два дубки» виходять два дубки.

І. Лісосмуги тут були

З місяченьком в танок йшли,

А тепер тут кураї, кураї,

Женуть вітри гуляти.

ІІ. Зажурилися поля,

Бо без захисту земля. 2.

Залишають нам роки, нам роки.

Свіжозрубані пеньки.

ІІІ. Ой у полі два дубки, два дубки.

Залишились ще поки…

1-й дуб.

Як швидко час летить! Навіть не віриться, що ми тут зростаємо більше двохсот років.

2-й дуб.


А пам»ятаєш, як ми були жолудями? Ніяких проблем у житті – поряд батьки, дідусь, брати.

1-й дуб.


Так , велика в нас була родина, не те, що зараз. Останні залишилися із могікан, удвох.

2-й дуб.

Останні… чого?

1-й дуб.


Ну й і неосвічений же ти, дубе!

2-й дуб.


Сам дуб!

1-й дуб.


Я – дуб освічений, регулярно читаю газети, які розкидають відпочивальники. От ти, наприклад, знаєш, що таке парниковий ефект?

2-й дуб.


Про парниковий ефект не знаю, все життя у відкритому грунті росту.

1-й дуб.


Ну, кажу –дуб. Парниковий ефект – це процес глобального потепління на Землі й посилення аномалій клімату. А все через зростання концентрації вуглекислого газу.

2-й дуб.


Ну, чому йому не рости: заводських руб усе більше, а нас дерев, усе менше, тому доводиться існувати в антисанітарних умовах, усі смітять, зате ніхто не прибирає.

1-й дуб.


Ой, дивись туристи йдуть.

2-й дуб.


Може , вирішили порядок навести?

( виходить група туристів)

1-й турист.

Погляньте всі сюди, раніше дубів тут було багато, а зараз залишилось тільки три. Тут і зупинимось.

2-й турист.

А ми бачимо тільки два. А й правда, от дива: вчора ще було три, а сьогодні вже два. Та головне, що дуби ще ростуть і їм по двісті літ. Зараз ми допоможемо їм ( бере молоток і прибиває табличку « ЛІС – наше багатство!»)

3-й турист.

Ну, а це що за природа? Серед лісу, серед льоду? Зима ще не встигла відійти, а вони взялись цвісти. Квітів я нарву в пакети, дома пороблю букети, віднесу їх на базар і отримаю навар! Принесуть ці квіточки грошенят мені таки. Ой, розумний я купець, ой, хлопчина молодець!

4-й турист.

Друзі ! Ох морока – каністра протікає, мало весь бензин не вилився.

5-й турист.

То кинь її! А що з мотоциклом? 3.

1-й турист.

Певно, мотор несправний – бачиш, слід тягнеться. ( Нюхає.) Мазут.

2-й турист.

Фу, який чад, дим стовпом… а сморід! ( Закриває носа.)

4-й турист.

Нічого, зараз буде все ок»ей! ( Черкає сірник, намагається підпалити мазут)

( виходять учні )

Всі : Негайно зупиніться!

4-й турист.

Ой, хто це?

1-й еколог : Ми вартові природи!

2-й еколог: Ви порушили правила поведінки у природі.

Всі разом туристи: Які ще правила?

2-й еколог.



  1. Заборонено в лісі ранити кору дерев.

  2. Не можна зривати первоцвіти в лісі.

  3. Заборонено заїжджати транспортом углиб лісу.

  4. Не можна отруювати навколишнє середовище.

  5. Категорично заборонено виливати горючі речовини та запалювати їх у лісі.

Турист : Вибачте , ми не подумали, що це так серйозно.

1-й еколог.

Часу не трать, а з юних літ бери собі за звичай птахам, звірям, квітам помагай.

( танок квітів)

( звучить фон мелодії)

Невпинно колесо історії так обертається

І людство йде вперед й на мить не зупиняється.

Якщо хоч трохи зупинитись,

Природі в очі подивитись, помітить можна, що вона благає

І від байдужості людей невпинно вимирає.

Повсюди гази, радіація ,

Сама себе отруює цивілізація.

То скоро вся Природа – мати

Вже сил не матиме благати,

Для захисту природи треба сили спрямувати

І щоб нащадки не сказали,

Що проживали тут вандали,

Розумно треба нам всім жити,

А ні нашкодити, а ні вбити.

Всі разом: Для цього ми і проводимо правоохоронну, а також роз»яснюючу роботу.

Учень 1.


  • Насаджуємо дерева і квіти;

Учень 2.

  • Слідкуємо за чистотою шкільного подвір»я та вулиць навколо школи;

Учень 3.

  • Проводимо просвітницьку екологічну роботу: виготовляємо газети, листівки, проводимо свята, виступи екологічної агітбригади;

Учень 4.

  • Тримаємо зв»язок з місцевими органами правління;

4.

Учень 5.


  • Проводимо екскурсії та дослідження в нашому молодому лісі балки Радутна та байрачному лісі балки Жуча Солонянського району ;

Учень 6.

  • Проводимо місячники чистоти та озеленення;

Учень 7.

  • Беремо активну участь в екологічних акціях – « Первоцвіти», « Парки – легені міст і сіл», « Балки Придніпров»я», « Ліси Дніпропетровщини», « Посади дерево», «Дуб –дерево життя», « Птах – року», « Зелений паросток».

  • Нагороджені грамотами обласного управління освіти за участь у природоохоронних акціях « Балки Придніпров»я», « Первоцвіти Дніпропетровщини», « День юного натураліста».

Учень 8.

Той, хто любить паростки кленові,

Хто діброви молоді ростить.

Сам достоїш людської любові,

Бо живе й працює для людей.

Учень 9.


Учень10.

  • За один рік 1 га ялинового лісу здатний поглинути 30 т пилу, а букового – 68 т.

Учень 8.

  • У повітрі лісу вміщується біля 200 біологічно активних речовин, які цілюще діють на людський організм.

Дуб 1.

  • У лісі повітря містить бактерій у 300 – 500 разів менше, ніж у місті.

Дуб 2.

  • У лісах України ростуть близько 200 видів хвойних та листяних дерев і кущів: сосна – 35 %, ялина – 16%, дуб – 16%, ялиця – 3%, бук -13%, граб – 2%.

Всі разом :» Нам щастя дарують легені Землі ,

Тож будемо разом їх берегти!»

Природа.

Спасибі людям, що зростили ліс.

За всі дуби, ялини в пишнім гіллі,

І за красу отих зелених кіс,

Не знаєм ми, що буде після нас,

В які природа убереться шати.

Єдиний, хто не втомлюється, - час.

А ми живі – нам треба поспішати.

Щоб рідненька земля,

Люба Дніпропетровщина моя,

Грала в зелені перлин,

Чистих вод, лісів, долин. ( ФІНАЛЬНА ПІСНЯ на мотив пісні «Калина»)



Вчитель біології : Мажара Світлана Павлівна.

5.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка