«Шкільний естетично-виховний центр



Скачати 231.84 Kb.
Дата конвертації05.03.2016
Розмір231.84 Kb.
ДОНЕЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 80

ПРОЕКТ


«Шкільний естетично-виховний центр

«Вертеп»
Автор:

Попова Наталя Вікторівна,

Бухтіярова Наталя Вікторівна,

вчителі початкових класів

                            Дитина повинна жити у світі краси, гри,



казки, музики, малюнка, фантазії, творчості.

В.О.Сухомлинський

ПЕРЕДМОВА

Сьогодні учителі дбають про те, як випустити учня із школи у велике життя. Прийшов час потурбуватися про інше: як повернути велике життя у школу та допомогти учневі стати Людиною. Між поколіннями «славних прадідів» та їх нащадків – духовна прірва. З'єднати розірваний ланцюг, заповнити духовну порожнечу здатна тільки цілеспрямована система заходів, впроваджена в усі ланки національного виховання.

Ми з вами належимо до давнього славного українського народу. Він має глибоке коріння, цікаву історію, багаті звичаї та традиції, чудові обряди та свята. Кожна освічена людина повинна знати свій родовід, ким були її діди та прадіди, чим вони займалися, як жили і працювали, як захищали свою землю від ворогів.

Немало склав наш народ чудових легенд, казок, пісень, з яких ми дізнаємося про його минуле. Нехай наші діти будуть учасниками життя, а не спостерігачами його, нехай намагаються стати кращими, нехай радіють своїй праці та пишаються нею – вважають себе корисними й потрібними людству. Хай будуть впевненими у своєму праві та здатності покращити життя! Нехай найбільш престижною кваліфікацією для підлітка буде кваліфікація Людини. Ентузіасти – вчителі можуть стати садівниками і творцями небаченого квітника розумних, радісних Душ Людських – справжніх дітей свободи, які житимуть могутнім духовним життям.

Запропонований проект спрямований на створення у нашій Школі – родині сприятливого середовища для молодших школярів, подолання сварок та непорозумінь, побудування правильних стосунків. На виховання творчої особистості, здатної до самореалізації, яка легко адаптується в умовах швидких змін суспільного життя, має систему особистісних загальнолюдських цінностей, коріння яких іде в минуле. Адже в кожній дитині природою закладений певний творчий потенціал. "Кожна дитина в потенціалі – це творець різних, у тому числі естетичних цінностей: будуючи будинки, вона виявляє свою архітектурну творчість, ліплячи і малюючи, вона - скульптор".

Скороспілих результатів в освіті не буває. На нас, шановні колеги, чекає довготривала наполеглива праця, помножена на чесність та віру в успіх.


Актуальність проекту

Питання духовного, морально – етичного та естетичного виховання дитини є однією з ключових проблем, яка постає перед батьками, суспільством та державою в цілому. Дитинство завжди з надією спрямоване у майбутнє, якою би нещадною не була сучасність. І діти, як правило, чекають, що дорослі зазначать їм туди шляхи. З країни дитинства всі ми йдемо у велике життя, насичене радістю і стражданням, хвилинами щастя і горя. Здатність радіти життю та мужньо переносити труднощі, закладається у ранньому дитинстві.

У початковій школі духовне виховання дітей має виразну особливість, зумовлену передусім віковими можливостями дітей і специфікою навчального змісту. Тонкий знавець дитячої души В.О.Сухомлинський відзначав, що діти живуть своїми уявленнями про добро і зло, про честь і безчестя, про людську гідність; у них навіть своє вимірювання часу; в роки дитинства день здається роком, а рік – вічністю.

Духовно – моральне виховання поліаспектне. Воно охоплює всі сфери життя дитини, виявляється у ставленні до рідних, інших людей, природи рідного краю, Батьківщини, рідного слова, праці. Найважливіше – забезпечити системний цілісний підхід, а саме: задіяти виховні можливості різних предметів, позаурочної роботи (гуртки, дитячий театр, бібліотека); зосередити увагу батьків на духовно – моральному вихованні дітей, через традиції свого славнозвісного народу.

Через зміст навчання, виховну роботу і співпрацю з сім'єю вчителі нашої Школи - родини прагнуть цілеспрямовано виховувати в дітей найкращі почуття: доброту, милосердя, совість, співчуття, турботливість, скромність, щирість, працелюбність, відповідальність. Здійснювати це стає дедалі складніше через відсутність належність підтримки з боку суспільства, ЗМІ, сім'ї.

Чи легко в гору возом підніматись?

Донизу сам покотиться твій віз.

Діла недобрі нас штовхають вниз,

Добро – угору: треба працювати. Марія Чумарна

У сучасному українському суспільстві відбувається різке розшарувння людей на багатих і бідних. Навіть молодші школярі помічають, що багатство, культ грошей, крадіжки, насилля дуже часто є темами розмов дорослих, телебачення, публікацій у газетах. Лише школа для багатьох маленьких громадян залишається оазою сприятливого середовища для морального виховання, зняття бар'єрів, які розділяють людей, утвердження оптимізму. Незамінним джерелом виховання духовності є залучення молодших учнів до естетичних переживань: милування світом природи, красою мистецтва, красою людських стосунків. Цей процес можна здійснити різноманітними способами. Привертаємо увагу до одного з них.



Театрально – естетична діяльність, органічно включена в освітній процес, ─ універсальний засіб розвитку особистих здібностей людини. Тому колектив творчих вчителів Школи – родини №80 висунув ідею створювання проекту «Шкільний естетично-виховний центр «Вертеп».

Робота центру має за мету охопити своєю діяльністю не тільки дітей початкової школи, а й дітей дитячого садку № 165, мешканців селища Лідіївка, району. Творчість, працездатність, любов до свого народу та своєї країни – ось яких принципів повинні дотримуватися наші вихованці.


Обгрунтування проекту

Важливою умовою розвитку особистості є залучення її до діяльності. У творчій діяльності школяр набуває художньо-творчих здібностей: спостережливості, репродуктивної уяви, фантазії, уміння аналізувати, порівнювати Підготовка і показ лялькової вистави — це інтегроване заняття, воно синтезує різноманітні знання та вміння дітей, сприяє розвитку їхніх творчих здібностей. Діти, готуючись до лялькової вистави, випробовують себе як актори, художники, співаки, музиканти, дизайнери костюмів та декорацій. Їх діяльність — це нові відкриття для себе: розуміння авторського задуму, виявлення свого ставлення до зображуваного.

Учитель та учень не просто опановує чиїсь продукти діяльності, а створює їх самотужки. Такий підхід активізує освітній процес, додає йому творчий та дослідницький характер, передає дитині ініціативу в організації свого процесу пізнання та творчості.

В початкових класах ляльковий театр має переваги над інсценізацією, декламуванням. Саме тут мають змогу розкриватися здібності дітей, особливо сором'язливих, певною мірою закомплексованих. Звикаючи до участі у виставі за ширмою (де дитину не бачать), вона легко набуває впевненості у своїх силах, вільно виступає перед однолітками, стає активнішою на уроках, підвищується її громадська активність.

Відродження духовності через християнські традиції дасть змогу врятувати молодь з неповносправних сімей від деструктивного впливу, допомогти найуразливішим людям з особливими потребами – інвалідам, молоді з малозабезпечених, багатодітних родин, які перебувають у кризовому стані через хворобу, та ін.

Фольклор – важлива сфера духовної культури кожного народу. Розвиток духовності неможливий без усвідомлення себе часткою народу, його культури. В цьому розумінні фольклор – це школа спілкування, культури поведінки, культури побуту і одягу, праці і т.д. В основу роботи лялькового театру повинні входити постановки сценічних дій, де будуть задіяні всі жанри майстерні, тобто буде здійснюватися “синтез мистецтв”. Постановки мають відображати всі сторони життя народу, його календарно-обрядові звичаї, а також повсякденне життя школи.


Мета проекту: створення умов для розвитку творчих здібностей учнів, набуття соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, формування розвиненої духовності, моральної, духовно-естетичної та трудової культури.

Гіпотеза проекту: забезпечення ефективної допомоги учням, які бажають розвинути свої творчі здібності та набути досвіду свого народу у процесі створення народних костюмів для ляльок та при проведення театралізованих вистав.



Специфіка проекту:

  • за домінуючою діяльністю: практично-орієнтований;

  • за предметно-змістовною областю: інтегрований;

  • за характером координації: відкритий;

  • за характером контактів: шкільний, регіональний;

  • за тривалістю: довгостроковий, системний;

  • база реалізації проекту: Донецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступені № 80

Задачі проекту:

Освітні:

  • навчити елементарним навичкам театрально – виконавчої діяльності та умінню застосовувати їх на сцені;




  • навчити володіти голосом та мовою для відображення свого світосприймання;




  • формувати позитивне ставлення до різних видів мистецтва, необхідність їх поєднання у роботі лялькового театру;




  • ознайомити із специфікою лялькового театру, театральною лексикою, професіями людей, що працюють в театрі;




  • вчити розуміти авторський задум п’єси;




  • познайомити з художніми особливостями народного одягу його обереговим значенням;




  • познайомити з культурною та духовною спадщиною нашого народу.

Розвивальні:

  • розвивати вміння справедливо оцінювати свої і чужі вчинки;




  • розширювати, поглиблювати, систематизувати знання дітей про моральні норми і правила культурної поведінки, охорону життя і здоров’я дітей;




  • розвивати творчу уяву, спостережливість, мовний слух, зорову пам'ять;




  • розвивати образне мислення, вміння створювати художній образ;




  • розвивати художній смак та естетичне почуття прекрасного;




  • зробити «акторство» ще одним із засобів вираження своїх почуттів, емоцій для знімання стресів;




  • прививати почуття поваги до літератури та читання.



Виховні:

  • виховувати любов до літератури, до пам'яток культури, до історії своєї країни – знати та шанувати традиції свого народу;

  • виховувати повагу до родоводу;

  • виховувати любов та пошану до хліба, до людей, які вирощують хліб;

  • виховувати любов до української пісні і слова;

  • виховувати шанобливі відносини між членами колективу;

  • виховувати вміння критично оцінювати як свою роботу, так і роботу своїх товаришів;

  • виховати почуття гордості за свій народ;

  • виховувати дисциплінованість, зібраність, наполегливість, працездатність, сміливість;

  • виховувати турботливе ставлення до оточуючих людей, до природи;

  • виховувати впевненість у своїх можливостях;

  • створити товариство однодумців (учитель – учень – батьки)



Очікувані результати:

  • підвищення творчого потенціалу особистості школяра;

  • розвиток комунікативних та організаторських здібностей;

  • підвищення самооцінки, звільнення від комплексів;

  • покращення психологічного клімату в учбовому колективі;

  • оволодіння навичками виготовлення костюмів для ляльок;

  • оволодіння навичками постановки вистав;

  • оволодіння навичками сценічного мистецтва;

  • оволодіння навиками рукоділля (вишивки, в’язання, бісероплетіння, аплікації);

  • розкриття творчого потенціалу школярів і батьків через спільну діяльність;

  • активна участь батьків у реалізації заходів даного проекту, зміна стосунків “учень-батько-учитель”, створення колективу однодумців.

  • розкриття творчого потенціалу школярів і батьків через спільну діяльність;

  • зростання інтересу до читання художньої й пізнавальної літератури, підвищення затребуваності шкільної бібліотеки як консультанта й інформаційного ресурсу інтелектуального розвитку;

  • відкриття духовних островів у вирі сучасної бездуховності, звернувшись до тих вічних джерел, з яких черпав наснагу та мудрість наш народ.

Структура та зміст проекту


Передбачено роботу над проектом “Шкільний естетично-виховний центр «Вертеп»” починати з 1 класу.

Проект побудован за концентричним принципом, що дасть змогу не тільки зберегти наступність і послідовність у роботі, а й найповніше реалізувати основне завдання виховної роботи - розвиток творчого потенціалу учнів та виховання моральних принципів.

Проект структурован за такими загальними тематичними блоками-розділами:

Вступ.


І. Підготовка лялькової вистави.

ІІ. Підбір репертуару.

ІІІ. Вистави.

ІV. Наставництво.

Вступ має на меті розкрити зміст поняття “ляльковий театр”, ознайомити з театральною лексикою, спостерігати за роботою лялькового театру, ознайомити з видами театрів, групами ляльок, визначати способи руху ляльок за ширмою, способи передачі інформації, визначати завдання лялькового театру, ознайомити з традиціями українського народу, та визначити відмінності народних обрядів у східній та західній Україні.

І розділ має на меті підготувати лялькову виставу, всі необхідні атрибути для показу вистави.

ІІ розділ передбачає підбір репертуару, який би охопив всі напрямки виховної роботи. Мета казок та п’єс – розвивати національні традиції у сучасній культурно-побутовій сфері.

ІІІ розділ дає змогу підвести підсумки всієї роботи - показ вистави, визначення реалізації завдань, поставлених на початку всієї роботи, шляхи подолання труднощів, усунення недоліків.

ІV розділ - наставництво - передбачає парну роботу старших учнів з молодшими (четвертокласників з другокласниками) з метою передачі "досвіду старших" молодшим. Доцільно, щоб учні працювали над створенням однієї вистави (для молодших - полегшений варіант).Цей розділ передбачає спільну творчу роботу по створенню п’єси. Має на меті поставити завдання на наступний рік, враховуючи побажання членів колективу театру.

Особливості роботи лялькового театру.

В початкових класах ляльковий театр має переваги над інсценізацією, декламуванням. Саме тут мають змогу розкриватися здібності дітей, особливо сором'язливих, певною мірою закомплексованих. Звикаючи до участі у виставі за ширмою (де дитину не бачать), вона легко набуває впевненості у своїх силах, вільно виступає перед однолітками, стає активнішою на уроках, підвищується її громадська активність.

Оскільки у 2 класі у дітей ще недостатньо розвинене мовлення, дикція, чітка артикуляція, виразність, сила голосу, на кожному занятті гуртка роботі над п’єсою передує мовна розминка. Вона має на меті підготувати мовний апарат до роботи. Мовна розминка включає вправи на розвиток дихання, артикуляційні вправи, скоромовки.

В учнів початкових класів продовжує формуватися опорно-руховий апарат, слабо розвинені м’язи рук. Тому підбираючи п’єсу, керівник має передбачити, як довго дитина буде тримати ляльку, якою буде лялька (чи не заважка для дитини), чи зручно гуртківцю буде знаходитись за ширмою. З метою виховання моральних цінностей шкільний ляльковий театр відвідує дітей, які знаходяться на індивідуальній формі навчання. Враховуючи настрій цих дітей, розробляються міні-п'єси, які допомагають сприймати життя з позитивом.

ПАСПОРТ ПРОЕКТУ




Повна назва проекту

Цільовий комплексний проект « Шкільний естетично-виховний центр «Вертеп»

Цільова група

Учні початкової школи

Підстава для розробки проекту

Авторська розробка в рамках реалізації концепції розвитку школи-родини

Автор проекту

Попова Наталя Вікторівна, учитель початкових класів

Бухтіярова Наталя Вікторівна, вихователь ГПД



Куратор проекту

Мамченко Наталя Іванівна, директор школи

Основні цілі й завдання проекту

Мета проекту: створення умов для розвитку творчих здібностей учнів, набуття соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, формування розвиненої духовності, моральної, духовно-естетичної та трудової культури.

Гіпотеза проекту: забезпечення ефективної допомоги учням, які бажають розвинути свої творчі здібності та набути досвіду свого народу у процесі створення народних костюмів для ляльок та при проведення театралізованих вистав.



Специфіка проекту:

  • за домінуючою діяльністю: практично-орієнтований;

  • за предметно-змістовною областю: інтегрований;

  • за характером координації: відкритий;

  • за характером контактів: шкільний, регіональний;

  • за тривалістю: довгостроковий, системний;

  • база реалізації проекту: Донецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступені № 80

Задачі проекту:

Освітні:

  • навчити елементарним навичкам театрально – виконавчої діяльності та умінню застосовувати їх на сцені;

  • навчити володіти голосом та мовою для відображення свого світосприймання;

  • формувати позитивне ставлення до різних видів мистецтва, необхідність їх поєднання у роботі лялькового театру;

  • ознайомити із специфікою лялькового театру, театральною лексикою, професіями людей, що працюють в театрі;

  • вчити розуміти авторський задум п’єси;

  • познайомити з художніми особливостями народного одягу його обереговим значенням;

  • познайомити з культурною та духовною спадщиною нашого народу.

Розвивальні:

  • розвивати вміння справедливо оцінювати свої і чужі вчинки;

  • розширювати, поглиблювати, систематизувати знання дітей про моральні норми і правила культурної поведінки, охорону життя і здоров’я дітей;

  • розвивати творчу уяву, спостережливість, мовний слух, зорову пам'ять;

  • розвивати образне мислення, вміння створювати художній образ;

  • розвивати художній смак та естетичне почуття прекрасного;

  • зробити «акторство» ще одним із засобів вираження своїх почуттів, емоцій для знімання стресів;

  • прививати почуття поваги до літератури та читання.

Виховні:

  • виховувати любов до літератури, до пам'яток культури, до історії своєї країни – знати та шанувати традиції свого народу;

  • виховувати повагу до родоводу;

  • виховувати любов та пошану до хліба, до людей, які вирощують хліб;

  • виховувати любов до української пісні і слова;

  • виховувати шанобливі відносини між членами колективу;

  • виховувати вміння критично оцінювати як свою роботу, так і роботу своїх товаришів;

  • виховати почуття гордості за свій народ;

  • виховувати дисциплінованість, зібраність, наполегливість, працездатність, сміливість;

  • виховувати турботливе ставлення до оточуючих людей, до природи;

  • виховувати впевненість у своїх можливостях;

  • створити товариство однодумців (учитель – учень – батьки)

Основні ресурси й джерела їх фінансування

Основою для реалізації Проекту є добровільні внески учасників проекту, фінансова підтримка батьків, проектної групи, інші фінансові джерела не заборонені законодавством.

Очікувані результати

  • підвищення творчого потенціалу особистості школяра;

  • розвиток комунікативних та організаторських здібностей;

  • підвищення самооцінки, звільнення від комплексів;

  • покращення психологічного клімату в учбовому колективі;

  • оволодіння навичками виготовлення костюмів для ляльок;

  • оволодіння навичками постановки вистав;

  • оволодіння навичками сценічного мистецтва;

  • оволодіння навиками рукоділля (вишивки, в’язання, бісероплетіння, аплікації);

  • розкриття творчого потенціалу школярів і батьків через спільну діяльність;

  • активна участь батьків у реалізації заходів даного проекту, зміна стосунків “учень-батько-учитель”, створення колективу однодумців.

  • розкриття творчого потенціалу школярів і батьків через спільну діяльність;

  • зростання інтересу до читання художньої й пізнавальної літератури, підвищення затребуваності шкільної бібліотеки як консультанта й інформаційного ресурсу інтелектуального розвитку;

  • відкриття духовних островів у вирі сучасної бездуховності, звернувшись до тих вічних джерел, з яких черпав наснагу та мудрість наш народ.

Період і етапи реалізації проекту

2011-2014 роки

1 етап – Підготовчо-моделюючий – 2011-2012 рр.

2 етап – Практично-експериментальний – 2012-2013 рр.

3 етап – Аналітико-узагальнюючий – 2013-2014 рр.



ПЛАН РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ


п/п


Найменування робіт і основні етапи його виконання

Строки виконання


Відповідальні за виконання

Організаційні заходи                                



Організація репетиційної бази

Вересень 2011 р.

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Організація майстерні по изготовлению костюмов та декорацій. Розподіл обов'язків між дітьми.

Вересень 2011 р.

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Організація работи зі спонсорами та адміністрацієй з питання матеріального забеспечення проекту.

Квітень-травень 2011

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.



  Теоретичні заходи                                 



Вивчення основ сценічного мистецтва.

Вивчення основ акторської майстерності.

 


Протягом реалізації проекту.

 


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Вивчення досвіду роботи колег працюючих в інших шкільних лялькових театрах.


Протягом реалізації проекту.


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Вивчення народних костюмів різних епох.

 

 



Протягом реалізації проекту.


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Складання репертуару лялькового театру на рік.

 


Щорічно. 

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Відвідування театрів та музеїв міста Донецьк.

 


Під час канікул. 

Всі вчителі.



Вивчення українських обрядових свят та українських народних промислів.

Протягом реалізації проекту.

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Участь у районних творчих конкурсах та виставках по декоративно-прикладному мистецтву.

Протягом реалізації проекту.

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Розробка проекту й презентація проекту на методичному об'єднанні вчителів початкових класів.

Квітень 2012р.

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.



Практичні заходи



Організація занять у групах та вибір тематики вистав.

Вересень,

Щорічно.


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Підготовка та оформлення зали для роботи лялькового театру.


Вересень, жовтень 2012 р.

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,

Батьки.




Виготовлення костюмів для 

вистав.


Вересень-листопад.

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,

Батьки.




 Оформлення сцени.

Вересень-листопад.

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Постановка вистав циклу «Обрядова осінь»

    • свято Покрови

    • день св.Дмитра (дідівський день)

Вересень – листопад.

Жовтень 2013

Листопад 2014


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Виготовлення декорацій для вистав.

Листопад-грудень

 


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,

Батьки.




Оформлення сцени

Листопад-грудень


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,






Постановка циклу «Обрядова зима»

  • день Миколи Чудотворця

  • Стрітення Господнє

 

 Грудень – лютий

Грудень 2013р.

Лютий 2014р.


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,






Виготовлення декорацій для вистав.

Березень-травень

 


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,

батьки.




Оформлення сцени

Березень-травень


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,





Постановка циклу «Обрядова весна»

  • Благовіщення

  • Великодень




Березень- травень

Квітень 2013

Квітень 2014


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В





Виготовлення декорацій для вистав.

Червень 

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,

батьки.




Оформлення сцени

Червень

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,





Постановка циклу «Обрядове літо»

  • свято Трійці

  • Онуфрія Великого

Червень

Червень 2013р.

Червень 2014р.


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В





Постановка традиційних шкільних свят.

2012-2014 рр.

 


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Виготовлення костюмів тварин та казкових персонажів.

2012 – 2014рр.

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,

батьки.




Виготовлення декорацій.

2012 – 2014рр.

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,

батьки.




Постановка казок

Щорічно.

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Постановка казок та міні-вистав для дітей з вадами здоров'я.

2012-2014 рр.


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Виготовлення костюмів та   декорацій.

Січень-квітень

2013 рр.


Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,

Батьки.




Постановка вистав для батьків.

Травень 2013 р.

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.





Акція батьків «Лялька театру від родини».

Щорічно.

Батьки.



Виготовлення реквізиту до свята

Березень-квітень

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,

Батьки.




Родинне свято «Мамо, тато, я – театральна сім'я».

Травень 2014 р..

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,

Батьки.


Аналітико-узагальнюючі заходи



Анкетування учасників проекту

2014р

Журавель Т.І.



Діагностика

2014р

Журавель Т.І.



Підготовка матеріалів з узагальнення та систематизації роботи

2014р

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.






Підсумки реалізації проекту

2014р

Попова Н. В.,

Бухтіярова Н.В.,

Адміністрація




Нагородження учасників проекту

2014р

Мамченко Н.І.

ДОДАТКИ ДО ПРОЕКТУ




  • Додаток 1. Сценарії казок для показу з ляльками:

    1. «Легкий хліб»

    2. «Два брати»

    3. «Чіви-чіви-чівичок»

    4. «Дивовижна природа маленького їжачка»

    5. «Лісове дерево»

    6. «Три житні колоска»

    7. «Про цапа та трьох вовків»

  • Додаток 2. Сценарій народного свята «Стрітення».

  • Додаток 3. Сценарій народного свята «Святий Миколай».

  • Додаток 4. Теоретичний матеріал «Український рік».

  • Додаток 5. Теоретичний матеріал «Український театр».

  • Додаток 6. Фотозвіт.

  • Додаток 7. Макет лялькового театру.

ЛІТЕРАТУРА




  1. Наказ МОНУ від 07.11.2000р. № 522 «Про затвердження Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності»

  2. В.О.Моляко «Концепція виховання творчої особистості»

  3. О.В.Киричук «Концепція виховання підростаючих поколінь суверенної України»

  4. О.В.Сухомлинська «Цінності освіти і виховання»

  5. В.О.Сухомлинський. Вибрані твори в 5-ти томах

  6. Т.А.Гайворонська, В.А. Деркунська «Розвиток елпатії у молодших школярів у театральній діяльності»

  7. А.Є. Антипіна «Театралізована діяльність»

  8. О.Воропай «Звичаї нашого народу»

  9. Концепція розвитку Донецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 80 на 2006-2016 роки «Школа-родина»

  10. Н.Ф. Губанова Учбово-методичне видання «Театральна діяльність молодших школярів»

  11. Е.В.Соколова, Н.Н. Нянковська «Гра-навчання» - кращі сценарії

  12. О.ПВласенко «Ребенок в мире сказок», видавництво «Учитель»


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка