Селище Братське, 2014 Шановні колеги! Ви тримаєте в руках брошуру «Методичний сервіс»



Скачати 326.01 Kb.
Дата конвертації31.03.2016
Розмір326.01 Kb.
Відділ освіти, молоді та спорту717f4999e26b

Братської райдержадміністраціїd:\файлы пользователя\desktop\рмк.png

Районний методичний кабінет


Методичний

сервіс

на 2014 – 2015

навчальний

рік


селище Братське, 2014


Шановні колеги!

Ви тримаєте в руках брошуру «Методичний сервіс», який містить плани районних методичних об’єднань вчителів-предметників, які відбулися в серпні – вересні 2014 року за єдиною темою «Навчально-методичний супровід підвищення кваліфікації вчителя в умовах модернізації національної системи освіти»


Сподіваємось, що дана брошура допоможе тим, хто організовує, готує і проводить методичну роботу, спрямовану на удосконалення фахової і методичної майстерності організаторів навчального та виховного процесу, вчителів, вихователів та інших категорій педагогічних працівників. Впевнені, що рекомендації, надані на секційних засіданнях, допоможуть обрати пріоритетні напрямки методичної роботи шкільних методичних об»єднань та в роботі з молодими колегами.
Силенко Олена Вікторівна - завідуюча РМК

Методисти РМК


ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БРАТСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
ПЛАН

роботи районного методичного об'єднання

вихователів різновікових груп

вересень, 2014 року
Тема: Програмно – методичне забезпечення та організація навчально – виховного процесу в дошкільних навчальних закладів району у 2014-2015 навчального року
Мета: провести детальний аналіз роботи районного методичного об'єднання, розглянути перспективи подальшої професійної діяльності педагогів, обговорити перспективи подальшого планування та реалізації навчально-виховного процесу, визначити шляхи підвищення фахового рівня та професійної компетенції вихователів, а також вирішити та обговорити організаційні питання.
План проведення:

1. Аналіз роботи методичного об’єднання за 2013-2014 навчальний рік та визначення основних напрямків модернізації навчально – виховного процессу.



Федончук Н.В., методист РМК

2. Пріоритетні напрями освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах

на 2014/2015 н. р.

Федончук Н.В., методист РМК
3. Розвиток духовного потенціалу особистості дитини.

Тищенко С.П., вихователь Улянівського ДНЗ
4. Формування предметно – практичної компетенції вихованців дошкільного навчального закладу.

Терещенко Т.М., вихователь Кам'януватського ДНЗ
5. «Громадянське виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності».

Федончук Н.В., методист РМК
6. Моніторинг особистісно-професійного зростання вихователя: діагностичне анкетування.
7. Вироблення рекомендацій районного методичного об'єднання вихователів.
Рекомендації:


  • Підвищувати якість освіти через активне впровадження в освітньо-виховний процес інформаційно-компютерних технологій, спрямованих на професійне зростання творчої активності педагогів та формування основ інформаційної культури у дітей дошкільного віку.




  • Створити умови для збереження оптимального рухового режиму, загартування та зміцнення здоровя дітей, використовуючи сучасні методи оздоровчо-розвивального напрямку та різноманітну дитячу діяльність.




  • Формувати практичні навички захисту прав дитини в процесі педагогічної діяльності, сприяти виробленню активної громадянської позиції педагогів в просвітницькій, профілактичній, діагностичній і корекційній роботі з дітьми та родинами вихованців.




  • Реалізувати компетенції національно-патріотичного виховання дитини засобами народних традицій і звичаєв рідного краю. Забезпечити життєдіяльність дитини через набуття історичного та соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, формування культури міжнаціональних взаємин.




  • Відпрацювати механізм наступності між дошкільною та початковою ланками освіти щодо питання психолого-педагогічного супроводу учасників навчально-виховного процесу. Залучити педагогічну і батьківську громадськість до обговорення питань наступності, розвитку та навчання дітей у певному віковому періоді. Залучати батьків до моніторингу дошкільної зрілості та успішної адаптації до систематичного шкільного навчання.




  • Забезпечити дбайливе толерантне ставлення до особистості дитини раннього віку в різних життєвих ситуаціях, в процесі активної взаємодії з предметним світом.

ПЛАН

роботи районного методичного об’єднання учителів

початкових класів

серпень, 2014 року

Навчально-методичний супровід підвищення кваліфікації вчителя в умовах модернізації національної системи освіти”



8.00 - 8.10 Реєстрація учасників.

8.10 - 8.40 Відкриття методичного об'єднання.

Теоретична частина:

* інформаційне та навчально-методичне забезпечення початкової освіти;

* пріоритетні напрямки діяльності педагогів;

* особливості організації навчально-виховного процесу в 2014-2015 навчальному році.



8.40 –10.10. Практична частина

* Майстер-клас (тренінг-марафон)

Фрагмент проведення нестандартних батьківських зборів Ванда О.В., вчитель Братської ЗОШ І – ІІІ ст.)

Тренінг «Вирішення шкільних проблемних ситуацій з позиції ситуативно-проблемного підходу»

Засільська О.А., методист РМК

10.10. –10.30 Підведення підсумків засідання. Рефлексія.

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ:

опрацювати лист МОНУ від 01.07.2014 №1\9-343 (додаток2) «Про організацію навчально-виховного процесу у початковій школі»;

обговорити особливості реалізації змісту Держстандарту початкової освіти у нових програмах та підручниках для учнів 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів;

підвищувати фаховий рівень шляхом самоосвіти, систематичного опрацювання методичної літератури, участі у шкільній методичній роботі, роботі районного методоб’єднання та проходження курсів підвищення кваліфікації;

органічно поєднувати урок, домашню та позакласну роботу для забезпечення ефективного формування учнівських компетентностей;

вивчати і впроваджувати інноваційні технології в навчально-виховний процес;

організувати роботу з обдарованими та здібними дітьми.




images.jpg


ПРОГРАМА

проведення районного методичного об’єднання

учителів української мови і літератури
Стан і шляхи підвищення якості навчання української мови і літератури у загальноосвітніх навчальних закладів району за 2013-2014 навчальний рік. Основні напрямки роботи та завдання РМО на 2014-2015 навчальний рік.

Бондаренко Т.Я., керівник РМО


Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання української мови і літератури у 2014-2015 навчальному році. Впровадження нового Державного стандарту в 6 класі.

Бондаренко Т.Я., керівник РМО


Реалізація змістових ліній літературної освіти у 6 класі за новою програмою. Календарно - тематичне планування.

Кобилінська М.П., учитель Миролюбівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Реалізація змістових ліній мовної освіти у 6 класі за новою програмою. Календарно - тематичне планування.

Зінченко Н.В., учитель

Братської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Робота з обдарованими і здібними дітьми. Підготовка до І та ІІ етапів Всеукраїнської олімпіади, до конкурсу знавців рідної мови ім. П. Яцика, мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Шевченка.

Бондаренко Т.Я., керівник РМО


Підсумки засідання. Індивідуальні консультації, методична допомога молодим фахівцям, неспеціалістам.

Бондаренко Т.Я., керівник РМО



Рекомендації:

Опрацювати лист МОН України від 01.07.2014 № 1/9-343 «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі»;

обговорити особливості реалізації змісту Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти у нових програмах та підручниках для учнів 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів;

провести семінари-практикуми для вчителів, котрі викладають українську мову і літературу у 5-6 класах загальноосвітніх навчальних закладів;

при викладанні української літератури акцентувати увагу на формування таких компетентностей: соціальної, мотиваційної, функціональної;

ураховувати змістові лінії, покладені в основу програми, – емоційно-ціннісну, літературознавчу, загальнокультурну та компаративну.

залучати учнів і вчителів до активної науково-дослідницької діяльності;

забезпечити результативність участі школярів в обласних інтелектуальних змаганнях;

висвітлювати творчі здобутки вчителів у фаховій пресі;

продовжити забезпечення належної фахової підготовки вчителів;

вивчати та впроваджувати у практику досягнення психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду;

вивчати та аналізувати навчальні плани, програми, підручники, методичні розробки, інструкції, рекомендації до змісту, форм і методів проведення уроку, позакласної та позашкільної роботи;

оволодівати навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами та прийомами навчання учнів;

залучати вчителів до участі в конкурсах, аукціонах педагогічних ідей, семінарах-практикумах тощо;

забезпечити формування вимог до сформованості навичок само-і взаємоаналізу, до грамотного письма та культури мовлення учнів;

забезпечити засвоєння й використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання та виховання школярів;

проводити обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;

забезпечувати постійне засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики;

створювати умови для самоосвіти вчителів.
i


ПРОГРАМА

проведення районного методичного об’єднання

учителів іноземної мови
Аналіз роботи районного об’єднання, аналіз викладання, рівня навчальних досягнень учнів з іноземних мов за 2013-2014 н.р. Основні напрямки роботи та завдання РМО на 2013-2014 навчальний рік.

Пигина Л.А., керівник РМО
Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання української мови і літератури у 2014-2015 навчальному році. Впровадження нового Державного стандарту в 3,6 класах:


  • Методичні рекомендації щодо викладання англійської мови в початкових класах. Календарно-тематичне планування

Будурацька Н.А., учитель англійської

мови Братської ЗОШ І-ІІІ ступенів


  • Методичні рекомендації щодо викладання англійської мови в середніх та старших класах. Календарно-тематичне планування.

Пигина Л.А., керівник РМО
Робота з обдарованими і здібними дітьми. Підготовка до І та ІІ етапів Всеукраїнської олімпіади.

Пигина Л.А., керівник РМО
Обговорення плану роботи РМО вчителів іноземної мови на 2014-2015 навчальний рік.

Бондаренко Т.Я., методист РМК
Підсумки засідання. Індивідуальні консультації, методична допомога молодим фахівцям, неспеціалістам.

Пигина Л.А., керівник РМО

РЕКОМЕНДАЦІЇ:

1. Опрацювати лист МОН України від 01.07.2014 № 1/9-343 «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі»;

2.Обговорити особливості реалізації змісту Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти у нових програмах та підручниках для учнів 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів;

3. Провести семінари-практикуми для вчителів, котрі викладають англійську мову у 2-3 та 5-6 класах загальноосвітніх навчальних закладів.

4. Досконало вивчити зміст програми з англійської мови для 3 та 6 класів.

5. Години варіативної складової використовувати за вибором навчального закладу та реалізовувати їх навчальними програмами, які мають гриф МОН України.

6. Продовжувати будувати навчально-виховний процес здійснюючи компетентнісний підхід та ідеї особистісно зорієнтованого навчання.

7. Використовувати такі прийоми та методи роботи з дітьми, які забезпечать різноманітну активну практичну діяльність кожного учня.

8. Використовувати здоров’язбережувальні технології в навчальному процесі.



ПРОГРАМА

районного методичного об’єднання вчителів

світової літератури
Аналіз роботи районного об’єднання, аналіз викладання, рівня навчальних досягнень учнів із світової літератури за 2013-2014 н.р. Основні напрямки роботи та завдання РМО на 2013-2014 навчальний рік.

Авдєєва Г.Л., керівник РМО
Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання світової літератури у 2014-2015 навчальному році. Впровадження нового Державного стандарту в 6 класі.
Тихонюк О.В., учитель гімназії селища Братське

Реалізація змістових ліній літературної освіти у 6 класі за новою програмою. Календарно-тематичне планування



Случинська О.П.., учитель Братської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Педагогічна експрес-інформація. Огляд навчально-методичної, фахової літератури.

Щербак Т.П., учитель Улянівської ЗОШ І-ІІ ступенів
Обговорення плану роботи РМО вчителів світової літератури на 2014-2015 навчальний рік.
Бондаренко Т.Я., методист РМК

Підсумки засідання. Індивідуальні консультації, методична допомога молодим фахівцям, неспеціалістам.



Авдєєва Г.Л., керівник РМО

РЕКОМЕНДАЦІЇ:

Опрацювати лист МОН України від 01.07.2014 № 1/9-343 «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі»;

обговорити особливості реалізації змісту Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти у нових програмах та підручниках для учнів 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів;

провести семінари-практикуми для вчителів, котрі викладають світову літературу у 5-6 класах загальноосвітніх навчальних закладів

підвищувати фаховий рівень шляхом самоосвіти, систематичного опрацювання методичної літератури, участі в шкільній методичній роботі, роботі районного методичного об’єднань та проходження курсів підвищення кваліфікації;

органічно поєднувати урок, домашню й позакласну роботу для забезпечення ефективного формування комунікативно обумовлені завдання;

здійснювати диференціацію та індивідуалізацію навчальної діяльності учнів.


Програма h:\новая папка (2)\arhiv\картинки по роботі1\1313255844.jpg

роботи районного методичного об’єднання

вчителів історії та правознавства

28 серпня 2014 року
«Навчально-методичний супровід підвищення кваліфікації вчителя в умовах модернізації національної системи освіти»
Вступне слово та привітання педагогів із початком нового навчального року.

Проблемне питання: «На що має бути націлена робота вчителя-суспільствознавця у новому 2014 - 15 н.р.?»

І. Теоретична частина


  1. Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів історії та правознавства за 2013/2014 навчальний рік та завдання щодо удосконалення роботи у 2014/2015 навчальному році».

Силенко Олена Вікторівна, завідувач РМК

  1. Опрацювання листа МОН України від 01.07.2014 № 1/9-343 « Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі.

Петровська Лілія Миколаївна,

керівник районного методичного обєднання

ІІ. Практична частина «Теорія та методика навчання»




  1. Методика конструювання системи пізнавальних завдань із застосуванням наочності до курсу історії Стародавнього світу в 6 класі.

Білик Антоніна Миколаївна,

вчитель історії гімназії

    1. Пізнавальні завдання з використанням наочності до курсу історії Стародавнього Світу в 6 класі. Розділ «Життя людей за первісних часів»

Білик Антоніна Миколаївна,

вчитель історії гімназії

    1. Пізнавальні завдання з використанням наочності до курсу історії Стародавнього Світу в 6 класі. Розділ «Цивілізації давнього Сходу»

Підіпригора Альона Анатоліївна,

вчитель історії Новоолександрівської ЗОШ І-ІІ ступенів

    1. Тренувальні вправи з історії Стародавнього світу. Розділ « Історія Стародавньої Греції»

Панфілова Тетяна Миколаївна,

вчитель історії Братської ЗОШ І-ІІІ ступенів


  1. Самоосвіта – складова вдосконалення професійної компетентності.

Районне методичне об’єднання вчителів історії та правознавства на засіданнях ШМО учителів суспільного циклу рекомендує опрацювати такі питання:



  • «Особливості навчання історії стародавнього світу за новим підручником»

  • «Особливості проведення практичних занять на уроках всесвітньої історії»

  • «Особливості навчання правознавства учнів 9-х класів у контексті компетентнісного підходу»

  • Особливості проектування методики уроку в контексті оновлення змісту історичної освіти.

  • Зміст сучасної шкільної історичної освіти.

  • Державний стандарт та навчальна програма з історії як втілення новітніх тенденцій у розвитку шкільної історичної освіти.

  • Уроки вступного та підсумкового узагальнення в новій програмі з історії.

  • Компетентність учнів як результат навчальної діяльності на уроках суспільствознавчих дисциплін.

  • Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання випускників загальноосвітніх шкіл з історії України, всесвітньої історії, рекомендації щодо підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання.

  • Практичні заняття в системі історичної освіти основної школи.

  • Ознайомлення та обговорення з інформаційно-методичними листами Міністерства освіти і науки «Про вивчення історії, правознавства, курсу «Людина і світ» та курсів за вибором суспільно-гуманітарного напряму».

  • Контроль навчальних досягнень учнів з історії крізь призму компетентнісного підходу.

  • Зміни в сучасному законодавстві України.

  • Моделювання ситуативних вправ на уроках правознавства.


Рекомендації районного методичного об’єднання:

  • У роботі керуватися вимогами програм, інструктивно-методичними листами МОНУ, МОІППО, районного методкабінету;

  • Ознайомитися з вимогами Державного стандарту базової і повної середньої освіти щодо основних змістових ліній освітньої галузі «Суспільствознавство» для упровадження у 2014-2015 н.р.

  • Підготувати необхіднц джерельну базу для проведення практичних занять відповідно до нових навчальних програм.

  • Раціонально використовувати різні джерела інформації, технічні та мультимедійні засоби.

  • Проводити самоаналіз результативності педагогічної діяльності;

  • Чітко дотримуватися критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів;

  • Надати пріоритет формуванню соціально-комунікативної компетентності, використовуючи на уроках проектні технології, інтерактивні, методики розвитку критичного мислення;

  • Спрямувати діяльність районного та шкільних методичних об»єднань вчителів суспільних дисциплін на підвищення рівня професійної та фахової компетентності;

  • Вчителям вищої категорії надавати методичну допомогу вчителям у між курсовий період, спонукати вчителів до наукової, експериментальної, дослідницько-пошукової роботи;

  • Брати активну участь у обласних науково-практичних конференціях, семінарах.

  • Підвищувати свій фаховий та методичний рівень шляхом своєчасного проходження курсової перепідготовки та самоосвіти, звітувати на засіданнях методичного об’єднання про результати;

  • Приділяти значну увагу питанню формування предметних компетентностей учнів;

  • Створити музеї, музейні кімнати, куточки, присвячені людям та подіям Великої Вітчизняної війни, війни в Афганістані, гарячих точках.

  • Брати активну участь у районному конкурсі на кращу організацію право освітньої та право виховної роботи;

  • У позакласній роботі, при проведенні заходів, використовувати такі методи, які б попереджали поширенню ксенофобських та расистських проявів серед учнівської молоді.




Програма http://im7-tub-ua.yandex.net/i?id=119367981-40-72&n=21

районного методичного об’єднання вчителів математики

«Навчально-методичний супровід підвищення кваліфікації вчителя в умовах модернізації національної системи освіти»

28.08.2014р.


8.30 – 8.40 Реєстрація учасників районного методичного об’єднання вчителів математики
8.40 – 8.50 Привітання учасників методичного об’єднання

Марченко В.О.,керівник м/о

8.50 – 9.10 Аналіз роботи РМО, аналіз викладання, рівня навчальних досягнень учнів з математики за 2013/2014 н.р. Основні напрямки роботи та завдання РМО на 2014/2015 н.р.



Демиденко С.Б., методист РМК

9.10 – 9.30 Нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення викладання математики у 2014/2015н.р.:



    • Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів;

    • Діючі навчальні програми з математики;

    • Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах математики у 2014/2015н.р.;

    • Планування навчання математики у 5 – 11 класах загальноосвітньої школи. І,ІІ семестр;

    • Підручники, методичні посібники, фахові періодичні журнали і газети, дидактичні засоби навчання, програмно-педагогічні засоби з математики;

Демиденко С.Б., методист РМК

Марченко В.О., керівник м/о вчителів математики
9.30 – 09.45 Реалізація змістових ліній математичної освіти у 6 класі за новою програмою

Марченко В.О., керівник м/о вчителів математики

09.45 – 10.00 Теоретичні та методичні засади реалізації нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти освітньої галузі «Математика». Впровадження компетентнісного підходу до викладання математики у 6 класі



Гривнак С.В., вчитель математики

Улянівської ЗОШ І-ІІ ст
10.00 – 10.10 Формування предметних умінь та навичок учнів під час вивчення курсу математика в 6 класі

Ротар О.М., вчитель математики

Кам’януватської ЗОШ І-ІІ ст

10.10 – 10.20 З досвіду роботи щодо викладання математики у 5 класі за новою програмою (проблеми та перспективи)



Хізніченко Л.І., вчитель математики

Новокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ст
10.20 - 10.30 Обговорення та затвердження структури методичної роботи та планів методичних структур на 2013- 2014 навчальний рік.

Демиденко С.Б., методист РМК
10.30 – 10.40 Підсумки засідання. Індивідуальні консультації, методична допомога молодим фахівцям, неспеціалістам

Марченко В.О.,керівник м/о

Рекомендації районного методичного об’єднання:

  • Узяти до уваги методичні рекомендації щодо викладання математики у 2014/2015 навчальному році.

  • Опрацювати на засіданні шкільного методичного об’єднання Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-343 від 01.07.2014 року «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі» та використовувати методичні рекомендації щодо вивчення математики в 6 класі

  • Забезпечення якісного викладання математики у ЗНЗ району в умовах переходу на Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти

  • Продовжити роботу над проблемним питанням «Реалізація компетентнісного підходу до викладання математики». Основним завданням вчителя має стати мотивація школярів до самостійної навчальної діяльності.

  • Вдосконалення методичної роботи вчителів з метою пошуку оптимальних варіантів формування та розвитку життєвих компетентностей.

  • Вдосконалення самоосвітньої діяльності педагогів шляхом оформлення результатів своєї праці у вигляді звітів, презентацій та ін.

  • Оволодіння педагогами результативними технологіями навчання.

  • Творче впровадження перспективного педагогічного досвіду для ефективного навчання учнів математики та створення власної системи.

  • Поширення власного досвіду роботи шляхом друкування у педагогічній періодичній пресі, висвітлення на сайтах навчальних закладів та районного методичного кабінету.

  • Вивчення можливостей використання комп’ютерних технологій на уроках математики.

  • З метою якісної підготовки учнів до ЗНО ширше використання тестових завдань.

  • Залучення учнів до участі в математичних конкурсах різних рівнів, МАН.

  • Покращення роботи з обдарованими дітьми. Популяризація та проведення у навчальних закладах тижня математики до конкурсу «Кенгуру».

  • Інформаційно-методичне забезпечення переходу ІІ ступеня навчання на нові Державні стандарти.

  • Взяти участь у 2015 році у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року» в номінації «Математика», «Вчитель-новатор», «Педагогічний досвід освітян регіону»

i11


Програма

районного методичного об’єднання вчителів фізики



«Навчально-методичний супровід підвищення кваліфікації вчителя в умовах модернізації національної системи освіти»

28.08.2014р.


8.30 – 8.40 Реєстрація учасників районного методичного об’єднання вчителів фізики
8.40 – 8.50 Привітання учасників методичного об’єднання

Шевченко Т.І.,керівник м/о

8.50 – 9.10 Аналіз роботи РМО, аналіз викладання, рівня навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії за 2013/2014 н.р. Основні напрямки роботи та завдання РМО на 2014/2015 н.р.



Демиденко С.Б., методист РМК

9.10 – 9.30 Нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення викладання фізики у 2014/2015н.р.:



    • Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів;

    • Діючі навчальні програми з фізики;

    • Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах фізики у 2014/2015 н.р.;

    • Планування навчання фізики у 7 – 11 класах загальноосвітньої школи. І,ІІ семестр;

    • Підручники, методичні посібники, фахові періодичні журнали і газети, дидактичні засоби навчання, програмно-педагогічні засоби з фізики;

Шевченко Т.І., керівник м/о вчителів фізики
9.30 – 10.00 Панорама творчих знахідок (з досвіду роботи)

  • Робота з обдарованими дітьми у системі безперервної природничої освіти

Шевченко Т.І., керівник м/о вчителів фізики

  • Формування та розвиток особистісних компетенцій учнів під час вивчення фізики та астрономії як головний фактор формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти

Гізун Олег Васильович, вчитель фізики

Ганнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

  • Місце сучасних досягнень астрономічної науки в навчально-виховному процесі

Горінська Надія Семенівна, вчитель фізики

Миролюбівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
10.00 – 10.20 Вільний мікрофон: «Як зробити навчання фізики цікавим, а знання міцними?»

Учасники м/о

10.20 - 10.30 Обговорення та затвердження структури методичної роботи та планів методичних структур на 2014- 2015 навчальний рік.



Демиденко С.Б., методист РМК

10.30 – 10.40 Підсумки засідання. Індивідуальні консультації, методична допомога молодим фахівцям, неспеціалістам



Шевченко Т.І., керівник м/о

Рекомендації районного методичного об’єднання:


  • Продовжити роботу по виконанню основних завдань Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року за напрямом «Фізика» у загальноосвітніх навчальних закладах району

  • Узяти до уваги методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2014/2015 навчальному році

  • Забезпечити виконання державних вимог щодо рівня освіти учнів.

  • Покращити підготовку учнів до участі у предметних олімпіадах, залучати учнів до роботи в МАН та участі в конкурсах; розширити мережу застосування новітніх технологій на уроках; продовжувати накопичення банку програмних засобів та розроблених проектів з предметів, розробка дидактичного матеріалу з предмету.

  • Впроваджувати в практику роботи ті інноваційні освітні технології, які найкраще сприяють формуванню предметних компетенцій, розвитку творчих здібностей учнів.

  • Підвищувати фаховий та методичний рівень шляхом самоосвіти, участі у фахових конкурсах, конференціях, семінарах, тренінгах

  • Більше уваги звернути на роботу з творчо обдарованими дітьми, на диференціацію навчального процесу, формування практичних навичок та посилення прикладної спрямованості курсу фізики.

  • Поширення досвіду роботи вчителів, які ефективно використовують можливості ІКТ у навчально-виховному процесі

  • Приділяти належну увагу покращенню матеріально-технічної бази навчальних кабінетів, вирішувати питання їх паспортизації.

  • Взяти участь у створенні районної бази матеріалів, відео, презентацій для проведення уроків фізики


Програма 333

районного методичного об’єднання вчителів інформатики



«Навчально-методичний супровід підвищення кваліфікації вчителя в умовах модернізації національної системи освіти»

05.09.2014р.

8.30 – 8.40 Реєстрація учасників районного методичного об’єднання вчителів інформатики
8.40 – 8.50 Привітання учасників методичного об’єднання

Галєба О.Ю.,керівник м/о

8.50 – 9.10 Аналіз роботи РМО, аналіз викладання, рівня навчальних досягнень учнів з інформатики за 2013/2014 н.р. Основні напрямки роботи та завдання РМО на 2014/2015 н.р.



Демиденко С.Б., методист РМК

9.10 – 9.50 Нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення викладання інформатики у 2014/2015н.р.:



    • Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів;

    • Діючі навчальні програми з інформатики;

    • Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах інформатики у 2014/2015н.р.;

    • Планування навчання інформатики у 5,6, 9 – 11 класах загальноосвітньої школи. І,ІІ семестр;

    • Підручники, методичні посібники, фахові періодичні журнали і газети, дидактичні засоби навчання, програмно-педагогічні засоби з інформатики;

Демиденко С.Б., методист РМК

Галєба О.Ю., керівник м/о вчителів інформатики
9.50 – 10.00 Особливості вивчення інформатики у 2014/2015 н.р. за новими навчальними програмами

Демиденко С.Б., методист РМК

10.00 – 10.10 Реалізація змістових ліній курсу «Інформатика» у 6 класі за новою програмою



Галєба О.Ю., керівник м/о вчителів інформатики

10.10 – 10.50 Майстер-клас з теми «Алгоритми та їх виконавці»



Галєба О.Ю., керівник м/о вчителів інформатики

10.50 - 11.10 З досвіду роботи щодо викладання інформатики у 5 класі за новою програмою (проблеми та перспективи)


Собовенко І.А., вчитель інформатики

Новомар’ївської ЗОШ І-ІІІ ст

11.10 – 11.20 Підсумки засідання. Індивідуальні консультації, методична допомога молодим фахівцям, неспеціалістам



Галєба О.Ю.,керівник м/о
Рекомендації районного методичного об’єднання:

    1. Постійно приділяти увагу самоосвіті. Звертати увагу на курси, які пропонує лабораторія інноваційного розвитку та дистанційної освіти на платформі дистанційного навчання

    2. Для підвищення фахового рівня та подальшого використання при підготовці учнів до олімпіад учителям доцільно ознайомитися з матеріалами спецкурсів «Основи візуального програмування», «Основи комп'ютерної графіки», «Основи баз даних», «Microsoft Excel у профільному навчанні».

    3. Забезпечувати предметну інтеграцію за рахунок використання задач із економічним, математичним, фізичним та іншим предметним змістом.

    4. Звернути увагу на розв'язання нестандартних задач, заохочення учнів до пошуку нетрадиційних способів і методів розв'язування їх.

    5. Під час здійснення поточного контролю знань, умінь, навичок використовувати компетентнісні завдання.

    6. Формувати в учнів уміння аналізувати та обробляти дані, подані у різному вигляді, аргументувати обраний спосіб розв'язування прикладної задачі, логічно будувати висновки, отримані в результаті практичної діяльності шляхом використання нетрадиційних евристичних і дослідницьких методів навчання.

    7. Навчаючи програмувати, розробити або використовувати існуючі системи завдань різного рівня складності, що мають враховувати рівень початкових знань, здібностей до програмування, вибір майбутньої професії, забезпечувати учням можливість реалізації індивідуальних маршрутів навчання шляхом застосування інтернет технологій.

    8. При підготовці учнів до участі в олімпіаді з інформатики особливу увагу приділяти роботі з великими числами, роботі з файлами, сортуванню та пошуку, методу перебору варіантів, принципу динамічного програмування, алгоритмам на графах, обчислювальній геометрії, моделюванню.

    9. При підготовці учнів до участі в олімпіаді з інформаційних технологій особливу увагу слід приділяти роботі з базами даних: моделювання баз даних, створення всіх видів запитів та звітів, використання елементів керування для автоматизації роботи доданків, аналіз даних поданих у вигляді електронної таблиці, експорт та імпорт даних у різні застосунки MS Office; залучати учнів до участі у Дистанційному турнірі з інформаційних технологій серед учнівської молоді

    10. Активізувати участь учнів у Міжнародному конкурсі «Бобер» і заочному обласному конкурсі анімаційних фільмів.

    11. Особливу увагу приділяти залученню учнів 3, 4, 7, 8 класів до різноманітних конкурсів та заходів з інформатики з метою підвищення інтересу до інформаційних технологій.

    12. Продовжувати працювати над розробкою власних блогів, вікі-сторінок, сайтів, а також інтернет-проектів, проведення позакласних заходів з предмету, написання та проведення уроків з застосуванням новітніх технологій та друковувати свої напрацювання.






ПРОГРАМА

проведення районного методичного об’єднання

вчителів художньо-естетичного циклу

Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання музичного мистецтва у 2014-2015 навчальному році. Впровадження нового Державного стандарту в 3,6 класах.

Таричева В.А., керівник РМО вчителів музичного мистецтва, учитель музичного мистецтва Іллічівської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім.М.О.Дробітька
Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання образотворчого мистецтва у 2014-2015 навчальному році. Впровадження нового Державного стандарту в 3,6 класах.

Одинська В.І., керівник РМО вчителів образотворчого мистецтва, учитель образотворчого мистецтва гімназії селища Братське


Моделювання процесу формування у старшокласників естетичного ставлення до мистецтва. Методичні рекомендації щодо викладання художньої культури у 2014-2015 навчальному році.

Бондаренко Т.Я., методист РМК


Практична частина

Майстер-класи:

  • Фрагмент уроку музики з теми «Жанри музики»

Таричева В.А., учитель музичного мистецтва Іллічівської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім.М.О.Дробітька


  • Фрагмент уроку образотворчого мистецтва в 6 класі з теми «Портрет»

Одинська В.І., учитель образотворчого мистецтва

гімназії селища Братське


Підведення підсумків роботи. Визначення пріоритетних напрямків роботи на 2014-2015 навчальний рік.
Рекомендації:

Опрацювати лист МОН України від 01.07.2014 № 1/9-343 «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі»;

обговорити особливості реалізації змісту Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти у нових програмах та підручниках для учнів 3, 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів;

Створювати умови для передачі аури творів мистецтв та позитивної енергії учням.

Розвивати в учнів почуття успіху від власних досягнень, впевненості в спроможності самостійно вирішувати художні завдання.

Вчити співпереживати та інтерпретувати, прилучатися до вітчизняних і загальнолюдських цінностей, самовизначатися у світі культури, удосконалювати свій художній світ.

Впроваджувати інноваційні технології викладання мистецтва.

Застосовувати сучасні аудіовізуальні засоби, засоби масмедіа.

Діагностувати художньо-естетичний розвиток учнів за критеріями оцінювання освітніх результатів.

Добирати художні твори для проведення уроків (музичні, образотворчі, візуальні)

Програма

районного методичного об’єднання

вчителів фізичної культури, захисту вітчизни та трудового навчання

«Навчально-методичний супровід, підвищення кваліфікації вчителя в умовах модернізації національної системи освіти»

8.30-8.40 Реєстрація учасників районного методичного об’єднання вчителів фізичної

культури, захисту Вітчизни та трудового навчання.
8.40-8.50 Привітання учасників методичного об’єднання.

Сербін Руслан Федорович,

методист РМК
8.50-9.30 Організаційно-методичні особливості викладання предметів: «Захист Вітчизни»,

фізичне виховання та трудове навчання на 2014/2015 навчальний рік.



Сербін Руслан Федорович,

Тенетко Ірина Федорівна,

методисти РМК

9.30-9.40 Навчальні програми, підручники та навчально-методичні посібники, рекомендовані

Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі у

загальноосвітніх навчальних закладах з вище вказаних предметів у 2014/2015 н.р.


Сербін Руслан Федорович,

Тенетко Ірина Федорівна,

методисти РМК

Рекомендації районного методичного об’єднання:

  • Взяти до уваги методичні рекомендації МОН України щодо викладання фізичної культури, трудового навчання та Захисту Вітчизни у 2014/2015 навчальному році.

  • Впроваджувати в практику інноваційні освітні технології, які сприяють розвитку творчих здібностей учнів.

  • Створення єдиного інформаційно-освітнього та методичного простору району.

  • Підвищувати фаховий та методичний рівень вчителів шляхом самоосвіти, участі у фахових конкурсах, конференціях, семінарах, тренінгах.

  • Приділяти належну увагу покращенню стану навчальних кабінетів та спортивних майданчиків і матеріально-технічного забезпечення навчального закладу.



i (2).jpg


Програма

роботи районного методичного об’єднання

вчителів географії та економіки

«Навчально-методичний супровід підвищення кваліфікації вчителя в умовах модернізації національної системи освіти»
28 серпня 2014 року

1. Привітання учасників районного методичного об’єднання.



Роскошинська Алла Василівна

2. Методичні рекомендації щодо організації навчально – виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах у 2014 – 2015н.р.



Роскошинська Алла Василівна

3.Навчальна програма для учнів 6 класу з географії. Особливості викладання предмету у шестикласників за новою програмою



Роскошинська Алла Василівна

4. Майстер – клас : методика проведення уроків дослідження. (Створення міні проекту за темою «Особливості організації власних географічних спостережень »)



Роскошинська Алла Василівна
5. Практична робота, як спосіб оперування географічними поняттями. (З досвіду роботи)

Вчитель географії Шевченківської ЗОШ І – ІІ ст.

Тимченко Юрій Олексійович

6. Екологічне спрямування у вивченні географії . Майстер – клас «Роби так як я »



Вчитель географії Іллічівської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Варфоломєєва Лариса Миколаївна

7. Робота з обдарованими учнями . Підготовка до олімпіад, турнірів, конкурсів



Вчитель географії Новомар’ївської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Марченко Ігор Леонідович

8. Краєзнавчий принцип викладання географії. Крокую до майстерності. Дидактичні прийоми роботи з використанням краєзнавчого матеріалу.



Вчитель географії Новоолександрівської ЗОШ І – ІІІ ст..

Маркевич Тетяна

9. Навчально - методичне забезпечення географії. Підручники , посібники, практичні зошити.



Роскошинська Алла Василівна



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка