Шевчук Валентина Петрівна



Сторінка1/4
Дата конвертації19.02.2016
Розмір0.75 Mb.
  1   2   3   4
Управління освіти виконавчого комітетуc:\users\юрий\desktop\1308361147_1286439670_img_08.jpg

Славутської міської ради

Інформаційно-методичний центр

Славутський навчально-виховний комплекс

«Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів, ліцей «Успіх»

Шевчук Валентина Петрівна,

вчитель початкових класів

Диференційовані домашні

завдання з математики

2 клас

(посібник)


h:\8ad0e189ad70.jpg

Славута-2014
Автор: Шевчук В.П., вчитель початкових класів, «Диференційовані домашні завдання з математики», навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів, ліцей «Успіх», 2014. – 136с.
Посібник складено відповідно до Навчальної програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою для 2 класу згідно нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

У посібнику подано диференційовані домашні завдання з математики до тем «Повторення вивченого за 1 клас», «Таблиці додавання і віднімання чисел. Задачі на дві дії. Вирази з дужками», «Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел у межах 100 з переходом через розряд», «Арифметичні дії множення та ділення», «Повторення вивченого за рік». Він призначений для учнів 2 класу, батьків та вчителів початкових класів.


Рецензенти: Сабінська В.В., методист інформаційно-методичного центру управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради.
Зайонц І.М., директор Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів, ліцей «Успіх», «вчитель-методист».
Кішан Н.Я., заступник директора з навчально-виховної роботи Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів, ліцей «Успіх», «старший вчитель».

Рекомендовано: протокол №2 від 04.03.2014 року засіданням методичної ради ІМЦ

Зміст

Вступ ….. ……………………………..

4

Повторення матеріалу за 1 клас………

8

Таблиці додавання і віднімання чисел. Задачі на дві дії. Вирази з дужками…….

16

Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел у межах 100 з переходом через розряд…………………

38

Арифметичні дії множення та ділення….

54

Повторення вивченого за рік…………

129

Список використаної літератури …….

135

Диференційовані завдання - це ефективний засіб здійснення індивідуальної підготовки в організації навчальної діяльності. Такі завдання дають можливість надати учню навантаження, яке відповідає його можливостям, яке краще розкриває його здібності, дозволяє комфортно почуватися на уроці

При диференційованому підході педагогові важливо вміти дібрати різні завдання, які відповідали б рівневі пізнавальної діяльності вихованців, адже навчальний матеріал має відповідати їх загальному розвитку, забезпечити практичну діяльність, котра потребує не стандартних, нестабільних рішень, а творчих, продуктивних.

Домашня робота - особливий вид самостійної роботи. Вона виконується без безпосереднього керівництва вчителя, тому потребує створення відповідних умов. Домашня робота повинна бути посильною, але й не занадто легкою для кожного учня.

Загальне завдання для всього класу не спроможне задовольнити потреби кожного учня. Для одних дітей воно буде занадто легким, а для інших - навпаки, занадто складним. У такому випадку ефективність від його виконання незначна.

Частина учнів не отримує необхідного навантаження, а інші - зневіряються в своїх силах. Використання диференційованих завдань допоможе уникнути цього й створити оптимальні умови для самостійної оптимальної роботи кожного учня.

Даючи диференційовані домашні завдання, вчителю потрібно мати на меті: закріпити уміння та навички, розвинути логічне мислення, формувати самостійність, самоконтроль — відповідальне ставлення до навчання.

Навички самостійності в роботі краще формуються крізь диференціацію домашнього завдання з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.

Наприклад, під час вивчення нового матеріалу учні отримують такі домашні завдання:



  • слабкі - розв’язати приклади;

  • середні - розв’язати задачу;

  • сильні - розв’язати задачу і скласти ще до заданої задачі - обернену.

У такий же спосіб потрібно диференціювати і вправи іншого виду: розв’язати приклади на засвоєння правила порядку дій (з підручника чи іншого джерела), поставити дужки, щоб вийшла зазначена відповідь, за допомогою дужок змінити порядок дій, скласти приклад на порядок дій одного ступеня, двох ступенів, з дужками.

Вибирати приклади чи задачі для домашньої роботи має право учень, котрий успішно і самостійно працював на уроці. Адже тільки особиста участь у різних видах навчальної діяльності, зокрема й у виборі і плануванні її, дає змогу дитині глибше пізнати себе, розкрити задатки, закладенні в ній.

Отже, головними умовами диференційованого підходу до навчання учнів початкових класів є :


  • знання індивідуальних особливостей учнів;

  •  уміння аналізувати навчальний матеріал, виявляти можливі труднощі, з якими зустрінуться різні групи учнів;

  • складання розгорнутого плану уроку, зважаючи на індивідуальні особливості учнів;

  •  здійснення оперативного зворотного зв’язку;

  •  дотримання педагогічного такту.



ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

Нумерація чисел 1-100. Випадки додавання і віднімання в межах 100, пов'язані з нумерацією чисел. Розв'язування простих задач

І рівень

  1. 55-5 33-3 3+3-0

6-3 12-6 5+1-3

2.Записати всі числа третього десятка; восьмого десятка.



ІІ рівень

  1. Завдання №11, ст. 4

  2. 12+7 65-5 32-1-1

54+2 10-6 48-10-1

ІІІ рівень

  1. Склади задачу за малюнком. Розв’яжи її. сканирование003




  1. Завдання №10 , ст. 4


Спосіб додавання і віднімання частинами. Порівняння чисел. Вимірювання довжин відрізків у сантиметрах і дециметрах. Розв'язування задач

І рівень

  1. У саду посадили 5 яблунь та 4 груші. Скільки дерев посадили у саду?

  2. Завдання №21, ст. 6

ІІ рівень

1. 63-30 35+4 24+62 75-20+5

55+24 88-23 77-3 69-30-7


  1. Яка довжина відрізка в сантиметрах? Запиши її в дециметрах і сантиметрах. Накресли такий відрізок у зошиті.


ІІІ рівень

  1. Завдання №20, ст. 6

  2. Накресли у зошиті перший відрізок 8см, а другий – на 5см довший. Запиши довжину другого відрізка у дециметрах та сантиметрах.



Назви компонентів дій додавання і віднімання. Задачі на різницеве порівняння

І рівень

  1. Бабуся сплела 13 пар рукавичок, а шкарпеток на 2 пари менше. Скільки пар шкарпеток сплела бабуся?

  2. 10+3 30+40 85-5 15-5-5

8+21 10-6 20-20 31-30-1

ІІ рівень

  1. У парку посадили 9 кленів, а каштанів – 5. Яких дерев посадили більше? На скільки більше?

  2. Завдання №30, ст. 7

ІІІ рівень

  1. Завдання №31, ст. 7

  2. Запиши вирази та обчисли їх значення.

  • Зменшуване 25, від’ємник 5;

  • 80 плюс 10;

  • один доданок 56, другий – 30;

  • від 65 відняти 60.



Переставна властивість дії додавання. Порівняння задач на збільшення і зменшення числа на декілька одиниць

І рівень

  1. У Андрійка було 8 цукерок, а у Петрика – на 2 цукерки менше. Скільки цукерок було у Петрика?

  2. 2+3 1+6 10+10 8+2

8-2 4+4 9-5 10-0

ІІ рівень

  1. Завдання №41, ст. 8

  2. 7+3+4 6+6+4 1+1+8 3+2+7

9+1+5 3+3+10 2+2+6 1+5+5

ІІІ рівень

  1. Завдання №40, ст. 8

  2. Богдан накреслив два відрізки. Перший відрізок завдовжки 9 см, а другий — 7 см. Порівняй довжину цих відрізків.


Перевірка дії додавання. Вартість монет. Знаходження суми вартості монет. Порівняння задач на знаходження суми і різниці

І рівень

  1. Завдання №51, ст. 9

  2. Завдання №52, ст. 9

ІІ рівень

  1. Набери 20 копійок монетами по 5 копійок та по 2 копійки. Скільки монет кожного виду треба взяти? Чи можна набрати 20 копійок трьома монетами?

  2. Перевір додавання відніманням

78+20=98 32+35=67

ІІІ рівень

  1. Склади задачі за коротким записом. Розв’яжи та порівняй їх.

Було – 60м Продали – 20м

Продали – 20м Залишилось – 40м

Залишилось - ? Було - ?


  1. Порівняй

11см…24см 8дм…79см 1дм…10см
Знаходження значень виразів на дві дії. Розв’язування простих задач

І рівень

  1. У каністрі 13 кг оліфи. Після покриття підлоги оліфи стало на 4 кг менше. Скільки кілограмів оліфи залишилося в каністрі?

  2. Завдання №61, ст. 11

ІІ рівень

  1. Склади та розв’яжи задачу за коротким записом.

Було – 15 горобчиків.

Полетіло – 10 горобчиків

Залишилося - ?


  1. Обчисли, випиши ті, в яких зменшуване 7.

10-7 7-1 7+3 10+7

7-0 3+4 7-7 7-6



ІІІ рівень

  1. Склади задачу за малюнком. Розв’яжи її.

сканирование007


  1. Завдання №62, ст. 12

Способи додавання і віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа.

І рівень

  1. У їжачка було 9 яблук. 3 яблука він з’їв. Скільки яблук залишилося у їжачка?

  2. Запиши числа у вигляді суми розрядних доданків: 65, 78, 55, 21, 36.

ІІ рівень

  1. Завдання №71, ст. 13

  2. Порівняй значення виразу і число

6+3…10 15-5…1 6-3…6 3+6…5

10-7…5 8+2…9 8-4…4 0+9…0



ІІІ рівень

  1. Завдання №70, ст. 13

  2. 38+21 52+45 36+32 27+31

51+28 15+83 74+25 53+24

Одиниця вимірювання місткості — літр. Порівняння місткості посудин. Доба і тиждень, рік і місяці

І рівень

  1. Завдання №79, ст. 14

  2. Галя засушила 9 айстр і 7 ромашок. Скільки квіток засушила Галя?

ІІ рівень

  1. Завдання №80,ст. 14

  2. 23+5 27+20 64+2 64+30

67-6 65-32 57+3 35+22

ІІІ рівень

  1. Склади задачі за малюнками. Розв’яжи та порівняй їх.

задачі

  1. Знайди приказку.

43+13+3 І 63+34-52 Т

87-24-3 А 32+63-71 М

43+34-56 Є 42+53-73 К

43+14-30 Ш




45

60

22




59




24

60

21

27

























Як дбаєш,

ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ. ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ

Таблиці додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного

І рівень

  1. Завдання №89, ст. 17

  2. Накресли відрізок 9 см.

ІІ рівень

  1. Коли у парку посадили 5 яблунь, їх стало 15. Скільки яблунь у парку було спочатку?

  2. Накресли відрізок, на 2см коротший від поданого.



ІІІ рівень

  1. Завдання № 88, ст. 17

  2. 15-10+4 11-2+0 7-5+20 32-2-30

11-2-5 9+2-1 45-40+5 39-30+2

Таблиці додавання і віднімання числа 3 з переходом через десяток. Відрізки та ламані лінії. Довжина ламаної. Знаходження значень виразів

І рівень

  1. У кошику лежало 8 грибочків, положили ще 3. Скільки грибочків стало у кошику?

  2. 7+3 11-3 4-3 10-3

9+3 12-3 4+3 7+3

ІІ рівень

  1. У котика було 8 рибин, а у собачки – на 3 рибини більше. Скільки рибин було у собачки?

  2. 11-3+2 17+2+1 10-3+1 20+5+5

12-3-1 4+6-3 20-1-2 9+3+3

ІІІ рівень

  1. Завдання №97, ст. 19

  2. Завдання №98, ст. 19


Таблиці додавання і віднімання числа 4 з переходом через десяток. Вимірювання довжини ламаної лінії. Задачі на знаходження суми та остачі

І рівень

  1. У віночку було 7 ромашок і 4 волошки. Скільки квітів було у віночку?

  2. Завдання №108, ст. 21

ІІ рівень

  1. У віночку було 7 ромашок, а волошок – на 3 менше. Скільки волошок було у віночку?

  2. Завдання №107, ст. 21

ІІІ рівень

  1. Склади задачу за виразом 12-4. Розв’яжи її.

  2. Виміряй довжину ламаної лінії.


Букви латинського алфавіту. Вирази зі змінною. Позначення змінної буквою. Розв'язування і порівняння простих задач

І рівень

  1. Завдання №118, ст. 23

  2. У пеналі було 7 кольорових олівців, а фломастерів – на 3 більше. Скільки фломастерів лежало у пеналі?

ІІ рівень

  1. Розв’яжи та порівняй задачі.

  1. У саду росло 9 вишень, а слив – на 3 менше. Скільки слив росло в саду?

  2. У саду росло 9 вишень, це на 3 більше, ніж слив. Скільки слив росло в саду?

  1. 11-2-5 9+2-1 45-40+5 39-30+2

6+6-4 13-4+4 11-3+2 28-8-10

ІІІ рівень

  1. Завдання №117, ст. 23

  2. Знайди різницю 15-а, якщо а = 5, а=3.


Таблиці додавання і віднімання числа 5 з переходом через десяток. Вирази зі змінною. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею

І рівень

  1. Накресли відрізок АВ, довжиною 6 см.

  2. Завдання №128, ст. 24

ІІ рівень

  1. Завдання №127, ст. 24

  2. 22+32 11+58 12-5 14-5

25-13 18-5 63+34 11-5

ІІІ рівень

  1. Оленка вирізала 7 голубих сніжинок, а жовтих – на 3 менше. Скільки всього сніжинок вирізала Оленка?

  2. Знайти значення виразу а+7, якщо а=4, а=5.


Приклади та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання чисел 2-5. Многокутник

І рівень

  1. У Тетянки було 12 грн., а у Оленки – 5 грн. На скільки більше гривень було у Тетянки, ніж у Оленки?

  2. 5+5+0 12-4 5+5 6+4

9+3 8+4 12-3 14-5

ІІ рівень

  1. Завдання №136, ст. 25

  2. Завдання №137, ст. 25

ІІІ рівень

  1. Андрій назбирав 4 кленових листочки, 8 березових, 7 дубових листочки. На скільки менше Андрій назбирав кленових листочків, ніж дубових? На скільки більше Андрій назбирав березових листочків, ніж дубових?

  2. Знайди значення виразів. Користуючись ключем до шифру, прочитай пораду, яку Вінні-Пух дав Кроликові.

а) 13-5 б) 6+5 в) 6-4

4+7 10+6 7+5

8+7 10-3 10-1

9-3 12-5 7+5

10+6 9+5

8-5


15-0

12-4


7+0

10-5


2

3

4

5

6

7

8

9

11

12

13

14

15

16

б

в

г

ь

л

т

с

р

м

е

о

а

і

и


Таблиці додавання і віднімання числа 6 з переходом через десяток. Порівняння довжин відрізків. Прості задачі, в яких використовується поняття «стільки ж»

І рівень


  1. Надійка знайшла 6 грибів, а Петрик – стільки ж. Скільки грибів знайшли діти?

  2. Перевір, чи можна поставити знак «=» між виразами:

7+2 і 8+1 5+3 і 4+4 5+3 і 6-2

4+6 і 5+5 6+1 і 5+2 4+6 і 3+7



ІІ рівень

  1. Завдання №145, ст. 27

  2. Завдання №146, ст. 27

ІІІ рівень

  1. Склади задачу за малюнками. Розв’яжи їх.

http://school.xvatit.com/images/4/4e/m1_226.jpg

  1. 58+21 57+12 36+23 32+57

36+12 42+17 25+34 29+10

Таблиці додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток. Складання й розв'язування задач за схематичним записом їх умови. Знаходження невідомого доданка

І рівень

  1. На столі було 15 яблук, 6 яблук з’їли. Скільки яблук залишилося в тарілці?

  2. 12-6 8+7 6+7 8+4

14-7 13-5 15-8 6+6

ІІ рівень

  1. Завдання №153, ст. 28

  2. Завдання №154, ст. 28

ІІІ рівень

  1. У кінотеатр пішло 27 дітей, з них 15 дітей – хлопчики. Скільки дівчаток пішло в кінотеатр? На скільки більше в кінотеатр пішло хлопчиків, ніж дівчаток?

  2. Запиши вирази та обчисли їх значення:

  • зменшуване 14, від’ємник 5;

  • до 9 додати 7;

  • 15 відняти 6;

  • 22 плюс 44;

  • один доданок 8, другий 5.


Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Розв'язування і порівняння задач

І рівень

  1. В одному ряді 6 стільців, а в другому – на 2 стільці більше. Скільки стільців у другому ряді?

  2. 5+6-1 12-4+2 3+6+3 15-7-0

3+2+6 14-7-4 13-4+1 11-2-5

ІІ рівень

  1. Завдання №160, ст. 29

  2. Завдання №161, ст. 29

ІІІ рівень

  1. У саду росте 12 яблунь, а груш – на 4 менше. Скільки дерев росте в саду?

  2. Накресли відрізок АВ, довжиною 7 см, а відрізок КО – на 4 см довший.


Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Розв'язування обернених задач.

І рівень

  1. Завдання №167, ст. 30

  2. В двох будинках мешкає 14 дітей. В одному будинку – 7 дітей. Скільки дітей мешкає в другому будинку?

ІІ рівень

  1. Завдання №168, ст. 30

  2. 40+7-7 46-2+2 51+3-3

54-40+40 29+10-10 87-60+60

ІІІ рівень

  1. Мама спекла 12 тістечок. Після того, як вона роздала печиво дітям, в неї залишилося 4 тістечка. Скільки печива мама роздала?

  • Склади та розв’яжи обернену задачу.

  1. Доповни вирази знаками «+» або «-» і числами так, щоб рівності були правильними:

35……=36 63……=43 82……=2

42……=72 50……=20 27……=7



Таблиці додавання і віднімання числа 8 з переходом через десяток. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини ламаної лінії

І рівень

  1. Завдання № 176, ст. 32

  2. Розв’яжи приклади, знайди слово.

12-4 (Е) 17-8 (К) 13-7 (Р)

11-8 (И) 11-7 (С) 15-7 (П)



8

5

6

4

3

9




















ІІ рівень

  1. Завдання №177, ст. 32

  2. Скільки всього відрізків зображено?



ІІІ рівень

  1. На одному квітнику росло 4 кущі троянд, а на другому – на 5 кущів……. Скільки кущів троянд росло на другому квітнику?

  • Закінчіть умову задачі, поставивши слово «менше» або «більше». Розв’яжіть задачу.

  1. Знайди приказку

80-(100-70) (В) 32-(13-9) (Н)

95-(60+20) (В) 90-(80-30) (Н)

27-(9+8) (И) 72-(50+20) (Н)

100-(40-20) (І) 22-(7+15) (Т)

87-(20+50) (І)


40

80




15




0

10

2

,

28

17




50

ворота






























Задачі на дві дії (ознайомлення). Знаходження значень виразів з буквеними даними

І рівень


  1. На складі було борошно. До пекарні віддали 8 мішків і ще залишилося 7 мішків. Скільки мішків борошна було на складі?

  2. 14-7+2 13-7+6 7+8-3 19-8-3

6+5+7 9+7-4 12+5-8 13-8+4

ІІ рівень

  1. Завдання №186, ст. 33

  2. Знайди суму 22+а, якщо а=31, а=80, а=45.

ІІІ рівень

  1. З однієї яблуні зірвали 6 відер яблук, з другої – 5 відер. 7 відер яблук продали. Скільки відер яблук залишилося?

  2. Завдання №187, ст. 33

Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр многокутника

І рівень

  1. На ставку плавало 8 гусок і 6 качок. На скільки менше качок, ніж гусок, плавало на ставку?

  2. Завдання №194, ст. 35

ІІ рівень

  1. Завдання №195, ст. 35

  2. Обчисли. Підкресли ті, у яких від’ємник менший 29.

87-25 58+21 13+3 24-3

50-20 34-10 42+53 34+53



ІІІ рівень

  1. Знайди периметр трикутника зі сторонами 4см, 8см, 6см.

  2. У одному баку було 48 л води, а в іншому – на 19 л менше. Скільки літрів води було в другому баку? Скільки літрів води було в обох баках разом?

  • Запиши короткий запис задачі.


Розв'язування задач за планом. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання

І рівень

  1. Завдання №202, ст. 36

  2. Дарина вирізала 12 сніжинок. 5 сніжинок вона віддала сестричці. Скільки сніжинок залишилося у Дарини?

ІІ рівень

  1. Завдання №201, ст. 36

  2. Кругові приклади

38+21 77+2 9+8 59-9

50+27 20+18 17+3 79-70



ІІІ рівень

  1. У магазин привезли 15 кг печива. До обіду продали 3кг печива, після обіду – 5кг. Скільки печива залишилося в магазині?

  • Склади план розв’язування та розв’яжи задачу.

  1. Обчисли. Запиши вирази в порядку зростання відповідей.

46+(40-20) 34+25-18 43+18-0

85-(32+10) 46+42 18+21+9


Таблиця додавання і віднімання чисел. Розв'язування задач за планом

І рівень

  1. Завдання №210, ст. 38

  2. З одного вулика викачали 25кг меду, а з другого – на 5 кг менше. Скільки кілограм меду викачали з другого вулика?

ІІ рівень

  1. Числа 10, 11, 12, 14, 16 розкласти на два доданки за зразком так, щоб одним з доданків було число 8.

Зразок. 9=8+1

  1. Завдання №209, ст. 38



ІІІ рівень

  1. У «віконечка» запиши знаки «+» чи «-» так,щоб рівності були правильними.

9…3…2=8

9…3…2=4


9…3…2=6

  1. Над кущем літало 4 метелика і 5 бджілок.

Про що можна дізнатись, розв’язавши приклади: 4+5; 5-4?
Периметр трикутника. Розв'язування задач двома способами

І рівень

  1. Завдання №216, ст. 39

  2. Біля школи росло 15 ялинок. Посадили ще 5 дубків та 8 ялинок. Скільки дерев стало біля школи?

ІІ рівень

  1. Знайти периметр трикутника зі сторонами 12см, 14 см, 10 см.

  2. Завдання №217, ст. 39


ІІІ рівень

  1. Периметр трикутника 36 см. Довжини двох сторін 10 см і 12 см. Знайди довжину третьої сторони?

  2. Склади задачу за коротким записом. Розв’яжи її двома способами

Було – 14 кг перцю.

Привезли – 3 кг червоного та 2 кг жовтого перцю.

Стало - ?
Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Задачі на дві дії

І рівень


  1. (14-4)+6 (55+24)-13 (27+10)-15

15-(5+3) (2+3)+10 (14-9)+5

  1. У Артема 7 яблук і стільки ж у Юлі. Скільки яблук у дітей разом?

ІІ рівень

  1. Завдання №225, ст. 40

  2. Завдання №226, ст. 40


ІІІ рівень

  1. 37-(21+5) 94-(80+1) 41+(30+7)

(54+24)-40 30+(14+44) 65-(38-16)

  1. Скласти задачу за виразом 59-(23+16)


Знаходження значень виразів з дужками. Розв'язування задач на дві дії

І рівень

  1. У ставку плавало 8 лебедів. До них припливло 7 лебедів, а 4 лебеді відлетіли. Скільки лебедів залишилося на ставку?

План розв’язування:

  1. Скільки лебедів плавало на ставку?

  2. Скільки лебедів залишилося на ставку?

  1. Завдання №234, ст. 41

ІІ рівень

  1. У бідоні було 19 л молока. З нього взяли 9 л молока, а потім ще 5 л. Скільки літрів молока залишилося в бідоні?

  2. Знайди значення виразу р-9, якщо р=63.

Знайди значення виразу а+18, якщо а=35.

ІІІ рівень

  1. Завдання №235, ст. 41.

Розв’яжи задачу двома способами.

  1. У трикутнику АВС сторона АВ=9см, ВС – на 4 см більша, ніж АВ, а АС – на 3 см більша, ніж ВС. Знайди периметр трикутника.


Види кутів. Прямий кут. Задачі на знаходження третього доданка

І рівень

  1. Завдання №242, ст. 43

  2. На мисці лежало 24 сливи. Андрійко взяв 7 слив,Тетянка – 9. А решту забрала Оля. Скільки слив забрала Оля?

План розв’язування:

  1. Скільки слив забрали Андрійко і Тетянка разом?

  2. Скільки слив забрала Оля?

ІІ рівень

  1. 39+20 35+22 31+7 31+27

64-24 27+20 36+63 25+3

  1. Завдання № 241, ст. 43

ІІІ рівень

  1. Склади задачу за виразом 45-(13+14).

  2. Обчисли зручним способом.

77-30-7-10 98-30-8-30

90+50-40-10 67+50-60+20


Прямокутник. Знаходження числових значень буквених виразів. Календар

І рівень

  1. Знайди значення виразу а+8, якщо а=5.

  2. На гілці сиділо 8 синичок та 4 горобчики. Скільки сиділо на гілці синичок і горобчиків разом?

ІІ рівень

  1. Завдання №249, ст. 44

2. 1) До якого числа треба додати 7, щоб отримати 16?

2) Запиши числа, які знаходяться між 15 і 19?

3) Скільки потрібно відняти від 14, щоб отримати 9?

4) Скільки потрібно додати до 8, щоб отримати 13?



ІІІ рівень

  1. Завдання №248, ст. 44

  2. Побудуй у зошиті прямокутник АВСО зі сторонами 3см і 7 см. Знайди його периметр.


Задачі, які двічі містять відношення «на... більше» («менше»). Поняття «довжина» і «ширина» прямокутника

І рівень

  1. У саду росло 8 слив, а вишень – на 4 більше. Скільки вишень росло у саду?

  2. Завдання №257, ст. 45

ІІ рівень

  1. Завдання №258, ст. 45

  2. Побудуй прямокутник, ширина якого 2см, а довжина – 4см. Знайди його периметр.

ІІІ рівень

  1. З першого вулика зібрали 25 кг меду, з другого – на 4 кг менше, а з третього – на 5 кг більше, ніж з другого. Скільки кілограм меду зібрали з третього вулика?

  2. Знайти значення виразу а+р, якщо а=50, р=17.

Знайти значення виразу а-р, якщо а=55, р=5.

Квадрат. Периметр квадрата

І рівень

  1. Завдання №263, ст. 45

  2. Побудуй у зошиті квадрат зі стороною 4см. Знайди його периметр.

ІІ рівень

  1. 33+22 54+24 18+20 (46+22)+10 42-53-20 (30+20)-40

  2. Оленка вирізала 4 голубих сніжинки, 7 синіх сніжинок, а білих – стільки, скільки голубих та синіх разом. Скільки білих сніжинок вирізала Оленка?

ІІІ рівень

  1. Побудуй прямокутник, ширина якого 2см, а довжина – 6см. Проведи в ньому два відрізка так, щоб утворилися квадрати. Знайди суму периметрів цих квадратів.

  2. Завдання №264, ст. 45
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка