Школа культури рухів



Сторінка1/7
Дата конвертації19.02.2016
Розмір1.12 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7
План-конспект

уроку фізичної культури № 1.

1 клас

Розділ: Способи рухової діяльності. Тема: Школа культури рухів. Завдання: Формування у дітей активно-позитивної позиції до ведення здорового способу життя та самостійного духовного і фізичного розвитку. Розвиток рухових і функціональних якостей організму дітей. Озброєння учнів необхідними знаннями з основ теорії і методики фізичного виховання та валеології. Формула успіху : ЛюбовДуховність і духовна силаЗдоров’я і енергіяМир в душіВисокі цілі і ідеали Самопізнання і самосвідомість Самореалізація – Дія. «Нероби людині того, чого не бажаєш собі» Конфуцій. Пам’ятайте!!! Ви не зможете досягти мети, не бачачи її. Тільки уявивши її ясно, Ви з високою вірогідністю її досягнете. Інвентар: Вага, ростомір.

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

1. Організаційна частина (шикування, оголошення теми і завдань уроку та правил безпечної поведінки).

2. Стройові вправи : «В одну шеренгу ставай!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!», «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кроком руш!», «Клас стій!»

3. Загальна розминка: різновиди ходьби, танцювальні кроки, рівномірний біг, ЗРВ в русі, дихальні вправи.


15 хв.

Звернути увагу на поставу учнів. Під час розминки біг рівномірний, дистанція два кроки. ЗРВ виконувати з повною амплітудою.

Основна частина

1. Положення тіла у просторі: основана стійка, стійка ноги нарізно, нахил уперед, випад уперед, упор присівши.

2. ЗРВ №1 без предметів.



без предметі 1.1..jpg

3. Дихальні вправи.

4. Рухлива гра «Мишоловка».


25 хв

Слідкувати за правильністю постави, положення рук і ніг, дихання, синхронністю виконання вправ.

Слідкувати за злагодженістю дій гравців і дотримання правил під час рухливої гри.

Слідкувати за станом втомленості дітей і вчасно виконувати дихальні вправи і відпочинок.


Заключна частина

1. Заспокійливі і дихальні вправи, релаксація, аутогенне тренування.

2. Підведення підсумків.

3. Організований вихід в роздягальні.


5 хв.

Домагатися організованості і порядку.

Рефлексія: Збагачення теоретичного і рухового досвіду за формулою:

ЗНАТИ, ЩОБ УМІТИ – УМІТИ, ЩОБ ДІЯТИ.

План-конспект

уроку фізичної культури № 2.

1 клас

Розділ: Способи рухової діяльності. Тема: Школа культури рухів. Завдання: Формування у дітей активно-позитивної позиції до ведення здорового способу життя та самостійного духовного і фізичного розвитку. Розвиток рухових і функціональних якостей організму дітей. Озброєння учнів необхідними знаннями з основ теорії і методики фізичного виховання та валеології. Формула успіху : Любов. «Люби Господа Бога свого всім серцем своїм і всією душею своєю, і всією своєю думкою». «Люби ближнього, як самого себе». (Євангелія від Св. Матвія22:37, 39) Пам’ятайте!!! Ви не зможете досягти мети, не бачачи її. Тільки уявивши її ясно, Ви з високою вірогідністю її досягнете. Інвентар: Вага, ростомір, секундомір.

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

1. Організаційна частина (шикування, оголошення теми і завдань уроку та правил безпечної поведінки).

2. Стройові вправи : «В одну шеренгу ставай!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!», «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кроком руш!», «Клас стій!», «В колону по одному ставай!», розмикання.

3. Загальна розминка: різновиди ходьби, танцювальні кроки, рівномірний біг, ЗРВ в русі, дихальні вправи.


15 хв.

Звернути увагу на поставу учнів. Під час розминки біг рівномірний, дистанція два кроки. ЗРВ виконувати з повною амплітудою.

Основна частина

1. Положення тіла у просторі: основана стійка, стійка ноги нарізно, нахил уперед, випад уперед, упор присівши.

2. ЗРВ №1 без предметів.



без предметі 1.1..jpg

3. Дихальні вправи.

3. Рухлива гра «Мишоловка».


25 хв

Слідкувати за правильністю постави, положення рук і ніг, дихання, синхронністю виконання вправ.

Слідкувати за злагодженістю дій гравців і дотримання правил під час рухливої гри.

Слідкувати за станом втомленості дітей і вчасно виконувати дихальні вправи і відпочинок.


Заключна частина

1. Заспокійливі і дихальні вправи, релаксація, аутогенне тренування.

2. Підведення підсумків.

3. Організований вихід в роздягальні.


5 хв.

Домагатися організованості і порядку.

Рефлексія: Збагачення теоретичного і рухового досвіду за формулою:

ЗНАТИ, ЩОБ УМІТИ – УМІТИ, ЩОБ ДІЯТИ.

План-конспект

уроку фізичної культури № 3.

1 клас

Розділ: Способи рухової діяльності. Тема: Школа культури рухів. Завдання: Формування у дітей активно-позитивної позиції до ведення здорового способу життя та самостійного духовного і фізичного розвитку. Розвиток рухових і функціональних якостей організму дітей. Озброєння учнів необхідними знаннями з основ теорії і методики фізичного виховання та валеології. Формула успіху : Любов. «Люби Господа Бога свого всім серцем своїм і всією душею своєю, і всією своєю думкою». «Люби ближнього, як самого себе». (Євангелія від Св. Матвія22:37, 39) Пам’ятайте!!! Ви не зможете досягти мети, не бачачи її. Тільки уявивши її ясно, Ви з високою вірогідністю її досягнете. Інвентар: Вага, ростомір, секундомір.

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

1. Організаційна частина (шикування, оголошення теми і завдань уроку та правил безпечної поведінки).

2. Стройові вправи : «В одну шеренгу ставай!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!», «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кроком руш!», «Клас стій!», «В колону по одному ставай!», розмикання.

3. Загальна розминка: різновиди ходьби, танцювальні кроки, рівномірний біг, ЗРВ в русі, дихальні вправи.


15 хв.

Звернути увагу на поставу учнів. Під час розминки біг рівномірний, дистанція два кроки. ЗРВ виконувати з повною амплітудою.

Основна частина

1. Положення тіла у просторі: основана стійка, стійка ноги нарізно, нахил уперед, випад уперед, упор присівши.

2. ЗРВ №1 без предметів.



без предметі 1.1..jpg

3. Дихальні вправи.

4. Рухливі ігри: «Слухай сигнал!», «Мишоловка».


25 хв

Слідкувати за правильністю постави, положення рук і ніг, дихання, синхронністю виконання вправ.

Слідкувати за злагодженістю дій гравців і дотримання правил під час рухливої гри.

Слідкувати за станом втомленості дітей і вчасно виконувати дихальні вправи і відпочинок.


Заключна частина

1. Заспокійливі і дихальні вправи, релаксація, аутогенне тренування.

2. Підведення підсумків.

3. Організований вихід в роздягальні.


5 хв.

Домагатися організованості і порядку.

Рефлексія: Збагачення теоретичного і рухового досвіду за формулою:

ЗНАТИ, ЩОБ УМІТИ – УМІТИ, ЩОБ ДІЯТИ.

План-конспект

уроку фізичної культури № 4.

1 клас

Розділ: Способи рухової діяльності. Тема: Школа культури рухів. Завдання: Формування у дітей активно-позитивної позиції до ведення здорового способу життя та самостійного духовного і фізичного розвитку. Розвиток рухових і функціональних якостей організму дітей. Озброєння учнів необхідними знаннями з основ теорії і методики фізичного виховання та валеології. Формула успіху : Любов. «Чим більше Любові ми даруємо, тим більше Любові у нас зостається. У нас є найсильніша зброя на Землі – Любов і молитва». Пам’ятайте!!! Ви не зможете досягти мети, не бачачи її. Тільки уявивши її ясно, Ви з високою вірогідністю її досягнете. Інвентар: мішечки з сипучим наповненням, секундомір.

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

1. Організаційна частина (шикування, оголошення теми і завдань уроку та правил безпечної поведінки).

2. Стройові вправи : «В одну шеренгу ставай!», «В колону по одному ставай!», «У коло ставай!», розмикання і змикання.

3. Загальна розминка: різновиди ходьби, танцювальні кроки, рівномірний біг, ЗРВ в русі, дихальні вправи.


15 хв.

Звернути увагу на поставу учнів. Під час розминки біг рівномірний, дистанція два кроки. ЗРВ виконувати з повною амплітудою.

Основна частина

1. Положення тіла у просторі: основана стійка, стійка ноги нарізно, нахил уперед, випад уперед, упор присівши, упор лежачи.

2. Комплекс ЗРВ № 2 для постави з мішечками.



з мішечками.jpg

4. Дихальні вправи.

5. Рухливі ігри: «Слухай сигнал!», «Мишоловка».


25 хв

Слідкувати за правильністю постави, положення рук і ніг, дихання, синхронністю виконання вправ.

Слідкувати за злагодженістю дій гравців і дотримання правил під час рухливої гри.

Слідкувати за станом втомленості дітей і вчасно виконувати дихальні вправи і відпочинок.


Заключна частина

1. Заспокійливі і дихальні вправи, релаксація, аутогенне тренування.

2. Підведення підсумків.

3. Організований вихід в роздягальні.


5 хв.

Домагатися організованості і порядку.

Рефлексія: Збагачення теоретичного і рухового досвіду за формулою:

ЗНАТИ, ЩОБ УМІТИ – УМІТИ, ЩОБ ДІЯТИ.



План-конспект

уроку фізичної культури № 5.

1 клас

Розділ: Способи рухової діяльності. Тема: Школа культури рухів. Завдання: Формування у дітей активно-позитивної позиції до ведення здорового способу життя та самостійного духовного і фізичного розвитку. Розвиток рухових і функціональних якостей організму дітей. Озброєння учнів необхідними знаннями з основ теорії і методики фізичного виховання та валеології. Формула успіху : Любов. «Чим більше Любові ми даруємо, тим більше Любові у нас зостається. У нас є найсильніша зброя на Землі – Любов і молитва». «Знаходження свого покликання рівносильне знаходження самого себе. Коли Ви знаходите своє покликання, Ви можете проявляти Любов через свою роботу. Робіть те, що любите, і любіть те, що робите.» Пам’ятайте!!! Ви не зможете досягти мети, не бачачи її. Тільки уявивши її ясно, Ви з високою вірогідністю її досягнете. Інвентар: мішечки з сипучим наповненням, секундомір.

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

1. Організаційна частина (шикування, оголошення теми і завдань уроку та правил безпечної поведінки).

2. Стройові вправи : «В одну шеренгу ставай!», «В колону по одному ставай!», «У коло ставай!», розмикання і змикання.

3. Загальна розминка: різновиди ходьби, танцювальні кроки, рівномірний біг, стрибкові вправи, ЗРВ в русі, дихальні вправи.


15 хв.

Звернути увагу на поставу учнів. Під час розминки біг рівномірний, дистанція два кроки. ЗРВ виконувати з повною амплітудою.

Основна частина

1. Положення тіла у просторі: основана стійка, стійка ноги нарізно, нахил уперед, випад уперед, упор присівши, упор леж.

2. Комплекс ЗРВ № 2 для постави з мішечками.



з мішечками.jpg

4. Дихальні вправи.

5. Рухливі ігри: «Слухай сигнал!», «Мишоловка».


25 хв

Слідкувати за правильністю постави, положення рук і ніг, дихання, синхронністю виконання вправ.

Слідкувати за злагодженістю дій гравців і дотримання правил під час рухливої гри.

Слідкувати за станом втомленості дітей і вчасно виконувати дихальні вправи і відпочинок.


Заключна частина

1. Заспокійливі і дихальні вправи, релаксація, аутогенне тренув.

2. Підведення підсумків.

3. Організований вихід в роздягальні.


5 хв.

Домагатися організованості і порядку.

Рефлексія: Збагачення теоретичного і рухового досвіду за формулою:

ЗНАТИ, ЩОБ УМІТИ – УМІТИ, ЩОБ ДІЯТИ.

План-конспект

уроку фізичної культури № 6.

1 клас

Розділ: Способи рухової діяльності. Тема: Школа культури рухів. Завдання: Формування у дітей активно-позитивної позиції до ведення здорового способу життя та самостійного духовного і фізичного розвитку. Розвиток рухових і функціональних якостей організму дітей. Озброєння учнів необхідними знаннями з основ теорії і методики ФВ та валеології. Формула успіху : Духовність і духовна сила. «Не складайте скарбів собі на землі… Складайте ж собі скарби на небі… Око то світильник для тіла. Тож як око твоє буде здорове, то й усе тіло твоє буде світле. (Євангеліє від Св. Матвія 6:19.20.22) «Зосередьтесь на тому, куди Ви хочете йти, а не на тому де Ви були». Пам’ятайте!!! Ви не зможете досягти мети, не бачачи її. Тільки уявивши її ясно, Ви з високою вірогідністю її досягнете. Інвентар: мішечки з сипучим наповненням, секундомір

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

1. Організаційна частина (шикування, оголошення теми і завдань уроку та правил безпечної поведінки).

2. Стройові вправи : «В одну шеренгу ставай!», «В колону по одному ставай!», «У коло ставай!», розмикання і змикання.

3. Загальна розминка: різновиди ходьби, танцювальні кроки, рівномірний біг, стрибкові вправи, ЗРВ в русі, дихальні вправи.


15 хв.

Звернути увагу на поставу учнів. Під час розминки біг рівномірний, дистанція два кроки. ЗРВ виконувати з повною амплітудою.

Основна частина

1. Положення тіла у просторі: основана стійка, стійка ноги нарізно, нахил уперед, випад уперед, упор присівши, упор леж.

2. Комплекс ЗРВ № 2 для постави з мішечками.



з мішечками.jpg

4. Дихальні вправи.

5. Рухливі ігри: «Слухай сигнал!», «Мишоловка».


25 хв

Слідкувати за правильністю постави, положення рук і ніг, дихання, синхронністю виконання вправ.

Слідкувати за злагодженістю дій гравців і дотримання правил під час рухливої гри.

Слідкувати за станом втомленості дітей і вчасно виконувати дихальні вправи і відпочинок.


Заключна частина

1. Заспокійливі і дихальні вправи, релаксація, аутогенне тренув.

2. Підведення підсумків.

3. Організований вихід в роздягальні.


5 хв.

Домагатися організованості і порядку.

Рефлексія: Збагачення теоретичного і рухового досвіду за формулою:

ЗНАТИ, ЩОБ УМІТИ – УМІТИ, ЩОБ ДІЯТИ.

План-конспект

уроку фізичної культури № 7.

1 клас

Розділ: Способи рухової діяльності. Тема: Школа культури рухів. Завдання: Формування у дітей активно-позитивної позиції до ведення здорового способу життя та самостійного духовного і фізичного розвитку. Розвиток рухових і функціональних якостей організму дітей. Озброєння учнів необхідними знаннями з основ теорії і методики ФВ та валеології. Формула успіху : Здоров’я і енергія. «Хіба ви не знаєте, що ваше тіло то храм Духа Святого, що живе Він у вас, якого від Бога маєте і ви не свої? Бо дорого куплені ви. Отож прославляйте Бога в тілі своєму та дусі своєму, що Божі вони.» (Перше послання Св. Павла до коринтян 6: 19; 20) Організм людини володіє чудесною властивістю відновлюватись, як тільки Ви відмовитесь від шкідливих звичок. Здоров’я – це стан повного фізичного духовного і соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб чи фізичних вад. (ВООЗ). Пам’ятайте!!! Ви не зможете досягти мети, не бачачи її. Тільки уявивши її ясно, Ви з високою вірогідністю її досягнете. Інвентар: секундомір, обручі, мішечки з піском.

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

1. Організаційна частина (шикування, оголошення теми і завдань уроку та правил безпечної поведінки).

2. Стройові вправи : на місці і в русі, шикування, перешикуван-ня розмикання і змикання.

3. Загальна розминка: ходьба, танцювальні кроки, рівномірний біг, стрибкові вправи, ЗРВ в русі, ЗРВ № 2, дихальні вправи.


15 хв.

Звернути увагу на поставу учнів. Під час розминки біг рівномірний, дистанція два кроки. ЗРВ виконувати з повною амплітудою.

Основна частина

1. Положення тіла у просторі: основана стійка, стійка ноги нарізно, нахил уперед, випад уперед, упор присівши, упор леж.

2. Комплекс ЗРВ № 3 з обручем.



обруч 1.jpg

4. Дихальні вправи.

5. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

6. Рухливі ігри: «Слухай сигнал!», «Мишоловка».



25 хв

Слідкувати за правильністю постави, положення рук і ніг, дихання, синхронністю виконання вправ.

Слідкувати за злагодженістю дій гравців і дотримання правил під час рухливої гри.

Слідкувати за станом втомленості дітей і вчасно виконувати дихальні вправи і відпочинок.


Заключна частина

1. Заспокійливі і дихальні вправи, релаксація, аутогенне тренув.

2. Підведення підсумків.

3. Організований вихід в роздягальні.


5 хв.

Домагатися організованості і порядку.

Рефлексія: Збагачення теоретичного і рухового досвіду за формулою:

ЗНАТИ, ЩОБ УМІТИ – УМІТИ, ЩОБ ДІЯТИ.

План-конспект

уроку фізичної культури № 8.

1 клас

Розділ: Способи рухової діяльності.

  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка